این نویسنده ساکن دیترویت سبکی جدی دارد

روزی جک چنگ در فیلم بیوگرافی زندگی من نقش آفرینی خواهد کرد. نه به عنوان یک کاراکتر همکار با همه بهترین افراد، اگرچه ما اولین بار در اولین کارم، در یک آژانس تبلیغاتی در شهر نیویورک (او به عنوان یک کپی رایتر و من به عنوان یک دستیار پست) با هم آشنا شدیم.

نه، او را در یک فیلم کوتاه اعلام نشده توسط یک بازیگر بسیار خوش تیپ و معروف بازی می کند، در یک صحنه به ظاهر بی ضرر اما در واقع محوری که چند سال بعد برای قهوه همدیگر را ملاقات می کنیم، و او مرا تشویق می کند که رویاهای خود را برای نوشتن دنبال کنم و من را ترک کنم. کار مدیریت اکانت بن بست قبل از اینکه روحیه ام را بکشد.

چنگ از آن زمان به دیترویت، میشیگان نقل مکان کرده است، جایی که او کتاب می نویسد و سرگرمی ها و علایق بیشتری را دنبال می کند تا من فکر می کنم هر کسی که به محتوای جریانی دسترسی دارد می تواند برای آن وقت بگذارد.

او همچنین سبک شگفت انگیزی دارد– ترکیبی از اصول اولیه بسیار دوست داشتنی، یافته های صرفه جویی شده، و منحصر به فرد طراحی شده یک آف.

یک هفته در کمد لباس این نویسنده ساکن دیترویت ببینید:

بچه های واقعی سبک واقعی
دوشنبه
نویسنده جک چنگ

شورت: Bonobos | کفش ورزشی: سوپرگاز | عینک آفتابی: Genusee (مشابه)

“من و شریکم کاری را انجام می دهیم که به آن قرارهای مخفی می گوییم، جایی که به نوبت قراری را برنامه ریزی می کنیم بدون اینکه به طرف مقابل بگوییم دقیقاً چه کاری انجام می دهیم، فقط زمان کلی و دستورالعمل های لباس را ارائه می دهیم.

مربوط: این بهترین ایده تاریخ بودجه تا کنون است

برای این یکی، او مرا به یک شام در باغ در Keep Growing Detroit برد، یک سازمان اجتماعی که حاکمیت غذایی را ترویج می کند. ما دانه ها و شروع کننده ها را از برنامه منابع باغ آنها دریافت می کنیم.

من یک چوگان نایتزبریج مقرون به صرفه، شورت بونوبوس و سوپرگاز می پوشم، اسنیک های سفید پیش فرض من. عینک آفتابی Genusee که متأسفم به زودی بسته می شود.

سهشنبه
نویسنده جک چنگ

تی شرت: گپ | شورت: Uniqlo | صندل: Birkenstock

تمام مشکی صرفه جویی در رنگ های مختلف: تقریباً یونیفرم من در تمام طول سال.

وقتی هوا سردتر می شود، شورت تبدیل به شلوار می شود و سه راهی هودی می شود.

دروغ نمی گویم، هفته ای را انتخاب کردم که در آن فعالیت های اجتماعی بیشتری برای عکاسی داشته باشم، زیرا در غیر این صورت هر عکسی فقط همین خواهد بود. سگ من ماتیس آشکارا تا حدودی نگران است.

سه راهی جیبی مشکی از Gap، اگرچه باید به زودی آنها را جایگزین کنم، بنابراین من در اینجا Force-waving Pact را امضا می کنم:

شما شروع به ساخت تی شرت جیبی آخر هفته خود با رنگ مشکی خواهید کرد…

شلوارهای گرمکنی که در یک Uniqlo در سنگاپور وقتی برای جشنواره کتاب آنجا بودم گرفتم و نتوانستم در جایی دوباره پیدا کنم. EVA Birks یک هدیه از طرف مادرشوهر بود.

چهار شنبه
نویسنده جک چنگ

پیراهن گلف: Linksoul | شورت: هدف | کمربند: وانت | کفش گلف: نایک

“من سال گذشته فوق العاده وارد گلف شدم، زیرا این یکی از معدود فعالیت های اجتماعی بود که می توانستم با تعطیل کردن همه چیز انجام دهم.

همچنین راهی برای فریب مغز ADHD من برای موافقت با ورزش بیشتر بود.

من امسال تقریباً به همان اندازه بازی نکرده‌ام، اما کار داوطلبانه را با بخش محلی خود از First Tee آغاز کردم، که مهارت‌های زندگی را برای کودکان و نوجوانان از طریق بازی گلف ترویج می‌کند.

مربوط: سبک گلف خود را در این برندها ارتقا دهید

پولو از اسپانسر First Tee، Linksoul است. شورت‌ها از سری All In Motion Target هستند که بخشی از چرخش شورت مشکی من هستند و به‌عنوان تنه شنا در یک خرج کردن ظاهر می‌شوند.»

پنج شنبه
جک چنگ نویسنده کتاب می بینمت در کیهان

شلوار جین: Uniqlo | پیراهن: مرکاری (مشابه) | کفش ورزشی: سوپرگاز

“من در یک مطالعه کردم مسابقه مرگ ادبی رویداد اینجا در دیترویت آنقدرها هم که به نظر می رسد وحشتناک نبود. EZY
شلوار جین از Uniqlo، و من پیراهن هاوایی را از Mercari گرفتم (فکر می کنم).

آستین ها در اصل خیلی بلند بودند، بنابراین گرد و غبار چرخ خیاطی را پاک کردم و آنها را چند اینچ کوتاه کردم.

من بیشتر و بیشتر سعی کردم به غیر از لباس زیر و اصول اولیه، لباس جدید نخرم (پس پیمان، آن سه راهی جیبی سیاه چگونه می آید؟).

اینکه بتوانم تغییرات ساده‌ای را به تنهایی انجام دهم، گستره وسیع‌تری از گزینه‌ها را در فروشگاه‌های دستفروشی باز می‌کند.»

جمعه
جک چنگ دیترویت میشیگان

تی شرت: مشابه از Target | شورت: Uniqlo | صندل: مشابه آزادی موسی

«بعضی از دوستان به تازگی ازدواج کردند و خانه جدیدی خریدند، همه در عرض یک ماه—بعضی بزرگ سالی جدی. ما رفتیم و به آنها کمک کردیم تا U-Haul را بسته بندی کنند.

حرکت من در مورد سه راهی های گرافیکی قدیمی فقط قطع کردن آستین است.

من این تانک ها را هنگام ورزش کردن، انجام کارهای حیاط خانه، نقاشی، زمانی که تی شرت های جیب مشکی ام تمام می شود و نیاز به شستن لباس دارم و غیره می پوشم. همچنین معتقدم که هر سه راهی گرافیکی با آستین های بریده بهتر به نظر می رسد.

این یکی ارزش احساسی دارد: هدیه ای بود از سوی برخی از دانش آموزان در زمانی که من برای اولین رمان کودکانم در تور بودم. تو را در کیهان ببینم.

دستکش ها از Carhartt هستند که یک کارگاه عالی و برنامه اجاره ابزار رایگان برای ساکنان دیترویت دارد.