به ماه تازه خوش آمدید! می 2019

این یک ماه جدید است و ظاهری جدید! در دوست دختر سبک.

ماه تازه در دوست دختر سبک

توت فرنگی تازه. یک مدل موی تازه رتبه بندی تازه تایید شده در Rotten Tomatoes. شاهزاده تازه بل ایر! تازه بودن (تقریبا) همیشه چیز خوبی است. اما به آن می رسیم…

و هیچ زمانی از سال تازه تر از بهار نیست. ما کمی از اسلحه پریده ایم، شاید، تی شرت های مورد علاقه خود را برای هوای گرم به اشتراک گذاشته ایم. اما آیا می توانید ما را سرزنش کنید؟ به محض اینکه آستین کوتاه و مچ پا برهنه به یک امکان (معقول، راحت) تبدیل شد، ما خیلی هیجان زده شدیم. نه برای شروع به اشتراک گذاری همه راه ها تازه کمد لباس خود را برای فصل آماده کنید

ما کمی از اسلحه پریده ایم، شاید، تی شرت های مورد علاقه خود را برای هوای گرم به اشتراک گذاشته ایم. اما آیا می توانید ما را سرزنش کنید؟ به محض اینکه آستین کوتاه و مچ پا برهنه به یک امکان (معقول، راحت) تبدیل شد، ما خیلی هیجان زده شدیم. نه برای شروع به اشتراک گذاری همه راه ها تازه کمد لباس خود را برای فصل آماده کنید

در این ماه ما ملزومات بهاری برای کمد لباس شما را به اشتراک می گذاریم و توصیه هایی در مورد نحوه تمیز کردن کمد خود برای اطمینان از اینکه فقط تازه ترین اقلام باقی می مانند.

نماد خواندن

تازه است که چگونه Style Girlfriend امروز به نظر می رسد!

ما صفحه اصلی را تغییر دادیم تا به بازدیدکنندگان جدید کمک کنیم بدون نیاز به حفاری در مورد SG اطلاعات بیشتری کسب کنند. برای کسانی که طولانی مدت هستند، ممکن است بخواهید stylegirlfriend.com/blog را نشانه گذاری کنید تا شما را مستقیماً به چیزهای آبدار ببرد.

اما هی، در صفحه اصلی هم بگرد! این شما را به گزینه‌های خرید ما می‌برد، که در حال حاضر مملو از پیشنهادهای عالی بهاری است، و به خدمات خرید بر اساس تقاضای SG، که می‌توانید از آن برای بهار با استرس کمتر استفاده کنید.

***

برای آن دسته از ما که یک میلیون سال سن داریم یا به سادگی بسیاری از کمیک های Archie را در کودکی می خوانیم (دست؟ هر کسی؟)، “تازه” بودن به این معنی است که یک مرد از مرزهای مودب بودن با عضوی از جنس مخالف فراتر رفته است. او “تازه شد” در یک قرار، در یک ماشین، در جشن جشن… و این اشکالی ندارد.

در این زمینه، تازه می تواند گیج کننده باشد.

من در مورد خطوطی که ممکن است بچه ها بدون آن که بدانم عبور کنند، زیاد فکر کرده ام. یا شاید، اعتراف به آن. و من فکر می کنم که ارزش صحبت کردن را دارد. ما خیلی می گوییم که فقط به این دلیل که شما هاروی واینستین نیستید، شما را از این موضوع تبرئه نمی کند هر وقتی صحبت از تعامل شما با زنان به میان می آید.

هر زمان که به این موضوع کاملاً چسبنده توجه می کنیم، نظرات زیادی را می بینیم (مخصوصاً در …yeesh DM’s SG) که تنوعی در یک موضوع است:

“آیا، دفعه بعد که زنی مرا در آغوش گرفت، آیا باید او را به دلیل تعرض دستگیر کنم؟”

که من فکر می‌کنم برای شروع یک بحث بد نیت است، اما من همچنین فکر می‌کنم افرادی وجود دارند که در خلوت چت گروهی دوستانشان ممکن است احساسات مشابهی را به اشتراک بگذارند. خط کجاست؟

بنابراین ما قصد داریم در مورد آن نیز برای ماه تازه صحبت کنیم. اگر هدف ما از Style Girlfriend باشد، این است که قلم جادویی باشیم که جوهر نامرئی را آشکار می کند. زیرا ما می خواهیم در این زندگی حرکت کنیم تا پسرها همانطور که دوست دارید واضح باشند! ما سعی نمی کنیم پاسخ ها را از شما پنهان کنیم. ما در تلاش هستیم تا آنها را آشکار کنیم.

مثل همیشه، ما می خواهیم از شما بشنویم! مطابق با موضوع چه چیزی را می خواهید بخوانید؟ یا به طور کلی؟ یا ماه آینده؟ یا شش ماه دیگر؟ همه چیز را به ما بگو! اینجا، در توییتر، یا حتی در نظرات اینستاگرام SG. ما گوش می دهیم!

بنابراین، برای تازه شدن آماده اید؟

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

آیا می خواهید کمد لباس خود را در این ماه تازه کنید؟ از تیم SG کمک بگیرید! ما می‌توانیم لباس‌هایی را که می‌خواهید بخریم، اما نمی‌خواهیم برای آن خرید کنیم.

***