تمرین 101: راهنمای پسران برای پیلاتس

وقتی صحبت از اعتماد به نفس می شود، جاهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند شروع کند. برای برخی، این یک تعمیر اساسی کمد لباس است. برای دیگران، مقابله با یک روال تناسب اندام جدید است. در SG HQ، ما متوجه شدیم که برخی از بچه‌ها تمایلی ندارند (اما کنجکاو!) در مورد کلاس‌های تمرینی خاص. اگر شما هستید، سری Workout 101 ما را بررسی کنید. بعدی؟ راهنمای پیلاتس برای پسران …

***

من می گویم پیلاتس و نظر شما چیست؟ شبیه یوگا اما عجیب تر؟ شصت دقیقه کشش؟ آن ابزارهای عجیب و غریب که شبیه یک پایه شکنجه-پورن از آن هستند خوابگاه?

جنتلمن، پیلاتس خیلی خیلی بیشتر است.

پیلاتس برای پسران

بله، پیلاتس شباهت‌های مهمی با یوگا دارد، اگرچه در برخی کلاس‌ها تجهیزات منحصربه‌فردی خواهید داشت که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پیلاتس یک مربی قدرتی باورنکردنی، تنظیم کننده بدن و حامی توانبخشی است. در واقع، پیلاتس برای پسران ممکن است بهترین تمرین “مناسب برای زندگی” باشد – که احتمالاً دلیلی است که حتی یک مرد عضلانی مانند مربی مشهور تونی هورتون آن را در سری P90X خود گنجانده است.

اگر از فر کردن بی‌پایان پا و پرس شانه‌ها خسته شده‌اید – که می‌تواند باعث آسیب‌های دردناک تکراری شود – ممکن است زمان آن رسیده باشد که شانسی برای پیلاتس داشته باشید.

علاقه مند؟

این راهنمای پیلاتس را برای افرادی که می خواهند آن را امتحان کنند، بررسی کنید:

راهنمای پسران برای پیلاتس، پیلاتس برای بچه ها

به هر حال پیلاتس چیست؟

پیلاتس فقط برای پسران مناسب نیست، بلکه توسط یکی، جوزف پیلاتس، اختراع شده است.

من فکر می‌کنم از آنجایی که پیلاتس بین زنان و رقصندگان بسیار محبوب است، مردان فکر می‌کنند که این ورزش زنانه است – و آنها متوجه نمی‌شوند که پیلاتس در واقع توسط یک مرد خلق شده است و یک بوکسوری که آبجو می‌نوشد و سیگار می‌کشد. !» مربی پیلاتس آنی ونیر از Le Petit Studio NYC می گوید.

فلسفه بزرگ پیلاتس این بود که سلامت روان با سلامت جسمانی مرتبط است.

به گفته پیلاتس، “آمادگی بدنی اولین شرط شادی است” و ما به سختی می‌توانیم با آن مخالفت کنیم.

برخی از کلاس‌ها، مانند استودیوهای زنجیره‌ای ملی Solidcore و Club Pilates، بر روی ماشین‌ها (به نام Tower و Reformer… به نظر بد می‌آیند، درست است؟) در حالی که کلاس‌های دیگر عمدتاً روی تشک تدریس می‌شوند.

برخی از معلمان از وسایل اضافی مانند توپ، وزنه و غیره استفاده می کنند. فقط باهاش ​​برو شما نه فقط برای کلاس، بلکه برای زندگی، روی قدرت مرکزی، همسویی و تنفس مناسب تمرکز خواهید کرد.

این یک تمرین با شدت بالا و کم ضربه است که بر حرکات آهسته و کنترل شده تاکید دارد. معنی؟ به خودت آسیب نمیزنی.

هالی کلارک از Mongoose Bodyworks می‌گوید: «مردم دوست دارند در مورد اینکه چگونه پیلاتس قدرت اصلی ایجاد می‌کند صحبت کنند. اگرچه این درست است، اما بیشتر به این موضوع می پردازد که چگونه پیلاتس به شما می آموزد که قدرت مرکزی متعادل را در نحوه نشستن، ایستادن و اداره زندگی خود ادغام کنید.

DSC_0600

نسبت کلاس پیلاتس پسر به دختر

1:4

ونیر می گوید: «نیمی از مشتریان من مرد هستند و جالب است که بیشتر آنها ورزشکاران واقعی و رزمی کار هستند.

بله، مانند کوبی برایانت و مارتلوس بنت، که گفته اند پیلاتس به او کمک می کند «روی تعادل مجدد و فعال کردن عضلاتم کار کند. . . حمایت از عضلاتی که عضلات بزرگتر را نگه می دارند.»

کلارک می گوید دانش آموزان پسر او به دلایل مختلف آنجا هستند.

او می گوید: «بیشتر مراجعان مرد ما به دلیل کمردرد به ما مراجعه کرده اند. به جرات می‌توان گفت که اگر درد نداشتند، احتمالاً اینجا نبودند.» به جای توانبخشی، چرا از بازی جلوتر نروید و پیلاتس را خودتان در نظر نگیرید قبل از-Hab تمرین؟

مردانی که باید در کلاس پیلاتس چه بپوشند

شورت فشرده سازی
2xu – شورت با خط فشرده Xctrl، 75 دلار

قرار است پاهایتان را در هوا، پشت سرتان، به صورت دوپاره بچسبانید… بنابراین می‌خواهید شورت‌های آستردار بپوشید یا شورت دوچرخه‌های کمپرسی بپوشید تا همه چیز را حفظ کنید.

پیچیدگی رقص

اوه، بالا

پیلاتس نیاز به هماهنگی و کنترل زیادی دارد. حرکات فوق‌العاده دقیق هستند – یک چهارم اینچ و ممکن است احساس کنید که اصلاً کاری انجام نمی‌دهید.

یک تنظیم کوچک انجام دهید؟ احساس می کنید سخت ترین کاری است که تا به حال در یک باشگاه کار کرده اید.

خوشبختانه اکثر استودیوها کلاس های مقدماتی و مبتدی را ارائه می دهند. حتی ممکن است ارزش شروع یک کلاس خصوصی را داشته باشد، که فضای امنی را برای تمام سوالات شما که ممکن است اساسی یا شرم آور به نظر برسند، اجازه می دهد.

ونیر می‌گوید: «بسیار آسان است که در کلاس‌های انفرادی قبل از کلاس‌های گروهی شرکت کنید. «این یکی از معدود فعالیت‌های گروهی است که می‌توانید با بلند شدن قبل از اینکه به کلاس گروهی بروید، در صورت تمایل، تقلب کنید.»

دوش سنج

بستگی دارد

من خیس از یک کلاس Solidcore بیرون آمده ام. کلاس های تشک از نظر بدنی چندان سخت نخواهد بود. اگر مطمئن نیستید و کمی بعد از کلاس جایی برای حضور دارید، ممکن است بخواهید پیشاپیش تماس بگیرید و ببینید استودیو در مورد میزان تعریق مورد انتظار شما چه می گوید.

صرف نظر از اینکه عرق می کنید یا نه، اگر آن را درست انجام دهید، قطعا روز بعد درد خواهید داشت.

واقعا پیلاتس چقدر سخت است؟

به همان اندازه که شما آن را سخت می کنید – و این می تواند واقعاً سخت باشد. احتمالاً در مسابقات بدنسازی مقام اول را برای شما به ارمغان نمی آورد، اما پیلاتس می تواند به تقویت قدرت اصلی کمک کند که بازتولید آن در سایر تمرینات دشوار است.

ونیر می‌گوید: «من برخی از سخت‌ترین حرکات فشاری در شهر را آموزش می‌دهم. “اگر آنها را به درستی انجام دهید، آنها سخت هستند!”

***

شاید پیلاتس برای پسران شبیه یک کیک به نظر برسد…اما سبک شخصی شما چطور؟ اگر آماده هستید نه تنها روال تمرینی خود، بلکه کمد لباس خود را نیز اصلاح کنید، Style Girlfriend می تواند به شما کمک کند! به یکی از اعضای Team SG اجازه دهید یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما، بودجه و نوع بدنتان تنظیم کند.

بیشتر بدانید >