تمرین 101: راهنمای یک مرد برای یوگا

وقتی صحبت از اعتماد به نفس می شود، جاهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند شروع کند. برای برخی، این کار با تعمیرات اساسی کمد لباس آغاز می شود. برای دیگران، مقابله با یک روال تناسب اندام جدید است. در SG HQ، ما متوجه شدیم که برخی از بچه‌ها تمایلی به کلاس‌های بدنسازی ندارند (اما کنجکاو!). اگر این شما هستید، فعالیت های تناسب اندام #SGapproved را در مجموعه Workout 101 ما بررسی کنید.

نمی‌دانم چرا ما تمرین 101 یوگا را زودتر برای بچه‌ها انجام ندادیم.

چون هر چه بیشتر به اطراف نگاه می کنم من کلاس های یوگا، من بیشتر متوجه شده ام که بچه ها هستند سرانجام وارد شدن به این تمرین باستانی ذهن و بدن.

مطمئناً، یوگی‌های مرد سخت‌افزاری وجود دارند که نمی‌توانند منتظر بمانند تا پایه‌ای بدون پیراهن را درآورند. اما برای من، و تعداد فزاینده ای از بچه ها، تعریق بخش معنوی است

خوشبختانه، استودیوهای زیادی ظاهر شده اند که این حال و هوا را دارند. آنها استودیوهای “من فقط برای کالری سوزی و افزایش توده عضلانی اینجا هستم”، نه نقاط “من باید چاکراهایم را دوباره تنظیم کنم” (هرچند آنها نیز کاملاً باحال هستند!).

در مورد یوگا برای پسران کنجکاو هستید؟ عالی! سپس این پرایمر را بررسی کنید قبل از شما برای اولین کلاس خود ثبت نام می کنید

راهنمای یوگا برای پسران

در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

یوگا برای پسران

یوگا چیست

“هنگامی که به عمق سگ می روید نفس خود را بیرون دهید و به یاد داشته باشید که قلب خود را درگیر کنید.”

به نظر می رسد به حرف های هیپی؟ نگران نباش عادت میکنی

در وینیاسا یوگا، رایج‌ترین نوع کلاسی که می‌بینید، شما از طریق دنباله‌ای از حرکات به نام «حالت‌ها» حرکت می‌کنید. در نهایت، معلم شما را از طریق این حرکات با هم راهنمایی می کند تا به باز کردن، کشش و بازیابی بدن شما از درون به بیرون کمک کند.

می توانید یوگا را به عنوان یک کراس فیت بسیار خنک در نظر بگیرید. شما از طریق ژست های طولانی و عمیق که چندین گروه عضلانی را به طور همزمان کار می کنند، عضله می سازید. عرق خواهی کرد می لرزی اوه، و شما زمان با کیفیتی را با برخی از بازکننده های مفصل ران جدی سپری خواهید کرد (و اگر نمی دانید که آیا باسن شما نیاز به باز شدن دارد یا نه، احتمالاً دارند).

خط پایین؟ بچه ها این حرکات کششی نیمه الاغی نیست که قبل از دویدن انجام می دهید.

هدف این است که نفس خود را به هر حرکت مرتبط کنید، با هدف عمیق‌تر کردن ارتباط بین ذهن و بدن – و ایجاد آگاهی بیشتر در مورد نحوه تعامل این دو. این برای شما چه معنایی دارد؟ فقط یک یادآوری برای ماندن در لحظه و تمرکز روی فرم خود و کاری که انجام می دهید.

نکته حرفه ای: اگر تازه کار هستید، به معلم بگویید تا مطمئن شوند که شما را در نوبت زمانی که باید در هر موقعیتی دم و بازدم انجام دهید، قرار می دهند.

نسبت پسر به دختر

1:5

مردان قبل از اولین کلاس یوگا چه چیزهایی باید بدانند؟ شما در زمین تمرین بانوی برتر هستید! این احتمال وجود دارد که شما حتی ممکن است تنها پسر کلاس یوگا خود باشید، هرچند که با درک بیشتر افراد از مزایای تمرین یوگا، این در حال تغییر است.

ما تعجب می کنیم که آیا عدم وجود یوگی های شخص (آقایان؟) ترس از لباس های یوگای مردانه است – اجازه دهید به شما اطمینان دهیم: ساق های پسرانه ضروری نیستند. شورت بسکتبال کاملاً جواب می دهد. فقط خیلی شل نیست

اگر به دلایل عجیبی نیاز به تشویق بیشتری دارید تا با یکسری خانم‌های لولمون‌پوش عرق کنید، این را در نظر بگیرید:

یوگا اساساً یک تمرین انفرادی است (هر مربی ارزش اسانس خود را چندین بار در طول کلاس به شما یادآوری می کند) بنابراین نیازی نیست در مورد مبتدی ترین/تنها مرد/جوان ترین/ مسن ترین فرد بودن احساس ناامنی کنید.

وقتی نوبت به یوگا می‌شود، فقط خودتان را انجام دهید – و استرس را در خانه بررسی کنید.

لباس های جالب یوگا برای پسران

نایک اخیراً یک خط یوگای مردانه راه اندازی کرده است. در این کمپین ورزشکارانی مانند خلیل ماک و کوین لاو حضور دارند که هر دوی این ورزشکاران را منعطف نگه داشتن آنها برای روز بازی می دانند.

اگر هنگام ورزش با پوشیدن شلوارک احساس راحتی می کنید، آن را رعایت کنید! این جفت از Rhone بدون خط است اما به اندازه کافی طولانی است که در سگ رو به پایین توپی نخواهید بود.

اگر به دنبال پوشش کمی بیشتر هستید، بسیاری از آقایان برای کلاس یوگا و سایر تمرینات از شلوارهای ساق فشاری زیر شورت خود استفاده می کنند (ما در اینجا در مورد این روند نوشته ایم). اینها از Starter کمتر از 30 دلار به شما باز می گرداند. قیمت مناسب برای آرامش شما

لباس های فعال برای پسران
مخزن فعال Fourlaps Level، 68 دلار

یکی از برندهای لباس فعال جدید مورد علاقه تیم ما، Fourlaps، یک مخزن عالی دارد که اگر مردی هستید که نمی‌توانید آستین‌ها را تحمل کنید، راحت خواهد بود.

فناوری 37.5 اختصاصی این شرکت به شما کمک می‌کند تا زمانی که گرم هستید خنک شوید، و هنگامی که دمای بدنتان در پایان کلاس در حین «حالت جسد» پایین می‌آید، شما را گرم نگه می‌دارد.

پیچیدگی رقص

در حد متوسط

معلم شما را از طریق ژست‌ها صحبت می‌کند، گرچه همیشه در جلوی کلاس برای نمایش در کلاس نمی‌مانند. بنابراین، اگر شما یک n00b هستید، برنامه‌ریزی کنید که وقتی حرکتی را می‌شنوید که نمی‌دانید، نگاهی پنهانی به همسایگان خود بیندازید. به خصوص اگر معلم کمی خودنمایی کند – منظورم این است، دانش خود را نشان می دهد – با آموزش تمام حرکات به زبان سانسکریت.

ممکن است سگ رو به پایین را بدون نگاه کردن به اطراف بشناسید، اما اگر او آدو موخا سواناسانا را صدا بزند، آیا می‌دانید؟

خبر خوب: اگر به اندازه کافی به آنجا بروید، با برخی از این اسامی آشنا خواهید شد و احساس برتری خواهید کرد (که کاملاً برخلاف تمام اصول یوگا است، اما من هنوز این کار را اینجا انجام می دهم) وقتی می‌توانید بدون دادن یک «هه؟ آن چیست؟” ابتدا به اطراف خود نگاه کنید

نگران نباشید، ما چند حرکت برای شروع شما داریم.

راهنمای مبتدیان برای ژست های یوگا برای پسران

هلال به جنگجوی دو

گیف هلال لانژ

سگ رو به پایین تا سگ رو به بالا

گیف سگ رو به پایین

ژست کمان

گیف ژست کمان
گیف های: جوئل کاستیلو از whatdoiwear.co | در استودیوی آموزشی Nike+ 45 Grand در نیویورک فیلمبرداری شده است

دوش سنج

من در این مورد تحقیقی ندارم، اما به نظر می رسد که مردان در یوگا بیشتر از زنان عرق می کنند. بنابراین، بسته به اینکه کشش شدید برای شما چقدر است، یوگا وینیاسا ممکن است 3-4 یا RRR نزدیکتر به 8-9 در سنج حمام باشد.

جواب مفیدی نیست، می‌دانم، اما من از کلاس جریمه بیرون آمده‌ام تا درست برانچ بروم در حالی که پسر کناری من سر تا پا خیس شده است.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت: کلاس‌های گرم یوگا Vinyasa این روزها رایج است، با استودیوهایی مانند Y7 و CorePower در سراسر کشور. این بیکرام داغ کامل نیست (که به نظر من احمقانه است و جالب نیست)، اما پیاده روی در پارک هم نیست. اگر در اتاقی با دمای 80 تا 90 درجه برای یک کلاس یوگای گرم وینیاسا تمرین می‌کنید، مطمئناً می‌خواهید زمانی را برای دوش گرفتن برنامه‌ریزی کنید.

نکته حرفه ای: من به بسیاری از استودیوهای یوگا با اتاق‌های رختکن کامل با تمام امکانات نرفته‌ام، بنابراین قبل از شروع اولین سلام خود به خورشید، اگر برنامه‌هایی برای بعد از آن دارید، بررسی کنید.

واقعا یوگا چقدر سخت است

برای بچه ها؟ میتونه خیلی سخت باشه در ابتدا.

باز هم، هیچ تحقیقی در اینجا انجام نشده است، اما من می توانم از نظر کیفی این را بگو… مردها اینطور به نظر نمی رسند خمیده به عنوان زنان

اما مزایا قطعاً از هر ترس اولیه انعطاف پذیری بیشتر است. راشل نیکس، مربی نایک، می‌گوید: «به یاد داشته باشید که قدرت و انعطاف‌پذیری برای افزایش جریان خون شما به یک اندازه مهم هستند – و Vinyasa به شما کمک می‌کند تا به طور همزمان روی قدرت، تعادل و انعطاف‌پذیری کار کنید.

بنابراین، اجازه ندهید که یک کودک شاد غمگین شما را ناراحت کند. مانند پیلاتس، ترکیب یوگا در برنامه تمرینی معمولی به شما کمک می‌کند در یک باشگاه سنتی عملکرد بهتری داشته باشید.

به همین دلیل است که بسیاری از ورزشکاران (مانند بلیک گریفون، راسل ویلسون، و همه اعضای تیم پیت کارول) تمرین را بخشی از روال معمول خود قرار دهند.

***

تمام تمرینات سری Workout 101 ما را بررسی کنید