بچه ها، در اینجا نحوه یافتن سبک شخصی خود آورده شده است

خرید رایان گاسلینگ عشق احمقانه دیوانه

به عنوان یک زن بالغ که برای امرار معاش در مورد سبک می نویسد، فکر می کنید که من تا به حال حس مد خودم را به یک علم هنرمندانه تبدیل کرده ام.

شما اشتباه می کنید.

من اخیراً رقص پیچیده و دوسالانه را اجرا کردم که تعویض لباس زمستان به تابستان من است (این «کمدهای تالار» افسانه‌ای که در آن کت‌های زمستانی می‌توانند به سادگی در تمام طول سال آویزان شوند؟ در شهری مانند نیویورک تاس وجود ندارد!).

مطالب مرتبط: چگونه کمد خود را تمیز کنیم

چی پیدا کردم؟ اینکه لباس های هوای گرم زیادی نداشتم که از انبار بیرون بیاورم!

لباس های بی معنی

چند جفت شورت فانتزی، یک یا دو لباس، اما همین بود. معلوم شد، پاییز گذشته بیشتر کمد لباسم را KonMari می‌کردم.

وقتی لباس‌های مناسب فصل را کم می‌بینم، این یک نعمت ترکیبی است. از یک طرف چیزی برای پوشیدن ندارم. از طرفی می تونم برم خرید!

به هر حال یک زن نمی تواند به تنهایی با شورت های فانتزی دوام بیاورد.

با این حال، قبل از شروع خرید، به چگونگی تغییر سبک شخصی من نسبت به سال گذشته توجه می کنم.

من فکر می کنم: «لباسم را چه می خواهم در مورد من بگو؟”

از یک طرف، من می خواهم کمد لباسم را به شما پیشنهاد دهد، من یک زن رئیس قوی هستم. آماده باش که مجذوب این شوی که من همه چیز را با هم دارم!

سپس بی گناه تر، اما دورتر از واقعیت وجود دارد، من یک دختر آرام هستم با امکانات مستقل و برنامه های نامشخص روزانه تا شب.

آیا من می خواهم شلوار جین با کمر بلند و بلوزهای دکمه دار که به من احساس سختی و آمادگی برای مقابله با دنیا بدهد؟ یا می‌خواهم لباس‌هایی با وزش آسان که بتواند من را از یک قهوه بعدازظهر به یک نگرونی بعد از ظهر بعد از ظهر با یک کلاه لبه‌گشاد ببرد؟

چگونه سبک شخصی خود را پیدا کنید

این همه بلاتکلیفی من را تحت فشار قرار می دهد.

نباید بدونم کی میخوام بودن تا حالا؟ آیا نباید در سبک خود مستقرتر باشم؟

جواب واقعی؟! نه!

جایی در طول مسیر یاد گرفتم که سبک شخصی یک چیز ثابت نیست.

چون شغل شما ثابت نیست وزن شما ثابت نیست بودجه کمد لباس شما ثابت نیست!

خوشبختانه، من چند مکانیسم مقابله با مد را در طول مسیر یاد گرفتم.

من آنها را در اینجا با شما به اشتراک می گذارم، به این امید که آنها به شما کمک کنند تا سفر سبک خود را در نور مشابه ببینید.

در زیر، 3 نکته در مورد چگونگی پیدا کردن استایل شخصی خود آورده شده است:

1. به دنبال الهام باشید

من مرتباً عکس‌های استایل خیابانی را به تابلوی مخفی Pinterest با سبک زنانه سنجاق می‌کنم (لوتا اما استون، تعدادی اولیویا پالرمو، کمی از کورتنی کارداشیان).

انجام این کار به من کمک می کند تا آنچه را که دوست دارم – ژاکت های ساختار یافته، جواهرات ساده، همه چیز با کمر بلند – و چیزهایی که دوست ندارم (قطعات، رنگ های بسیار روشن، و هر چیزی که بدن را دوست دارم) به کار ببرم.

اخیراً با دیدن عکس هایی از سبک مگان مارکل، هر دو در نقش او به عنوان وکیل، وارد یک سوراخ واقعی در ol’ Pinterest شدم. کت و شلوار –نمایشی که مدام به من می گویند باید تماشا کنم اما هرگز نخواهم کرد – و در زندگی واقعی، در فرودگاه، یا ترک یوگا، یا خرید گل (او گل های زیادی می خرد).

من به سبک او روی صفحه و خارج از صفحه قفل کردم و قطعاً دفعه بعد که به مرکز خرید می روم راهنمایی خواهم کرد. حالا من فقط مانده ام به این فکر کنم که آیا تماسم را به عنوان یک وکیل تلویزیونی/شاهزاده خانم آینده از دست داده ام. من حدس می زنم ما هرگز نمی دانیم.

این برای شما چه معنایی دارد؟ پیدا کردن الهام در افراد مختلف به این معنی است که شما مجبور نیستید به یک شخصیت بسنده کنید.

به اندازه کافی ظاهرهای مختلف را الک کنید، و شروع به دیدن الگوهایی در آنچه دوست دارید و آنچه که دوست ندارید خواهید دید. این برجسته‌ها به شما کمک می‌کنند سبک خاص خود را تقویت کنید.

و من می‌دانم که Pinterest به عنوان یک “چیز جوجه” تثبیت شده است، اما صادقانه بگویم که برای نگه داشتن همه ایده‌های شما در یک مکان بسیار عالی است. (اگر به این دلیل اورنوت را دوست دارید، خدا رحمت کند، اما من نمی توانم کاری کنم که این سیستم برای من کار کند، برای زندگی من).

نکته این است: یک مخزن از style inspo داشته باشید و اغلب به آن کمک کنید.

2. نکات مثبت را برجسته کنید

من همچنین سعی می کنم به خودم یادآوری کنم که برای اندامی که الان دارم لباس می پوشم.

مگر اینکه (یا تا زمانی که؟) من نان و شکر را کنار می گذارم، به احتمال زیاد بالشتک اضافی روی باسنم را از دست نمی دهم که اغلب اجازه می دهم دیوانه ام کند.

بنابراین، اگر قصد تغییر رژیم غذایی ندارم، باید لباسم را عوض کنم.

برای من، این به معنای بیشتر لباس‌ها و دامن‌های A است که قسمت‌هایی را که می‌خواهم پنهان کند، و تاپ‌هایی که چشم را به سمت بالا می‌کشند. برای شما، این می تواند به معنای از دست دادن شلوار چین دار باشد یا متعهد شدن به رنگی که همه می گویند چشمان شما را برجسته می کند.

3. ABC (همیشه تمیز باشید)

همان‌قدر که دیدن یک کمد لباس تابستانی عمدتاً بی‌ثبات باعث وحشت من شد، از احتمال کشف یافته‌های مورد علاقه جدید برای این فصل نیز هیجان‌زده شدم.

از فروشگاه‌های دست‌فروشی گرفته تا مرکز خرید تا کمد لباس مادرم، لباس مورد علاقه‌ی بعدی من آنجاست. حالا فقط باید پیداش کنم.

نوبت شماست! به توییتر سر بزنید و به ما بگویید:

چگونه سبک شخصی خود را پیدا کردید، و چگونه از زمان شیوع بیماری همه گیر تغییر کرده است؟