به ماه نوستالژی خوش آمدید! – دوست دختر سبک

هفته گذشته یک سفر سریع به ویسکانسین داشتم. بله، تولد خواهرم بود و من داشته است من دلتنگ خواهرزاده و برادرزاده ام بودم، اما جذابیت واقعی مدتی با کیفیت در خانه پدر و مادرم بود. بعد از نقل مکان، زمانی که من در مدرسه راهنمایی بودم، آنها این ماه می فروشند و به یک آپارتمان در آن طرف شهر کوچک می شوند.

ترکیب عجیب دلتنگی تلخ و شیرین برای جوانی از دست رفته ام (لل) و خوشحالی که والدینم تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند قبل از اینکه ما بچه ها مجبور شوند با هم متحد شوند تا آنها را مجبور به زندگی کمکی کنند، چیزی است که من هنوز با آن دست و پنجه نرم می کنم.

بالاخره اون خونه خاطره داره! این همان خانه ای است که یک شب سال اول دبیرستان از آن بیرون رفتم تا در جکوزی همسایه بنشینم. خانه ای که در آن با دوست پسر دانشگاهم دعوا کردم که آیا باید چتری داشته باشم یا نه. خونه ای که خوندم هری پاتر کتاب های 1 تا 4 در طول یک تابستان.

و حالا، این خانه ای خواهد بود که من یک روز با ماشین از کنار بچه هایم می رانم و از بوی آن به آنها می گویم، و در تابستان چقدر زیبا به نظر می رسید حیاط خلوت، و در عجیب و غریب به ناکجاآبادی در زیرزمین که والدینم با آن پوشانده بودند. تلویزیون صفحه تخت و اینکه ما شوخی کردیم به نارنیا منجر شد.

خوب است، می دانید؟ این فقط برای من عجیب و غم انگیز است، اما برای پدر و مادرم که شاید از یک چهارم خانه استفاده می کنند واقعاً خوشحال کننده است (چه کسی به اتاق نشیمن نیاز دارد؟ این یک سوال جدی است).

آیا من از اتاق خواب دوران کودکی‌ام لباس‌های بیشتری به نیویورک آوردم؟ مطمئنا، اما شما هرگز نمی دانید که آن تی شرت های Six Flags با چهره های شخصیت های Looney Tunes چه زمانی به استایل باز می گردند، و چه زمانی و اگر این کار را انجام دهند، من آماده خواهم بود.

بنابراین، در این ماه، ما همه چیز را در مورد نوستالژی در Style Girlfriend خواهیم دید.

از لباس‌های لوفر پنی گرفته تا طرح‌های نخل، ما آن را با سبک‌های بهاری و تابستانی که به نوعی در تمام این سال‌ها دوام آورده‌اند، به عقب برمی‌گردانیم. ما همچنین جنبه تاریک نوستالژی را بررسی خواهیم کرد، مانند استقبال از بازگشت مردان آشنا که کارهای بدی انجام داده اند.

آماده ورود به آن هستید؟ ما بخش نظرات را 86 انجام دادیم، بنابراین به توییتر سر بزنید برای به اشتراک گذاشتن لحظه نوستالژی سبک مورد علاقه خود با ما.