برابری جنسیتی در محل کار و خانه: کتاب راهنمای مردان کجاست؟

تعادل زندگی کاری مردان

بچه ها، اگر اخیراً نیم نگاهی به میز خواب دیگران انداخته باشید، ممکن است متوجه یک مارچ زنانه واقعی در کنار کرم دست او شده باشید.

در چند سال گذشته شاهد افزایش تعداد راهنماهای زن محور برای کار و زندگی بوده ایم.

شروع با شریل سندبرگ خم شوید و سوفیا آموروسو، مدیر عامل سابق Nasty Gal دختر رئیس، راهروی کتاب کسب و کار با گزینه هایی برای زنان و توسط زنان رونق گرفته است.

وقتی ستون فقرات یکی از این پسرهای بد را می شکند (دخترای بد؟ اوه، نه) خواهید دید که «کسب و کار» برای زنان تعریف گسترده ای پیدا می کند. این کتاب‌ها نکاتی را ارائه می‌دهند که آرایش عاطفی شما را توضیح می‌دهند، مانند نحوه برخورد با تعارض در محل کار وقتی درون‌گرا هستید. توصیه های دوستیابی زمانی که علاقه ای به پایین آمدن از نردبان شرکت ندارید، فقط به این دلیل که حلقه ای در انگشت شما وجود دارد. و چگونه می توان از احساس یک مادر وحشتناک زمانی که در محل کار هستید، و مانند یک همکار وحشتناک زمانی که با فرزندان خود هستید اجتناب کرد.

و با افزایش رویدادهای زنانه مانند Create & Cultivate و هر جایی که گوئینت پالترو و گوپ ظاهر می شوند، این رویکرد 360 درجه و کاملاً زنانه برای به دست آوردن بیشترین بهره از تلاش های حرفه ای و شخصی شما راه خود را به خط مقدم پیدا کرده است. فرهنگ.

فهرست خواندنی توانمندسازی زنان
از طریق پینترست

حالا، دست و پنجه نرم کن، زیرا من اغلب این احساس را با صدای بلند تعجب نمی‌کنم…wکلاه در مورد بچه ها؟

به راستی کتاب های کسب و کار مردانه کجا هستند؟

کتاب‌هایی که برابری جنسیتی در محل کار و خانه را ترویج می‌کنند و توصیه‌های مفیدی را برای خواننده مرد در مورد چگونگی دستیابی به تعادل کامل بین کار و زندگی ارائه می‌دهند؟

خواهش میکنم منظورم رو اشتباه نفهمید من نمی گویم این چیز بدی است که خانم ها این منابع را در قالب کتاب، کنفرانس، پانل، پاپ آپ و موارد دیگر در دست دارند…

فقط برای مردان معادلی وجود ندارد.

و باور کنید، من سعی نمی کنم این را “همه زندگی ها مهم باشند”.

شگفت‌انگیز است که رهبران زن در صنایع مختلف از خرده‌فروشی گرفته تا سلامتی و فناوری، خردی را که از تجربه دست اول به دست آورده‌اند به اشتراک می‌گذارند. و منبرای دستیابی به برابری که زنان بیشتری به این نوع اطلاعات دسترسی داشته باشند، حیاتی است.

ما می خواهیم بدانیم چگونه “به طور کامل داشتن” یا نزدیک به “همه” تا حد امکان بدون تمام نگرانی‌های شما در مورد تلاش برای تبدیل شدن به یک کارمند، همسر و مادر کامل، شما را زیر میز خود در یک دفتر مفهومی باز در وضعیت جنین رها می‌کند و به این فکر می‌کنید که آیا قرار بود بچه‌تان را از پیانو بردارید یا پرستار بچه‌تان این کار را انجام می‌داد. آی تی.”

مسئله من این است که به زنان آموزش داده می شود که چگونه خود را در دنیای مردانه قرار دهند، و این یک فرض ذاتی طاقت فرسا است.

و قبل از اینکه استدلال کنید که کتاب‌های کسب‌وکار سنتی برای همه هستند، نه فقط مردان، در نظر بگیرید که وقتی جک ولش در مورد درس‌های اجرایی «مدیر عامل ارشد» نظر می‌دهد، سال 2019 است و تنها 5 درصد از مدیران عامل زن هستند. مدت‌هاست که تجارت به روش‌های ظریف و آشکار به عنوان قلمرو مردان دیده می‌شود. و آنچه ما را به اینجا رساند، قطعاً ما را از آن خارج نخواهد کرد.

بنابراین، کتاب‌های کسب‌وکار برای مردان با فصل‌هایی در مورد اینکه چگونه ناخودآگاه، و اغلب در اقدامی آشکار، با زنان متفاوت از مردان در مذاکرات قرارداد و حقوق رفتار می‌کنند، کجاست؟

زیرا کتاب‌هایی برای زنان وجود دارد که چگونه می‌توانند ردای انطباق با این تعصب را به خود بگیرند.

در کجای پانل ها از رهبران مرد کسب و کار پرسیده می شود که چگونه تعهدات کاری خود را با یک نوزاد جدید انجام می دهند؟

در عوض، زنان را مسئول کار عاطفی (مثلاً!) ساختن زندگی می‌دانیم برو.

البته، دلیل اینکه ما الان اصلاً این کتاب ها و منابع را دریافت می کنیم این است که زنان در نهایت به برابری در نیروی کار دست یافته اند. یک شاهکار به خودی خود، با توجه به اینکه ما در دهه 1960 شروع به انداختن پیش بند خود روی زمین و فرمت کردن رزومه خود کردیم. ما با نرخ بالاتری از کالج ها فارغ التحصیل می شویم، با این حال کمتر کسب می کنیم و موقعیت های رهبری کمتری را اشغال می کنیم.

بنابراین بله، اگر مردان طناب را به پایین پرتاب نمی کنند تا ما را بالا بکشند، ما به عنوان یک زن دور هم جمع می شویم و چگونگی ساختن یک نردبان را پیدا می کنیم.

فقط به نظر می رسد که شاید وقت آن رسیده است که مردان با زنان سازگار شوند و نه برعکس.

در سیستمی که برای پایین نگه داشتن زنان طراحی شده است. جایی که هنوز هم امروز معاملات در زمین گلف یا در باشگاه استریپ انجام می شود. در جایی که به زنان به دلیل نشان دادن همان جاه طلبی هایی که به همتایان مردشان پاداش داده می شود، نگاه منفی می شود، اگر فکر نمی کنم پاسخ زنان این است که «یاد بگیرید طبق قوانین آنها بازی کنید»، باید مرا ببخشید.

نه، من برای قوانین جدید آماده هستم.

چون از یادآوری زنان دیگر خسته شده‌ام که همدلی و هوش هیجانی من در واقع نقاط قوت هستند و اگر در محل کار گریه کنم اشکالی ندارد (اما شاید بدانم حمام‌ها در هر طبقه کجاست تا سریعاً بیرون بیایید. اگر به آن نیاز دارید).

آنچه من می خواهم کتابی است که همه اینها را به مردان بگوید.

کتابی که به بچه ها می گوید که همدلی و هوش هیجانی دست کم گرفته شده اند. این که اگر خانم ها در محل کار گریه می کنند، تا زمانی که فکر نمی کنید پریودشان گذشته است از آنها دوری نکنید. و مطمئناً از ترس متهم شدن به آزار و اذیت جنسی، از راهنمایی آنها دست نکشیم.

و در حالی که من همه برای با یک کت و شلوار تجاری ژست قدرتی بگیرید، اما با یک دوربین عکاسی زیر آن را جذاب کنید تصویری که این نویسندگان زن ارائه می دهند، فکر می کنم زمان نسخه مردانه جلد کتاب تجاری مدرن فرا رسیده است. چیزی شبیه به این:

کتاب تجارت مردانه

به من بگو:

در «کتاب تجاری برای انسان مدرن» چه چیزی قرار می دهید؟