بهترین لباس‌های ژاکت‌های Fair Isle برای پوشیدن در تمام زمستان – Style Girlfriend

فیلم جلیقه ژاکت دیروز fair isle

دیدی دیروز، “اگر بیتلز هرگز اتفاق نمی افتاد چه می شد؟” فیلمی که تابستان امسال اکران شد؟ نگران نباش، هیچ کس دیگری هم این کار را نکرده است.

من همه چیز را اینجا بازگو نمی کنم جز اینکه بگویم فیلم سزاوار عشق بیشتری بود حداقل برای بازی کمد لباس شخصیت اصلی. من دوست دارم با طراح لباس صحبت کنم، زیرا انتخاب ها بسیار متفکرانه بود و واقعاً سبک اواخر دهه 60/اوایل دهه 70 بیتلز (به ویژه پل مک کارتنی) را به شیوه ای جالب و مدرن به روز کرد.

و در آن سالن سینمای تاریک در ماه ژوئیه، با خودم فکر کردم، من نمی توانم منتظر پاییز باشم که بتوانم در مورد ژاکت Fair Isle صحبت کنم.

بله، ژاکت Fair Isle می تواند جایگزینی برای استایل شخصی به نظر برسد، وقتی که برای یک مهمانی تعطیلات به روشی هوکی پوشیده شود. ولی! این ژاکت هوای سرد می تواند واقعاً واقعی به نظر برسد سرد وقتی از حال و هوای «جشن» بیرون کشیده می‌شویم و وارد زندگی روزمره می‌شویم.

خط پایین؟ از پوشیدن استایل Fair Isle در تمام پاییز و زمستان نترسید.

درباره ژاکت های Fair Isle

ژاکت پل مک کارتنی فیر جزیره

از نظر فنی، یک ژاکت فقط در صورتی می تواند به عنوان Fair Isle طبقه بندی شود که از جزیره دور افتاده Fair Isle (شما حدس زدید) باشد.

با این اوصاف، شما این مدل لباس بافتنی چند رنگ را در هر فصل خواهید یافت که توسط اکثر برندها به این شکل برچسب زده شده است. ممکن است ناب بافندگی استثنا باشد، اما تیم ما دوست دارد که پیدا کردن سبک ها در قیمت های مختلف بسیار آسان است (برخی از انتخاب های مورد علاقه ما برای فصل را در پایان این پست ببینید).

و در حالی که می توانید همیشه ژاکت های Fair Isle را در طرح های دانه برف پیدا کنید، فقط به یاد داشته باشید. آنها تنها گزینه شما نیستند

وقتی سبک Fair Isle را در کمد لباس روزمره خود قرار می دهید، می توانید از طرح های هندسی در رنگ های غیر تعطیلات استفاده کنید.

در نهایت، مواد نازک در الگوهای بی‌پایان جالب، به هر لباسی که نیاز به لایه‌های اضافی دارد، لذت می‌بخشد.

پنج روش برای پوشیدن ژاکت Fair Isle در زمستان:

ژاکت پل مک کارتنی، نحوه پوشیدن ژاکت های زیبا، لباس ژاکت های زیبا
دوشنبه
مهمانی اداری، کرک، کار، جشن

خوب بپوش: پارچه طرح دار خود را با یک کت و شلوار بافت دار و اکسسوری های چرمی شاداب ست کنید تا ظاهری پیچیده داشته باشید.

سهشنبه
sartorial, blackwatch, alden

خوب بپوش: با جزیره زیبای خود یک کت شطرنجی بپوشید تا ظاهری کاملاً مجلل داشته باشید – فقط مطمئن شوید که چاپ های شما مقیاس های متفاوتی دارند.

چهار شنبه
چگونه یک ژاکت جزیره ای زیبا بپوشیم

خوب بپوش: روی مشکی یک لایه بپوشانید تا به یک ژاکت جزایر زیبا چرخشی سرد و معمولی بدهید.

پنج شنبه
چگونه یک ژاکت جزیره ای زیبا بپوشیم

خوب بپوش: پیراهن کار سفید استاندارد خود را با یک نسخه راه راه که یکی از رنگ های الگو را بیرون می کشد، تعویض کنید.

جمعه
گاه به گاه، دهه 70، بومی

خوب بپوش: افزودن یک کلاه و ژاکت دنج به کلاسیک های معمولی شما ظاهری آسان اما شیک برای دویدن ایجاد می کند.

چوب لباسی

چه زمانی ژاکت های Fair Isle را بپوشیم

بچه‌های خوش ذوق شادی می‌کنند: دیگر نیازی نیست که چاپ‌های جسورانه زمستانی برای مهمانی تعطیلات سالانه شما رزرو شود. شما می توانید به محض اینکه دما پایین آمد و تا ژانویه و فوریه یک ژاکت عالی Fair Isle بپوشید.

ساده ترین راه برای جلوگیری از به نظر رسیدن بیش از حد تعطیلات theme-y? طرح رنگ Fair Isle را انتخاب کنید که بی صداتر است. فکر کنید: رنگ‌های خنثی مانند رنگ‌های خاکستری و لطیف خاکستری هستند.

مورد در نقطه؟ این لباس ژاکت Fair Isle، Chance the Rapper چند سال پیش در SNL پوشیده بود:

عکس: بیلبورد

او خیلی باحال به نظر می رسد، درست است؟! بله، این یک نمایش تعطیلات بود، اما تیم ما استدلال می‌کند که می‌توانید در ماه فوریه (و حتی مارس، اگر هنوز در جایی که زندگی می‌کنید، برف می‌بارد) همین ظاهر را بپوشید.

در این مورد، چاپ جدید ژاکت Fair Isle با یک پالت تک رنگ نرم می‌شود و پس از پایین آوردن درخت کریسمس، بافت یکپارچه در کمد لباس شما آسان می‌شود.

او در کنار شلوار تیره و کلاه بیسبال خاص خود، بسیار دنج و شیک به نظر می رسد.

به همین ترتیب، می‌توانید بدون نگرانی از اینکه به نظر می‌رسد با دو ماه تاخیر به مهمانی تعطیلات اداری خود می‌روید، یک ریسک الگو بردارید.

در زیر، ایده های لباس برای تقلید از سبک دنج زمستانی Chance the Rapper

دوشنبه
شانس رپر، چوگان رالف لورن، کار، کت و شلوار، جزیره زیبا، جشن تعطیلات، مهمانی کریسمس اداری

خوب بپوش: برای مهمانی تعطیلات، ژاکت Fair Isle خود را زیر کت و شلوار بپوشید تا ظاهری داشته باشید که روی آن نوشته شده است: «من از برف افتاده‌ام»، نه «سانتا! من او را می شناسم!”

سهشنبه
شانس رپر snl ژاکت، غاز کانادایی، battenwear، moncler، levis، ism ناشناس، متحد شده توسط آبی

خوب بپوش: در Fair Isle و هوای سرد بیرون از منزل، مانند چکمه‌های زمستانی پف دار و بنددار، دنج بپوشید – چه در واقع مدتی را در خارج از منزل سپری کنید یا فقط در روزهای آخر هفته در شهر انجام دهید.

چهار شنبه
شانس لباس ژاکت رپر جزیره فر

خوب بپوش: مستقیماً از سر کار به ملاقاتی می روید؟ ژاکت تک رنگ Fair Isle خود را با شلوارهای رنگارنگ دوخت ست کنید تا ظاهری را به خود جلب کنید.

پنج شنبه
شانس رپر، پنفیلد، بانی، لوبیا، باران، کت بارانی، گانت، باس، پارکر واربی، snl

خوب بپوش: لباس های بیرونی و لوازم جانبی روشن روزهای بد آب و هوا را کمی سرگرم کننده تر می کند. اگر نمی‌خواهید کفش‌های بیرونی خود را داخل آن بپوشید، کفش‌های کتانی مناسب برای بسته‌بندی در کیف هستند.

جمعه
شانس رپر، ps & qs، شینولا، گلف وانگ، تایلر خالق، کومونو، پروژه پنج چهار، استودیوهای آکنه، جزیره زیبا، ژاکت، چوگان رالف لورن

خوب بپوش: یک پیراهن چهارخانه رنگارنگ و دنج را زیر ژاکت خود بپوشانید تا کمی الگوبرداری کنید (در اینجا درباره ترکیب طرح ها و طرح ها بیشتر بدانید).

فروشگاه #SGapproved Fair Isle

اجازه دهید تیم SG با لیست خرید شما مقابله کند!

اگر آماده سرمایه‌گذاری روی برخی لباس‌های زمستانی هستید، اما از خرید آن‌ها وحشت دارید… به تیم SG اجازه دهید برای شما خرید کند! ما مغرضانه هستیم، اما فکر می کنیم بسیار عالی است.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای یک روز آماده هستید لک که زندگی شما را تغییر خواهد داد، ما را فریاد بزنید.

آیکون های چت

> راه‌های بیشتری برای پوشیدن لباس‌های مورد علاقه‌تان مانند پیراهن مجلسی، ژاکت یقه‌ای و چکمه‌های توری ببینید ۵ روش