با هم خرید کنید یا او را غافلگیر کنید؟

آداب خرید حلقه نامزدی. با هم خرید کنید یا او را غافلگیر کنید؟ بیا بحث کنیم…

وقتی جوان تر بودم، همیشه تصور می کردم که نامزدی آینده من از ابتدا تا انتها یک غافلگیری کامل خواهد بود.

شاید من تعداد زیادی رام کام مانند را تماشا کردم صبحانه در تیفانی– همه آنها مرا متقاعد کردند که پیشنهاد ازدواج با بهترین حلقه نامزدی جهان، پس از یک دعوای بزرگ در حالی که زیر باران ایستاده ایم و کتهای سنگی مشابهی به تن کرده ایم و به دنبال گربه ام (به نام گربه) هستیم، به دست می آید.

صبحانه در تیفانی، گربه ای به نام گربه
نامزدی زیر باران سیل آسا… چه چیزی می تواند عاشقانه تر باشد؟!

در حالی که من هنوز به آدری هپبورن و پایان های فیلم های فوق رمانتیک او وسواس دارم، اکنون کمی بیشتر رئالیست هستم. من خودم را می شناسم و سلیقه من. بنابراین وقتی صحبت از آداب خرید حلقه نامزدی به میان می‌آید، من در واقع ترجیح می‌دهم با پسرم برای یک حلقه عالی خرید کنم، تا زمانی که خود پیشنهاد هنوز آن سطح از تعجب رام-کام را داشته باشد.

هر زنی رویای خودش را دارد که چگونه این سوال را مطرح کنید. و اینکه آیا حلقه را با هم پیدا کنید یا او را با حلقه ای که هرگز ندیده است غافلگیر کنید، بخش بزرگی از آن است. هیچ راه درست یا غلطی وجود ندارد. این در مورد چیست شما بهترین دختر می خواهد

بنابراین، از برخی از زنان واقعی و متمایل به ازدواج پرسیدم که آیا می‌خواهند حلقه را با نامزد خود انتخاب کنند یا غافلگیر شوند. ادامه دهید، و اگر هر یک از این خانم ها شبیه شما هستند، توجه کنید (شاید چیزی یاد بگیرید!)

در زیر، دو طرف آداب خرید صحیح نامزدی:

آداب خرید حلقه نامزدی
حلقه نامزدی الماس قاب از طلای زرد 18 عیار: Vrai، شروع از 1250 دلار

گروهی با هم خرید کنید

اول چیزهای مهم. آیا طبیعی است که زوج ها با هم به خرید حلقه نامزدی بروند؟ آره!

زنان زیادی وجود دارند که می‌دانند چه می‌خواهند و خوشحال می‌شوند که با یک حلقه عالی زانو زدن را برای شما آسان کنند.

این عروس آینده عاشقانه در خواستگاری است لحظه. اما او همچنین می‌داند که شما ممکن است ندانید چگونه دقیقاً حلقه‌ای را که او می‌خواهد بدون کمک کوچک انتخاب کنید – و این اشکالی ندارد.

ندانستن چیزهای زیادی در مورد حلقه ها یا به خصوص اینکه مورد علاقه شما چه مدل حلقه ای می خواهد طبیعی است!

در صورت پیشنهاد به او اجازه دهید رهبری را بر عهده بگیرد و از این موضوع لذت ببرید که از به دست آوردن حلقه عالی خوشحال خواهد شد. و مرد کامل او

من قبلاً فکر می کردم که می خواهم از تمام ژست، حلقه و نامزدی غافلگیر شوم. اما هر چه بزرگتر می شوم، کمتر به هوپلا اهمیت می دهم. من در مورد جواهراتم بسیار خاص هستم و دوست دارم یک طراحی با الهام از کلاسیک بیشتر از یک الماس بزرگ من عاشق جواهراتی هستم که داستان را بیان می کنند. این مشکل است، بنابراین در مجموع، شیرین است که از نامزدی غافلگیر شویم و سپس حلقه را با هم انتخاب کنیم. منظورم این است که ما برای مردان این کار را انجام می دهیم، درست است؟ ما گروه عروسی آنها را با هم انتخاب می کنیم. (حقوق برابر!)

~ هیلی، 31

مربوط: آنچه قبل از خرید باید بدانید

من دقیقاً می‌دانم چه نوع حلقه‌ای می‌خواهم و همینطور همه دوستانم. از قبل از اینکه با دوست پسرم جدی باشم، روی گوشی من ذخیره شده است. در حالی که من عاشق “ایده” سورپرایز هستم، ایده دوست داشتن حلقه ام را بیشتر دوست دارم.

~جسیکا، 31

آره من واقعا دوست ندارند غافلگیر شوند من فکر می کنم اگر بدانم در آن جعبه کوچک یا در جیب او چه چیزی وجود دارد، پیشنهاد می تواند به همان اندازه عاشقانه باشد. من به جواهراتم اهمیت زیادی می‌دهم و همچنین به نوعی یک کنترل‌کننده هستم، بنابراین قطعاً می‌خواهم حلقه‌ای را که می‌پوشم انتخاب کنم. راستش را بگویم، تا زمانی که بتوانیم چیزی را که واقعاً می‌خواهم بپردازیم (یک شاهزاده خانم با یک باگت مستطیلی در هر طرف!). من احساس می‌کنم که همه چیز باید یک تجربه مشترک باشد و قیمت و انتخاب حلقه در آن گنجانده شده است.»

~ کیتلین، 30

من به ذائقه خود اعتماد ندارم که در سال آینده (یا پنج!) به شدت تغییر نکند. من دقیقاً نمی دانم چه می خواهم، اما دقیقاً می دانم که چه چیزی را نمی خواهم! جالب اینجاست که من هیچ وابستگی عاطفی به الماس ندارم. این سنگ تولد من نیست، رنگ مورد علاقه من نیست، و من فقط به این دلیل که بسیاری از زنان دیگر به آن نیاز دارند، نیازی ندارم. من ترجیح می دهم یک ست حلقه با یک یاقوت سرخ یا یک زمرد… یا سنگ عقیق یا فسیل، حتی!

من قطعاً می خواهم سطحی از تأثیر روی طراحی داشته باشم. مانند بسیاری از زنان، من یک تخته حلقه از Pinterest الهام گرفته و تعداد زیادی دوست دختر دارم که می توانند یک مرد را در مسیر درست راهنمایی کنند.

~ گابی، 27

غذای آماده؟

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید خرید یک حلقه با هم نمی تواند به همان اندازه عاشقانه باشد که او را با حلقه ای که خودتان انتخاب کرده اید غافلگیر کنید. آداب خرید حلقه نامزدی همان چیزی است که شما از آن می سازید!

ازدواج به معنای تصمیم گیری مشترک است. پس چرا زندگی مشترک خود را با انتخاب این نماد تعهد خود به عنوان یک زوج آغاز نکنید؟ روی کاناپه راحت باشید و یک لپ‌تاپ بگیرید تا حلقه‌ها، الماس‌های گشاد و سنگ‌های قیمتی را مرور کنید.

پینترست آن را می سازد رول به راحتی تصاویر و پیوندها را با هم یا جداگانه از حلقه هایی که نشان دهنده رابطه شما هستند ذخیره کنید (و پاداش، بدون فروشندگان مزاحم در فروشگاه).

می‌توانید وقتی زمان خرید فرا رسید به این تابلوی inspo مراجعه کنید… و بعداً زمانی که او انتظارش را ندارد، سؤال بزرگی را برای او مطرح کنید.

تیم او را غافلگیر کنید

معمولا چه کسی حلقه نامزدی را انتخاب می کند؟ مرد بنابراین احتمال خوبی وجود دارد که شریک زندگی شما با حضور شما در صندلی راننده در این یکی خوب باشد.

شاید وقتی صحبت از این چیزها می شود، او یک آدم رمانتیک یا سنتی است.

شاید او این موضوع را به طور غیر قطعی به شما اطلاع داده است شما مسئول حلقه هستند. او هنگامی که آن را روی انگشت او می گذارید وظیفه مانیکور را بر عهده دارد. این ممکن است فشار بیشتری به نظر برسد، اما سعی کنید به آن به عنوان یک افتخار فکر کنید. او به شما اعتماد کرده است که نمادی از عشق خود را انتخاب کنید که برای همیشه آن را ارزشمند خواهد کرد.

و نگران نباشید – او هنوز در حال ارائه نکات است.

“من را قدیمی صدا کنید، اما من عاشق این ایده هستم که غافلگیر شوم – نه فقط با خواستگاری، بلکه با حلقه نیز. مطمئناً، من تمام تلاشم را می‌کنم تا در مورد سبک حلقه‌ای که می‌خواهم نکاتی را اینجا و آنجا ارائه کنم، اما درخواست حلقه‌ای که می‌خواهید کمی شبیه درخواست هدیه تولدی است که می‌خواهید… کمی مشکل است. هنر در پیشنهاد است. به علاوه، در پایان روز، من با او ازدواج می کنم، نه حلقه، درست است؟ بنابراین هر چه او به دست آورد، امیدوارم که من از آن راضی باشم!

~ سوفی، 28

من قبلاً یک بار ازدواج کرده‌ام و در مورد اینکه «همه چیز» را برای اولین بار می‌خواهم واقعاً استرس داشتم. مجلات عروس را روی میز آشپزخانه باز می گذاشتم و حتی تا آنجا پیش رفتم که «به طور تصادفی» لینک حلقه را به نامزدم ارسال کردم و ادعا کردم که می خواهم آن را برای خواهرم بفرستم. با انتظاراتی که هیچ ربطی به سازگاری ما به عنوان یک زوج نداشت، خودم را دیوانه کردم. اگر قرار بود دوباره همه این کارها را انجام دهم، به دوست پسرم اجازه می دادم خواستگاری را از هر جنبه، از جمله حلقه. من می‌خواهم همه چیز ارگانیک‌تر و رمانتیک‌تر باشد.»

~ بث، 36

«من به تازگی نامزد کردم. من ظاهر اصلی حلقه ای را که می خواستم می دانستم – یک الماس تراش زمرد بازی یک نفره- و هر زمان که موضوع نامزدی مطرح می شد، چند نکته به پسرم می دادم. به نظر می‌رسید که او کمی جهت می‌خواست، اما اساساً مصمم بود که رویداد کلی را غافلگیر کند، که انجام داد! نمی‌دانستم در حال آمدن است یا اینکه او واقعاً از تلنگرهای من در مورد سبک حلقه استفاده می‌کند. مطمئناً من کف پوش بودم و چیزی که او انتخاب کرد حتی خیره‌کننده‌تر از آن چیزی بود که در رویاهایم می‌دیدم.»

~ ماریا، 25

در حالی که درست است که او با شما ازدواج می کند نه حلقه، شما هنوز هم می خواهید که او آن را دوست داشته باشد، درست است؟ حتماً به دنبال نشانه‌ها و نشانه‌هایی باشید که نامزدتان به زودی ممکن است در طول مسیر از بین برود.

شاید این یک پنجره مرورگر باشد که در رایانه او باز مانده است. شاید این یک اظهار نظر معمولی در مورد حلقه یک دوست باشد.

اگر چشم‌ها و گوش‌هایتان را باز نگه دارید، قدردانی جدی از آنچه سوفی می‌گوید، «هنر پیشنهاد کردن» به دست خواهید آورد. یا می‌دانید، می‌توانید آن چیز یواشکی پینترست را امتحان کنید…

و اگر اصرار کند که می‌خواهد حلقه را انتخاب کنید و می‌خواهد کاملاً شگفت‌زده شود؟ یا به دل خود اعتماد کنید… یا به یکی از کارشناسان جیمز آلن که تقریباً 24 ساعته و 7 روز هفته شبانه روز در خدمت هستند پیامک ارسال کنید تا نکات و توصیه هایی را ارائه دهند.

همانطور که می بینید اکثر خانم ها می دانند که چه چیزی می خواهند. برخی از ما می خواهیم غافلگیر شویم شما انتخاب و برخی از ما می خواهیم تجربه انتخاب حلقه را با شما به اشتراک بگذاریم.

در نهایت، وقتی صحبت از آداب خرید حلقه نامزدی به میان می‌آید، هیچ کدام از مسیرها عاشقانه‌تر از دیگری نیست و هر دو بسیار شخصی هستند.

فقط به یاد داشته باشید که هیچ راه درست یا غلطی برای نامزدی وجود ندارد – تنها چیزی وجود دارد که برای شما به عنوان یک زوج مناسب است.