برند جین پایدار مورد علاقه ما برای مردان

من در مورد شما نمی دانم، اما من برای اولین بار (آ.) می خواهید یک مصرف کننده متفکرتر باشید، و (ب.) به شدت تنبل هستم

بنابراین، وقتی خرید از برندی برایم آسان است که مطمئن هستم از آن خرید برای کمک به فرستادن بنیانگذار میلیاردر آن به فضا (دوباره) استفاده نمی‌کند، می‌خواهم این خبر را منتشر کنم.

به همین دلیل است که من به شما می گویم که Nudie Jeans برند جین پایدار مورد علاقه Style Girlfriend برای پسران است.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در سوئد قرار دارد، تقریباً به همان اندازه که خود شلوار جین را برجسته می کند، تلاش های پایداری خود را در وب سایت برجسته می کند.

برای مثال، می‌توانید در مورد پنبه‌های ارگانیک تجارت منصفانه که برای تولید تهیه می‌کنند، یا دستمزدی که به کارگران خود در گزارش سالانه و عمومی می‌پردازند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

که عالی است! من می خواهم بدانم که چیزهایی در حال وقوع است.

من هم شلوار جین خوبی می خواهم که ماندگاری زیادی داشته باشد و باسنم را زیبا جلوه دهد. و بله، Nudie Jeans نیز این اتفاق را می‌دهد. (Psst، برای سبک مورد علاقه ما به پیمایش ادامه دهید…)

چه چیزی آنها را برای من بیش از حد قرار می دهد؟

جین Nudie تعمیرات رایگان ارائه می دهد. پسندیدن، برای همیشه.

سال گذشته، آنها 9218 شلوار جین را در «تعمیرگاه‌های» خود جمع‌آوری کردند که باعث صرفه‌جویی بیش از 16000 پوند منسوجات برای استفاده مجدد یا بازیافت شد.

بنابراین اگر آنها بتوانند شلوار جین محبوب شما را درست کنند، این کار را خواهند کرد. اگر آنها نمی توانند، یا شما به سادگی آماده هستید که از جفت خود خارج شوید، می توانید شلوار جین Nudie خود را بازیافت کنید. شرکت از مواد استفاده مجدد خواهد کرد. کاهش ضایعات، صرفه جویی در انرژی و کاهش مصرف مواد خام بکر.

به روشی که آن‌ها بیان کردند، «مدت‌ها قبل از اینکه دایره‌گرایی به یک کلمه رایج تبدیل شود، ما روی طول عمر تمرکز کرده‌ایم و می‌دانستیم که لباس‌هایی را که دوست دارید، نگه می‌دارید.»

خرید شلوار جین

محبوبترین: دین ناب

قیمت گذاری: $$ – $$$

سبک ها / مناسب: دوخت، باریک، ورزشی

بهترین برای: کار، آخر هفته

بررسی تصادفی خوب: Gear Moose می‌گوید: «دین لاغر… واقعاً از نظر تناسب عالی، کیفیت و قیمت عالی قابل شکست نیست.»


تذکر افتخاری: Outerknown – Ambassador Slim-Fit SEA Jeans


به دنبال الهام بیشتر از جین هستید؟ لباس های جین یک ماهه را بررسی کنید و شلوار جین مورد علاقه ما را زیر 200 دلار بخرید