بهترین محصولات آرایشی برای مردان

من باید اعتراف کنم

من عاشق کارها هستم

پسندیدن، عشق عاشقشونم. شنبه صبح کلی تشریف دارم. این شامل یک کلاس در استودیوی یوگا مورد علاقه من است (بسیار ابتدایی، اما تحمل کنید)، سپس به کتابخانه برای گذاشتن کتاب ها یا برداشتن انبارها، و در نهایت، توقف در فروشگاه مواد غذایی و داروخانه برای موارد ضروری برای هفته آینده. .

در آپارتمان قدیمی من، این مسیر با موانع #بزرگسالان شعاع وسیع تری را در بر می گرفت، زیرا داروخانه ای در فاصله چند قدمی وجود نداشت. من باید سوار مترو شوم تا همه چیز را در آن جابجا کنم. اما حالا… حالا! یک CVS وجود دارد—منتظر آن باشید—دو بلوک از آپارتمان من میزان خوشحالی که این باعث می‌شود من همان چیزی است که تصور می‌کنم وقتی فرزندتان بدون اینکه به مربی خدمه رشوه بدهید، وارد دانشگاه می‌شود، احساس می‌کنید.

دوست دختر به سبک مگان کالینز

همه اینها برای گفتن، من هستم همیشه برای یک داروخانه خوب آماده باشید (مخصوصاً وقتی که شامل سوار شدن به قطار F در روز شنبه نباشد … شما هرگز نمی دانید که آن چیز در آخر هفته کجا می رود). حتی بهتر؟ برای شما راحت‌تر از همیشه است که با محصولات آرایشی از برندهایی مانند Dove Men+Care، AXE، و Degree بهترین استاپ پس از CVS خود را داشته باشید.

با جنون مارس و SG Madness به تازگی از زمین خارج شده است – فراموش نکنید که به سبک مورد علاقه خود برای افراد مشهور رای دهید!-ما در حال به اشتراک گذاشتن چهار نهایی تیم SG از محصولات آرایش مردانه هستیم:

دئودورانت محافظ پیشرفته Degree Men

دئودورانت حفاظت پیشرفته درجه مردانه

محصولات Degree Men حساس و قوی هستند. بسیار شبیه به زیون ویلیامسون از دوک، تیمی که امسال به طور غیرقابل توضیحی دوستش دارم و مجبور بودم خودم را از کسب مقام اول در هر سه براکت دور نگه دارم.

من عاشق بوی آن هستم – تمیز، ترد، نه تند. یک روز کامل دوام می‌آورد و اگر به آن نیاز داشته باشید شب (مشغول هستید! متوجه شدم!) و پوست شما را تحریک نمی‌کند.

نکته حرفه ای: اگر می خواهید بازی خود را افزایش دهید (و در زمان صبح کمی صرفه جویی کنید)، قبل از خواب شب قبل از آن استفاده کنید. به هر حال چند ساعت طول می کشد تا ضد تعریق وارد شود و اکثر گزینه ها حداقل 24 ساعت دوام دارند.

Dove Men+Care Clean Comfort Body Wash

کبوتر مردان + مراقبت از بدن شستشو

اگر یک چیز وجود داشته باشد که دوش هر مردی می تواند از آن استفاده کند (به غیر از یک شستشوی کامل خوب، حدس می زنم)، آن شستشوی بدن است. می دانم، می دانم، خیلی از بچه ها تیم بار صابون هستند، اما صدای من را بشنوید.

این محصول از Dove Men+Care رایحه ای تازه و تمیز دارد و به راحتی شسته می شود تا حسی تمیز اما نه خشک داشته باشید.

آن را سلاح مخفی خود در این فصل در نظر بگیرید – مانند مرکزی که می تواند گوشه های سه را تخلیه کند.

شامپو و نرم کننده Dove Men+Care Fresh and Clean

حالت دهنده شامپو مردانه کبوتر + مراقبت

البته، شما نمی توانید بدن خود را تمیز کنید و سپس موهای سر خود را فراموش کنید.

این ترکیب مراقبت از مو Dove Men+Care با کافئین و منتول غنی شده است، که تصاویری از باشگاه کتاب در دهه 1950 را تداعی می کند، اما در واقع به این معنی است که شما تمیزی عمیق و با طراوت با اثری انرژی زا و با طراوت خواهید داشت. شما بهتر از حمله تیم مورد علاقه خود تحت پوشش قرار خواهید گرفت. و بله، متوجه می شوم که دارم به این نقطه می رسم، اما اینجا هستیم.

AX Phoenix Clean + Cool Body Wash

شستشوی بدن ax phoenix

یکی دیگر از موارد مورد علاقه برای تکمیل این محصول آراسته فینال فور.

به خاطر خالکوبی عظیم و چند رنگ پشت بن افلک نامگذاری شده است، و خوب، همچنین پرنده افسانه ای که فقط برای تولد دوباره از خاکسترش می سوزد، این شستشوی بدن به شما کمک می کند هر بار که از آن استفاده می کنید احساس تولد دوباره داشته باشید (ببینید من در آنجا چه کار کردم!) به لطف ترکیب رایحه با طراوت اسطوخودوس، شمعدانی و مرکبات.

***

و بهترین خبر؟ اکنون تا ۲۳ مارس، می‌توانید یکی از محصولات منتخب Dove Men+Care، AXE، Suave، و Degree را خریداری کنید و با کارت CVS یکی از آن‌ها را با ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید.

تا آن زمان ممکن است براکت شما شکسته شود، اما روال نظافت شما لازم نیست.

***

با حمایت میروم همه عقاید من هستند. برای حمایت از شرکای که Style Girlfriend را ممکن می کنند، سپاسگزاریم!