این موسس مراقبت از پوست مردانه لباس‌های کتانی مردانه را برای WFH ترجیح می‌دهد

بن اسمیت برند محصولات مراقبت از پوست مردانه Disco را در سال 2019 راه‌اندازی کرد. ما چوب پاک‌کننده صورت (که اکنون می‌توانید در Nordstrom آن را خریداری کنید)، با مواد تمیز و رایحه اکالیپتوس آن را دوست داریم.

مانند موضوع نمایه اخیر «مردان واقعی، سبک واقعی»، اریک باندولز از بیردبرند، اسمیت همچنین یک کارآفرین مستقر در آستین، تگزاس به مردان کمک می کند تا بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشند.

باید چیزی در آب باشد!

در حالی که یونیفرم روزانه باندولز به سمت جین مشکی و هنلی تغییر می‌کند، اسمیت برای لباس‌های WFH به سراغ دونده‌ها و کفش‌های کتانی طراح می‌رود.

که ما دوستش داریم! ATX به‌خاطر افزایش روندها در یک ایالت سنتی شناخته شده است، و دیدن ساکنین آن لذت‌بخش است شخصی به سبک شخصی

در زیر، یک هفته را با سبک از کمد لباس بنیانگذار مراقبت از پوست ببینید:

بچه های واقعی سبک واقعی
دوشنبه
لباس های کتانی مردانه

«آن را برای یک روز پر از تماس‌های زوم و یک جلسه قهوه معمولی نگه دارید. من عاشق پیراهن های جان الیوت هستم – آنها احساس سبکی باورنکردنی دارند.

قطعات کلیدی

سهشنبه
لباس های کتانی مردانه

“گاهی اوقات شما فقط باید پیراهن های وحشی بپوشید. من مجموعه ای از شاید بیست یا بیشتر از پیراهن های ویسکوز / هاوایی دارم که به طور منظم در چرخش خود قرار می دهم. این یکی پلنگ است.»

قطعات کلیدی

لباس چکمه مردانه چلسی

«بعد از کار برای شام برنامه ریزی کرده بودم، بنابراین کمی بیشتر از حد معمول لباس پوشیدم. شلوار جین Ksubi که من می پوشم بهترین شلوار جینی است که من پیدا کرده ام و به کمر نسبتاً کوچک، اما پاهای ورزشی تر من هم می آید. آنها فوق العاده کششی و راحت هستند.

من همچنین به تی شرت های پسر خیاط علاقه دارم. آن‌ها تی‌شرت‌های سفارشی و سفارشی را با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌سازند.»

قطعات کلیدی

چهار شنبه
لباس های کتانی مردانه

«این روز کپت معمولی است، زیرا در حین پیاده‌روی با تعدادی تماس تماس می‌گرفتم. همچنین روز گرمی بود، بنابراین می‌خواستم با اجتناب از شلوار جین خونسرد بمانم.»

قطعات کلیدی

چهار شنبه
لباس های کتانی مردانه

بعدازظهر جمعه به جشن تولد یکی از دوستان (از نظر اجتماعی دور) رفتیم. کمی آن را برای این مناسبت آرایش کرد.»

قطعات کلیدی

***

لباس‌های کتانی مردانه و سایر ظاهرهای شیک را که توسط مردان واقعی پوشیده شده است، مشاهده کنید! مانند این طراح غرب میانه، پدری که در خانه می ماند، نویسنده مد مردانه در دی سی و مدیر خلاق نیویورک.