بچه ها، پاهای خود را روی هم بزنید! چرا پاهای ضربدری سکسی هستند

بروس اسپرینگستین باراک اوباما پاها را ضربدری کرد

چند هفته پیش اتفاق جالبی افتاد. من عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتم که شریکم در تعطیلات تابستانی ما از ما دو نفر و سگمان روی نیمکتی مشرف به دریای شمال نشسته بود.

در آن، او با بازوی دراز پشت ما سلفی می گیرد و چهره خندان او و نمایه های من و سگمان را به تصویر می کشد که به دریا نگاه می کنیم. خورشید در حال غروب است و یک عکس زیبا از ستاره بود. دریا. غروب آفتاب. ما سه نفر در عنصر خود هستیم.

حقیقت این است که من عکس را از گوشی او دزدیدم تا برای همیشه در حساب اینستاگرام خود ثبت کنم چون روشی که پاهایش را روی هم می‌گذاشت، مثل جهنم داغ بود.

کنجکاو بودم که آیا در این مورد تنها هستم. بنابراین، من درخواست خود را در استوری اینستاگرام پست کردم، پرسیدن اینکه آیا کسی دیگر آن را بسیار جذاب می بیند که مردان پاهای خود را روی هم می گذارند؟

بازخورد سریع و خشمگین آمد. و اگر مخاطبان من از 17000+ سی و اندی زن نشانه ای باشد… بسیاری از ما خیلی به آن

افرادی که در صندوق ورودی من بودند اغلب می گفتند که ضربدری پا را به مردانی که روشنفکرتر و ایمن تر هستند مرتبط می کنند.

دیگران پاهای ضربدری را با فرهیختگی و خوش سفر بودن مرتبط کردند.

یکی از پاسخ ها ضربدری پا را راه شماره 1 برای تشخیص “مرد غیر سمی” اعلام کرد و من باید بگویم… فکر می کنم موافقم.

دواین وید پاها را روی هم گذاشته است
اینستاگرام: دواین وید

بنابراین من یک سوال بعدی را پست کردم و از مردان پرسیدم که آیا ترجیح می دهند با پاهای خود بنشینند.

… و اگر چنین است، چرا؟

یکی از دوستان دانشگاهی که در آیووا زندگی می‌کند، گفت که در مقایسه با حالت سنتی «مچ پا روی زانو» که به نظر می‌رسد در بین مردان رایج‌تر است، روی هم زدن پاهایش بسیار راحت‌تر است.

اکثریت قریب به اتفاق پاسخ‌ها در صندوق ورودی من بازتاب احساسات او بود. دوست دیگری با صدای بلند گفت: «در واقع راحت‌تر است…برای کسانی که به اندازه کافی با خودشان راحت هستند که این کار را انجام دهند

آه-ها، خوب، حالا ما داریم به چیزی عمیق تر از راحتی فیزیکی صرف می رسیم، بچه ها.

مردانی که از پاهای خود برای اشغال هرچه بیشتر فضای ممکن استفاده می کنند، اغلب به دلیل آزار دیگران، در دهه گذشته نام مستعار خود را به خود اختصاص داده است.

با این حال، در سه سال گذشته که در اروپا زندگی می کردم، به دیدن مردانی که پاهایشان را روی هم می بینند، عادت کرده ام. در اینجا بسیار رایج‌تر از سنگرهای غرب میانه است که من در بیشتر عمرم در آنها ساکن بودم.

اگرچه شریک زندگی من تا زمانی که او را می شناسم پاهایش را روی هم گذاشته است، اما تا زمانی که دیدم در اروپا چقدر رایج و پذیرفته شده است، متوجه شدم که چقدر آن را جذاب می دانم.

استیون یون پاها را روی هم گذاشت
اینستاگرام: استیون یون

شروع کردم به تعجب در مورد ارتباط بالقوه بین مردانی که پاهایشان را روی هم می گذارند و هر گونه اظهارات اجتماعی یا سیاسی بالقوه ای که ممکن است بیان کند. چه چیزی در مورد مردی که پاهایش را روی هم می‌گذارد، باعث می‌شود که احساس کنیم شاید او یک کیسه دوشی نیست؟

اینجا جایی است که من به نتیجه رسیده ام:

دیدن یک مرد روی هم پاهایش به زن احساس آرامش می کند که مردی با میل به مقدار *مناسب* فضایی را اشغال می کند.

دیدن مردی که بدنش مرتب در خودش جمع شده است – می دانید، روشی که به زنان آموزش داده می شود – نشان دهنده تمایل به انجام دادن است. برابر فضا به عنوان زنان

این یک حرکت ظریف است که این قدرت را دارد که نشان دهد شما نه تنها با زنانگی راحت هستید، بلکه یک مدافع سرسخت زنانگی در همه اشکال هستید.

البته، همیشه وبلاگ نویسان مردانه وجود خواهند داشت که به شما می گویند: فضا را اشغال کنید! صاحب مردانگی خود شوید! اندام تناسلی خود را به نشانه پرخاشگری فلش بزنید!

ببين، من شك دارم كه بتوانيم پدرسالاري را فقط با لغو پخش انساني از بين ببريم… اما ضرري ندارد؟!

اگر اتفاقی افتاد که روی هم گذاشتن پاهایتان راحت‌تر – از نظر فیزیکی یا ذهنی – به آن تکیه کنید! بخش بزرگی از مردم وجود دارند که این نشانه ناخواسته اتحاد را Sexy AF™ می دانند.

***

نوبت شماست! به DM اینستاگرام ما ضربه بزنید و نظر خود را در مورد بحث پاهای ضربدری به ما بگویید.