تمرین 101: راهنمای بوکس برای پسران

وقتی صحبت از اعتماد به نفس می شود، جاهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند شروع کند. برای برخی، این کار با تعمیرات اساسی کمد لباس آغاز می شود. برای دیگران، مقابله با یک روال تناسب اندام جدید است. در SG HQ، ما متوجه شدیم که برخی از بچه‌ها تمایلی به کلاس‌های بدنسازی ندارند (اما کنجکاو!). اگر این شما هستید، فعالیت های تناسب اندام #SGapproved را در مجموعه Workout 101 ما بررسی کنید. در عرشه؟ راهنمای بوکس مبتدی برای پسران…

***

مایکل بی جردن برای ریبوت راکی ​​دستکش به دست کرد عقیده. قبل از آن جیک جیلنهال به رینگ صعود کرد پنجه جنوبی. که فقط می تواند یک معنی داشته باشد. بوکس برگشته

اما این فقط هالیوود نیست که این رنسانس تمرینی را به ارمغان می آورد. بوکس در سالن های بدنسازی در سراسر کشور رو به افزایش بوده است و امکانات آموزشی قدیمی هر روز افراد جدیدی را جذب می کند.

این برای کسی که دیده است بوکس چه کاری می تواند برای بدن شما انجام دهد تعجب آور نیست (در اینجا در SG HQ، ما ممکن آن را داشته باشد عقیده پوستر فیلم در دفتر چسبانده شده است..) آیا می توانید تله ها، دلت ها و پک ها را بگویید؟

آیا علاقه مند به گرفتن بدن بوکسور خود هستید؟

این راهنمای بوکس برای پسران را قبل از اینکه در دستان خود قرار بگیرید، بررسی کنید:

راهنمای بوکس برای پسران

بوکس چیست

بوکس یک هنر رزمی و ورزش رزمی است، اگرچه بیشتر کلاس‌های آموزشی آماتور شامل تماس فرد به فرد نیست. کلاس‌ها عموماً به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نوب‌ها را در خود جای دهند، اما رژیم‌هایی که آموزش داده می‌شود مشابه رژیم‌هایی است که ورزشکاران نخبه و تحسین‌شده بین‌المللی با آن‌ها آموزش می‌دهند.

منطقی است. چه راه بهتری برای رسیدن به فرم بهتر از ورزش کردن مانند یک ورزشکار با عنوانی برای دفاع است؟

کلاس‌های تمرینی شامل حالت کلی بدن برای تمرینی می‌شوند که شما را عرق می‌کند و شما را به فکر می‌اندازد. مالک / مربی می گوید: “بوکس چابکی، تعادل و هماهنگی را افزایش می دهد، همچنین قدرت، سرعت و استقامت را افزایش می دهد.” میشل برک و استاد جوزف استریتمتر کیک باکس هاوس

می توانید انتظار داشته باشید که حرکات پا، تکنیک بوکس، و احساس حرکت و بوکس مانند یک مبارز را یاد بگیرید. بسیاری از کلاس‌ها شامل سایه‌باکسینگ، کار با پد و کار با کیسه‌های سنگین نیز هستند.

نسبت کلاس بوکس پسر به دختر

بستگی به جایی دارد که می روید، اما در بیشتر کلاس ها، خانم هایی وجود دارند که به دنبال این هستند که باب و بافت خود را به کار ببرند. و جمعیت متفاوت است. جوجه‌های به‌طور شگفت‌آوری خوش‌رنگی را خواهید دید که جیجی حدید را در حال مشت زدن در اینستاگرام و روندا روسی در حال پاره کردن آن در رینگ دیدند.

راهنمای بوکس برای پسران
مگان کالینز از SG آماده است تا وارد رینگ شود

بچه ها از گوشت هایی که به نظر می رسد در رینگ به دنیا آمده اند و جوهای معمولی به دنبال بهبود قدرت و سرعت خود هستند یا شاید فقط سر خود را پایین بیاندازند و یک ساعت پس از خروج از کیسه او را از کیف بیرون بیاورند. شغل مالی که از نظر عاطفی تخلیه می شود.

چیزی که ما می گوییم این است که شما احساس نابجایی نخواهید داشت، مگر اینکه به یک مرکز بسیار ساده بروید که به معنای واقعی کلمه در کنار راکی ​​بعدی تمرین می کنید، و باعث می شود با 1- مشکل داشته باشید. ترکیب 2-3 (جنگ-قلاب متقاطع).

برای کلاس بوکس چه بپوشیم

تا زمانی که روتین بوکس خود را خیلی جدی نگیرید، می توانید با لباس تمرینی خود همه چیز را ساده نگه دارید. یک پیراهن بدون آستین تضمین می کند که شما احساس نمی کنید

راهنمای بوکس برای پسران
شورت 2XU XCTRL با خط فشرده، 75 دلار

اگر با آستر فشرده سازی لباس تمرین خود راحت تر هستید، این جفت باید این کار را انجام دهد.

سربندهای الاستیک نایک، 15 دلار برای 6 عدد

همانطور که Boxing Insider اشاره می کند، «نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر موهای بلندی دارید، می خواهید آن ها را از صورت خود بیرون بیاورید. این برای مردان و زنان صدق می کند. در بوکس همیشه باید چانه خود را جمع کنید. اگر موهای شما ریزش داشته باشد، همه آنها دقیقاً به صورت شما می ریزند و دید شما را مسدود می کنند.

راهنمای بوکس برای پسران: پیچیدگی رقص؟

قرار نیست دروغ بگیم، یادگیری حرکات در بوکس آسان نیست.

به غیر از کلاس رقص گاه به گاه هیپ هاپ، هیچ چیز مانند یک کلاس بوکس باعث نمی شود احساس کنیم که دو پای چپ و دو دست چپ داریم.

بوکس نه تنها به قدرت بدنی بلکه به زیرکی ذهنی نیاز دارد – برای یافتن خود در آن حد وسط دست نیافتنی که ذهن خود را خاموش کنید و به سادگی دستورالعمل‌های معلم را دنبال کنید و در واقع، می‌دانید، درست انجام دهید، نیاز به تمرین دارد.

… وقتی شروع به میخکوب کردن ترکیبات و حرکات پا می کنید، دقیقاً همین موضوع باعث می شود که بسیار سرگرم کننده باشد. پس اگر تازه شروع کرده اید ناامید نشوید. شما – به معنای واقعی کلمه – فقط می توانید بهتر شوید.

برای شروع تمرینات بوکس، این گیف ها را بررسی کنید:

بورپی

burpees gif

Jab-Cross-Upper Cut-Upper Cut Combo

متقابل پانچ gif

متقاطع پانچ شکم

مشت زدن شکم

فشارهای بند انگشتی

گیف بند انگشتی فشار بالا
گیف های: جوئل کاستیلو از whatdoiwear.co | در استودیوی آموزشی Nike+ 45 Grand در نیویورک فیلمبرداری شده است

دوش سنج

شما اراده کمی عرق کن راشل نیکس، مربی نایک، می گوید: «بوکس یک تمرین قلبی عالی است. این یکی از راه‌های مورد علاقه من برای بالا بردن ضربان قلب و سوزاندن کالری است، زیرا هماهنگی شما را به چالش می‌کشد و مغز شما را کار می‌کند. پس آره حوله بیار

واقعا بوکس چقدر سخته

اگر هنوز شما را به اندازه کافی نترسانیم، فقط می خواهیم بگوییم: بوکس بسیار سخت است.

از یادگیری درست بستن دست ها (به طرز شگفت انگیزی سخت!) گرفته تا احساس راحتی با این ترکیب ها (نه چندان شگفت آور سخت!) گرفته تا پانچ پشت مشت به مدت یک ساعت روی کیف، قطعا روز بعد آن را احساس خواهید کرد.

اما به دست آوردن هیکل یک مبارز می تواند ارزش آن را داشته باشد، برای مردی که فداکاری لازم برای دیدن نتایج را دارد. بوکس ماهیچه‌های پف‌آلود می‌سازد، با شانه‌ها و پشت‌هایی که فقط برای لمس کردن درد می‌کنند (نه، واقعاً روز بعد از تمرین برای یک ماساژ خوب می‌میرید).

طرف دیگر همه این مبارزه این است که شما به سرعت متوجه پیشرفت‌ها می‌شوید. شما قدرت، توده عضلانی و چابکی به دست خواهید آورد سریع زمانی که به یک رژیم بوکس متعهد می شوید. همچنین از جایی که روی کیسه ناله می‌کردید، زخم‌های جالبی روی بند انگشتانتان خواهید دید.

***

اگر آماده هستید نه تنها روال تمرینی خود، بلکه کمد لباس خود را نیز اصلاح کنید، Style Girlfriend می تواند به شما کمک کند! به یکی از اعضای Team SG اجازه دهید یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما، بودجه و نوع بدنتان تنظیم کند.

من Style Girlfriend را اداره می‌کنم، و به پسرها کمک می‌کنم تا سبک شخصی‌شان را توسعه دهند و رشد دهند، همه از منظر زنانه دوستانه و حمایت‌کننده.