تمرین 101: راهنمای پسر برای تمرین کتل بل

وقتی صحبت از اعتماد به نفس می شود، جاهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند شروع کند. برای برخی، این کار با تعمیرات اساسی کمد لباس آغاز می شود. برای دیگران، مقابله با یک روال تناسب اندام جدید است. در SG HQ، ما متوجه شدیم که برخی از بچه‌ها تمایلی به کلاس‌های بدنسازی ندارند (اما کنجکاو!). اگر این شما هستید، فعالیت های تناسب اندام #SGapproved را در مجموعه Workout 101 ما بررسی کنید. بعدی؟ راهنمای آموزش کتل بل برای پسران…

***

احتمالاً اخیراً کتل بل‌ها، وزنه‌های چدنی شبیه گلوله‌های توپ با دسته را دیده‌اید که اخیراً در سالن ورزشی محلی شما ردیف شده‌اند. یا پس از جستجوی پودر پروتئین در آمازون، شاید تبلیغاتی را در اینستاگرام خود مشاهده کرده باشید (وحشتناک).

این پسران بد روسی الاصل لحظه‌های تناسب اندام را سپری می‌کنند، با تمرین کتل بل در همه جا از کراس‌فیت گرفته تا کلاس‌های زنگی در سالن‌های ورزشی بوتیک در سراسر کشور.

کتل بل‌ها که فقط با توپ‌های پزشکی به خاطر حال و هوای تمرین برگشتی‌شان رقابت می‌کنند، تصاویری از مرد قوی سیرک با کت و شلوار راه راه و سبیل فرمان را تداعی می‌کنند. اما دلیلی وجود دارد که این قطعه از تجهیزات تناسب اندام برای مدت طولانی گیر کرده است و اکنون به مد تناسب اندام بازگشته است – کار می کند.

به این تمرین قدیمی علاقه دارید؟

در اینجا آنچه باید در مورد تمرین کتل بل قبل از زدن اولین زنگ خود بدانید آورده شده است:

راهنمای کتل بلز

به هر حال آموزش کتل بل چیست؟

تمرین کتل بل یک تمرین آماده سازی کامل بدن را ارائه می دهد، با حرکاتی که مرکز ثقل شما را از بین می برد و شما را مجبور می کند برای حفظ تعادل از چندین گروه عضلانی از جمله هسته بدن خود استفاده کنید.

در یک کلاس آموزشی کتل بل، می توانید منتظر سکانس های چالش برانگیز از جمله پرش، تاب خوردن، اسکات، بلند کردن مرده، تمیز کردن و تکان دادن و غیره باشید. این تمرین مبتنی بر حرکت (گاهی اوقات تمرین تناسب اندام عملکردی نامیده می شود) هم سیستم بی هوازی و هم هوازی را کار می کند و آن را به کالری سوزی اصلی تبدیل می کند.

نسبت پسر به دختر

1:1

تمرین کتل بل مانند اسپین یا پیلاتس این انگ یک کلاس “جوجه” بودن را ندارد. حدس می‌زنم این به این دلیل است که علاقه‌مندان به کتل‌بل می‌توانند انتظار داشته باشند که بدنی لاغر و خوش فرم داشته باشند، نه حجیم. و این آن را به تمرینی تبدیل می کند که برای زنان و مردانی که به دنبال #ورم نیستند جذاب است.

علاوه بر این، تنوع وزنه های موجود به این معنی است که همه احساس می کنند از امتحان کردن استقبال می کنند. و اگر این کار را اشتباه انجام دهید، واقعاً می‌توانید کمر خود را بالا بکشید، بنابراین ارزش دارد که یک یا دو کلاس برای اطمینان از فرم مناسب قبل از شروع استفاده از تمرین کتل بل در تمرینات فردی خود شرکت کنید.

پیچیدگی رقص

بهترین راه برای شروع استفاده از کتل بل، یافتن مربی یا مربی با گواهینامه تدریس کتل بل است. چرا؟ از آنجا که در حالی که انجام تمرینات در یک کلاس آموزشی کتل بل – اسکات، تاب خوردن، لانژ – ممکن است آسان باشد، انجام آنها به طرز شگفت انگیزی سخت است.

راشل نیکس، مربی نایک، می‌گوید: «فرم خوب هم برای ایمنی و هم برای موفقیت ضروری است. من برای هم ترازی سختگیر هستم – فرم باید مقدم بر سرعت باشد. در رابطه با شکل گیری چیزهای زیادی باید در نظر داشت که قطعاً مغز شما در تمام مدت فعال است. حداقل، اگر شما آن را به درستی انجام دهید. نیکس می‌گوید: «اگر فرم شما اشتباه باشد، خطر آسیب دیدگی دارید و نتایج مطلوب را در بدن خود تجربه نمی‌کنید.

من شخصاً بیشتر کلاس‌های کتل بلز را پشت سر می‌گذارم که پر از ترس این است که کسی در اطرافم کنترلش را از دست بدهد و بگذارد 10-15 پوند چدن خالص روی سرم پرواز کند. چیزی که من می گویم این است که اندازه بزرگ کتل بل ها مسئولیت بزرگی را به همراه دارد. عاقلانه کار کن

برای تمرین کتل بل چه بپوشیم

فاز 8" RHONE کوتاه خط دار
شورت آموزشی Rhone، 68 دلار

اکثر پسرها هنگام تمرین در هیچ چیز خیلی تنگ راحت نیستند و این خوب است! اما وقتی نوبت به تمرین کتل بل می‌رسد، باید آن قسمت را کاملاً واضح نگه دارید. پس بهتر است شورت بپوشید که به ساق پا نزدیکتر باشد. هیچ چیز گشاد نیست

برای شروع کار، این گیف های آموزشی کتل بل را بررسی کنید:

سوئینگ کتل بل

گیف سوئینگ کتل بل

کشش بالا

highpull kettlebell gif

جام اسکوات

جام اسکوات گیف

پیچ و تاب روسی

پیچ روسی با گیف کتل بل
گیف های: جوئل کاستیلو از whatdoiwear.co | در استودیوی آموزشی Nike+ 45 Grand در نیویورک فیلمبرداری شده است

دوش سنج

کم.

از آنجایی که برای اطمینان از فرم مناسب خود استراحت های مکرری انجام می دهید، احتمالاً خوب خواهید بود.

واقعاً تمرین کتل بل چقدر سخت است

سخته بچه ها

تمرین کتل بل، مانند بار، تماماً در مورد حرکات کنترل شده ای است که به شکل تن و سفت شدن نتیجه ای را ارائه می دهد. با تمرینات منظم، کالری می سوزانید و قدرت انفجاری را افزایش می دهید.

این تمرین پویا و تمام بدن شامل تمرینات قلبی، مقاومتی و دامنه حرکتی – همه به یکباره – تا زمانی که آن را به درستی انجام دهید، نتایج را خواهید دید.

***

اگر آماده هستید نه تنها روال تمرینی خود، بلکه کمد لباس خود را نیز اصلاح کنید، Style Girlfriend می تواند به شما کمک کند!

خدمات خرید مجازی

به یکی از اعضای Team SG اجازه دهید یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما، بودجه و نوع بدنتان تنظیم کند. بیشتر بدانید >