تعمیر و نگهداری بالا به تعمیر و نگهداری کم؟

بیشتر صحبت های من این روزها به همین صورت شروع می شود:

“آیا آن Tiktok را در کجا دیده اید؟”

و خوب یا بد، این تفاوتی ندارد.

بنابراین، با من مدارا کنید که من با شما مانند یک دوست یا یکی از اعضای خانواده کمی بی حوصله رفتار می کنم که به اندازه کافی مرا دوست دارد تا از سخنان ابتدایی پایدار من لذت ببرد.

زیرا برای مدتی، تمام چیزی که می دیدم در Tiktok این روند بود که در آن (عمدتاً) زنان مالکیت آن را دارند کارهایی که با تعمیر و نگهداری بالا انجام می دهند تا تعمیر و نگهداری پایینی داشته باشند.

این لیست متنوع است، اما بیشتر شامل موارد مراقبت از پوست و سلامتی است، از جمله:

  • هر چند ماه یک بار ساعت‌ها را روی صندلی سالن سپری کنید تا ریشه‌های آن‌ها بهبود یابد
  • رنگ کردن مژه
  • اکستنشن مژه (لطفاً روی مژه های ol’ TikTok تمرکز کنید!)
  • لمینت ابرو
  • سرم‌ها، کرم‌ها و روش‌های درجه مداسپا که به اندازه پرداخت ماهیانه خودرو هزینه دارند.

من دوست داشتم پشت صحنه کارهای روزمره دیگران را نگاه کنم و قطعاً در مورد آنچه که ممکن است بخواهم برای خودم امتحان کنم یادداشت برداری می کردم. (من در حال حاضر یک برگه در مرورگرم برای تحقیق در مورد لکه های خوب لمینیت ابرو باز دارم!).

و من به راحتی می‌توانم خلاصه‌ای از روال‌های نگهداری بالا را آپلود کنم، یعنی اگر یک Tiktok داشتم و فقط وقتی می‌خواهم مغزم را خاموش کنم و FYP را مرور کنم، فقط حساب Style Girlfriend را قرض نمی‌گرفتم.

در اینجا چند مورد از موارد “تعمیرات زیاد تا تعمیر کم” من آورده شده است:

لیزر موهای زائد

شاید این TMI باشد، اما من یک دهه است که زیر بغلم را نتراشیده ام و وای آزاد کننده است

لیزر موهای زائد یکی از بهترین کارهایی است که تا به حال برای خودم انجام داده‌ام تا روتین نگهداری خود را فشرده کنم.

این یک سرمایه‌گذاری بی‌اهمیت در زمان یا منابع نیست، زیرا فرآیند چندین جلسه در یک دوره چند ماهه طول کشید، اما به‌روزرسانی دائمی است، بنابراین وقتی ساعت‌ها را ثبت کردید، کارتان تمام شده است.

با سشوار کردن موهایم یک “چیز” درست می کنم

بهترین سشوار برای مردان

من هر روز دوش می گیرم اما فقط یک یا دو بار در هفته موهایم را می شوم.

در این روزهای شستشو، غلتک های نوار چسب خود را از زیر سینک بیرون می کشم، سشوار مخصوص سالن خود را به برق می زنم و به شهر می روم.

من هر بخش از موهای دمیده شده را با یک اسپری موی داروخانه ای به طور شگفت انگیزی گران قیمت تنظیم می کنم (به هر حال برای اسپری های داروخانه ها گران است) و اجازه می دهم غلتک ها خنک شوند در حالی که لباس می پوشم و آرایش می کنم.

بیش از 30 دقیقه این روال ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، اما به من روزهای بیشتری می دهد که مجبور نباشم موهایم را بشوییم و خشک کنم، که در نهایت به من زمان بیشتری در صبح ها می دهد.

تغییر کل بازی.

بوتاکس هر ربع

من با بوتاکس چند سال پیش شروع کردم که متوجه شدم خطوط اطراف چشم و دهانم فقط در هنگام لبخند زدن وجود ندارد. آنها همیشه آنجا بودند.

مربوط: سرم چیست و آیا به آن نیاز دارید؟

وقتی به خانواده ای در ویسکانسین می روم، من را از یک تمرین کننده عالی دریافت می کنم، زیرا در نیویورک بسیار گران تر است.

در ابتدا، احساس عجیبی داشتم که در حال تظاهر کردن بودم – حتی ممکن است چند بار دروغ گفته باشم و ادعا کنم که در حال ملاقات با دوستی برای ناهار بودم در حالی که داشتم مخفیانه به طرف انژکتورم می رفتم – اما اکنون خانواده من می دانند که بازدید از خانه به معنای زمان باکیفیت با عشق است. آنهایی که و یخ زدن صورتم با تزریق لوازم آرایشی

***

مبادا سوار اسب بلند خود شوید که چگونه زنان اینقدر بیهوده هستند و پول زیادی خرج چیزهای احمقانه می کنند، دست نگه دارید.

یکی، هر یک از روال‌های معمول “حفظ نگهداری زیاد تا نگهداری کم” را می‌توان و باید از طریق مغالطه “من زنانی را که آرایش نمی‌کنند دوست دارم” مشاهده کرد.

عاشق زیبایی “طبیعی” هستید که برای همیشه آماده نمی شود و همیشه ظاهری تازه دارد؟ شانس خوبی وجود دارد که او از طریق آن به آن ظاهر طبیعی دست یابد نگهداری بالا به نگهداری کم کارهای روزمره.

و اگر انجام کارهایی مانند مردن ابروها به ما این احساس را می دهد که می توانیم بهترین خودمان را به دنیا معرفی کنیم در حالی که میانبر کردن روال صبحگاهی ما، به نظر من بسیار خوب است!

و دوم اینکه مردان برای تقویت اعتماد به نفس خود پول زیادی خرج می کنند.

فقط اغلب، این هزینه ها به شکل چیزها است، نه خدمات.

یک ساعت گران قیمت که به شما این حس را می دهد که در حال پیوستن به گروه بازیگران هستید جانشینی برای مثال، هر بار که آن را می بندید. یا کفش‌های کتانی که زنگ هشداری برای پیشنهاد دادن تنظیم کرده‌اید، فقط فرصت خرید آن‌ها را دارید.

را tl;dr?

شما هم بالاتر از این نیستید که خودتان را ولخرجی کنید!

راه‌های زیادی وجود دارد که یک مرد می‌تواند برای خودش پول خرج کند، نه ساعت‌ها و کفش‌های کتانی جذاب که می‌توانند همین حس اعتماد به نفس را در او ایجاد کنند.

بیایید در مورد آنها صحبت کنیم!

چه عادات نگهداری بالا می توانید انجام دهید تا به شما کمک کند تعمیر و نگهداری کم داشته باشید؟

و بخاطر داشته باش، تعمیر و نگهداری کم در اینجا اساساً کدی وجود دارد که به شما کمک می کند هر روز صبح با اعتماد به نفس از خواب بیدار شوید و خانه را ترک کنید.

در اینجا چند مورد است که تیم ما می تواند به آنها فکر کند:

جراحی ترمیم مو

برایان اورلاچر قبل و بعد
برایان اورلاچر قبل و بعد از جراحی ترمیم مو، از طریق FanBuzz

قطعاً یک تعهد هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی است، اما اگر راه رفتن با خط موی کم پشت یا کم پشت، انرژی ذهنی شما را در روز هدر می دهد. هر روز؟

سپس انجام کاری در مورد آن به نظر می رسد که می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد.

یا شاید مشکل شما برعکس باشد، و می‌توانید من را در فعالیت‌های مراقبت بالا و مورد علاقه‌ام – لیزر موهای زائد – بپذیرید!

در حالی که احتمالاً تمایل دارید وضعیت چاله های خود را دست نخورده رها کنید، در مورد موهای پشت خود چطور؟

در مورد موهای پشت گردن شما که به نظر می رسد سریعتر از بقیه رشد می کنند و یک هفته قبل از کوتاه کردن موی برنامه ریزی شده شما را پژمرده نشان می دهند، چطور؟

برداشتن این موها برای همیشه می تواند به شما کمک کند با استرس کمتری بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید.

قرار دادن زندگی خود برای یک عقب نشینی ذهن آگاهی

Don Draper در حال یادگیری روشن کردن، تنظیم کردن، ترک کردن (از طریق AMC)

امسال کاری متفاوت با PTO خود انجام دهید.

ممکن است رزرو یک استراحتگاه به یک استراحتگاه سلامتی مانند پروسه هافمن یا کانیون رانچ به اندازه یک تعطیلات سنتی “سرگرم کننده” نباشد، اما می تواند تأثیرگذارتر باشد.

میدونم میدونم. فاصله گرفتن از چند روز تا یک هفته (یا بیشتر!) از روال معمول خود را برای در نظر گرفتن اینکه چگونه می خواهید در زندگی خود ظاهر شوید، مانند نگهداری زیاد است. وو وو کاری که فقط افراد مشهور انجام می دهند

ولی! همچنین می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که برای درک اینکه از یک شغل، یک رابطه یا نگرش خود نسبت به بدن خود پیشی گرفته اید، نیاز دارید.

حتی یک آخر هفته دور از یک استراحتگاه مدیتیشن محلی، بهزیستی ذهنی شما را بهبود می‌بخشد و به شما کمک می‌کند دکمه «بازنشانی زندگی» را بشکنید.

بوتاکس و فیلرها برای جلوگیری از خشکی صورت شما

مردی که تزریق فیلر دریافت می کند

اگر متوجه شدید که در طول تماس های زوم بیشتر از زمانی که در مکالمه شرکت می کنید، به خطوط و چین و چروک های صورت خود خیره می شوید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که اسلحه های بزرگ را وارد کنید.

و منظورم از تفنگ های بزرگ سوزن های کوچک است.

روش‌های کم تهاجمی مانند تزریق بوتاکس یا پرکننده‌هایی مانند ژوودرم می‌توانند چین و چروک‌ها را کاهش داده و به نواحی از صورت شما که با افزایش سن به آرامی کاهش می‌یابند حجم دهند.

برخلاف لیزر موهای زائد یا ترمیم مو، این عادت یک عادت مداوم است. اما اگر بتوانید در هر فصل بودجه ای را برای ورزش های فانتزی کنار بگذارید، می توانید بودجه ای را کنار بگذارید که به شما کمک می کند در ظاهر خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

سرمایه گذاری روی یک ردیاب هوشمند برای اطلاع رسانی سلامتی شما

همانطور که شعار تجاری پیش می رود، آنچه اندازه گیری می شود مدیریت می شود.

من افراد زیادی را می شناسم که برای ردیابی سلامت خود به حلقه اورا قسم می خورند، اما گزینه های زیادی وجود دارد، از جمله Fitbit و Whoop.

اگر شما فردی هستید که دوست دارید داده ها را بررسی کنید، اهداف تعیین کنید و پیشرفت خود را دنبال کنید، سرمایه گذاری در یکی از این لوازم جانبی کاربردی می تواند بسیار مناسب باشد.

استخدام مربی از هر نوع

دوست دختر سبک

جذب یک متخصص تغذیه، یک مربی یا ::ahem:: یک آرایشگر شخصی که به شما کمک کند روند را برای رسیدن به اهداف سبک زندگی خود کوتاه کنید، قطعاً عادتی است که باید به آن توجه کنید.

بله، شما هنوز کسی هستید که باید بهتر غذا بخورید، سخت‌تر ورزش کنید و صبح‌ها لباس بپوشید، اما همه اینها درست است، مسیر وقتی یک متخصص در این راه به شما کمک می کند آسان تر است.

***

به اینستاگرام سر بزنید (زیرا توییتر در حال حاضر آتش سوزی زباله‌دانی است که دیگر ساعت‌ها به‌روز نمی‌شود) و عادت “حفظ نگهداری بالا برای نگهداری کم” را که در فکر رفع آن هستید به من اطلاع دهید!