بهترین ژاکت های مقرون به صرفه برای مردان

افشا: این ویژگی با مشارکت Uniqlo ایجاد شده است. برای حمایت از مارک هایی که Style Girlfriend را ادامه می دهند، سپاسگزاریم!

آبشار نیاگارا. یک مد قدیمی خوب. ورزش های زمستانی. یک جای شیرینی به نام Bagel Bob’s.

هر کسی که مرا می شناسد (یا مرتباً SG را می خواند، آنجا) می داند که من واقعاً برای همه موارد فوق “استن” می کنم. آنها پایه و اساس برند شخصی من هستند. اگر من شما را به مکالمه در مورد آنها گوشه کنم، چنین خواهید گفت: “باشه خوب متوجه شدم، اگر سوار شوم زندگی من تغییر خواهد کرد. خدمتکار مه

بافتنی‌های Uniqlo، برخی از بهترین ژاکت‌های مقرون‌به‌صرفه برای مردان در بازار امروز، یکی از آن نقاط علاقه شدید هستند.

هر زمان که من یکی را می پوشم و کسی آنقدر احمق است که می گوید: “ژاکت عالی!” همه چیز تمام شد. من به صورت توطئه‌آمیز بازوی او را می‌گیرم، با این فرض که موضعی صمیمی معمولاً برای معاشقه در یک بار بسیار شلوغ است. (اگرچه این اغلب در بارهای شلوغ اتفاق می افتد، بنابراین نتیجه می دهد!)

“عالی نیست؟” در گوششان زمزمه می کنم. “احساسش کن. خیلی راحته همچنین؟ از Uniqlo است و سی دلار بود. خواهش میکنم

از آنجایی که من از هر دو طرف فروشگاه با موفقیت زیادی خرید می کنم، می توانم مردان و زنان را به طور یکسان متقاعد کنم که ژاکت های شیک و مقرون به صرفه Uniqlo را به کارنامه خود اضافه کنند. چون بچه ها، اجازه دهید به شما بگویم: من دارم زیاد از ژاکت های مردانه آن‌ها به من اندکی سایز بزرگ و تن‌آمیزی می‌دهند که کاملاً با چکمه‌های قدیمی Levis و پوست ماری من مطابقت دارد. شما می توانید از چکمه های پوست مار بگذرید، اما من به شما می گویم، شما باید بدن خود را به یکی یا صادقانه بگوییم تعدادی از این بافتنی ها بسازید.

در حالی که من کاملاً می‌توانم در استخری از تک تک ژاکت‌ها و بافتنی‌هایی که یونیکلو می‌سازد، شیرجه بزنم، و حرکات کرال پشت را انجام دهم و تا زمانی که در پرحرفی خودم غرق شوم، این کار را نمی‌کنم. من قصد دارم با نکات مهم به شما ضربه بزنم. ژاکت های مردانه مورد علاقه مطلق من که احمقی لعنتی است که در اسرع وقت آن را #اضافه نکنی.

بهترین ژاکت های Uniqlo برای خرید همین حالا

بهترین ژاکت های مردانه مقرون به صرفه، ژاکت های یونیکلو

خدمه ترمه، 90 دلار

آه ترمه سلطان پارچه ها؛ سلطان ژاکت ها هیچ چیز مجلل‌تری وجود ندارد که بتوانید در این زمان از سال دنج‌سازی کنید، و هیچ راهی شیک‌تر (و مقرون‌به‌صرفه‌تر!) از یقه کشمیری Uniqlo وجود ندارد. وقتی این کار را انجام می‌دهید، شاید بیش از یک OCBD برای محل کار، یا با عرق کردن برای یک قهوه دویدن در صبح شنبه – احساس لوکسی خواهید داشت. و پیچیده. و بودجه دان. فقط نذار به سرت بره

اما واقعاً، خدمه ترمه یکی از ملزومات کمد لباس #TeamSG است که همیشه در حال انجام است (و ادامه دارد)، و ما عاشق قیمت و احساس فوق العاده نرم نسخه Uniqlo هستیم. همچنین در ده رنگ ساده و مناسب با همه چیزهای شما از جمله شتری، شرابی، سبز تیره و زغالی عرضه می شود.

نقد و بررسی پلیور یونیکلو

سویشرت نخی راه راه سوپیما، 30 دلار

خدایا من عاشق این ژاکت هستم آیا باید بیشتر به مردان یادآوری شود که چگونه با خطوط راه راه عالی به نظر می رسند؟ زیرا شما انجام می دهید. این یقه ساده و معمولی سبک وزن و تنفس‌پذیر است و آنقدر زیبا به نظر می‌رسد که می‌توانید آن را برای ناهار با مادرتان در طول تعطیلات، یا برای انجام کارها یا قرار ملاقات بپوشید…

چیزی که من می گویم تی استاو یک ژاکت “روزانه” عالی است. با شلوار جین و کفش ورزشی؟ خوبه که بری با چکمه های چینی و جیر چلسی؟ بله لطفا. لایه روی یک پیراهن جین و شلوار جین مشکی؟ خودت میدونی.

ژاکت های ارزان قیمت برای مردان

ژاکت مقلد، 30 دلار

من در این فصل به طرفداران فوق العاده ژاکت های یونیکلو گیج متوسط ​​تبدیل شده ام. (بنابراین، بچه ها، چرا من از این #اسپون بسیار مجذوب می شوم!) رنگ ها روی نقطه هستند و پارچه ترکیبی از اکریلیک و پنبه است، به این معنی که بافتی زیبا و سبک وزن دارد در حالی که هنوز در لمس نرم است. خبر خوب برای هر یک از شما که خارش دارید!

من به خصوص این یکی را دوست دارم زیرا بافت جالبی دارد. به‌علاوه، یقه‌ی ماک‌روی آن، حال وهوای «جیمز باند در کوهستانی رانده‌شده» بسیار شیک و یکپارچه‌سازی‌شده را ایجاد می‌کند. آن را با وسایل مورد علاقه آخر هفته خود در هوای سرد مانند جلیقه پایین و چند چکمه توری ست کنید.

بررسی بافتنی های uniqlo

ژاکت فوق العاده زیبای Merino Crewneck، 40 دلار

و در نهایت، چیزی برای شما کمی زیباتر است – یک یقه ابریشمی نرم از پشم مرینو. بافت ظریف روی این ژاکت باعث می‌شود که از بافتنی معمولی شما براق‌تر به نظر برسد، بنابراین رای من برای اینکه در شام کریسمس خانواده شما چه بپوشم را به دست می‌آورد و همچنین گزینه‌ای عالی برای شب سال نو است. آن را زیر یک کت یا کت اسپورت بپوشانید و آماده هستید.

این پسر بد همچنین در 13 رنگ (!) از رنگ‌های خنثی ملایم مانند کارامل سفید و تیره گرفته تا راد تمشکی غنی و بورگوندی پر رنگ عرضه می‌شود. بستنی روی کیک؟ این روکش برای جلوگیری از پر شدن و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است! برو و همین الان دو سه تا بخر… قضاوت نمی کنم.

***

چرخش قوی‌تر ژاکت می‌تواند در ماه‌های سردتر بازی را تغییر دهد. به لطف گزینه های لایه بندی جدید، پیراهن های مورد علاقه شما دوباره احساس تازگی می کنند. و هر زمان که یقه می پوشید و در آینه نگاه می کنید، کلمه “راکیش” در سر شما ظاهر می شود. قبل از اینکه متوجه شوید، دوستان خود را برای یک گپ صمیمی ژاکت کنار می کشید و خبر خوب بافتنی Uniqlo را پخش می کنید.

به من بگو:

در مهمانی ها با کمی هیجان در مورد چه موضوعی صحبت می کنید؟