بچه ها، در اینجا نحوه پوشیدن شلوار جین سفید در تابستان آمده است

اگر تا الان نمی توانید بگویید، من رهبر ارکستر رسمی هستم پسران با شلوار سفید قطار – تعلیم دادن. درسته! یک لباس مجلسی سرگرم کننده با کلاه کوچک و همه چیز وجود دارد. من به شما نشان داده‌ام که چگونه طناب‌های سفید را در زمستان تکان دهید و چرا پوشیدن شلوار جین سفید در بین فصل‌هایی که دقیقاً گرم نیست، اما هنوز سرد نیست، کاملاً جالب است. حالا می خواهم به شما نشان دهم که چگونه در تابستان شلوار جین سفید بپوشید.

اگر هنوز سوار نشده اید…خوب، قطار ایستگاه را ترک می کند.

نحوه پوشیدن شلوار جین سفید

در هر زمانی از سال می توانید شلوار جین سفید بپوشید، اما در هوای گرم واقعا می درخشد.

اگر از برداشتن یک جفت خودداری کرده اید. در ادامه بخوانید تا ببینید چگونه آنها را در تابستان امسال از بین ببرید.

چگونه افراد مشهور شلوار جین سفید می پوشند

نحوه پوشیدن شلوار جین سفید مردانه
تصاویر: GQ، Pinterest

شاید به این دلیل است که آنها پول بیشتری برای خرید لباس دارند و نمی ترسند یک شلوار را با یک هات داگ انداخته خراب کنند، اما به نظر می رسد که افراد مشهور واقعاً شلوار جین سفید را در ترند تابستانی پذیرفته اند.

می توانید شلوار جین سفید را مانند جاستین تروکس با یک تی شرت و چکمه ساده بپوشید. یا می‌توانید شلوار جین سفید خود را بلند کنید (و کمی گشادتر بپوشید) مانند A.Rod.

شلوار جین سفید چگونه باید مناسب باشد

مانند GQ به عبارت دیگر، شلوار جین سفید مانند کفش‌های کتانی یا پیراهن‌های یقه‌دار یکی از ضروری‌ترین سبک‌های تابستانی است. و درست مانند هر کمد لباس دیگری، ارزش آن را دارد که برای یافتن بهترین سبک برای خود وقت بگذارید.

1. به سراغ پارچه های متراکم بافته بروید.

به شلوار جین مورد علاقه خود فکر کنید. آنها ممکن است شکسته شوند، اما احتمالاً پارچه را “نازک” توصیف نمی کنید، آیا؟ همین احساس سنگین باید در مورد شلوار جین سفید شما نیز اعمال شود. احساس راحتی بیشتری خواهید کرد (مثل اینکه فقط یک شلوار جین معمولی آبی یا مشکی پوشیده اید). همچنین، کشوهای شما نمایان نمی شوند.

2. سفید لزوماً به معنای سفید روشن نیست.

مطمئناً، شلوار جین‌هایی وجود دارد که به رنگ لبخند تقویت‌شده‌ی دندان‌پزشکی زیبایی یک سوپرمدل است، اما بیشتر آنها در یک طیف زندگی می‌کنند. زیاد به اسم سایه بند نباشید (پوسته تخم مرغ، مایل به سفید، لیست ادامه دارد…). مهم نیست که دقیقاً چه رنگی می‌خرید، با این شلوار جین سفید نیز به همان شکل رفتار خواهید کرد. مانند پایین های خنثی که هستند.

3. اشتباه در سمت باریک.

البته، ما همیشه طرفدار یک سیلوئت باریک برای پسران در SG HQ هستیم، و این توصیه در مورد رنگ‌های روشن که می‌تواند باعث عریض‌تر به نظر رسیدن شما شود، بسیار صادق است.

در زیر نحوه پوشیدن شلوار جین سفید در تابستان:

مدل دوست دختر 5 روز 5 راه
دوشنبه
ظاهر شلوار جین سفید

کفش: مکالمه | جوراب: موضع

SG می گوید: از پوشیدن جین روی جین نترسید، به شرطی که سایه‌های متفاوتی داشته باشند. یک ژاکت جین یک روپوش سبک و عالی برای یک تی شرت و شلوار جین راحت می سازد که آفتاب غروب می کند.

افراد حاضر در FashionBean موافق هستند که ظاهر تونال مانند تصویر بالا حرکت خوبی است. با یک هشدار: “اگر رنگ سفید کمی به رنگ پوست شما نزدیک است، تا زمانی که به رنگی برسید که کمی کنتراست ایجاد می کند، به رنگ سفید خود ادامه دهید یا این خطر را دارید که شبیه جوراب لوله ای راه رفتن به نظر برسید.”

>> راهنمای پسران برای پوشیدن لباس سفید را بررسی کنید

سهشنبه
ایده لباس شلوار جین سفید تابستانی برای پسران

کمربند: رالف لورن | دستبند: Giles & Brother

SG می گوید: دکمه آستین کوتاه یک راه آسان برای اندکی پوشاندن شلوار جین است. با یک جفت کفش قایق سواری، می‌توانید با والدین همسرتان برای صبحانه یا یک سفر دریایی بعدازظهر با مشروبات الکلی بروید.

چهار شنبه
ظاهر شلوار جین سفید 3

پوماد: باکستر کالیفرنیا | مربع جیبی: (مشابه)

SG می گوید: همانطور که The Trendspotter می گوید، “شلوار جین سفید برای ایجاد یک لباس مجلسی شیک، هوشمندانه یا نیمه رسمی عالی است.” شلوار جین سفید خود را با یک بلیزر بدون ساختار به رنگ تابستانی بپوشید و برای یک مهمانی کوکتل در فضای باز آماده هستید.

پنج شنبه
ظاهر شلوار جین سفید 4

ژاکت: Nordstrom | ادکلن: گوچی

SG می گوید: یک ژاکت یقه V و ترکیبی از پولو ممکن است به خودی خود هیچ سر را برنگرداند، اما وقتی آنها را با شلوار جین سفید می پوشید؟

ناگهان نزدیک می شوید جورج کلونی در دریاچه کومو با امل و دوقلوها قلمرو ما صحبت می کنیم: بالغ، پیچیده، شیک مرد بالغ.

>> 5 روش برای پوشیدن تی شرت سفید را ببینید

جمعه
شلوار جین سفید 5

چوگان: فرد پری | دستبند: میانسای | کفش: (مشابه)

SG می گوید: البته، وقتی هوا واقعاً وحشیانه است، باید چوگان را نگه دارید، ژاکت را کنار بگذارید و یک کلاه اضافه کنید.

با اسپادری هایی به راحتی یک جفت کفش کتانی، تقریباً برای هر جایی که روز تابستان شما را می برد، آماده به نظر می رسید.

شلوار جین سفید مردانه را بخرید

جین مردانه j.crew سفید 484

J.Crew، 48 دلار (در فروش)

SG می گوید: استایل 484 بالا، باریک‌ترین لباس J.Crew است، برای مردانی که دوست دارند شلوار جین‌شان دوخت باشد، اما لاغر نباشد.

این جفت کشش کمی دارد، بنابراین لازم نیست با آنها خیلی ارزشمند باشید.

شلوار جین سفید مردانه گپ

شکاف، 56 دلار

SG می گوید: این جفت از Gap عالی است زیرا کور کننده نیست، لیست B افراد مشهوری که به تازگی روکش گرفته اند-سفید. این بیشتر یک کرم است، که ممکن است باعث شود کسانی که از ریختن آن نگران هستند کمی آرامش بیشتری داشته باشند.

شلوار جین سفید مردانه Levi's Red Tab

Levi’s Red Tab، 90 دلار

SG می گوید: جین کشسان سبک وزن این جفت Levi’s Red Tab آن را با قیمتی دو برابر می کند.

شلوار جین سفید مردانه سرمه ای قدیمی

نیروی دریایی قدیمی، 50 دلار

SG می گوید: این شلوار جین نیروی دریایی قدیمی (در “اکرو”) یک تناسب باریک و در عین حال آرام را ارائه می دهد، با فضای بیشتری در بالا و سپس در قسمت باز شدن پا به سمت پایین. پارگی‌ها و پارگی‌ها به این جفت احساس زندگی می‌دهد که با مچ پاهای بالا به نظر می‌رسد.

***

نکات سبک تابستانی بیشتری می خواهید؟ پنج راه برای پوشیدن شورت کتان و بهترین تنه شنا زیر 100 دلار را بررسی کنید