به ماه راه اندازی مجدد در Style Girlfriend خوش آمدید! چگونه استایل خود را در سال 2019 بهبود بخشیم

چگونه استایل خود را بهبود بخشید

به No Jeans ژانویه و افتتاحیه ما خوش آمدید موضوعی ماه در Style Girlfriend!

اگر اهل مطالعه دائمی هستید، می دانید که اول ژانویه سم زدایی سالانه جین ما را آغاز می کند. سی و یک روز به فقط به شلوار جین نه بگویید به نفع… تقریباً هر چیزی در غیر این صورت، تمام ماه

بیایید واقعی باشیم هر یک از ما به خصوص در ماه‌های زمستان مقصر بوده‌ایم. وقتی در تاریکی از خواب بیدار می‌شوید و دمای هوا درست زیر «دونالد ترامپ در حال تلاش برای گرفتن دست همسرش» است، شلوار جین احساس می‌کند. آسان. مطمئناً راحت‌تر از این است که واقعاً به این فکر کنید که در چه چیزی احساس راحتی می‌کنید و با پوشیدن آن روز شیک به نظر برسید

اما اینجا در SG HQ، متوجه شدیم که هر چه بیشتر به “هر چیزی” بپردازید، “هر چیزی” بیشتری در زندگی خود احساس می کنید (و در مورد). در واقع، صرف یک تلاش اضافی کوچک – ما صحبت می‌کنیم، تلاش در سطح چینی‌ها – اعتماد به نفسی را به شما می‌دهد که شما را از هر چیزی به سمت «چه خبر است مادران، آماده‌اید که من این روز را لگد بزنم یا» چی؟!»

بنابراین، ما در حال سم زدایی از عادت جین خود برای راه اندازی مجدد استایل خود در سال آینده هستیم – و از شما می خواهیم به این چالش بپیوندید.

چگونه در سال 2019 استایل خود را بهبود بخشید و موارد دیگر

اما این ماه فقط برای تازه کردن کمد لباس شما نیست. امسال، ما از انگیزه مجاور تصمیم‌گیری سال نو به‌عنوان سکوی پرشی استفاده می‌کنیم تا شما را به چالش بکشیم تا به طور گسترده‌تر در مورد چگونگی «راه‌اندازی مجدد» زندگی خود در سال 2019 فکر کنید.

بخش جالب No Jeans January همیشه بازتابی است که به طور انعکاسی ایجاد می کند. زیرا فقط «نپوشیدن شلوار جین» نیست. این در مورد این است که بفهمید چه چیز دیگری از کمد خود می خواهید بپوشید. چه چیزی باعث می شود که احساس خوشتیپ و خونسردی و هیجان زده برای ترک خانه داشته باشید.

> نکات ما را در مورد نحوه خوب لباس پوشیدن در سال 2019 بررسی کنید

وقتی شلوار جین گزینه ای نیست، شلوارهای کهنه را از قسمت های دورتر کمد بیرون می آورید. گاهی اوقات این شلوارهای قدیمی هنوز برای شما، اندام شما، حس مد شخصی شما، سبک زندگی شما مناسب است و به یک کشف بزرگ دست یافته اید.

… و گاهی اوقات، خوب، گاهی اوقات آنها نمی کنند.

که هم اشکالی ندارد! پیدا کردن چه چیزی نمی کند کار برای شما و سبک زندگی شما دیگر به شما کمک می کند فضایی را در کمد خود برای لباس هایی که بیشتر دوست دارید آزاد کنید و از پوشیدن آن احساس اطمینان بیشتری کنید.

با حذف گزینه Go-to، به‌طور پیش‌فرض مجبور می‌شوید در سال 2019 استایل خود را مجدداً ارزیابی کنید – و دوباره راه‌اندازی کنید.

که ما را به یک سوال بزرگتر می کشاند:

“شلوارهای قدیمی” در زندگی شما چه هستند که، می دانید، شلوارهای قدیمی واقعی نیستند؟

شاید این شغلی است که دیگر مناسب شما نیست. یا رابطه ای که مسیر خود را طی کرده است. شاید آن رابطه با شخص دیگری نباشد، بلکه رابطه ای باشد که شما با غذا خوردن دارید. یا ورزش کن یا مراقبت از خود

اگر راه‌اندازی مجدد تلویزیون لحظه‌ای را سپری می‌کند، می‌گوییم در سال 2019 زمان آن فرا رسیده است. اگر آماده و مایل هستید، به شما چراغ سبز نشان می‌دهیم که از پایلوت گذشته و مستقیماً به سراغ سریال بروید. این هست شما: 2019! چقدر می تواند بزرگ و بد باشد؟ فقط شما می توانید فیلمنامه را بنویسید.

بنابراین، در این ماه، تمرکز ما بر راه‌اندازی مجدد بزرگ و کوچک، از سوی تیم ما و شما، خواننده عزیز، خواهد بود.

ما در مورد اینکه راه‌اندازی مجدد چگونه به نظر می‌رسد به شکل یک تعلیق کار که ندیده‌اید در راه است، یک سفر کاهش وزن که کل تغییرات زندگی را آغاز کرده است، چگونه به نظر می‌رسد، عکس‌های تازه برای نمایه برنامه دوستیابی شما ، و راه، خیلی بیشتر.

با ما همراه باشید، زیرا قرار است خوب باشد.

خرید انتخاب های بدون شلوار جین

اوه، و اگر می‌خواهید، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که می‌خواهید با چه موضوعاتی در سال 2019 برخورد کنیم.