بهترین توصیه سبک برای مردان: سه نکته SG

“سریع، بهترین توصیه شما برای استایل مردان چیست؟” در سفر اخیر به مین، متوجه شدم که غذاهای دریایی تنها چیزی نیست که کبابی می شود.

در پورتلند برای ملاقات با یکی از دوستان کالج که از آن زمان به خانه برگشته بود تا کسب و کار خانوادگی را به عهده بگیرد، یک شب برای شام با قبیله بزرگ او برای شام آماده شدم.

{با دوستم لوک.. پس از یک دهه دوستی، او هنوز نگران است که دختران دیگر “فکر کنند ما با هم هستیم” بنابراین عکس ها کمیاب هستند}

او با بازیگوشی به من هشدار داد: “دایی من وکیل است، مگ.” او دوست دارد از مردم بازجویی کند. گاهی اوقات حتی فکر نمی کنم او می داند که دارد این کار را می کند. من قبلاً به او گفته بودم که برای امرار معاش در مورد استایل مردانه می نویسی، پس فقط… آماده شو.»

من آماده بودم.

شام خوشمزه بود (ماهی قزل آلا! توت تازه چیده شده!)، بدون هیچ اشاره ای به کار من در طول غذای اصلی. اما با پاک شدن بشقاب ها و سرو دسر، معاینه متقابل شروع شد.

او در حالی که روی صندلی خود به جلو خم شد، پرسید: «پس، به من بگو. “سه قانون که مردی که سعی می کند شیک پوش تر باشد باید از چه مواردی پیروی کند؟”

بدون اینکه چیزی از دست بدهم، سه مورد اول را که به ذهنم خطور کرد، به زبان آوردم، و اگر خودم بگویم، توصیه بسیار خوبی بود. بنابراین فکر کردم که سه نکته زیر اسلحه خود را برای بچه هایی که تازه شروع به کار با کمد لباس جدید کرده اند را در اینجا به اشتراک بگذارم.

در زیر بهترین توصیه سبک من برای مردان است:

1. اندازه خود را بشناسید

خیلی از پسرها با لباس های خیلی بزرگ (یا خیلی کوچک!) راه می روند فقط به این دلیل که همیشه این لباس ها را می پوشیدند. به خیاط محلی خود بروید – یا یک همسر یا دوست دختر مترو بگیرید – و تمام اندازه های خود را بیابید. شما از تفاوتی که افزایش یا کاهش اندازه می تواند در ظاهر شما ایجاد کند شگفت زده خواهید شد.

2. کمد لباس خود را حول دو رنگ قرار دهید

یک رنگ خنثی (خاکستری، مشکی، سرمه ای، برنزه) و یک رنگ روشن تر را انتخاب کنید که اغلب هنگام پوشیدن آن از شما تعریف می شود. برای یک کمد منسجم به این سایه ها یا سایه های مکمل بچسبید. نمی‌توان گفت که کمد لباس شما فقط می‌تواند حاوی این رنگ‌ها باشد، اما با گنجاندن بیشتر این دو رنگ کمد لباس‌هایتان، راحت‌تر لباس‌ها را کنار هم می‌کشید.

3. اینقدر نگران نباش..در پایان روز، آنها فقط لباس هستند

آیا می خواهید آخرین روند را امتحان کنید، اما می ترسید احمقانه به نظر برسید؟ به هر حال آن را امتحان کنید. ای کاش می‌توانستید یک پاپیون و کت بلیزر را در دفتر تکان دهید، حتی اگر بقیه هر روز شلوار جین و تی‌شرت می‌پوشند؟ بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد چیست، شما توجه بیشتری از سوی همکاران زن خود جلب می کنید؟ به نظر چیز بدی نیست لباس پوشیدن باید سرگرم کننده باشد. اگر تصمیم گرفتید چیزی را که روزی پوشیدید دوست ندارید، زیاد نگران آن نباشید. فردا روز دیگری است و کمد لباس شما منتظر است.

به من بگو:

اولین توصیه سبکی که به آن فکر می کنید چیست؟

>> انتخاب های پاییزی #SGapproved تیم ما را اینجا ببینید