بهترین کفش‌های کتانی سفید برای مردان و نحوه پوشیدن آنها – دوست دختر سبک

روند ورزش‌های ورزشی هیچ نشانه‌ای از کندی نشان نمی‌دهد و ما قطعاً با آن مشکلی داریم. به خصوص در مورد کفش. بین ظهور برندهای بچه گانه جالبی مانند Veja و احیای دوباره کلاسیک از نایک تا آدیداس، کفش‌های کتانی سفید مردانه لحظاتی را سپری می‌کنند. این سبک از اکسسوری‌های ورزشی آماده به یک کمد لباس غیرمجاز برای هر مرد شیک پوشی تبدیل شده است.

به همین دلیل است که ما بهترین کفش های کتانی سفید برای مردان و نحوه پوشیدن آنها را به شما نشان می دهیم.

در اینجا چیزی است که ما پوشش خواهیم داد:

  • کفش‌های کتانی سفید مردانه مورد علاقه ما را بخرید
  • قوانین پوشیدن کفش کتانی با کت و شلوار را بیاموزید
  • ایده های لباس برای کفش های کتانی سفید
  • چگونه کفش های کتانی سفید را بالا و پایین بپوشانیم
  • چرا کفش هایی که می پوشید به استایل شما اهمیت می دهد

ملزومات لباس مورد علاقه خود را با پنج روش مختلف ببینید.


بهترین کفش های کتانی سفید مردانه را بخرید

در حالی که کفش‌های ورزشی و کفش‌های کتانی برزنتی یک پایه اصلی معمولی هستند، این کفش‌های GAT یا کفش‌های تنیس هستند که به لباس پوشیدن نیاز دارند. و به همین راحتی لباس پوشیدن ما عاشق این هستیم که زیره آدامسی GAT عنصر غیرمنتظره‌ای را به کل لباس اضافه می‌کند، اما اگر به دنبال یک کفش کتانی ساده هستید، می‌توانید یک جفت کفش تنیس تمام سفید را برای جلوه‌ای مشابه بپوشانید.

آیا می توانید کفش های ورزشی را با کت و شلوار بپوشید؟

بابت عکس وحشتناک عذرخواهی می کنم، اما این مرد میانسال تنبل بود رزرو کردن آن. با وجود تاری، آیا می توانید ببینید که چرا او توانست اینقدر سریع برود؟ چون او داشت کفش دویدن. با کت و شلوارش.

اینها کفش‌های کتانی «بازیگر/نوازنده باحال و باحالی که قالب را می‌شکست و با کت و شلوارش برای نمایش جوایز دزدکی می‌کرد» نبود. اینها ملانی گریفیث بودند دختر کارگر نوعی کفش کتانی – کفش‌های کتانی سفید بزرگ شبیه به قرص‌های نان روی پای شما که متأسفانه در دهه 80 غیرقابل اجتناب بودند.

اما آن زمان زمان دیگری بود. و جنسیت. زنان این چشم‌ها را قبل از اینکه گزینه‌های کفش راحت اما زیبا در دسترس باشند، می‌پوشیدند. اکنون ما خانم‌ها کفش‌های باله زیبا یا کاسه‌های باریکی داریم تا قبل از تعویض کفش‌های پاشنه‌دار در دفتر، پاهایمان را کنترل کنیم. و در حالی که من یک یا دو زن عجیب و غریب را در مرکز شهر دیده‌ام که هنوز مشعل را برای این نگاه «من تاجر هستم، صدای غرش مرا بشنو» حمل می‌کردند، هرگز مردی را با کت و شلوار دزدکی ندیده بودم.

پس چرا لگدهای خیلی راحت برای این مرد؟ واقعا این مرد که در دفتر کفش های کتانی خود را با چه چیزی عوض می کرد؟ یک جفت پمپ آسمانی که مچ پا را می چرخاند؟ شاید یک گوه پلتفرم نیشگون پا؟ نه، احتمالاً یک جفت کفش… زیر میزش گذاشته بود. با کفی که به اندازه کفش تنیس که به پا داشت به او قد می داد.

غذای آماده به سبک:

  1. اگر کفش‌های مجلسی شما به اندازه‌ای درد می‌کند که به کفش‌های جایگزین نیاز دارید، احتمالاً به کفش مجلسی جدید نیاز دارید.
  2. به طور کلی، مگر اینکه به تازگی نامزد جایزه موسیقی ویدیویی شده اید، به طور جدی در مورد تلاش برای درآوردن کفش های ورزشی با کت و شلوار فکر کنید.

ایده های لباس برای کفش های کتانی سفید

اینجا در SG HQ، ما عاشق یک کفش ورزشی خوب هستیم. نه، شما نمی توانید تعداد زیادی جفت داشته باشید. بله، آنها می توانند افزودنی پویا به کمد لباس شما باشند. اگر اهل کفش ورزشی نیستید (که کاملاً خوب است… ما هم نیستیم)، ممکن است بخواهید چیزی برای پوشیدن با لباس های غیر رسمی خود داشته باشید. اما کفش های کتانی دامنه بسیار بیشتری دارند!

یک کفش ورزشی چرمی کم حاشیه و سفید مانند آدیداس استن اسمیت که از شکوفایی به نفع استایل جاودانه خودداری می کند، حداکثر تطبیق پذیری را به شما می دهد. در زیر، پنج روش برای پوشیدن این جفت کلاسیک را مشاهده می کنید.

لباس کتانی سفید شماره 1
کفش ورزشی, کت و شلوار با کفش ورزشی, استان اسمیت, آدیداس, عرضه کت و شلوار

SG می گوید: جوراب ها را رها کنید و کمی مچ پا را نشان دهید. با ظاهری آرام و مطبوع، تناسب اندام را باریک و رنگ ها را ساده نگه دارید تا بیش از حد زیاد نباشید.

لباس کتانی سفید شماره 2
قهوه، گاه به گاه، دویدن، آنوراک، کلاه، عصر جدید، تجهیزات شهری، پاکسان، hm

SG می گوید: برای ظاهری که می‌توانید بیرون از باشگاه بپوشید، لباس‌های ورزشی را با رنگ‌های خاموش انتخاب کنید.

لباس کتانی سفید شماره 3

SG می گوید: چینوها را بپیچید (موارد دلخواه ما را اینجا ببینید!) و از کراوات صرفنظر کنید تا چیزهای معمولی داشته باشید.

لباس کتانی سفید شماره 4
مدرسه، شطرنجی، کوله پشتی، گرمکن، شنبه های NYC

SG می گوید: پیراهن را باز نگذارید و در صورت سرد شدن، یک سویشرت همیشه شیک با یقه یقه ای خاکستری را روی آن بیندازید.

لباس کتانی سفید شماره 5
نیکسون، مایکل باستیان، یونیکلو، اسپلتر رنگ، استان اسمیت، ری بن

SG می گوید: هنگام پوشیدن یک پیراهن یقه‌دار با کفش‌های کتانی سفید، عناصر کمتر مورد انتظار (مانند چینی‌هایی که با رنگ پاشیده شده‌اند) را اضافه کنید تا از حال و هوای «به باشگاه روستایی» دوری کنید.

آنچه در مورد کفش های کتانی سفید باید بدانید:

  • از آوردن الگوهای مختلف و رنگ های تند به خصوص در هنگام کار با یک کفش ورزشی ساده نترسید.
  • حتی اگر کفش‌های کتانی شما تماماً سفید باشد، می‌توانید از یک جوراب پررنگ استفاده کنید تا جذابیت بصری بیشتری به آن اضافه کنید.
  • آیا می خواهید توجه بیشتری را به ضربات خود جلب کنید؟ برای شلوار و یا حتی دویدن، یک تناسب باریک انتخاب کنید تا توجه را به پای شما جلب کند.

نحوه پوشیدن کفش های کتانی سفید به دو صورت لباس پوشیده و لباس پوشیده

نحوه پوشیدن ... کفش ورزشی

***

هشداری در مورد پوشیدن کفش‌های کتانی سفید “کهنه”.

این چیزی است که در مورد پوشیدن کفش های کتانی خراشیده، کفش های کتانی پدر، یا هر نوع کفش دیگری که «عملکرد بیش از مد» است، وجود دارد. بی خیال به نظر می رسد. در نظر گرفتن کفش های کتانی خود به عنوان یک فکر بعدی مورد توجه خانم ها قرار می گیرد.

وقتی به کفش هایتان اهمیت نمی دهید، این چیزی است که مردم فکر می کنند:

شما باید نسبت به استایل بی تفاوت باشید.

پوشیدن ugg-o کفش کتانی به افرادی که ملاقات می‌کنید می‌گوید که بعد از تمام تلاش‌هایی که برای انتخاب پیراهنی که با شلوارتان همخوانی داشت انجام داده‌اید، منصرف شدید. شاید شما فقط در مربیان تمرین کرده اید و اکنون می خواهید بقیه روز آنها را بپوشید؟ ما می دانیم که برای دوش گرفتن مجبور بودید کفش های خود را در بیاورید (شما بعد از تمرین دوش گرفتید، درست است؟!) یعنی این جفت نباید همان چیزی باشد که بعد از بیرون آمدن می پوشید!

و اگر بیرون دویدید، احتمالاً مقداری گل و غده روی آن کفش‌ها وجود دارد که کاملاً با لباس‌های تمیز شما همزیستی نیست. و اگر تو بود با پوشیدن کفش ورزشی خود و حتی ورزش نکردید … شما این کار را اشتباه انجام می دهید!

البته ما می دانیم که کفش های کتانی با ویژگی های پشتیبانی اضافی برای انواع مختلف پا ساخته شده اند و راحت بودن مهم است، اما زمان تغییر کرده است! لباس های زیادی وجود دارد و کفش‌های گاه به گاه با ویژگی‌های پشتیبانی جدید، اندازه‌های پهن و باریک، و کفی‌های اضافی برای اینکه همه گزینه‌های دیگر کفش‌تان را با کفش‌های ورزشی‌تان در حد یکسان و راحت‌تر کنید.

تصور دیگری که کفش‌های کتانی خسته‌کننده/ش*تتی/خراب‌دار می‌دهند؟

این که تو در یک سبک و سیاق هستید

شاید یک چیز ذهنی است. شما با کفش‌های ورزشی کاربردی راحت هستید و به همین دلیل است که به آن‌ها پایبند هستید. اما وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، خارج شدن از منطقه راحتی شما مهم است. امتحان کردن چیزهای جدید – مانند صخره نوردی یا ماهی کولی – می تواند ترسناک باشد، اما اگر متوجه شوید واقعاً پسندیدن آن چیزی که قبلا ناشناخته بود؟ شما کاملاً پشیمان خواهید شد که آن را امتحان نکرده اید!

همین امر در مورد کفش های کتانی بهتر نیز صدق می کند. نکته عالی این است که مراحلی برای این تغییر وجود دارد که آنقدر کوچک هستند که تعجب خواهید کرد که چرا زودتر آن را انجام ندادید. به جای کفش ورزشی دویدن، با یک جفت کفش ورزشی معمولی و معمولی شروع کنید.

هنگامی که سبک بازی خود را تقویت کردید، خواهید دید که چقدر آسان است و در کمترین زمان ممکن، موکاسین، چوکا و کفش قایق را به پا خواهید کرد. قدمی به سمت یک کفش جدید بردارید و به مسیر جدیدی از زندگی قدم خواهید زد: مسیری شیک تر.

لباس هر چیزی است که می پوشید، از جمله کفش. پوشیدن لباس های نامتناسب می گوید که برای شما مهم نیست که دیگران در مورد ظاهر شما چه فکر می کنند، و من تقریباً مطمئن هستم که این نوع تحقیر مد در سال 95 دیگر جالب نبود. کمی غرور در نگاه خود به دختری می گوید که از اهمیت دادن به ظاهر خود نمی ترسید، که خوب است، زیرا هر پسری که قرار است به او علاقه مند شوم باید به چیزی اهمیت دهد.

خط پایین؟ اگر کفشی را در بار بپوشید که نتوانید در باشگاه بپوشید، زنان بیشتر در مورد شما فکر خواهند کرد. نه تنها به این دلیل که بهتر به نظر می رسد، بلکه به این دلیل که به شما اهمیت می دهد.

بهترین کفش‌های ورزشی سفید مردانه #SGapproved را بخرید

لباس مردانه، استایل مردانه، مد مردانه، ملزومات کمد لباس، کمد لباس تابستانی، ملزومات استایل، استایل، مد، مد تابستانی، کفش، کفش ورزشی، کفش ورزشی، کفش ورزشی سفید، آدیداس، استان اسمیت، مربی سفید

آدیداس، کفش ورزشی کلاسیک استن اسمیت، 80 دلار

کفش ورزشی چرمی سفید veja

Veja، کفش ورزشی V-12، 150 دلار

کفش کتانی بزرگ رویال

Greats، The Royale، 179 دلار

وانت، کفش ورزشی اولد اسکول کور، 60 دلار

بهترین کفش های کتانی سفید مردانه

M. Gemi، The Lucente، 288 دلار

***

تیم SG همه چیزهای خوب را درست در اینجا برنامه ریزی می کند.