بهترین فروشگاه های پوشاک مردانه در واشنگتن دی سی

بهترین لباس مردانه واشنگتن دی سی، بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی، لباس های مردانه واشینگتن دی سی

در اینجا با شما همسطح می‌شویم: وقتی به واشنگتن دی سی فکر می‌کنیم، احتمالاً خرید اولین چیزی نیست که به ذهن می‌رسد. اینجا خانه خیلی چیزهای دیگر است – البته سیاست (روز تحلیف مبارک!)، بناهای تاریخی خیره کننده، موزه های مشهور جهان و صدها سال تاریخ آمریکا.

با این حال، به آرامی اما مطمئناً، شهر به لطف جمعیت جوان‌تر از آنچه فکر می‌کنید، و همراه با آن، هجوم خرده‌فروشان واقعاً جذاب مد، شروع به یافتن هویت خود می‌کند.

دی سی هنوز تا تبدیل شدن به یک مکه مد مانند نیویورک، برلین یا پاریس فاصله زیادی دارد. با این حال، اکنون ساده‌تر از همیشه می‌توانید همان فروشگاه‌های طراح و بوتیک‌های ماهرانه را پیدا کنید که انتظار دارید در سوهو ببینید.

شاید شما مشتاقانه منتظر یک دوره کارآموزی تابستانی در هیل هستید. یا یک ساکن قدیمی که آماده است بازی کفش ورزشی خود را ارتقا دهد. شاید واقعاً نیاز به یک مدل موی خوب داشته باشید.

هر چیزی که شما را به پایتخت کشور ما می‌آورد، تا زمانی که آنجا هستید، حتماً این فروشگاه‌های لباس (و یک آرایشگاه!) را اضافه کنید.

در زیر، 10 بهترین فروشگاه لباس مردانه در واشنگتن دی سی:

بیلی رید

فروشگاه بیلی رید واشنگتن دی سی

بهترین برای: سبک خارج از وظیفه، مجلل

با بررسی پاسگاه جورج تاون طراح مستقر در آلاباما، بیلی رید، ممکن است نگران باشید که در عوض به طور تصادفی به یکی از خانه های تاریخی محله سرگردان شده اید.

فضای خرده فروشی، بالاخره یک را پر می کند زیبا خانه شهری 100 ساله. در آنجا، نه تنها لباس‌های ورزشی آمریکایی، بلکه نیمکت‌ها، فرش‌ها و موارد دیگر را خواهید دید. ممکن است فقط بخواهید وارد خانه شوید.

دکور گرم و جذاب، کیفیت میراث مانند بسیاری از قطعات رید، از لباس بیرونی زیبا گرفته تا بافتنی های دنج را منعکس می کند.

کارکنان فوق العاده دوستانه و آگاه در مورد خط هستند. بهتر از همه، آنها در ارائه یک آب بسیار مورد نیاز در روزهای گرم و یک لیوان بوربن خوب در روزهای سرد و سرد دریغ نخواهند کرد.

موارد احتیاط در مورد کووید 19: فروشگاه در حال حاضر تعداد مشتریانی را که می‌توانند در یک زمان وارد شوند محدود می‌کند، و باید در حین داخل بودن شش فوت از هم فاصله داشته باشند.

یه جایی

جایی واشنگتن دی سی، بهترین فروشگاه های لباس مردانه واشنگتن دی سی

بهترین برای: عاشق کفش های کتانی و لباس های خیابانی

Somewhere جدیدترین مقصد مد مردانه دی سی است و قصد دارد با پیشنهادهایی از برندهایی مانند کپیتال، نیدلز و مارنی، طعمی بین المللی به شهر بیاورد.

لباس های خیابانی گران قیمت کیف شما نیست؟ این فروشگاه تعداد زیادی کفش هوشمند از Vans، Converse، New Balance، Adidas، Saloman و غیره را ارائه می دهد.

گرسنه؟ در حین خرید از کافه فروشگاه آنها قهوه و شیرینی بخورید.

پاتاگونیا

فروشگاه پاتاگونیا واشنگتن دی سی، بهترین لباس مردانه واشینگتن دی سی، بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی، لباس های مردانه واشینگتن دی سی

بهترین برای: تمام نیازهای شما در فضای باز

اگر گذراندن وقت در پایتخت کشور باعث می شود که بخواهید برای مدتی از تمدن دور شوید، به پاتاگونیا بروید.

سازندگان بهترین وسایل کمپینگ و فضای باز در اطراف، خوشحال هستند (به نورگیر در وسط فضا نگاه کنید!) مکان جورج تاون پر از همه چیزهایی است که برای فرار نیاز دارید.

روی مدهای روزمره فروشگاه هم نخوابید. برای زمانی که به یک پشم گوسفند برای پاییز، یک پارک کوچک برای زمستان، یک سه راهی گرافیکی برای بهار، و چند کیف برای تابستان‌های بی‌رحمانه DC نیاز دارید، عالی است.

سید مشبرن

سید مشبرن فروشگاه واشنگتن دی سی، بهترین لباس مردانه واشنگتن دی سی، بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی، لباس های مردانه واشینگتن دی سی

بهترین برای: کلاسیک آمریکایی

آیا به دنبال سرمایه گذاری در کت و شلواری هستید که برای همیشه ماندگار باشد؟ به سید مشبرن سفر کنید.

مسلماً بهترین صنعتگر کت و شلوار در آمریکا، استایل Mashburn مانند یک دستکش مناسب است و فوراً به شما احساس یک ابرقهرمان پیچیده می دهد.

در حالی که کارکنان با لباس تندی مانند یک ستاره راک به شما تمایل دارند، از صدای ترق صدای یک وینیل که روی یک دستگاه پخش ضبط می‌شود لذت ببرید، که توسط خود سید تنظیم شده است!

در بازار لباس تجاری نیستید؟ این فروشگاه ژاکت‌ها، پیراهن‌ها و سایر ملزومات لباس مردانه را ارائه می‌دهد که برای داشتن احساسی عالی و حتی زیباتر به نظر رسیدن نیاز دارید.

با توجه به تعهد این برند به پایداری در هر قطعه ای که ایجاد می کند، می توانید در واقع احساس خوبی در مورد خرج کردن پول خود در آنجا داشته باشید زیرا بدانید که در حال سرمایه گذاری در لباس هایی هستید که سازگار با محیط زیست هستند. و ساخته شده تا ماندگار شود

موارد احتیاط در مورد کووید 19: فروشگاه تعداد مهمانان در مغازه را در هر زمان محدود می کند و از همه می خواهد که از ماسک و فاصله اجتماعی استفاده کنند.

آنها همچنین در حال حاضر قرارهای خصوصی و همچنین قرار ملاقات های زوم یا FaceTime را برای مشتریانی که ترجیح می دهند یک تجربه خصوصی تر یا از راه دور را ترجیح می دهند ارائه می دهند.

اتمس

Atmos Washington DC، بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی

بهترین برای: وانمود می کنید که در ژاپن خرید می کنید

کتانی‌های وسواسی نمی‌خواهند از Atmos (سابق UBIQ) در DC دیدن نکنند.

با در اختیار داشتن جدیدترین و بهترین محصولات برندهایی مانند نیو بالانس، آدیداس، هوکا وان وان، و نایک در فضایی روشن و پر از جدیدترین و بهترین رنگ‌ها، ممکن است در یک لحظه هیجان‌زده و غرق همه گزینه‌ها شوید.

دیدن کارکنانی که کفش‌های خود را تکان می‌دهند، غیرمعمول نیست و به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که پاهای شما چیزی غیر از معمولی است.

موارد احتیاط در مورد کووید 19: محدود کردن ظرفیت فروشگاه برای حفظ فاصله اجتماعی 6 فوتی بین مهمانان. کالا در حال حاضر قابل آزمایش یا بازگرداندن نیست.

آلتون لین

آلتون لین واشنگتن دی سی، بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی

بهترین برای: لباس کار در دسترس MTM

وقتی نوبت به بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی برای تجهیز شغل دولتی شما می رسد؟ آلتون لین یک مدعی قدرتمند است.

موقعیت مکانی DC Alton Lane که در مرکز محله تاریخی Dupont Circle قرار دارد، فضای داخلی نیروی دریایی غنی دارد که حال و هوای باشگاه خصوصی قدیمی را به آن می‌دهد.

مرتبط: راهنمای SG برای خرید اولین کت و شلوار

مطمئناً مانند یک VIP به عنوان اسکنر بدن سه بعدی آنها احساس خواهید کرد (کدام، چی!؟) اطمینان حاصل می کند که فرآیند ساخته شده به اندازه آنها برای ساخت کت و شلوار، پیراهن، لباس مجلسی، شلوار و موارد دیگر دقیق تر است.

موارد احتیاط در مورد کووید 19: از آنجایی که فروشگاه با قرار قبلی است، در طول بازدید خود با خیال راحت به کارکنان آگاه دسترسی خواهید داشت.

ماکتتو

مکتو واشنگتن دی سی، فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی

بهترین برای: مرور چند منظوره

مکتو که در راهروی پرشکوفه خیابان H DC واقع شده است، هر دو غذا (آنها یک رستوران با خدمات کامل با گوشت خوک مورد علاقه من بائو بنز دارند)، قهوه و لباس را در یک فضا ارائه می دهد.

Maketto مجموعه‌ای عالی از مارک‌های پیشرفته (APC، Comme des Garçonnes، Porter Yoshida) و انتخاب‌های مد روز از Puma، Vans و Adidas دارد.

به علاوه، آنها اخیراً یک فروشگاه ضبط ضبط شده در فروشگاه به نام Cool Kids Vinyl اضافه کرده اند. شما به راحتی می توانید یک بعد از ظهر کامل را در اطراف فروشگاه بسازید.

عرضه کت و شلوار

suitsupply Washington DC، بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی

بهترین برای: کت و شلوار کت و شلوار کت و شلوار کت و شلوار

خرده فروش هلندی Suitsupply خود را به عنوان را مکانی برای تهیه یک کت و شلوار مد روز، مناسب و با کیفیت با قیمت کمتر از 500 دلار، بنابراین کسانی که برای یک شغل دولتی به DC می آیند و به یک کت و شلوار اضافی نیاز دارند، اساساً پس از ورود باید به دنبال خرده فروش باشند.

اگر نمی‌دانید یک کت و شلوار چگونه باید به نظر برسد یا چه پیراهنی را در کنار آن ست کنید، کارکنان عملی Suitsupply شما را دور می‌زنند و حتی در محل تغییراتی ایجاد می‌کنند!

با الگوها، مواد و برش های مختلف، چیزی وجود دارد که برای همه مناسب است – جناس مورد نظر.

شینولا

فروشگاه شینولا واشنگتن دی سی، بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی

بهترین برای: بازی لوازم جانبی خود را ارتقا دهید

ویترین DC شینولا چه ساعت، کیف یا حتی دوچرخه باشد، می‌تواند نیازهای جالب شما برای لوازم جانبی کودک را برطرف کند.

شینولا که در نزدیکی دایره خوش منظره لوگان در بخش مرکزی شهر قرار دارد، باید اولین جایی باشد که وقتی به دنبال قطعاتی با الهام از کلاسیک و در عین حال تحت تأثیر مدرن هستید، از آن بازدید می کنید.

در حالی که این برند مدت زیادی وجود نداشته است، شینولا در تولید کالاهای با کیفیت بالا شهرت زیادی پیدا کرده است.

بعلاوه، به لطف نور طبیعی بسیار زیاد، فروشگاه گرم و دلپذیر است (برای گرفتن عکس سریع هنگام خرید مناسب است).

آرایشگر ته جهنم

بهترین برای: کوتاه کردن مو و انبار کردن کالاهای نظافت

The Barber of Hell’s Bottom با کالاهای گران‌قیمت برند آرایشگری Outskirts، برش، اصلاح، کوتاه کردن ریش، ترکیب خاکستری و موارد دیگر را در فضایی مجلل و زیبا ارائه می‌دهد. اگر می خواهید درک بهتری از ظاهر فروشگاه داشته باشید، HBO و لبرون جیمز فروشگاه در پاییز 2018 یک قسمت را در آنجا فیلمبرداری کرد.

موارد احتیاط در مورد کووید 19: این فروشگاه تعداد انگشت شماری از سیاست های جدید را برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به ایمن ترین شکل ممکن برش خوبی داشته باشند، ارائه کرد.

نماد خواندن

نوبت شماست!

آیا فروشگاهی دارید که به لیست بهترین فروشگاه های لباس مردانه در واشنگتن دی سی اضافه کنید؟

به ما اطلاع دهید توییتر یا اینستاگرام!