بهترین سوالات اولین قرار ملاقات برای پرسیدن

بهترین قرارهای اول، آنهایی هستند که نوشیدنی‌های شما بدون نوشیدن (بی‌نوشی؟) می‌رود، زیرا به تازگی در حال چت (و معاشقه) بوده‌اید. ساعت ها. در اولین قرار خوب، به نظر می‌رسد زمان سریع‌تر از یک بشکه در دم در کالج جریان دارد. بنابراین، کلید مکالمه عالی در اولین قرار چیست؟ سوالات عالی برای اولین بار

اگر به صورت آنلاین ملاقات کرده اید، احتمالاً از قبل پاسخ های آماده به کار قدیمی را می دانید. “چه کار میکنی؟” و “از کجا هستی؟” همانجا در پروفایل خود بودند.

در این مرحله، شما به دنبال ارتباطات عمیق تر و جالب تر هستید. بنابراین، اینها را روی بازوی خود بنویسید، آنها را در تلفن خود تایپ کنید، فقط کاری را که باید انجام دهید تا بیشترین علاقه را انجام دهید (و بنابراین جالب هست!) اولین قرار ملاقاتی که او داشته است.

این سوالات اولین قرار ملاقات را در شب بعدی خود امتحان کنید:

“روز شما چگونه بوده است؟”

ریتا اورا گیف

چه چیزی آن را به یک سوال عالی برای قرار اول تبدیل می کند:

اگر بخواهید بعد از این بخش خواندن را متوقف کنید، بسیار ناراحت می شوم، اما از اینکه شما را با این یک سوال بسیار مهم برای شروع هر تاریخی می گذارم، احساس بسیار خوبی دارم.

چرا اینقدر هوشمند است؟

زیرا پرسیدن در مورد روز یک فرد با لحنی که به نظر آشنا می رسد، صمیمیت غیرمنتظره ای ایجاد می کند.

آنها را دعوت می کند تا به داستانی در مورد رئیسشان، یا پروژه مدرسه ای یا تماسی که با مادرشان داشتند بپردازند و متوجه شدند که بنی بیگل محبوبشان در حال سرکوب شدن است.

بسیار خوب، امیدوارم آخرین مورد نباشد، اما طرف مقابل را دعوت می کند تا به یک چیز سرگرم کننده بپردازد. به جای شروع با این پیش پا افتاده، “کجا بزرگ شدی؟” چیز.

اشتباه نکنید! این چیزها مهم است! اما بیرون آمدن به عنوان بخشی از یک داستان، به جای خود داستان، سرگرم کننده تر است.

همه ما یک جیب پر از «شوخی‌های خرما» داریم تا از آن استفاده کنیم (و این قابل انتظار است)، اما می‌تواند مانع برقراری ارتباط – می‌دانید – در واقع به همان سادگی دو دوست باشد.

چرا آشکار است:

شروع با سوالی که از یک دوستتان می‌پرسید، می‌تواند فیلتری را که ما در شخصیت دوستیابی ناخودآگاه (یا بسیار آگاهانه) خود ایجاد می‌کنیم، حذف کند.

پس از تنظیم این لحن، می‌توانید ببینید کسی در طول روز به چه چیزی توجه می‌کند.

آیا فقط به شکایت اشاره می کنند؟ آیا آنها شادترین لحظات خود را نقل می کنند؟ گاهی اوقات ساده نگه داشتن آن می تواند بیشترین اشتراک را داشته باشد.

“داستان شما چیست؟”

گیف داستان واقعی

چه چیزی آن را به یک سوال عالی برای قرار اول تبدیل می کند:

من عاشق این سوال هستم

من ریشه آن را در شیوه‌ای که درباره آمار ورزشکار مورد علاقه‌مان می‌بالیم – این فرصت را داریم که عظمت آن را برای هر کسی که گوش می‌دهد توضیح دهیم.

چرا آشکار است:

به طور خاص پرسیدن “داستان شما چیست؟” مسلماً یک حرکت جسورانه است.

این نیاز به خواندن مکالمه دارد، مانند حمله تیم مقابل. و تاریخ شما را تشویق می کند تا دقیقاً به شما بگوید که چرا آنها جالب هستند، تقریباً مانند یک چالش.

چالشی که به ویژه هیجان‌انگیز است زیرا به او فضایی می‌دهد تا بی‌هیچ چیزهایی را که او را منحصربه‌فرد می‌کند به اشتراک بگذارد.

این نوع پرس و جو است که توپ را در زمین شخص دیگر قرار می دهد – نه، همه تجهیزات را در اختیار او قرار می دهد زیرا آنها می توانند پاسخ خود را به هر طریقی که می خواهند هدایت کنند، مانند جزئیات:

یک اشتیاق عمومی

سرگرمی های مورد علاقه

سفر شخصی گذشته تا این مرحله

سفر فیزیکی که آنها را به شهر X، OR هدایت کرد

چگونه آنها خود واقعی خود را توصیف می کنند (ما در اینجا عمیق می شویم، شما) به سشخص دیگری

وقتی این سوال برای اولین بار از من پرسیده شد، از داشتن چنین گزینه ای با پایان بسیار خوشحال شدم.

اولویت های یک فرد را بدون اینکه مثل شما فضولی کنید از بین می برد.

من در تقاطع جایی که علایقم با شغلم تلاقی می‌کنند، شیرجه می‌زنم، در حالی که ممکن است شخص دیگری خانواده‌شان را توصیف کند یا اینکه چرا آنها تصمیم گرفتند به شهری که در آن زندگی می‌کنند نقل مکان کنند.

کشف اینکه چه سوالی به اندازه کافی مهم است که کسی بتواند به آن پاسخ دهد، به خودی خود روشنگر است.

«چه چیزی باعث می‌شود از خنده غرش کنی؟

گیف خنده مارتین

چه چیزی آن را به یک سوال عالی برای قرار اول تبدیل می کند:

با توجه به الف مجموعه ای از آزمایشاتبه اشتراک گذاشتن یک خنده، پیوند اجتماعی را به همان اندازه با زدن یک نفر به پشت یا فریب دادن، تقویت می کند (منظورم این است که من در طول یک قرار امیدوارکننده، طرفدار تماس فیزیکی سبک هستم، اما همچنین امیدوارم که این تماس شامل از بین بردن کک ها نباشد. پوست سر خرما).

و اگر تا به حال در برنامه‌ها بوده‌اید، می‌دانید که «حس شوخ طبعی» در صدر فهرست چیزهایی است که باید هر همسر احتمالی داشته باشد.

اما نکته اینجاست، چیزی که برای شما خنده دار است ممکن است غلغلک دادن استخوان خنده دار من نباشد و بالعکس.

اگر کمدی مورد علاقه شماست تامی پسر در حالی که قرار ملاقات شما بیشتر شبیه “خنده زدن به کارتون های نیویورکر” است، دیدگاه شما در مورد ارزش های دیگر نیز ممکن است در مقیاس بزرگتر متفاوت باشد.

شوخ طبعی نقش اصلی را در نحوه تعامل دو نفر ایفا می کند، بنابراین کشف خلق و خوی یکدیگر در حال حاضر راهی میانبر برای خنده های آینده خواهد بود.

چرا آشکار است:

به سختی می توانید فردی را پیدا کنید که از خندیدن متنفر باشد (که احتمالاً چیز خوبی است زیرا آن شخص بدترین خواهد بود).

همانطور که گفته شد، ما نمی‌توانیم چیزهایی را که مردم خنده‌دار می‌دانند تغییر دهیم و اگر شما مانند من هستید، می‌خواهید در اسرع وقت بدانید که آیا کسی به شوخی‌های شما می‌خندد.

“بخش/خاطره مورد علاقه شما از ____ چیست؟”

نهر شیت در خاطرات

چه چیزی آن را به یک سوال عالی برای قرار اول تبدیل می کند:

در حین تحقیق در مورد توصیه‌های متخصصان دوستیابی اینترنتی، به سرعت از «این یک سوال جالب است» به «اوه، یک مارگاریتا به اندازه جمعه TGI حتی نتوانست به من کمک کند راهی طبیعی برای گفتن این موضوع پیدا کنم» رفتم. درک برخی از سوالات بهتر است برای یادگیری اضافه کاری باقی بماند در حالی که در یک فضای دو کوکتل فشرده می شود.

مطمئناً، پرسیدن در مورد معلم کلاس سوم مورد علاقه یک نفر، بینشی را در مورد موضوع یا مربی مورد علاقه او فراهم می کند، اما من هنوز در یک مکالمه قرار اول شامل خلاصه های مدرسه ابتدایی شرکت نکرده ام.

به همین دلیل است که می‌خواهم برای سؤالات محدود – در عین حال مرتبط – که به نظر نمی‌رسد در فهرست «48 سؤالی که برای اولین بار باید بپرسید» را علامت بزنید، موردی را مطرح کنم.

به عنوان مثال، اگر تاریخ شما به یک سفر آینده به زادگاه آنها اشاره می کند، می توانید بپرسید: “بخش مورد علاقه شما در مورد بزرگ شدن در آنجا چه بود؟”

یا، اگر او تصمیم خود را برای معلم شدن به یک استاد بزرگ اعتبار می دهد، می توانید در مورد سخنرانی مورد علاقه او بپرسید.

ببینید ما آنجا چه کردیم؟

سوالات باریکی که پاسخ های عمیقی را بدون وقفه در جریان گفتگو به دست می آورند.

چرا آشکار است:

یک مجموعه کاملاً تعریف شده از سؤالات قرار ملاقات اول ممکن است واقعاً از یک مکالمه عالی جلوگیری کند (و کل برنامه ای را که قبلاً برای انجام یک مکالمه در یک زمان مشخص انجام داده اید به خاطر بسپارید؟).

اسo، به دنبال فرصت هایی برای بدست آوردن اطلاعات دقیق باشید که الف) واقعاً به شما علاقه مند باشد و ب) منطقی باشد.

***

جایزه!

در اینجا لیستی از بد سوالات ملاقات اول که به هر قیمتی باید از آنها اجتناب کنید:

  • “درآمد شما چقدر است؟” من به شما التماس می کنم. لطفاً از بحث‌های مالی خودداری کنید یا سعی کنید هر نوع سندی را برای نشان دادن درآمد خود بیرون بیاورید. *بله، این یک اتفاق واقعی است. نه، من هنوز مطمئن نیستم که چگونه و چرا.
  • هر چیزی که یک پاسخ درست یا غلط درک شده دارد. اگر سازگاری او را بر اساس تمایل او برای سه فرزند در مقابل پنج فرزند یا نامزد مورد نظر ریاست جمهوری تعیین کنید، خود را برای ناامیدی در اولین قرار ملاقات آماده کرده اید.
  • “درباره من چی فکر میکنی؟” بالا را ببین.
  • “چرا مجردی؟” این سوال به ندرت به شکلی توهین آمیز مطرح می شود، اما می تواند با عجله از بین برود. علاوه بر این، فوراً این پاسخ را التماس می کند: “چرا تو مجردی، ها؟”