با بهترین کالای رای دهنده نشان دهید که به پای صندوق های رای رفته اید

بهترین کالا برای رأی دهندگان 2020

روی دیوار اتاق کار پدرم یکی از آن قاب‌های سایه‌بان آویزان است که می‌توانید ریزه کاری‌ها و یادگاری‌های کوچک را برای نمایش در آن بچسبانید، مانند هنر سه‌بعدی، چوچکه. او مملو از پین‌های کمپین JFK قدیمی است که مربوط به نامزدی موفقیت‌آمیز ریاست‌جمهوری سناتور ماساچوست در سال 1960 است.

شصت سال بعد، نشان دادن وفاداری سیاسی خود از طریق پوشاک و لوازم جانبی مانند همیشه بزرگ است. اما در حال حاضر، بهترین کالاهای رای دهنده اغلب از آن حمایت می کنند عمل کنید رای دادن، به جای نامزد یا دلیلی که به آن رای می دهیم.

کدوم… خوبه؟! من همه طرفدار رای دادن هستم! همه باید رای بدهند (و می دانید که من از کلمه “باید” ساده استفاده نمی کنم…)!

چیزی که عجیب است این است که چیزی به اندازه یک تی شرت با آن دستور ساده روی سینه نقش بسته است. می خواند به عنوان حمایت ضمنی از چپ.

همانطور که گلوسی اخیراً اشاره کرد، “تلاش برای جلب نظر افراد بیشتر به نفع نامزدهای مترقی”

من شخصاً به اقدام در مورد تغییرات آب و هوا، پیشرفت حقوق شهروندی و حمایت از حقوق باروری رأی می دهم.

پس بله، من به بایدن رای می دهم. ولی! من قطعا هستم نه تکان دادن “بدون مالارکی!” پین (یک کالای واقعی در فروشگاه کمپین بایدن) به زودی.

به همین دلیل است که تیم ما این گردآوری از بهترین کالاهای رای دهنده را گرد هم آورده است نمی کند بایدن 2020 را در مورد آن بگویید! لباس‌ها و لوازم جانبی که با گرایش چپ به ارزش‌های آشکارا پیشرو تلگراف می‌کنند و در واقع به نظر می‌رسند، می‌دانید، سرد.

نه به دنبال آن هستید؟ این هم خوب است! من شما را تشویق می‌کنم که به دنبال پوشاک و لوازم جانبی باشید که با ارزش‌های شما مطابقت داشته باشد، و مهم‌تر از همه، رای دهید! در اینجا می توانید وضعیت ثبت نام خود را بررسی کنید!)

اما بله، این حالت «همه تی‌شرت‌ها مهم هستند» نیست، بنابراین همین الان آن را منتشر کنید.

در زیر، جمع بندی تیم ما از کالاهای رای دهندگان را که می توانید (و باید؟!) بپوشید تا ارزش های خود را برجسته کنید و سبک شخصی شما در این نوامبر

نشان دهید که برای رأی دادن در سال 2020 با کالای شیک رأی‌دهندگان در زیر آماده هستید:

Psst، ما این لیست را به روز خواهیم کرد، بنابراین اگر چیز خوبی دیدید، به ما اطلاع دهید!

1. جوراب جین مادر “I Am A Voter”.

من یک رای دهنده جوراب هستم

SG می گوید: به غیر از اینکه با یک جوراب بلند کاملاً ناامید هستم، دوست دارم که این جوراب ها مربوط به شخصی است که آنها را می پوشد.

آنها به کسی نمی گویند که کاری انجام دهد. آنها فقط یک بیانیه ساده در مورد استفاده کننده دارند. باحاله.

همچنین باحال؟ تا پایان سال، این برند 5 دلار از قیمت خرید هر جفت را به I Am A Voter اهدا می کند، یک کمپین آگاهی بخشی درباره رای دادن که توسط بنیاد صنعت سرگرمی آغاز شده است.

2. کلاه پدر پروژه 46

46 پروژه کلاه بهترین کالا برای رای دهندگان

SG می گوید: بوق بیپ، هشدار فشار جانبی! در اوایل بهار، من نسبت به خیلی چیزها، به ویژه در مورد نتیجه انتخابات مقدماتی دموکراتیک، نسبتاً ناامید بودم.

من احساس ناامیدی کردم که پس از چنین تنوعی از مدعیان در ابتدای رقابت، ما با یک نامزد سازش باقی ماندیم که، می دانید، خوب است؟

به جای اینکه تا نوامبر در توییتر غمگین باشم، تصمیم گرفتم کاری سازنده انجام دهم. یه چیز مثبت

با کمک چند دوست، پروژه 46 را راه اندازی کردم تا مشکلم حل شود خود مشکل حمایت از رای دادن به نامزدی که در مورد آن احساس گرمی می‌کردم، بدون اینکه مجبور باشم از خودم بیلبوردی برای آن مرد بسازم.

نتیجه؟ یک کلاه بابای بنفش (غیر حزبی!) با 46، یعنی سرنشین بعدی دفتر بیضی، در جلو.

… نتیجه دیگری؟ من در چند ماه گذشته کاملاً توپ را روی SG انداخته ام… به من اعتماد کنید، می دانم. اما تا انتخابات فقط 50 روز باقی مانده است! این خیلی طولانی نیست!

عواید به دو برنامه شگفت انگیز مشارکت رای دهندگان اختصاص می یابد، زمانی که همه رای می دهیم و مبارزه منصفانه.

3. تی شرت Home T در رای گیری ایالت

تی شرت رأی گیری خانگی، بهترین کالا برای رأی دهندگان

SG می گوید: با این سه راهی فوق العاده نرم نشان دهید که آماده رای دادن در خانه یا ایالت خود هستید.

رنگ خود را به رنگ قرمز، آبی یا خاکستری خنثی بپوشانید و (به طور نامحسوس) به همه ساکنان ایالت خود یادآوری کنید که بیرون بروند و رای دهند.

4. پین های مخالف “شمارش هر رای”.

شمارش هر پین رای بهترین کالای رای دهنده

SG می گوید: با این سنجاق کوچک جذاب، به تلاش‌هایی که هر ساله برای برگزاری زودهنگام انتخابات و کنار گذاشتن رأی‌ها (و رأی‌دهندگان) از روند انجام می‌شود، توجه کنید.

و احساس خوبی داشته باشید که بدانید 50 درصد سود حاصل از فروش به پروژه جورجیا جدید تعلق می گیرد که سال ها برای ثبت نام و مشارکت مدنی گرجی ها کار کرده است.

5. تی شرت «چه می شود اگر شخص دیگری را برای مدتی امتحان کنیم» رسانه کج

تی شرت رسانه ای کج، بهترین کالای رای دهنده

SG می گوید: ساده، مستقیم به اصل مطلب.

6. ماسک Gap “Vote” (در بسته 3 عددی)

ماسک های صورت رای شکاف، بهترین کالای رای دهنده

SG می گوید: گپ هر کدام 25000 دلار به «وقتی همه رأی می‌دهیم» و «رای را رای می‌دهیم»، دو سازمان غیرانتفاعی غیرحزبی که به ترویج ثبت نام رأی‌دهندگان در طول سال انتخابات اختصاص داده شده‌اند، اهدا می‌کند. یک دلیل به اندازه کافی خوب برای پنهان کردن!

7. فقیرتر ثروتمندتر شلوار گرمکن “من رای دهنده هستم”.

شلوار ورزشی مردانه I Am A Voter

SG می گوید: یکی دیگر از همکاری های I Am A Voter! این بچه ها امسال همه جا هستند.

این دومین همکاری Richer Poorer با ابتکار عمل آگاهی رای دهندگان هالیوود است، و به اندازه اولی دنج و جذاب است. ما عرقیات را دوست داریم که هم به رنگ خاکستری و هم مشکی هستند، زیرا، خوب، عرق می کند، اما تی شرت نیز بسیار محکم است.