بایدها و نبایدها در اولین قرار ملاقات: راهنمای پسران

بنابراین ما در مورد ازدواج صحبت کرده ایم، اما می دانید قبل از ازدواج چه چیزی پیش می آید؟

خوب، خوب، ابتدا در یک برنامه دوستیابی روی هم تند بکشید.

بایدها و نبایدهای قرار اول

و بعد از آن؟ یک IRL واقعی اولین قرار

من به سهم خود از اولین قرارهایم رفته ام.

این تاریخ‌ها از عالی، مانند یک مهمانی بعد از ساعت کاری، فقط برای اعضا در موزه هنر مدرن متغیر است. در یک کافه آبجو نوشیدنی می خوردیم که متصدی بار ما را به خاطر بلند حرف زدن اخم کرد. این در مورد چیست؟!

برای کسانی از شما که در اولین قرار ملاقات شخصی خود می روید، من بایدها و نبایدها را گردآوری کرده ام تا مطمئن شوم که در اولین قرار ملاقات خود کاملاً نتیجه خواهید گرفت.

من می گویم آنقدر قاتل در اولین قرار ملاقات است که چند لحظه بعد از گفتن “شب بخیر” به دوست دختر در مورد شما پیام می دهد.

در زیر، اولین قرار ملاقات بایدها و نبایدهایی که باید بدانید

به موقع باش

ساده به نظر می رسد، درست است؟

خوب، نمی‌توانم به شما بگویم که من و دوستانم چند بار دقیقاً در لحظه‌ای که قرار بود شروع شود، متن تاریخ داشتیم که می‌گفت او «اکنون به آنجا می‌رود» از جایی که در نزدیکی نبود.

مطمئن نیستم زمانی که «بیایید در ساعت 8:30 عصر ملاقات کنیم» به «ساعت 8:35 با اوبر تماس می‌گیرم» شد.

حتی بهتر از به موقع؟ زود بودن

من دوست دارم وقتی برای قرار ملاقات حاضر می شوم و آن مرد قبلاً با مهماندار صحبت کرده است و ما را در بار صندلی گرفته است.

تحقیق کن

خوب، به نظر می رسد ترسناک مرزی. منظورم این نیست که باید یک بررسی کامل پس‌زمینه انجام دهید، اما اگر شما دو نفر از طریق یک برنامه دوستیابی ملاقات کرده‌اید، انجام یک اسکن سریع در interwebz قبل از ملاقات مفید است.

حتی گذراترین نگاه‌ها به نمایه کمک می‌کند اولین قرار ملاقات به‌آرامی انجام شود (یعنی او یک گیاهخوار است؟ شاید یک استیک خانه را پیشنهاد نکنید)

پروفایل دوستیابی من کاملاً واضح است که من به حقوق زنان علاقه مند هستم. من به یک کالج کاملاً زنانه رفتم و علایق فهرست شده من شامل «فمینیسم» است.

به همین دلیل است که برای من تکان دهنده است که نه یک، بلکه دو تاریخ در مورد حقوق زنان به من اظهارنظرهای تمسخر آمیزی کرده اند.

یکی تا آنجا پیش رفت که «مشکل فمینیست‌ها» را برای من توضیح داد، و سپس توضیح داد (در میان چیزهای دیگر) چرا دستمزد برابر «نباید آنقدر مهم» برای زنان باشد، و چگونه، به عنوان یک مرد در امور مالی، او در واقع بیش از زنان مورد تبعیض قرار گرفته است، زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است.»

آره.

از اسمش استفاده کن

هر چند وقت یکبار از نام تاریخ خود در یک جمله استفاده کنید.

مگان قبلاً در مورد این موضوع صحبت کرده است که به کار مربوط می شود، و به همان اندازه برای قرار ملاقات صدق می کند. به‌ویژه در دنیای دوست‌یابی با اپلیکیشن، که می‌تواند واقعاً غیرشخصی‌تر شود، افزودن لمس شخصی استفاده از نام دختر در مکالمه می‌تواند راه درازی داشته باشد.

با نگاهی به تاریخ هایی که در سال گذشته داشتم، چند نفر از نام من استفاده می کردند و من معمولاً می خواستم دوباره آنها را ببینم.

بنابراین، لیزی، شما اهل آریزونا هستید. چه چیزی تو را به ساحل شرقی رساند؟» احساس می کند بسیار متفکرتر از «پس شما اهل آریزونا هستید؟ چرا اینجایی؟”

بایدها و نبایدهای قرار اول

از او “شماره” نپرسید

منظورم شماره برنامه دوستیابی اوست.

من چند پسر داشتم که به صورت آنلاین ملاقات کردم، درست وقتی که نشستم از من پرسیدند چند بار با پسرهای برنامه ها یا سایت های دوستیابی بیرون رفته بودم.

واقعاً احساس شخصی می‌کرد، و نه به خوبی «آیا با خواهر بزرگترت صمیمی هستی؟ به من در مورد او بگویید زیرا من می خواهم شما را بشناسم.

من نمی‌خواهم به‌خاطر اینکه خودم را بیرون انداختم قضاوت شوم، و همچنین نمی‌خواهم شما سعی کنید با سابقه خواستگارانم نقش پادشاه کوه را بازی کنید.

از او سوال بپرس!

این باید ناگفته نماند، اما گاهی اوقات شما بچه ها فراموش می کنید! زنان اجتماعی شده اند تا دیگران را راحت کنند، که می تواند به ما منجر شود که کارهای زیادی برای ادامه گفتگو انجام دهیم. اجازه ندهید که شما را متقاعد کند که جالب ترین مرد جهان هستید، و فقط به سوالات او پاسخ دهید.

از خودت هم سوال بپرس! به راحتی می توانید چیزی را که در نمایه او دیده اید ذکر کنید (زیرا قبل از تاریخ آن را مرور کرده اید!)

مانند، “شما در یکی از عکس های خود روی کوه ایستاده بودید – کجا بود؟ آیا اهل پیاده روی هستید؟»

مست یا زیاده روی نکنید

اگر به نصف خوراکی برای آرام کردن اعصاب خود قبل از قرار ملاقات یا یک شات ویسکی نیاز دارید، متوجه شدم!

اما در حالتی که نمی‌توانید مکالمه کنید، در تاریخ حضور پیدا نکنید.

دختری که می شناسم متوجه شد که قرار ملاقاتش، مولی را در وسط شب با هم در حمام برد.

او چگونه متوجه شد؟ چون برگشت پشت میز و موضوع را به او گفت. بعد از آن خیلی سریع رفت.

خوش بگذره

بهترین قرارها زمانی است که هر دو طرف در آرامش باشند و در تلاش برای ارائه یک تصویر خاص نباشند. هیچ چیز بدتر از گوش دادن به زمانی که یک قرار یک مکالمه را هدایت می کند وجود ندارد تا نکته ای تاثیرگذار به نظر برسد:

  • به او: “اوه شما برای نوشتن خلاقانه در مدرسه هستید؟”
  • من: “بله، برای داستان – در حال حاضر من روی مجموعه ای از داستان های کوتاه کار می کنم.”
  • به او: “سرد. منظورم این است که من چند سال پیش یک قرارداد کتاب گرفتم، اما نمی‌خواستم به زمان لازم برای پایان نوشتن آن متعهد باشم و فقط برای یک معامله شش رقمی کم. دیگر حوصله نیشگون گرفتن سکه را نداشتم.»

Vom. اقدام بهتری؟ بگذارید گفتگو به طور طبیعی جریان یابد و فقط خودتان باشید.

بی نهایت است به ندرت کتاب مورد علاقه واقعی کسی است، و باعث نمی شود که شلوارم را رها کنم زیرا بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام که شما آن را خوانده اید.

ترجیح می دهم بشنوم که نصف شب با یک دسته دوازده ساله در صف فینال ایستاده اید. هری پاتر کتاب، به تازگی ماراتن وکیل لینکلن در نتفلیکس، یا در مورد مرحله رقص سوئینگ شما در کالج.

خود واقعی شما می‌تواند دوست‌داشتنی باشد، بنابراین اگر واقعاً هیجان‌زده هستید که در مورد سه موسیقی جاز خود یا کارهای داوطلبانه‌ای که انجام می‌دهید به من بگویید، از شنیدن در مورد آن هیجان‌زده خواهم شد.

شور و شوق مسری است و احساس اینکه با کسی همسو هستید، مست کننده است.

قول هایی ندهید که نمی توانید به آنها عمل کنید

حتی اگر واقعاً می بینید که با یک دختر به جایی می رود، من احتیاط می کنم که خودداری کنید، زیرا اطمینان های مبهم فقط گیج کننده هستند.

اگر آنقدر از او خوشتان نمی آید، امید او را افزایش ندهید که دوباره از او بخواهید بیرون بروید، یا به زودی کاری انجام خواهید داد.

مردی که من را به آبجوی بی صدا برد، به معنای واقعی کلمه چهار قرار بعدی ما را در حالی که پشت میز نشسته بودیم برنامه ریزی کرد: “در دومین قرارمان به این می رویم، در سومین قرارمان این کار را انجام خواهیم داد…”

من در دهه بیستم کاملاً تازه وارد بودم، بنابراین نمی‌توانستم بوی BS ناشی از IPA او را حس کنم. من دیگر از او چیزی نشنیدم.

با این حال، اگر او را دوست دارید، به او بگویید!

تا زمانی که طرح مشخصی ارائه می‌دهید، می‌توانید در محل برای قرار دوم بخواهید.

گفتید که عاشق مجسمه‌سازی هستید… می‌خواهید نمایشگاه چیهولی در باغ گیاه‌شناسی صحرا را در روز شنبه ببینید؟

او از قصد شما قدردانی خواهد کرد و برنامه های واقعی بسیار بهتر از “نوشیدن دوباره به زودی” است.

شب بخیر بگو

با این حال ممکن است به نظر برسد. درود بر تاکسی، او را تا مترو پیاده کنید، با او منتظر بمانید تا خدمتکار ماشین او را به اطراف بیاورد.

فقط عجله نکنید لحظه ای با او درنگ کن

او را ببوس

منظورم این است که فقط اگر بخواهید، و همه نشانه‌ها به بله اشاره می‌کنند (اگر او به شما نگاه می‌کند و سرخ می‌شود، احتمالاً خوب هستید که بروید).

یک کلمه احتیاط: اگر به دنبال آن هستید، این اولین نوک زدن را نسبتاً پاکیزه کنید، به خصوص اگر در جمع هستید.

با مردی رفتم بیرون که در اولین قرارمان، در گوشه خیابان بیرون ایستگاه قطارم ایستاده بود، بازویم را گرفت، دورم چرخاند، زبانش را در گلویم فرو کرد و کف دستم را گرفت. خانواده با چهار بچه کوچک که از کنارشان عبور می‌کردند، خشنود به نظر نمی‌رسیدند و من هم خوشحال نبودم.

پیگیری کن

به یاد داشته باشید که چگونه به درستی قرار ملاقات داشته باشید، حتی زمانی که بسیار مشغول هستید؟ کانال که و فراموش نکنید که روز بعد پیگیری کنید. هر چیزی از “وقت خوبی داشتید!” به “نام کتابی که گفتی دوستش داری چه بود؟” آثار.

از سوی دیگر، “هی، من از آشنایی با شما لذت بردم، اما فکر نمی کنم این کار به جایی برسد” به همان اندازه مهم است که شما را بشناسید. به خصوص اگر او تماس را آغاز کرده باشد و شما آن را احساس نکنید.

این معمولاً آزمون تورنسل من است: من می گویم به من خوش گذشت و دوست دارم دوباره آن را انجام دهم (اگر درست باشد) و نحوه پاسخ آنها بسیار گویا است. من اخیراً این را به یک پسر گفتم و او پاسخ داد: من هم همینطور! کار فوق‌العاده دیوانه‌کننده‌ای است، اما اجازه دهید با یک روز که ممکن است کارساز باشد، به شما BRB بدهم.» از آن زمان دیگر خبری از او نداشتم.

همانطور که گفتم، قرار ملاقات قرار است سرگرم کننده باشد.

در بهترین حالت، با یک شخص عالی ارتباط برقرار خواهید کرد و در بدترین حالت یک داستان خنده دار برای گفتن به دوستان خود خواهید داشت. برد-برد، درست است؟

* فریاد بزرگی به ساقی که شاهد این اتفاق بود، آمد، لیوان شراب مرا تا بالا پر کرد و سپس گفت: “اوه نه، این یکی از دست من است.”

مشاوره دوستیابی بیشتر از POV زن می خواهید؟ نکاتی در مورد معاشقه در باشگاه و پایان دادن به روابط زیبا