تبلیغ محصول یا خدمات خود با تبلیغات بنری

در آوریل 2009 ، ما تبلیغات بنری را در چندین سایت معتبر اجرا کردیم تا ببینیم آیا سرمایه گذاری ارزش آن را دارد یا خیر ، و اگر چنین است ، کدام نوع تبلیغات بنری بهترین عملکرد را دارد.

بیش از یک دهه از آن زمان می گذرد. با این وجود ، تبلیغات بنری هنوز در چشم انداز دیجیتالی در حال تغییر رایج است. بر اساس گزارش درآمد 2021 تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری یکی از “غالب” ترین انواع تبلیغات در اینترنت در سال 2020 بود. علاوه بر این ، گزارش نشان داد که تبلیغات بنری 31.5 of از کل هزینه تبلیغات در سال 2020 را تشکیل می دهد (دوم بعد از تبلیغات جستجو).

واضح است که تبلیغات بنری مرتبط است. و در حالی که بسیاری از یافته های ما از سال 2009 هنوز هم ارزشمند هستند ، تحقیقات جدید به ما چیزهایی را یاد داده است که ممکن است متفاوت انجام دهیم. بیایید نگاهی به تبلیغات بنری بیندازیم ، اصولی برای تبلیغات م effectiveثر و اینکه آیا آنها راهی ارزشمند برای ارتقاء کسب و کار شما هستند.

بنر تبلیغاتی چیست؟

همچنین به عنوان “تبلیغات نمایشی” شناخته می شود بنر تبلیغاتی زمانی رخ می دهد که یک مارک تبلیغاتی را در وب سایت شخص دیگری به شکل یک تصویر مستطیلی (“بنر”) در بالا ، پایین یا کنار صفحه وب قرار می دهد.

این تبلیغات بنری می تواند تصاویر ، متن ، GIF یا فیلم های ثابت باشد. اکثر تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید ، مانند وب سایت های رسانه ای محبوب ، قرار می گیرند تا تعداد افرادی که در معرض نمایش قرار می گیرند را به حداکثر برسانند.

به عنوان مثال ، این یک بنر تبلیغاتی ویدیویی است که دل در انتهای وب سایت رسانه های محبوب قرار داده است برش:

نمونه ای از تبلیغات بنری ویدئویی

منبعبه

تبلیغات بنری چگونه کار می کند؟

مانند همه تبلیغات ، تبلیغات بنری هم برای وب سایت میزبان و هم برای شرکت تبلیغ کننده درآمد ایجاد می کند. این وب سایت با شارژ شرکت به یکی از سه روش درآمد کسب می کند:

  • برای هر نمایش (چند نفر تبلیغ را مشاهده می کنند)
  • در هر کلیک (تعداد افرادی که روی تبلیغ کلیک می کنند)
  • به ازای هر اقدام (چند نفر پس از کلیک کردن اقدام می کنند ، مانند ثبت نام یا خرید)

شرکتهایی که بنرهای تبلیغاتی قرار می دهند معمولاً این کار را برای آگاهی از نام تجاری انجام می دهند ، مانند مثال تبلیغاتی Dell در بالا. این آگهی از خوانندگان دعوت می کند تا “بیشتر بیاموزند” و پیوندهایی را به صفحه فرود با جزئیات بیشتر در مورد محصول پیوند می دهد.

صفحه فرود دل

منبعبه

تبلیغات بنری نیز مناسب است کمپین های هدف گیری مجدد ، که مشتریانی را که به محصول شما علاقه نشان داده اند (مانند مشاهده صفحه محصول یا افزودن آن به سبد خرید) با نمایش تبلیغات بنری محصول در وب سایت های مختلف که از آنها بازدید می کنند ، نشان می دهد.

آیا تبلیغات بنری ارزشش را دارد؟

در حالی که تبلیغات بنری در گذشته اثبات شده است ، آیا هنوز هم ارزشش را دارد؟ با توجه بیشتر رسانه ها مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی ، آیا سرمایه گذاری در تبلیغات بنری ارزش دارد؟

حقیقت این است که اثر کلی تبلیغات بنری دارد کاهش می یابد به گزارش گروه بازاریابی اینسایدر ، نرخ کلیک بر روی تبلیغات بنری به کمتر از 0.1 درصد کاهش یافته است. تعدادی دلیل برای این وجود دارد:

  • رباتها – اسکریپتهای خودکار اینترنت را جستجو می کنند و بنرهای تبلیغاتی را به دلایل مختلف از جمله تلاش برای کسب درآمد برای سایتهایی که فقط برای کلیک بر روی بنرها برای درآمد متکی هستند ، کلیک می کنند.
  • مشاهده خستگی – خستگی بیننده بسیار واقعی است. کاربران اینترنتی آنقدر از تبلیغات بمباران می شوند که اکثر آنها خودشان آموزش تنظیم این تبلیغات را داشته اند.
  • مسدود کننده های تبلیغات – کاربران اینترنت از تبلیغات خسته شده اند و برای جلوگیری از تبلیغات مختلف ، بارگیری کننده های مختلف را بارگیری می کنند.

اما این بدان معنا نیست که تبلیغات بنری یک هنر مرده است! در حالی که اثربخشی آنها ممکن است در حال کاهش باشد ، تبلیغات بنری یک استراتژی تبلیغات آنلاین م effectiveثر است که بسیاری از بازاریابان باهوش هنوز از آن استفاده می کنند. در حقیقت ، در سال 2020 ، رشد سالانه هزینه تبلیغات برای تبلیغات بنری بیشتر از همه مقوله ها بود.

این رشد احتمالاً ناشی از افزایش متوسط ​​زمان صرف شده در اینترنت به دلیل همه گیری COVID-19 بوده است. بر خلاف سایر انواع تبلیغات دیجیتالی ، تبلیغات بنری معمولاً در چشم خواننده قرار می گیرد و نادیده گرفتن آنها را دشوارتر می کند و برای مارک هایی که می خواهند از اوقات فراغت آنلاین بیشتری استفاده کنند ، مناسب تر است.

آنچه تحقیقات ما در سال 2009 نشان داد

ما سه تبلیغ مختلف بنر و صفحات فرود همراه را آزمایش کردیم تا ببینیم کدام بهترین عملکرد را دارد. در اینجا سه ​​بنر تبلیغاتی وجود دارد:

تبلیغات بنری Campaign Monitor

هر آگهی دارای صفحه فرود مطابق بود:

صفحه فرود 1: در خواب کسب درآمد کنید

صفحه فرود کمپین مانیتور

کلید این صفحه این بود که ایده کسب درآمد در خواب را ترویج دهید. ما سه مرحله ساده (تغییر نام تجاری ، فروش مجدد و سپس سود) را برجسته کردیم و یک فرم ثبت نام آنلاین را در اختیار علاقمندان قرار دادیم تا بتوانند ثبت نام کرده و شروع به استفاده از برنامه در محل کنند.

صفحه فرود 2: آیا شما یک طراح هستید؟

نمونه صفحه فرود کمپین مانیتور

این قطعاً جنجالی ترین صفحه فرود این چهار صفحه بود. ما این واقعیت را در نظر گرفتیم که Campaign Monitor برای طراحان با قرار دادن یک پنجره مودال که روی صفحه فرود قرار می گیرد ، بسیار افراطی ساخته شده است و از شخص می پرسیم که آیا او طراح است یا نه.

اگر روی “You betcha” کلیک می کردند ، صفحه زیر به آنها نشان داده می شد که نشان می دهد چگونه فروش مجدد با Campaign Monitor آسان است.

اگر روی “نه” کلیک کنند ، صفحه فرود پشت مودال با پیامی که توضیح می دهد “این شما نیستید” محو می شود. این ما هستیم. ” سپس به چندین ESP دیگر پیوند دادیم که ممکن است آنها را بررسی کنند که برای مخاطبان کمتر هدفمند ساخته شده اند.

صفحه فرود 3: بدون مدال فقط برای طراحان

نمونه صفحه فرود کمپین مانیتور

برای آزمایش تاثیری که پنجره مودال بر تبدیل ها داشت ، ما همان صفحه فرود بدون مودال را آزمایش کردیم. صفحه در غیر این صورت کاملاً مشابه بود و مقایسه خوبی را ارائه می داد.

بهترین بنر تبلیغاتی

نمونه تبلیغات بنری Campaign Monitor

آگهی بنر طرح از دو تای دیگر بهتر عمل کرد. با نرخ تبدیل 3.5، ، شاهد ثبت نام 370 نفر در Campaign Monitor بودیم. در اینجا نتایج کامل است.

نمودار نتایج تبلیغات بنری

بهترین صفحه فرود

نمونه صفحه فرود کمپین مانیتور

این یکی همه را شگفت زده کرد. ما نگران بودیم که پنجره مودال به دلیل کلیک اضافی ، نرخ تبدیل کمتری را به دنبال داشته باشد. اما ما از دیدن این صفحه که 25 درصد بیشتر از صفحه با عملکرد بعدی تبدیل می شود ، خوشحال شدیم. احتمالاً بزرگترین شگفتی همه این بود که صفحه “در خواب کسب درآمد کنید” با فرم ثبت نام داخلی یک مشتری جدید به ما نداد. در اینجا نتایج کامل است:

نتایج حاصل از عملکرد صفحه فرود

این بنر تبلیغاتی (و صفحه فرود همراه) احتمالاً بهترین عملکرد را داشته است زیرا از قوانین زیر پیروی می کند:

  • این یک بازار هدف طاقچه را مشخص کرد.
  • بلافاصله درخواست خرید نکرد. این اولین تعامل کاربر با نام تجاری بود و به جای فشار آوردن او به خرید ، آنها را به یادگیری بیشتر دعوت کرد.
  • غیر معمول و شگفت آور بود. به طور غیرمنتظره ای ، این رویکرد گفتگوهای زیادی را در توییتر برانگیخت. برخی به ما می گویند “بالسی” و “درجه یک”برای پیوند دادن به رقابت ما: دیگران پرسیدند اگر ما با آنها قطع رابطه می کردیمبه

کاری که الان متفاوت انجام می دادیم

اگر دوباره این آزمایش تبلیغات بنری را اجرا کنیم ، روندهای امروز را در نظر می گیریم:

یک تبلیغ ویدیویی را آزمایش کنید

مدتی است که ویدئو در بازاریابی و تبلیغات دیجیتال رو به افزایش است و این روند فقط در حال افزایش است. Hubspot پیدا شد 91٪ از بازاریابان می گویند که همه گیری باعث شده است که ویدیو برای مارک ها اهمیت بیشتری پیدا کند و 96٪ از مصرف کنندگان گزارش تماشای فیلم های بیشتر را در سال 2020 گزارش می دهند.

وقتی نوبت به تبلیغات بنری می رسد ، به نظر می رسد که بازاریابان در مورد روند ویدئویی در آنجا نیز صحبت می کنند. آ گزارش سال 2020 دریافت که هزینه تبلیغات ویدیویی در تبلیغات بنری رو به افزایش است.

هدف گذاری متقابل انجام دهید

هدف گذاری متقابل به این معنی است که تبلیغ خود را در همه دستگاه های مختلف (دستگاه های تلفن همراه ، رایانه ها و رایانه های لوحی) به جای تمرکز بر یک نوع تبلیغ کنید. اگرچه هدف گذاری متقابل مستلزم ایجاد نسخه های مختلف تبلیغات شما است ، اما معمولاً ارزشش را دارد.

آ مطالعه SEMrush در سال 2019 دریافتند که مصرف کنندگان در عادت های مرور خود وفادار به دستگاه نیستند. بنابراین ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که تا حد ممکن با تبلیغات بنری با هدف متقابل تماس بگیرید.

به اندازه تبلیغات ما توجه کنید (و متفاوت)

خلاقیت تبلیغاتی مهم است ، اما اندازه تبلیغات نیز اهمیت دارد و این چیزی است که ما در آزمایش خود در نظر نگرفتیم.

گوگل نگه می دارد گزارش به روز در بالاترین اندازه تبلیغات بنری در سراسر وب:

  • مستطیل متوسط ​​(300 250 250)
  • مستطیل بزرگ (336 28 280)
  • تابلوی امتیازات (90 7 728)
  • نیم صفحه (600 300 300)
  • بنر بزرگ تلفن همراه (100 * 320)

نمودار اندازه تبلیغات بنری با عملکرد بالا

منبعبه

علاوه بر این ، آژانس های تبلیغاتی که در تبلیغات بنری تخصص دارند ، مانند AdRoll و در جهت بنر، پیشنهاد دهید که تنوع در اندازه بنر تبلیغات مطلوب است. این به این دلیل است که ROI شما با تبلیغات بنری بستگی به تعداد افرادی دارد که در معرض نمایش قرار می گیرند ، و شما به احتمال زیاد از طریق تنوع بیشتر در اندازه و مکان آگهی در معرض افراد بیشتری قرار خواهید گرفت.

بسته شدن

تبلیغات بنری مطمئناً در سال 2021 هنوز اهمیت دارد و همچنان یک استراتژی کلیدی برای بازاریابان است.

در حالی که آزمایش ما در سال 2009 با تبلیغات بنری نشان می دهد که برخی اصول بی انتها برای تبلیغات بنری موثر وجود دارد ، مطمئناً برخی از روندها وجود دارد که تبلیغات شما را م effectiveثرتر می کند.