برای تعطیلات آماده شوید: بهترین روش های ارسال ایمیل

پرسش و پاسخ با جان پیترز، مدیر تحویل

پرسش و پاسخ با جان پیترز، مدیر تحویل

با توجه به اینکه فصل تعطیلات نزدیک است، و احتمال ارسال ایمیل‌های بیشتر از حد معمول برای مشترکین شما، بدون شک هجومی که آن‌ها از برندهای دیگر دریافت خواهند کرد، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما آماده و آماده تعطیلات هستید.

ما با جان پیترز، مدیر تحویل کمپین مانیتور و مدافع بهترین شیوه‌های ارسال ایمیل به گفتگو نشستیم تا از او بپرسیم که چگونه باید برای هجوم ایمیل‌ها در این فصل تعطیلات آماده شوید و چگونه می‌توانید در این زمان شلوغ، قرار دادن صندوق ورودی و تعامل را به حداکثر برسانید.

در ادامه بخوانید تا ببینید چگونه می‌توانید با برنامه ایمیل خود در این فصل تعطیلات، به دلایل درست، تأثیر بگذارید.

س: برای کسانی که ممکن است با قابلیت تحویل آشنا نباشند، می توانید یک دوره آموزشی خرابی در مورد چیستی آن به ما بدهید.

مطمئن! امکان تحویل ایمیل می تواند پیچیده باشد و ممکن است گاهی اوقات بخشی علمی و بخشی جادویی به نظر برسد.

برای ابهام‌زدایی از قابلیت تحویل، اجازه دهید به سفر یک ایمیل از زمانی که شخصی روی «ارسال» کلیک می‌کند به ایمیلی که در صندوق ورودی هر گیرنده وارد می‌شود، نگاه کنیم. ما می توانیم این سفر را به دو مرحله اصلی تقسیم کنیم.

مرحله اول جایی است که سیستم ما ایمیل را جمع آوری می کند و آن را به ارائه دهنده صندوق پستی مانند Gmail، Yahoo، Hotmail یا دامنه های تجاری ارسال می کند. ارائه‌دهنده صندوق پستی ایمیل را می‌پذیرد یا آن را رد می‌کند و اگر ایمیل پذیرفته شد، این ایمیل موفق را صدا می‌زنیم. تحویل.

مرحله دوم چیزی است که پس از پذیرش ایمیل اتفاق می افتد. بررسی‌های خودکار بیشتری توسط سیستم ارائه‌دهنده صندوق پستی انجام می‌شود، و این بررسی‌ها تعیین می‌کنند که ایمیل به کجا ختم می‌شود. اگر مشتری شهرت فرستنده خوبی داشته باشد، ایمیل او در صندوق ورودی قرار می گیرد. در غیر این صورت مسدود می شود یا در پوشه اسپم فیلتر می شود. و این ایمیل است قابلیت تحویل.

س: مشتریان ما برای تأثیرگذاری بر تحویل خوب و اجتناب از پوشه هرزنامه چه کاری می توانند انجام دهند؟

من فکر می‌کنم مهم است که اذعان کنیم که یک بازاریاب کنترل مستقیمی بر اکثر عواملی دارد که بر قابلیت تحویل تأثیر می‌گذارند. در بیشتر موارد، قابلیت تحویل مربوط به شهرت فرستنده و مشارکت مشترک است، به این معنا که آیا شخص به ایمیل های خود واکنش مثبت یا منفی نشان می دهد.

به این ترتیب، یک بازاریاب می تواند مطمئن شود که این 5 مرحله را دنبال می کند:

  1. آنها مجوز صریح و داوطلبانه برای ارسال ایمیل دارند
  2. محتوای ایمیل آنها مورد انتظار و خواسته مخاطبان است
  3. آنها بر افزایش تعامل گیرنده و کاهش خطر شکایات بالای هرزنامه تمرکز می کنند
  4. آنها به طور مرتب لیست های خود را با جذب مجدد مشترکین غیرفعال و حذف مشترکین غیرفعال بدون فعالیت بیش از 12 ماه به روز می کنند.
  5. آنها دامنه های ارسالی خود را احراز هویت می کنند و حداقل DKIM را برای دامنه ای که برای ارسال ایمیل استفاده می کنند تنظیم می کنند.

مانیتور کمپین - قابلیت تحویل در تمام طول سال مهم است

س: تحویل در تمام طول سال مهم است، اما چرا در فصل تعطیلات اهمیت ویژه ای دارد؟

در طول فصل تعطیلات طبیعی است که ترافیک ایمیل جهانی در آخر هفته جمعه سیاه/دوشنبه سایبری افزایش یافته و به اوج خود برسد. در طول این مدت، بازاریابان ایمیل‌های بیشتری ارسال می‌کنند و با فوریت بیشتر، ارائه‌دهندگان صندوق پستی برای مدیریت افزایش حجم ایمیل‌ها فشار وارد می‌کنند.

در چنین زمان اوج، ارائه دهندگان صندوق پستی باید تعادلی بین فیلتر کردن بیش از حد ایمیل های دریافتی و قرار دادن ایمیل های قانونی در پوشه هرزنامه ایجاد کنند. یا ممکن است ارائه‌دهنده صندوق پستی ایمیل‌ها را به اندازه کافی فیلتر نکند و هرزنامه‌ها را به صندوق ورودی شخص ارسال نکند.

بازاریابان می‌خواهند به صندوق‌های ورودی شلوغ مشترکین خود دسترسی پیدا کنند (مخصوصاً در این زمان از سال)، و برای انجام موفقیت‌آمیز این کار، باید محدودیت‌ها و محیط تأثیرگذار اکوسیستم ایمیل را بشناسند. در غیر این صورت ممکن است متوجه شوند که محتوای خوب ساخته شده و مدیریت شده آنها فیلتر شده و به صندوق ورودی مشترکانشان نمی رسد.

س: آیا برای آماده شدن مشتریان برای فصل تعطیلات 2022 خیلی دیر شده است؟

نه، این زمان عالی برای آماده شدن برای فصل تعطیلات آینده است. حتی اگر برنامه های تعطیلات شما از قبل شروع شده باشد، برای پیروی از این بهترین شیوه های تحویلی دیر نیست. بازاریاب باهوش می داند که اکنون زمان بررسی پایگاه داده خود و بررسی کمپین و گزارش های پستی است.

روی بهداشت لیست تمرکز کنید. اجازه ارسال ایمیل همیشه سبز نیست و نظارت بر بهداشت لیست یک فرآیند مداوم است. اگر زیرمجموعه‌ای از یک فهرست معیارهای تعامل ضعیفی دارد، سعی کنید دوباره آن گروه خاص را جذب کنید.

ارسال یک ایمیل “اعلام” به آن مشترکینی که کمتر درگیر هستند، راهی عالی برای دیدن اینکه آیا می‌خواهند در لیست شما باقی بمانند یا نه، شاید وقت آن رسیده است که با آنها خداحافظی کنید و آنها را از لیست خود حذف کنید نه آسیب. شهرت فرستنده شما

برای تعطیلات آماده شوید: بهترین روش های ارسال ایمیل

س: شنیدن این عالی است! چه نکات مهمی برای مشتریان برای حفظ و حتی بهبود قابلیت تحویل آنها دارید؟

تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره در نحوه ارسال ایمیل‌ها ایجاد نکنید، مانند تغییر آدرس ایمیل «از» که برای ارسال ایمیل استفاده می‌کنید یا تغییر نام تجاری خود. اینها کارت تلفن شما هستند که به افراد کمک می کند تا به یاد بیاورند که شما کی هستید و چرا ایمیل های شما را دریافت می کنند و به ایمیل شما کمک می کند تا در صندوق ورودی شلوغ خود برجسته شوند.

اگر افزایش چشمگیری در حجم ایمیل یا فرکانس ارسال خود را پیش بینی می کنید، مطمئن شوید که برنامه ای برای تطبیق با تغییر آهنگ دارید. ارائه دهندگان صندوق پستی تغییرات ناگهانی در حجم ایمیل از طرف فرستنده را مشکوک می دانند و ممکن است ایمیل های شما را در پوشه هرزنامه فیلتر کرده یا آنها را مسدود کنند.

مطمئن شوید که DKIM را برای دامنه ارسالی خود تنظیم کرده اید. کمپین مانیتور اکنون یک دستیار مجازی دارد که به مشتریان کمک می کند تا بدانند آیا دامنه ارسال خود را احراز هویت نکرده اند یا خیر.

گزارش Insights ما در حساب Campaign Monitor شما گنجانده شده است. در این گزارش می توانید بلافاصله آمار کلی کمپین های خود را مشاهده کنید. شما می توانید نتایج خود را در یک دوره زمانی بررسی کنید که می توانید با استفاده از ابزار انتخاب تاریخ آن را تعریف کنید. این به شما کمک می کند تا در یک دوره زمانی به دنبال روندهای عملکرد خود باشید.

بازاریابان باید نتایج ایمیل خود را از نظر هرگونه نشانه ای از خستگی ایمیل مشترک به دقت بررسی کنند. کاهش در تعامل بر شهرت فرستنده شما تأثیر می گذارد و مشترک خسته احتمال بیشتری دارد که ایمیل را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند.

س: نکات نهایی دیگری برای مشتریان کمپین مانیتور وجود دارد؟

فرود در صندوق ورودی یک امتیاز است تا یک حق. اگر می‌خواهیم به عنوان یک مهمان خوش‌آمد دعوت شویم، باید مطمئن شویم که خود را به‌عنوان فرستنده‌های قابل اعتماد و محترمی معرفی می‌کنیم که مراقب شیوه‌های ارسال ما و انتظارات مشترکانمان هستند.

در حالی که وسوسه انگیز است که فروش را با ارسال با سرعت بالاتر حتی برای مشترکانی که پاسخگو نیستند، افزایش دهید، هر گونه افزایش اندک در ROI ارزش تأثیر منفی طولانی‌تری برای قرار دادن صندوق ورودی آینده ندارد، به خصوص که منجر به فصل تعطیلات پس از جمعه سیاه/دوشنبه سایبری شود.

با پیروی از روش های فوق، بازاریابان می توانند کیفیت لیست ایمیل خود را افزایش دهند، پایگاه داده خود را بهتر مدیریت کنند و اثربخشی کلی برنامه های ایمیل و قرار دادن صندوق ورودی خود را افزایش دهند.