بچه ها، بدترین نقص کمد لباس شما تا به حال چیست؟

دوست صمیمی برادرم اخیراً این عکس را در فیس بوک منتشر کرده است، و البته من مجبور شدم با شما دوستان به اشتراک بگذارم:

سبک-دوست دختر-کمد لباس-عیب

نیک، معتمد و صمیمیت برادرم در مدرسه، فاجعه کفش را توضیح داد:

“امروز در محل کار کمی نقص در کمد لباس داشتم. نسیمی را روی پاهایم احساس کردم و کشف کردم که کفش های 12 ساله بالاخره مردند. این روند مد دوره گرد من است (که در واقع شانس مناسبی برای جلب توجه در جنوب کالیفرنیا دارد).

لااقل این حادثه را با کمال میل گرفت!

… این طنز کفش است، متوجه می شوید؟

به هر حال. خوشبختانه او یک جفت کفش خوب برای تعویض در محل کار داشت! اگر نه…؟ هی، کالیفرنیا است. من مطمئن هستم که آنها در مورد این نوع چیزها در آنجا آرامش بیشتری دارند.

یکی از دوستان در فیس بوک دوخت کف پا را پیشنهاد کرد، در حالی که دیگری چسب نواری را توصیه کرد. هر دو شوخی کردند. امیدوارم. یکی دیگر از تصادف یک خرابی همزمان شگفت زده شد و نشان داد که پاهای نیک “بیرون شده است”، سناریویی که در واقع تصور آن بسیار سرگرم کننده است.

این نوع اشتباهات سبک برای همه اتفاق می افتد. من مطمئناً بیش از سهم خود داشته ام. من یک جفت جین ابرکرومبی را که در دانشگاه داشتم به یاد می‌آورم. آنها هنرمندانه “مزاحم” بودند که با رنگ پوشیده شده بودند و سوراخ هایی در سراسر آنها وجود داشت. یک روز کلاس تمام شد و من بلند شدم و صدای بلندی شنیدم “RIP-PPPPPP.”

پارگی کوچک پشت شلوار جین زیر جیب چپم تازه تبدیل به سوراخی شده بود. اکنون تمام جیب چپ به آرامی دور رانم می چرخید. مجبور شدم کوله پشتی ام را خیلی گشاد کنم تا زمانی که برای تعویض به خوابگاهم برگردم. این یکی برای کتاب رکورد بود.

به من بگو:

بدترین “عیب کمد لباس” که تا به حال از آن رنج برده اید چیست؟

و آیا کسی قبل از اینکه بتوانید آن را تعمیر کنید، دیده بود؟!

> هرگز یک روز لباس بد نداشته باشید این ضروری در کمد لباس شما