“تد کمند” بهترین لباس هالووین برای پسران امسال است

نحوه پوشیدن لباس هالووین تد کمند

هالووین و من یک رابطه بدنام شکنجه شده داریم. اشتباه نکنید من یک grinch کامل نیستم (برای مخلوط کردن استعاره های تعطیلات).

از بچگی دوستش داشتم. چه چیزی در هالووین در کودکی دوست ندارد؟ شما باید لباس های احمقانه بپوشید! و بعد از تاریک شدن هوا با دوستان خود بیرون بروید، زمانی که حتی به اندازه کافی برای دیدن یک فیلم با درجه R نرسیدید! و آب نبات؟! منظور من این است که…

اما مانند آنچه که در فیلم‌های دیزنی در مورد علاقه‌های نافرجام و مضامین پدرسالارانه انجام شد، بزرگسالی هالووین را خراب کرد

نه، من نمی خواهم مانند یک کارگر ضروری شیطون لباس بپوشم، و بچه ها، اگر می خواهید جنبه زنانه خود را کشف کنید، عالی است! فقط در نظر داشته باشید که با یکی از 364 روز دیگر سال شروع کنید و نه در هالووین که نمی توانید از مالیدن نارگیل به لباس دخترانه خود دست بکشید. فقط..نه

خبر خوب این است که کووید اساساً هالووین امسال را خراب کرده است (آیا این یک آستر نقره ای است؟!) که (بیشتر؟!) مهمانی های لباس شلوغ را حذف کرده است. اما اگر مثلاً می‌خواهید بچه‌تان را به اطراف محله ببرید تا شیرینی‌هایی را که در آستانه‌های اجتماعی گذاشته شده است، بخرید، خوب، ممکن است بخواهید جشن هالووین خود را برگزار کنید.

اگر چنین است، ممکن است من یک لباس خوب هالووین 2020 را پیشنهاد کنم….

نه، دکتر فائوچی، اما صادقانه بگویم که این حدس خوبی است.

من در مورد تد لاسو، سرمربی جدید لیگ برتر صحبت می کنم.

Ted Lasso با بازی Jason Sudeikis در سریال فوق‌العاده مضحک همنام Apple TV، هر آنچه را که می‌خواهید در یک لباس آسان و شیک هالووین ارائه می‌کند.

تد لاسو جیسون سودیکیس

لباس تد کمند هالووین به چند دلیل برتر است:

  1. این شخصیت در حال حاضر دارای سبک شخصی عالی است، بنابراین شما در واقع در هالووین برای تغییر ظاهر جذابی خواهید داشت و…
  2. احتمالاً از قبل هر آنچه برای لباس نیاز دارید (منهای سبیل) در کمد خود در خانه دارید.

شما حتی دو راه دارید، روز تمرین و روز بازی.

برای «روز بازی» تد لاسو، ژاکت یقه‌دار، دکمه‌های پنبه‌ای آکسفورد و چینی‌های جلوی صاف بپوشید. نگاه آموزشی حتی ساده تر است. فقط شلوار پیست آدیداس و چوگان پرفورمنس را به تن کنید.

شاید برای سوت زدن به فروشگاه بدوید؟ و اگر قبلاً از طرفداران فوتبال هستید، زیپ تیم خود را اضافه کنید و نماد “AFC Richmond” را روی لوگو بچسبانید. اما این تنها در صورتی است که واقعاً بخواهید مایل بیشتری را طی کنید.

یا کیلومتر، حسب مورد.

لباس هالووین “آموزش تد کمند”.

روز تمرین لباس هالووین تد کمند

SG می گوید: نگاه خوشبینانه تشویق شده اما لازم نیست.

نگاه کنید

لباس هالووین “روز بازی تد کمند”.

لباس روز بازی تد کمند هالووین

SG می گوید: Coach Beard خود را برای برداشتی مدرن از لباس این زوج تهیه کنید.

نگاه کنید

***

آیا می خواهید ایده های هالووین بیشتری داشته باشید که به راحتی در لحظه آخر به دست آورید؟ پنج روش برای پوشیدن کت و شلوار مشکی، لباس مجلسی و تی شرت حلقه را بررسی کنید.