تالار مشاهیر SG: بهترین تاپ مردانه سال 2021

این تالار مشاهیر دوست دختر سبک است. لباس ها و اکسسوری هایی که بارها و بارها به مردان توصیه می کنیم. در این قسط؟ بهترین تاپ های مردانه برای پوشیدن در سال 2021.

راک اند رول یکی دارد. بیسبال هم همینطور. امروز، تالار مشاهیر استایل دوست دختر به عنوان خانه افتخاری قطعی نمادهای لباس مردانه روزمره به جمع آنها می پیوندد.

خوب، خوب، این شاید کمی بیش از حد باشد، اما به طور جدی – ما می‌خواستیم یک مرکز برای قطعاتی که توصیه می‌کنیم ایجاد کنیم همیشه. سبک هایی که برندهای مورد علاقه ما سال به سال عرضه می کنند.

چیزهای پنج ستاره واقعی

برای شروع کار، از بالا شروع می کنیم. به معنای واقعی کلمه. با تاپ!

پیراهن، تی شرت، ژاکت… اینها همان هایی هستند که اکنون می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید و برای همیشه بپوشید.

در زیر، برخی از بهترین تاپ های مردانه را، اکنون و احتمالاً برای همیشه ببینید:

بهترین پیراهن مردانه آکسفورد

پیراهن قدیمی آکسفورد گیتمن

نام تجاری: Gitman Vintage

قیمت: 180 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: چروک و کمی چروک؟ شما یک کندی هستید، تازه از قایق بادبانی. ترد و تازه شسته شده؟ شما دانش آموز ستاره، DILF، تواناترین کارمند شرکت هستید.

بعلاوه، آبی برای پسرها یک رنگ جذاب است، و اگر شما چشمان آبی دارید؟ Fuhgeddahboutit.

نحوه پوشیدن آن: یک آکسفورد کلاسیک مانند این یک اسب کار در تمام طول سال در کمد شما است – به معنای واقعی کلمه با همه چیز خوب به نظر می رسد.

یک بیانیه عجیب و غریب، می دانم، اما جدی. شلوار جین مشکی، چینی، شورت …

لایه بندی شده با ژاکت، ژاکت بمب افکن یا بلیزر…

من می توانم ادامه دهم اما فکر می کنم شما عکس را دریافت کردید.

بهترین هنلی برای مردان

نام تجاری: فاهرتی

قیمت: 98 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: بهترین لیست تاپ مردانه بدون هنلی محبوب ما؟ لطفا. ممکن نیست.

این هنلی فاهرتی شبیه تی شرت مورد علاقه شما است، اما جذاب تر! (Psst، شما دوست دارید دکمه‌ها لغو شوند و خانم‌ها هم همینطور!)

هنلی ها تأثیر شگفت انگیزی دارند که اندکی سینه های شما را برجسته می کنند، در عین حال شما را فوق العاده راحت نگه می دارند.

نحوه پوشیدن آن: یکی دیگر از موارد ضروری در طول سال، این است که شما به راحتی می توانید به سالن کامل بروید و آن را با دویدن و کفش های ورزشی بپوشید.

یا با شلوار جین، چکمه‌های قهوه‌ای (چلسی یا توری، سم خود را انتخاب کنید) و یک کت معمولی آن را برای یک روز هفته بپوشید.

بهترین سویشرت مردانه

نام تجاری: تاد اسنایدر

قیمت: 98 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: عرق های شلخته متعلق به گذشته است!

یک سویشرت جیبی ساختار یافته مانند مدل کاملاً عالی بالا از تاد اسنایدر، راحتی را حفظ می کند، اما حجم زیادی را از دست می دهد.

نحوه پوشیدن آن: با دویدن، مطمئنا. اما این سویشرت باریک به اندازه کافی برای یک دفتر کار معمولی یا یک شب ملاقات معمولی ظاهری زیبا دارد.

با شلوار جین باریک و کفش های کتانی چرمی سفید آن را روی سه راهی قرار دهید. برای اعتبار بیشتر، یک ژاکت عالی مانند یک بمب افکن چرمی یا ژاکت ترد هرینگتون اضافه کنید.

بهترین تیشرت مردانه

نام تجاری: باک میسون

قیمت: 35 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: برای من سجاف خمیده است!

این جزئیات کوچک از Buck Mason باعث می‌شود این پایه مقرون‌به‌صرفه نسبت به بسته‌های 3 تایی Hanes برجسته‌تر شود، زیرا می‌توانید آن را بدون بسته بپوشید و همچنان به نظر برسید که به نحوه لباس پوشیدن خود اهمیت می‌دهید.

نحوه پوشیدن آن: فکر نمی‌کنم واقعاً مجبور باشم به شما بگویم که چگونه جاودانه‌ترین و ضروری‌ترین لباس‌های اولیه را در کمد لباس خود بپوشید… اما چرا جشن نگیرید!

آن را زیر یک ژاکت کش باف پشمی یقه شالی دنج امتحان کنید. یا با کافه های چینی و بیرکن استاک (پارچه یا صندل بسته به فصل).

در مورد شلوار جین و چکمه‌های چرمی، جیمز دین می‌خواهی…

بهترین ژاکت یقه ای مردانه

نام تجاری: Everlane

قیمت: 130 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: ترمه در دهه گذشته آنقدر مقرون به صرفه شده است که هیچ بهانه ای ندارید نه تا خودت را با این خوبی نرم و نرم رفتار کنی.

به علاوه، زنان می خواهند دقیقاً 38 درصد بیشتر از آنچه قبلاً انجام می دادند، بازوی شما را لمس کنند. ارتقاء سبک از نظر آماری معنی دار!

یقه خدمه Everlane به دلیل تناسب آسان و احساس بلند بودن آن همچنان پرفروش‌ترین است. (این برای خیلی دنج است.)

نحوه پوشیدن آن: حتی الیاف بسیار نرم مانند ترمه نیز می تواند پوست را تحریک کند، بنابراین برای ظاهری ساده، زیر پیراهن یا تی شرت زیر این پلیور بپوشید.

آیا می خواهید بازی لایه بندی خود را به یک درجه ارتقا دهید؟ آن را با یک پیراهن دکمه دار ست کنید (من در حال حاضر این سبک تکه تکه ای را در پارچه کرفس دوست دارم).

بهترین پیراهن پولو مردانه

نام تجاری: لاکوست

قیمت: 95 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: Lacoste جاودانه است، و این نمادین «گاتور چوگان» در هر رنگی از رنگین کمان وجود دارد.

چوگان های رنگارنگ وحشی این روزها کمی بیشتر از گربه های سرد گلف احساس می کنند (به گلف سایه نمی گویند).

از سوی دیگر، مشکی کلاسیک، بسیار پیچیده به نظر می رسد. که حال و هوای خوبی برای رفتن به آن است!

نحوه پوشیدن آن: با یک چوگان سیاه مانند برادر بزرگتر کمی بالغ تر، با سه راهی مورد علاقه خود رفتار کنید. با شلوارک عالی، با شلوار جین عالی.

کلید پوشیدن آن خوب است؟ فقط مطمئن شوید که تناسب در نقطه است! باریک، نه از میان بازوها و نیم تنه.

بهترین پیراهن لباس مردانه

نام تجاری: پارچه مناسب

قیمت: 95 تا 175 دلار

چرا ما آن را برای بچه ها دوست داریم: یکی از بهترین تحولات در دنیای لباس مردانه در سال‌های اخیر، مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن و در دسترس‌تر کردن پیراهن‌های سفارشی بوده است.

Proper Cloth گزینه های زیادی را برای اندازه و رنگ ارائه می دهد، بنابراین شما تضمین می کنید که یک تناسب عالی و فوق العاده جذاب داشته باشید.

نحوه پوشیدن آن: با کت و شلوار! یا فقط شلوار و آکسفورد کت و شلوار، اما تقریبا هیچ چیز دیگری.

پیراهن های لباس هستند لباس پوشیده، باشه؟

بهترین پیراهن راحتی مردانه

نام تجاری: جی.کرو

قیمت: 80 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: این پیراهن آنقدر نیست که تمام پیراهن های معمولی توسط J.Crew که شایسته یک جایگاه در لیست “برترین های مردانه” هستند.

نه، آنها فقط گینگهام درست نمی‌کنند (اگرچه خوب، بله، هنوز هم این کار را می‌کنند…) بلکه یک راه حل دارند: آهم، جامد– طیفی از رنگ های یکدست، چاپ های فصلی و پارچه هایی مانند کرفس و چموش.

اندازه و کیفیت قابل اعتماد به این معنی است که تقریباً همیشه یک پیراهن زیبا و مناسب به دست خواهید آورد، و راستش در این زندگی چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟

نحوه پوشیدن آن: ما مجبور نیستیم به شما بگوییم که چگونه پیراهن بپوشید، درست است؟ دکمه‌ها را ردیف کنید و به آستین‌ها یک دستبند معمولی بدهید. اما برای سرگرمی، اجازه دهید وقتی پیراهن جدیدی را به چرخش خود اضافه می‌کنید، بازی با رنگ‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم: یک پیراهن سبز مریم گلی با شلوار سبز زیتونی را امتحان کنید. یا یک دکمه اسطوخودوس با شلوار جین مشکی – ترکیب رنگی عالی تابستان تا پاییز.

بهترین دکمه آستین کوتاه مردانه

نام تجاری: بونوبوها

قیمت: 79 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: پیراهن Riviera از Bonobos اساساً در این مرحله نمادین است، بنابراین بدیهی است که ما مجبور شدیم آن را در این لیست از بهترین تاپ های مردانه در سال 2021 قرار دهیم.

این برند هر سال الگوها و رنگ‌های جدیدی را منتشر می‌کند، بنابراین می‌توانید مجموعه‌ای را راه‌اندازی کنید. که ما به شدت تشویق می کنیم، btw. این است که خوب

نحوه پوشیدن آن: این محصول ضروری در هوای گرم باید با شلوارهای چینی ترد (یا کشدار!) یا شلوار جین سبک استفاده شود. کفش های کتانی یا Birkenstocks برای یک لمس نهایی… انتخاب فروشنده!

بهترین پیراهن کمپ مردانه

نام تجاری: حقوق اساسی

قیمت: 110 دلار

چرا ما آن را در مورد بچه ها دوست داریم: آسان و ظریف! در نیروی دریایی کلاسیک، یقه بازی یک پیراهن اردویی به اندازه کافی پیچیده و قابل پوشیدن می شود تا یک شام زیبا در فضای باز. یا روزی در ساحل.

نحوه پوشیدن آن: برای شام در فضای باز؟ فقط شلوار کتان و ساعت اضافه کنید. برای یک روز در ساحل؟ با جذاب ترین تنه (و نه بیشتر از 7 اینچ) و یک جفت عینک آفتابی.