بهترین توصیه های زنانه در مورد آرایش مردانه

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در قرار ملاقات، و در بسیاری از موقعیت‌های دیگر با آن مواجه هستم، یادآوری این نکته است که ناامنی یک ویژگی جنسیتی نیست، یا فقط مختص زنان مجرد در دهه 30 زندگی‌شان است. وقتی با یک پسر جدید در نوشیدنی حاضر می شوم، تمام شب را با این نگرانی سپری می کنم که لباس من در مورد شخصیت من چه چیزی را نشان می دهد یا اینکه وقتی در مورد سیاست صحبت می کنم هوشمندانه به نظر می رسم. من هرگز به این فکر نمی‌کنم که شاید او هم کاملاً در ذهنش است – در حالی که به این فکر می‌کنم که آیا می‌توانم نقطه طاس او را ببینم یا فکر می‌کنم داستان‌های او خسته‌کننده هستند.

ما همه شک و تردید و شرم و شرم را در اطراف بدن و خودمان و همچنین نحوه تلاش برای حفظ یا بهبود آنها به همراه داریم. آن‌ها باعث می‌شوند احساس تنهایی کنیم، حتی اگر رشته‌ای هستند که ما را به‌عنوان افراد شگفت‌انگیز ناقصی به هم پیوند می‌دهند.

خبر خوب این است که این دیگری که در نتیجه ناامنی هایمان احساس می کنیم به سرعت در حال محو شدن است. روز به روز قابل قبول تر می شود که نه تنها به ظاهر و عادات آرایش خود اهمیت دهیم، بلکه در مورد آنها نیز صحبت کنیم!

پس به من بپیوندید، من می‌خواهم شیرجه‌ای عمیق بزنم – حتی یک گلوله توپ سرکش – در مورد اینکه چقدر در بحث مراقبت از خود و افتخار به تلاش‌هایمان پیشرفت کرده‌ایم. بال های آب خود را بگیرید دوستان من، زیرا قرار است برای مدتی در این حوضچه پاهای من که نمی توانم ته آن را لمس کنم، بنشینیم.

ما با برخی از زنان بسیار باهوش صحبت کردیم که از نزدیک راه‌هایی را می‌دانند که، به‌ویژه برای مردان، ایده‌های بزرگ مانند اعتماد به نفس، شرم و غرور با چیزهای به ظاهر کوچکی مانند روتین آرایش صبحگاهی شما، رفتن به دکتر و معرفی خود به یک غریبه مرتبط است.

در زیر، بهترین توصیه های آرایش مردانه از زنان:

همه ما اهمیت می دهیم. زیاد. و این اشکالی ندارد.

من اینترنت را برای خیلی چیزها سرزنش می کنم (پلانکینگ را به خاطر دارید؟! و لباس?) اما من اعتراف می کنم که برای از بین بردن انگ درباره ناامنی های شما به طور آشکار و صادقانه – به عنوان یک مرد یا یک زن – سزاوار اعتبار کافی است. در حال حاضر، واقعاً و واقعاً جالب است که به ظاهر خود اهمیت دهید، زیرا، خوب، ظاهر ما همیشه در حال ظهور است.

از اینستاگرام گرفته تا جمع‌بندی به سبک خیابانی و حتی برنامه‌های دوستیابی، چیزهای بیشتری را می‌بینیم. از خودمان، از افرادی که می شناسیم، و حتی از افراد کاملا غریبه. این همه علوفه مقایسه ای که در دستان ما است، هیچ تردیدی در مورد اینکه آیا شما مرد هستید یا ماده – برای همه ما آمده است. اما همانطور که گفتم، فکر می‌کنم اینترنت به همه ما این امکان را می‌دهد که در مورد اینکه چقدر به ظاهر خود اهمیت می‌دهیم و ظاهر خود را بها می‌دهیم، صریح‌تر باشیم. این ما را بیهوده نمی کند، بلکه ما را انسان می کند.

کاساندرا کامپا، استایلیست شخصی می گوید: «برای مدت طولانی، صحبت درباره اعتماد به نفس یا «مرد بهتر بودن» پذیرفته نشده بود. کمد لباس سطح بعدی. “و زمانی که کسب‌وکار استایل‌سازی را شروع کردم، از شنیدن این که پسرها در نهایت با صدای بلند می‌گویند که در مورد قسمت‌های خاصی از بدنشان احساس ناراحتی می‌کنند، شگفت‌زده شدم.

“امروز، من مشتریانی دارم که بسیار راحت روی سبک شخصی خود کار می کنند، و سپس، آن را به عنوان کاتالیزوری می بینند که به آنها کمک می کند تا در توسعه خود بیشتر پیش بروند – دوره هایی را در مورد نحوه صحبت با زنان، کار کردن در مورد مهارت های اجتماعی، عمومی صحبت کردن، چنین چیزهایی.» فقط این واقعیت محض است که حرفه او وجود دارد (و مال ما!) اثبات مثبتی است که شما مردان دنیا مالک ظاهر خود هستید و مایلید روی آن نیز سرمایه گذاری کنید.

بابی توماس، متخصص زیبایی و ویرایشگر سبک در نمایش امروز، اشاره می کند که بسیاری از بچه ها به نوعی کل این تلاش را معکوس می کنند.

“آرایش همیشه جنتلمنانه بوده است، در واقع به معنای غرور و سرمایه گذاری روی خود است. به عنوان مثال، مواردی مانند کوتاه کردن و مرتب کردن ریش خود یا استفاده از محصولات ضد پیری، به شما کمک می کند اعتماد به نفس و عزت نفس خود را نشان دهید – که واقعاً در تضاد کامل با ترسی است که ممکن است مرد از بیهودگی یا ناامنی بودن آن داشته باشد. مردانی که از خودمراقبتی اجتناب می کنند در واقع هستند گم شده فرصتی برای به نظر رسیدن مطمئن تر.»

جنا برچ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت آلو برنامه دوستیابی و نویسنده از شکاف عشق، (کتابی در مورد دوستیابی که من با آن مانند انجیل رفتار می کنم) به ویژه از این موضوع آگاه است که ما نسبت به نسل های گذشته چقدر مایلیم روی خودمان کار کنیم. او می‌گوید: «هزاره‌ها واقعاً به دنبال خودسازی هستند و از نظر عاطفی باهوش‌تر از هر نسل دیگری هستند.

آنها می خواهند رشد کنند و بخشی از آن مقابله با ناامنی هایی است که آنها را عقب نگه می دارد. او می‌افزاید که زنان همچنان آشکارا در پیگیری تلاش‌های خودسازی خود حمایت می‌شوند، اما لزومی ندارد که اینطور بماند. من فکر می‌کنم هرچه بیشتر در مورد شکستن موانع جنسیتی صحبت کنیم، بیشتر می‌بینیم که مردان در مورد ناامنی‌های خود و نحوه برخورد با آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنند.»

هیچ شرمی در بازی خودسازی شما وجود ندارد

درست در کنار تغییر نگرش نسبت به بهبود ظاهر شما، شکست قابل توجهی در شرم ناشی از عمل به این خواسته ها نیز وجود دارد. به گفته دکتر میشل هنری – یک متخصص پوست که از نزدیک با بیمارانی که با طیف وسیعی از مشکلات ناشی از ناامنی، به ویژه ریزش مو و نازک شدن مو مواجه هستند، کار می کند – مردان به مطب او می آیند و اساساً خود را برهنه می کنند.

“بیماران [with hair loss] دکتر هنری می گوید. «دست گرفتن زیاد است. زیاد با آنها صحبت می شود و به نوعی این شرم را می شکنند و به آنها اطلاع می دهند هر کس ریزش مو دارد.»

او می‌گوید که تا زمانی که بیماران مرد برای رزرو نوبت جهش کرده‌اند، سخت‌ترین کار را قبلا انجام داده‌اند. آنها به خودشان اعتراف کرده اند که خوشحال نیستند و می خواهند تغییری را ببینند.

گفتن اینکه می‌خواهید اتفاقی بیفتد – مانند کاهش سرعت ریزش مو یا بهتر لباس پوشیدن یا بهبود زندگی مشترکتان – در مقابل برداشتن گام‌هایی برای تحقق آن، مانند تفاوت بین کشیدن تصویر یک خانه در مقابل ساختن آن است. یکی آسان و بیشتر نظری است. دیگری دیوانه وار سخت است و احتمالاً با شکست های زیادی همراه خواهد بود. اما این بدان معنا نیست که غیرممکن است، در واقع، من مطمئن هستم که اگر در حال خواندن این مطلب هستید، در حال حاضر راه خود را به خوبی طی کرده اید.

***

ما می دانیم که صحبت کردن در مورد این مطالب بسیار ساده تر از عملی کردن آن است، به همین دلیل است بزرگ برگه مجوز برای مراقبت، ما یک برنامه عمل سه مرحله ای مفید را به اشتراک می گذاریم که هر زمان که احساس کردید یکی از آن ناامنی های مزاحم در مغز شما کمین کرده است می توانید به آن مراجعه کنید.

مرحله 1: اگر سؤالی دارید، برای دریافت پاسخ بروید

اولین چیز اول: اینترنت می تواند واقعاً در پاسخ به برخی سؤالات عالی باشد، مانند جف بریجز چند ساله است؟ (او 68 سال دارد.) اما گوگل یک پزشک نیست، تکرار می کنم. دکترا ندارد و نمی تواند به شما بگوید که آیا تمام آن ریزش موهایی که در حمام تجربه می کنید طبیعی است یا نشانه طاسی با الگوی مردانه است.

با گام‌های کوچکی که به نظر «آسان» می‌رسد، شروع کنید، مانند تماس با والدین‌تان برای بررسی اینکه آیا سابقه‌ای در خانواده دارید یا خیر. سپس، ممکن است یک قرار ملاقات با متخصص در هر زمینه ای که کنجکاو یا نگران هستید رزرو کنید. یک آرایشگر، یک خواستگار، یک مربی شخصی، یک متخصص پوست – مستقیماً به منبع بروید تا بتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید و برنامه ریزی کنید.

مرحله 2: تلاش را در اختیار داشته باشید و تکالیف خود را انجام دهید

اگر پرسیدن سؤالات درست در حال تغییر است، تکالیف و تلاشی را که بعد از آن انجام می دهید را دنبال کنید. هر کارشناس ورزشی (مثل من) به شما می گوید که این مهمترین قسمت است! وقتی متوجه شدید که مشکل شما چیست، چه اضطراب اجتماعی، ریزش مو، افزایش وزن یا هر چیز دیگری، به یاد داشته باشید که این سفر بیشتر شبیه یک ماراتن خواهد بود تا دوی سرعت، و این اشکالی ندارد.

کاساندرا داستانی در مورد یکی از مشتریانش به اشتراک گذاشت که اخیراً 50 پوند وزن کم کرده بود، اما همچنان طوری لباس می پوشید که گویی هیکلش تغییر نکرده بود. من باید به معنای واقعی کلمه در آینه به او نشان می‌دادم که وقتی لباس‌های دو یا سه سایز کوچک‌تر می‌پوشید، چگونه به نظر می‌رسید – اندازه واقعی‌اش. بعداً گفت که در ابتدا نمی‌توانست خود را تغییر دهد زیرا از نظر روحی آماده نبود. هنوز خودش را اینطور نمی دید. حتی اگر مردها ناامنی های خود را زیاد به زبان نمی آورند، اما همان چالش هایی را که ما تجربه می کنیم، تجربه می کنند.

جنا در تحقیق در مورد کتابش دریافت که بسیاری از مردان قبل از اینکه باور کنند برای چیز بزرگ بعدی، مثلاً یک رابطه، «آماده» هستند، وسواس پیدا می‌کنند که فهرست کاملی از دستاوردها را علامت بزنند. او به یاد می‌آورد: «من شنیدم که آنها می‌گفتند: «من باید بهترین شغل را داشته باشم، جالب‌ترین فرد در اتاق باشم، شیک‌ترین کمد لباس را داشته باشم، و غیره». «اینها اغلب آرمان های اجتماعی هستند. هیچ کس در واقع یک مرد را با این معیارها قضاوت نمی کند، اما آنها تصور می کنند زنانی هستند که قرار ملاقات می گذارند. فرافکنی است. و می تواند باعث ایجاد اضطراب های غیر ضروری زیادی شود!»

و گوش کنید، ما نمی‌گوییم که باید به اطراف بروید و به هرکسی که می‌بینید بگویید از Rogaine استفاده می‌کنید، اما از این بابت خجالت نکشید! یا هر کار دیگری که برای بهتر شدن خود انجام می دهید! چه مراجعه به یک درمانگر باشد و چه متعهد شدن به یک روال تناسب اندام جدید، کار بر روی نقاط ضعف درک شده شما را از درون به مردی قوی تر و شادتر تبدیل می کند.

مرحله 3: با تنظیم روتین خود متعهد به تغییر شوید

نکته مهمی که دکتر هنری در گفتگوی ما با او مدام تلاش می‌کرد تا برای ما به خانه برود این است که فعال بودن در پیگیری‌های خود، در اسرع وقت، کلیدی است، به خصوص وقتی صحبت از ریزش مو و نازک شدن مو می‌شود. اما در واقع، این برای هر مشکلی که ممکن است با آن روبرو شوید صدق می کند.

او خاطرنشان می کند: “این چیزی است که شما برای تمام زندگی خود با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد.” درمان زودهنگام آن آسانتر و مؤثرتر است. با انجام این کار، شما در حال اتخاذ یک روال هستید. همانطور که ما هر روز صورت خود را برای جلوگیری از آکنه می شوییم، تمام برنامه های معمولی که داریم فقط بخشی از مراقبت و نگهداری از خود است. وقتی این را فهمیدید، خیلی راحت‌تر می‌توانید به این واقعیت متعهد شوید که قرار است برای مدت طولانی هر روز از آن استفاده کنید – و اشکالی ندارد!»

دکتر هنری برای آن دسته از افراد بیرون که نگران اضافه کردن یک مرحله دیگر به روال خود هستند (ما شما را پسرهای تنبل می بینیم) هیچ دلسوزی ندارد. «آن را دور بریز! وقتی شروع به استفاده از آن کنید، بسیار آسان است.» او خاطرنشان می کند که ترفندهای بصری ساده می توانند به شما در ادغام یک مرحله جدید و ایجاد یک عادت کمک کنند. «Rogaine خود را در کنار مسواک خود نگه دارید. اگر امروز به شما گفتم که تا آخر عمر باید روزی دو بار مسواک بزنید، این چیزی نیست. زمانی که بخشی از روال شما شود و تبدیل به عادت شود، بدون مشکل است.»

***

ببینید منظورم چیست؟ همه ما اینجا هستیم و با هم در آن آب عمیق قدم می زنیم. تنها کاری که هر یک از ما می توانیم انجام دهیم این است که هر روز سعی کنیم کمی خودآگاهتر باشیم، به عادت هایی که ما را سالم تر و شادتر می کنند متعهد باشیم و به خودمان سخت نگیریم.

سوالات بیشتری در مورد ریزش مو دارید؟ این ویدئو را تماشا کن:

با مشارکت Rogaine ارائه شده است. برای حمایت از مارک هایی که Style Girlfriend را ممکن می کنند، سپاسگزاریم!