بررسی سال کمپین مانیتور

2022، یک سال پر حادثه دیگر. ما راه خود را از طریق چالش‌های جدید و روندهای بازاریابی جدید طی کردیم که همچنان ما را سرپا نگه می‌دارد. اما با این همه «جدید»، ما همچنان مطمئن شدیم که استراتژی‌های خود را برای متمایز شدن و ارتباط با مخاطبان خود تکامل داده‌ایم.

امسال با ایجاد اعتماد، ایجاد تأثیرات ماندگار و ارائه ارزش، همه در راستای دستیابی به ارتباط واقعی، تمرکز مجددی بر پرورش روابط موجود با مشتری داشته است. ما بر این باوریم که ارتباط با مشتریانمان روشی است که موفقیت را اندازه گیری می کنیم – بنابراین این روند، برای ما، روندی است که تا سال 2023 و پس از آن ادامه خواهد داشت.

ما مفتخریم که بگوییم پلتفرم ما و مشتریان ما این چشم انداز جدید را فتح کرده اند تا با موفقیت ارتباط برقرار کنند و مخاطبان را تبدیل کنند. اما، قبل از پایان دادن به یک سال پربار 2022، بیایید لحظه ای به گذشته نگاه کنیم و دستاوردها و نقاط عطفی را که به دست آورده ایم، بشناسیم.

2022_CM_campaigns_YIR_blog-image_01_1200x600-1

با هم تأثیر گذاشتیم

امسال، مشتریان کمپین مانیتور از پلتفرم ما برای ارسال ایمیل های بیشتر از همیشه استفاده کردند – 31,985,621,168 به طور دقیق، که در باز شد 248 کشور در سراسر جهان*. این یک مقدار جدی است!

و شما طراحی کردید 491,373 قالب ایمیل که مطمئن شد شما در صندوق ورودی متمایز هستید.

2022_CM_campaigns_YIR_blog-image_02_1200x600

شما فناوری را پذیرفتید و بازی بازاریابی ایمیلی خود را ارتقا دادید

شما از قدرت ایمیل استفاده کردید، تست A/B 140663 کمپین و راه اندازی 41382 سفر خودکار. به همه تعامل و تبدیل اضافی که انجام دادید فکر کنید!

انتشارات محصول جدید ما ایجاد کمپین های تاثیرگذار را برای شما آسان تر کرد

2022 برخی از هیجان انگیزترین نسخه های ما تا به امروز را به نمایش گذاشت. ما برای اولین بار 26 ویژگی جدید که بر ارائه روشی هوشمندانه‌تر، سریع‌تر و البته ساده‌تر برای ایجاد کمپین‌های تاثیرگذار که بازاریابی شما را به سطح بالاتری می‌برد، تمرکز داشت.

2022_CM_campaigns_YIR_blog-image_03_1200x600

بزرگترین و هیجان انگیزترین نسخه ما برای سال 2022 راه اندازی بود پیامک مانیتور کمپین – که اکنون برای مشتریان قراردادی ارسال پیامک به ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، استرالیا و کانادا در دسترس است، با در دسترس بودن گسترده در سال 2023 (این فضا را تماشا کنید)!

راه اندازی پیام کوتاه ما اکنون به مشتریان ما دسترسی به یکی از قدرتمندترین و مؤثرترین کانال های بازاریابی را می دهد، بنابراین آنها می توانند مانند قبل به یکدیگر متصل شوند و تبدیل شوند:

  • همینطور رابط ایجاد کمپین بصری به عنوان ایمیل، بنابراین راه اندازی و اجرای کمپین های پیامکی برای شما آسان خواهد بود سریع.
  • سرعت برگشت را افزایش دهید سرمایه گذاری بازاریابی خود را با تشویق عمل فوریاز مشترکین شما
  • یکپارچه مجوزهای پیامک را بگیرید تا بتوانید رشد لیست شما، تقویت فروش و اضطرار رانندگی کنید با نقاط تماس اضافی

اما ما به همین جا بسنده نکردیم. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته دیگر آورده شده است:

تمام پیشرفت‌های محصول ما از سال 2022 را در اینجا بررسی کنید: موارد جدید در مانیتور کمپین.

می توانید به ما تکیه کنید

ما از شما حمایت کردیم نرخ تحویل 99.51٪ برای همه کمپین های ایمیل ارسال شده و با 99.98٪ در دسترس بودن برنامه، تجربه شما یکپارچه با کمترین وقفه بود.

2022_CM_campaigns_YIR_blog-image_04_1200x600-1

خدمه ما در هر مرحله از راه پشت شما بودند

هنگامی که به پشتیبانی نیاز داشتید، دوست داشتید که ما یک تیم پشتیبانی اختصاصی، با تخصص فنی واقعی داریم – و ما این را می دانیم زیرا 90٪ از شما از نحوه حل و فصل درخواست های شما توسط تیم ما راضی بودید.

ما با بهترین شیوه ها شما را جلوتر از منحنی نگه می داریم

ما عاشق ایجاد محتوا برای حمایت از شما در بهترین عملکرد محصول هستیم و به شما کمک می کنیم تا در تغییرات و روندهای صنعت بازاریابی پیمایش کنید. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا محتوای بیشتری را برای شما به ارمغان بیاوریم و به عنوان یک جامعه از طریق رویدادهای سال 2023 ارتباط برقرار کنیم، اما در حال حاضر اجازه دهید برخی از نکات برجسته سال 2022 را بررسی کنیم.

  • مرکز منابع بهترین شیوه های پیامک: تیم ما تحقیقات زیادی در مورد بهترین شیوه های پیامک انجام داده است (بنابراین شما نیازی به این کار ندارید).
  • آکادمی ایمیل: بهترین شیوه های مرکز ترجیحی: ما یک دوره جدید بازاریابی ایمیلی آنلاین را به خانواده آکادمی ایمیل خود اضافه کردیم
  • Signals22: رویداد بازاریابی رابطه مجازی ما، به میزبانی Marigold، 30 ارائه را در طول 4 روز برای شما به ارمغان آورد که به 4 مرحله بازاریابی رابطه مند – دستیابی، تعامل، شخصی سازی و حفظ نگاشت شده اند. جلسات را به صورت درخواستی تماشا کنید.
  • پرسش و پاسخ تحویل پذیری: ما می دانیم که تحویل چقدر برای شما مهم است، بنابراین با کارشناس تحویل داخلی خود، جان پیترز، به گفتگو نشستیم تا به شما کمک کنیم در شلوغ ترین زمان سال، قرارگیری صندوق ورودی و تعامل را به حداکثر برسانید.
  • آزاد شدیم 20 قالب جدید ایمیل شیک که به شما کمک می کند علاقه و مشارکت را در برنامه های ایمیل خود جلب کنید. آنها را در «آخرین دسته» در سازنده ایمیل پیدا کنید.

2022_CM_campaigns_YIR_blog-image_05_1200x600

و با هم به ارتفاعات جدیدی رسیدیم

به دلیل مشارکت ما با شما است که ما در صنعت به رسمیت شناخته شدیم. در اینجا چند جایزه وجود دارد که ما به آنها افتخار می کنیم.

به عنوان بخشی از خانواده Marigold، ما بسیار مفتخریم و مفتخریم که به عنوان دریافت کننده TrustRadius Tech Cares در سال 2022 شناخته شده ایم. این جایزه گواهی واقعی بر تلاش کل ماریگلد در جهت کسب و کاری فراگیرتر و مسئولیت پذیرتر است.

Marigold همچنین به عنوان یکی از داغ ترین شرکت های فناوری بازاریابی در سال 2022 توسط Business Insider و “بهترین شرکت MarTech به طور کلی” برای سومین سال متوالی توسط MarTech Breakthrough Awards انتخاب شد.

اما بدون تو ممکن نبود

ما مفتخریم که شریکی هستیم که می‌تواند در کنار چشم‌انداز بازاریابی در حال تغییر رشد کند و به شما کمک کند تا بدون توجه به چالش‌هایی که پیش می‌آیند، به طور یکپارچه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. خواه این تغییرات نحوه مصرف اطلاعات، تغییرات در قوانین و سیاست‌ها، یا حتی تغییر در استراتژی‌های بازاریابی در شرایط اقتصادی کنونی باشد – ما همیشه آماده هستیم تا خود را تطبیق دهیم و تغییر دهیم. نمایه گرایش‌های مصرف‌کننده آتی کمپین مانیتور برخی از این تغییرات را که انتظار می‌رود در طول سال 2023 پیش‌بینی کند، بنابراین می‌توانید با اطمینان در سال جدید حرکت کنید (منتظر اطلاعات بیشتر باشید!).

هر سال، نمی‌توانیم تصور کنیم بیشتر از آنچه که قبلاً هستیم، از بازاریاب‌هایی که خلاقانه از مانیتور کمپین برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند، الهام گرفته باشیم. اما اینجا هستیم، در پایان سال 2022، احساس الهام بیشتری از همیشه داریم. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم سال آینده چه خواهد شد – و مشتاقانه منتظر هستیم که بخشی از سفر شما در سال 2023 باشیم.

*استفاده از کدهای کشور به عنوان معیار ISO3166