تمرین 101: راهنمای مردان برای TRX

ارائه شده توسط فورد

workout101-trx3

اینجا در SG HQ، ما معتقدیم که جلوتر بروید و به خودتان فشار بیاورید – از بیرون رفتن از منطقه راحتی سبک خود تا انجام آخرین مجموعه اسکات در باشگاه. به همین دلیل است که ما مجموعه “Workout 101” را ایجاد کردیم، که آخرین روندهای تناسب اندام را به شما کاهش می دهد … زیرا وقتی خوب به نظر می رسید، احساس خوبی دارید. امروز؟ آموزش تی آر ایکس.

احتمالاً آن تسمه‌های سیاه و زرد را دیده‌اید که از سقف ورزشگاهتان آویزان شده‌اند – اما بدون مربی که طناب‌ها را به شما نشان دهد (اهم)، اسرار آنها می‌تواند برای همیشه قفل بماند. به همین دلیل است که می‌خواهید در کلاس TRX شرکت کنید یا یک جلسه خصوصی را برنامه‌ریزی کنید، بنابراین یک حرفه‌ای می‌تواند شما را در ده‌ها حرکتی که می‌توانید با TRX انجام دهید، از فشارهای کلاسیک و لانژ گرفته تا فشارهای اتمی (که شامل تاک زانو) و اسکات تک پا.

انتظار تمرینی را داشته باشید که به همان سختی شما باشد، که درجه سختی آن عمدتاً به نحوه کار با تسمه ها بستگی دارد. به عنوان مثال، یک فشار TRX را در نظر بگیرید که در آن پاهای شما آویزان است و دستان شما روی زمین هستند. با چند اینچ پاهایتان از زمین، این کار بسیار آسان است. با این حال، آن تسمه ها را بالا بیاورید، و همان تمرین سخت تر شد. زیبایی TRX در این است که به وزنه یا تجهیزات اضافی نیاز نیست – فقط برخی تنظیمات در تسمه ها.

علاقه مند؟ در اینجا اصولی وجود دارد که قبل از رفتن باید بدانید:

آن چیست

TRX یک تغییر در آموزش طناب است که توسط نیروی دریایی سابق SEAL توسعه یافته است (بنابراین می دانید که قانونی است). تسمه‌ها از سقف یا سایر موقعیت‌های مرتفع آویزان می‌شوند و مربی شما را از طریق تمرین‌هایی راهنمایی می‌کند که از آنها به روش‌های مختلف استفاده می‌کند، خواه فشار دادن به آنها برای انجام تخته‌های هوا، کشیدن آنها برای تغییر در ردیف‌ها یا آویزان کردن از آنها. آنها را برای کشش همه چیز شهودی نیست – یک سیستم TRX را به یک تازه کار بدهید و او ممکن است هیچ ایده ای با آن نداشته باشد – اما با تجربه، چه در کلاس یا یک به یک، همه چیز مشخص می شود. شما می توانید کاردیو را با تی آر ایکس انجام دهید، اما این به ندرت نکته است. این بیشتر در مورد شکنجه کردن هسته شما به اوج شکل فیزیکی، با استفاده از حداقل تجهیزات قابل حمل است.

نسبت پسر به دختر

از بین تمام کلاس‌های Workout 101 ما تاکنون، این کلاس ممکن است بیشترین سرانه افراد را داشته باشد. من آن را به اتصال مهر دریایی می گویم.

پیچیدگی رقص

کم تا متوسط. اینجا در مورد ویدیوهای رقص بیانسه یا موزیکال های برادوی صحبت نمی کنیم. مطمئناً، باید تسمه‌ها را به روش‌های خاصی نگه دارید و تنظیم کنید، و تعادلی در این کار وجود دارد. اگر با یک هسته ضعیف شروع کنید، ممکن است برای شما دشوار باشد که برخی از ژست ها را نگه دارید یا به درستی خود را قرار دهید. گفته می شود، بسیار ساده است. یکی از بخش های دشوار می تواند اعتماد به تسمه ها برای نگه داشتن وزن شما باشد (آنها این کار را خواهند کرد). وقتی کاملاً بپذیرید که تسمه‌ها به جایی نمی‌رسند، همه چیز بسیار آسان‌تر می‌شود.

از آن عبور کنید، و این کاملاً ساده است.

دوش سنج

با یک بله برویم. شما احتمالاً این کار را در یک باشگاه ورزشی انجام می دهید، بنابراین خود را در آنجا تحت پوشش قرار دهید.

واقعا چقدر سخت است

TRX به همان اندازه که شما می خواهید سخت است. رنه منات، یک مربی شخصی در سن دیگو می‌گوید: «این بسیار متنوع است. من همیشه از آن استفاده می کنم، از مشتریان بسیار مبتدی گرفته تا ورزشکاران بسیار پیشرفته. افرادی که تازه ورزش می کنند می توانند یاد بگیرند که چگونه با استفاده از تسمه های تی آر ایکس یک پوش آپ را به طور صحیح یا پلانک انجام دهند، در حالی که کسانی که در سفرهای تناسب اندام خود دورتر هستند، می توانند پلایومتریک را برای تمرین حتی سخت تر اضافه کنند. و واقعاً، اگر برای نیروی دریایی SEAL به اندازه کافی خوب باشد، برای همه ما به اندازه کافی خوب است.

به من بگو:

آیا TRX را امتحان کرده اید؟ آیا شما؟

وقتی احساس خوبی داشته باشید، خوب به نظر می رسید. بنابراین داستان های تناسب اندام SG را در اینجا، اینجا و اینجا دریافت کنید!