این سشوارها علاوه بر دکمه یونی معمولاً 100 درصد یونی هستند. تورمالین نوعی ماده معدنی است که در هنگام گرم شدن، بار الکتریکی تولید می کند، مانند سشوارهای یونی، اما عملکرد متفاوتی دارد. با سشوارهای تورمالین، بدن به این ماده معدنی نیز آغشته می شود و با افزایش دما، توانایی تورمالین برای تولید یون های منفی فعال می شود. تورمالین یونی نیست، زیرا در نتیجه الکتریسیته مستقیم یون های منفی تولید نمی کند. بادهای سرد نیز یون های منفی تولید می کنند، اما در سشوارهای تورمالین، یون های مثبت با افزایش دما همراه هستند. سشوار با برس های بزرگ برای افرادی که موهای بلند دارند مناسب است.

اغلب لازم است از یک پخش کننده هوا یا اتصال پخش کننده روی سر سشوار برای تقویت کوره های طبیعی استفاده شود. می‌توانید از شانه استفاده کنید تا با چسباندن آن به سر سشوار، ظاهری براق و صاف داشته باشید. از آنجایی که موهای طبیعی و معمولی مستعد آسیب ناشی از گرما هستند، خریداران باید به دنبال سشوارهایی با تنظیمات چندگانه گرما و دما باشند. استفاده از بالاترین درجه حرارت برای اکثر درمان های طبیعی سشوار ضروری نیست. هنگام صاف کردن موهای طبیعی باید دما را کاهش داد و پس از از بین رفتن حرارت دوباره افزایش داد.

سشوار کلاهی آرایشگاهی کسانی که به دنبال بهترین سشوار خانگی یا بهترین سشوار حرفه ای هستند باید بگوییم که یونی بودن سشوار را می توان یکی از بهترین و لذت بخش ترین ویژگی های یک سشوار خوب و درجه یک دانست. . علاوه بر این، ویژگی یونیزاسیون سشوار به دلیل تأثیر یون هایی که از چربی و بافت مو محافظت می کند، از چسبیدن و وز شدن آن جلوگیری می کند. همچنین این نوع سشوار سریعتر از حالت عادی موها را خشک می کند. مانند یونیک، تورمالین فقط در دماهای بالا کار می کند، در حالی که یونیک ها می توانند هم با هوای سرد و هم با گرمای گرم کار کنند زیرا از الکتریسیته مستقیم استفاده می کنند.

اگر از این اطلاعات استفاده کنید، تصمیم بهتری خواهید گرفت. اگر می‌خواهید سشوار انتخاب کنید، باید نوع موهایتان را در نظر بگیرید، مثلاً موهایتان نازک یا پرپشت است یا نوک فر دارید. بهترین سشوار واقعی وجود ندارد و برنده شدن در آن بستگی به نوع موهای شما دارد و سشوارهایی که عملکرد بسیار خوبی برای شخص دیگری دارند، ممکن است لزوماً این عملکرد را برای شما نداشته باشند. ممکن است متوجه شوید که خرید اشتباه باعث می شود احساس بدشانسی کنید، پس این قانون را هنگام خرید سشوار به خاطر بسپارید.

سشوار حرفه ای جیمی یونی مدل GM100 برای انواع کاربردهای داخلی و داخلی قابل استفاده است. این سشوار دارای موتوری است که قدرت پرتاب باد عالی و گرمای مناسب را فراهم می کند. در این مدل از سشوارهای جیمی از فناوری Ionic استفاده شده است. سشوار جیمی سبک وزن است تا بتوانید برای مدت طولانی و بدون خستگی از این دستگاه قدرتمند استفاده کنید. سشوارهای این نوع حداکثر توان 2200 وات تولید می کنند. برای تنظیم دما، قدرت و شات خنک سشوار، سه شاسی وجود دارد. توان آن بین 1800 تا 2200 وات قابل تنظیم است. این محصول به دلیل داشتن موتور AC و توان مصرفی 2200 وات می تواند هوای گرم زیادی تولید کند.

در مورد موهای صاف و بلند، بهتر است موهای خود را به سمت بالا شانه کنید و سشوار را به سمت بالا و پایین موهای خود حرکت دهید. همانطور که گفتیم دستگاه هایی با تنظیمات کمتر و قدرت بیشتر مناسب تر هستند. اگر بیشتر به یک سشوار چند منظوره با تنظیمات مختلف برای تنظیم دما و سرعت باد علاقه دارید، در نظر بگیرید که هر چه ساده تر و قدرتمندتر باشد، کاربردی تر است. انتخاب سشوار معمولا با توجه به حجم دستگاه تعیین می شود. تا زمانی که از آن استفاده نکنید و آن را بخرید، نمی دانید چقدر بلند است. کاربران می توانند بر اساس نظرات در قسمت نظرات انتخاب کنند.

بوش که یک برند شناخته شده و محبوب در جهان است، در تولید تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی برقی سرآمد است. این شرکت آلمانی تولید کننده سشوارهای بوش است که با مدل های متنوع، زیبا و باکیفیت خود توانسته است سلایق و نیازهای مختلف را در سراسر دنیا برآورده کند. سشوار حرفه ای بوش مدل phd7962di دارای موتور AC قدرتمند و توان مصرفی 2500 وات می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی می باشد.از ویژگی های سشوار بوش می توان به دکمه باد سرد، فناوری تولید یون، دو حالت سرعت، سه حالت دما اشاره کرد. ، سری متمرکز کننده، سری دیسپنسر و فیلتر قابل جدا شدن.

مسئله دیگر این است که وقتی برای حالت دادن به موهای خود زمان زیادی صرف می کنید، استفاده از یک سشوار سنگین اصلاً آسان نیست. اگر سشوار جمع و جور و تاشو باشد، باید بتوانید آن را در کیف خود حمل کنید. اکثر سشوارها فشرده هستند، اما اگر زیاد سفر می کنید، بهتر است یک سشوار کوچک تاشو انتخاب کنید. هنگام انتخاب بهترین سشوار برای شما، باید وزن و اندازه سشوار را در نظر بگیرید. شما یک سشوار مارک خوب دریافت می کنید که وزن و اندازه مناسبی دارد.