این بهترین ایده برای قرار ارزان در همه زمان ها است – دوست دختر سبک

من قول داده‌ام که ایده‌های ارزان قیمت را برای کسانی از شما که به دنبال عشق می‌گردید در حالی که بودجه دارید ارائه خواهم کرد، و من یک زن حرف اولم هستم.

اما به جای اینکه یک لیست نیمه کاره به شما بدهم (آیا کسی واقعا به 643 ایده برای تاریخ نیاز دارید؟)، من بهترین و مقرون به صرفه ترین ایده تاریخ تاریخ را در تمام دوران ارائه می کنم.

در راهنمای ما برای تحت تاثیر قرار دادن یک زن در یک قرار من گفتم برنامه ریزی متفکرانه یکی از بزرگترین پرچم های سبزی است که می توانید به یک زن نشان دهید.

خب خبر خوب این ایده تاریخ نشان می دهد که شما متفکر و سرگرم کننده هستید، در حالی که بودجه شما را حفظ می کند. نه تنها یک گزینه تاریخ مقرون به صرفه است، بلکه تعاملی نیز هست! و به شما امکان می دهد زمانی را در فضای باز بگذرانید، که هم به دلایل دوستیابی دوران کووید عالی است.

میتونم شما رو با: تاریخ خواربارفروشی آشنا کنم.

اولین باری که به یک فروشگاه مواد غذایی رفتم، در دانشگاه بودم. کالج خود را برای قرارهای کم هزینه وام می دهد، اما من تا به امروز طرفدار آن هستم.

آن روز یک روز گرم تابستان بود، من از گرسنگی می‌مردم، و بنابراین تصمیم گرفتیم به خواربارفروشی محلی برویم و هر کدام اقلامی را برای طرف مقابل بخریم تا امتحان کند.

من با میان وعده شور و شیرین مورد علاقه ام رفتم: کرک و چوب شور. اگر درست یادم باشد او نوعی چیپس سبزیجات برداشت.

ما آنها را به یک میز کوچک پیک نیک در فضای باز بردیم و تنقلات خوردیم و گپ زدیم، و علیرغم اینکه به گذشته نگاه کردیم و متوجه شدیم که من سزاوار مردی هستم که فکر می کند واقعاً ارزش پرداختن به پولک و چوب شور را دارم، این یک خاطره واقعاً دوست داشتنی و عاشقانه باقی مانده است. .

و لازم نیست آن را از من بگیرید – یک مشتری اخیراً برای استایلینگ برای دومین قرار ملاقات به یک فروشگاه مواد غذایی کره ای و سپس به پارک رفت تا پوکی را بخورد و بدمینتون بازی کند (او یک ست، حرکت حرفه ای آورده بود!) و بی نیاز است. بگوییم، چنین موفقیتی بود، تاریخ های بیشتری در راه است.

او به آرایشگر خود گفت که بررسی بازار و صحبت در مورد اینکه چه چیزی بخریم، فرصت بسیار خوبی برای گفتگو فراهم کرده است!

تقریباً ده سال از اولین قرار خرید من می گذرد و من برای رسیدن به درستی به چند عنصر حیاتی توجه کرده ام.

همچنین متغیرهایی وجود دارد که باید بسته به فردی که با او قرار می‌گذارید، منطقه‌ای که در آن هستید، آب و هوا و غیره در نظر بگیرید.

بنابراین بیایید ایده عالی خرما ارزان، تاریخ خواربار فروشی را تجزیه کنیم.

از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مواد غذایی خودداری کنید.

از طریق GIPHY

این مهم است.

شما به دنبال سوراخ پنیرفروش صنعتگر در فروشگاه دیوار هستید، نه وال مارت.

یکی از بهترین قسمت های این تاریخ است سفر واقعی به خواربارفروشی. چیزی در مورد تقلید از خوشبختی داخلی خرید غذا با هم وجود دارد، در حالی که هنوز در مرحله دوستیابی رابطه ای هستید که هم وابسته به عشق شهوانی و هم ملایم است.

به هر حال، خرید غذا با هم چیزی است که – اگر همه چیز خوب پیش برود – یک روز به عنوان یک زوج با هم انجام خواهید داد.

گرفتن این صمیمیت و ترجمه آن به متن یک قرار عاشقانه، عجیب و غریب و همچنین فوق العاده عملی است.

اما اگر مکان نامناسبی را انتخاب کنید، به راحتی می‌تواند به پهلو برود.

بنابراین، بازارهای محلی کوچک‌تر را انتخاب کنید که ویژگی خاصی دارند و از کسب‌وکارهای کوچک برای راه‌اندازی حمایت می‌کنند!

البته بازارهای کشاورزان محلی عالی هستند، اما آنها نیز کاملا واضح و شاید حتی کمی کلیشه ای هستند!

اگر در شهری زندگی می‌کنید که محله چینی‌ها، ایتالیای کوچک یا محله‌ای پرجمعیت است و جامعه‌ای که ریشه‌های فرهنگی خود را حفظ کرده است، ببینید آیا آنها فروشگاه‌های مواد غذایی دارند که در آن شما دو نفر می‌توانید غذاهای جدید را با هم امتحان کنید.

و مطمئناً، این بازارها ممکن است کمی گران‌تر از خرده‌فروشی معمولی شما باشند، اما هنوز هم ایده‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر از رفتن به رستوران هستند.

و این باید بدون گفتن باشد اما زمانی که شما به ثبت نام می رسید؟ قبض هر دوی شما را بپردازید!

برنامه ریزی کنید که بعد به کجا خواهید رفت

از طریق GIPHY

پس از به دست آوردن غذاهای عجیب و غریب خود، می خواهید برای خوردن و گپ زدن بنشینید.

چند نکته کلیدی که باید هنگام انتخاب مکانی برای اسکان در نظر بگیرید: نزدیکی به فروشگاه مواد غذایی، امکانات رفاهی و ایمنی.

باید آنقدر نزدیک باشد که بتوانید راه بروید، یا سریع Uber بگیرید یا رانندگی کنید.

سعی کنید جایی را انتخاب کنید که از قبل میز یا صندلی در دسترس باشد یا حتماً از قبل فکر کنید و یک پتوی پیک نیک در ماشین یا کیف خود بیندازید.

جایی را انتخاب کنید که کاربر پسند باشد. معنی: پارک ایالتی را انتخاب نکنید که باید یک مایل تا یک سطح صاف پیاده روی کنید. ساحلی را انتخاب نکنید که در آن باید از میان انبوهی از تپه‌های شنی پر از تیک عبور کنید تا به یک فضای آزاد برسید.

این احتمال وجود دارد که او چیزی بپوشد که در آن بهترین احساس را داشته باشد و مگر اینکه توافق کرده باشید که می خواهید این تاریخ نیز به فعالیت بدنی نیاز داشته باشد، او نمی خواهد که فقط به مقصد پیک نیک شما تاول بزند.

شما همچنین نمی‌خواهید جایی خیلی دور را انتخاب کنید – این باعث می‌شود، و منظور من این است به بهترین شکل ممکن: حالات قاتل سریالی.

ساحل یا پارکی را انتخاب کنید که در یک منطقه پرجمعیت باشد که در آن افراد دیگری در اطراف باشند. این همچنین باعث می شود افراد بزرگی تماشا کنند، یکی دیگر از جنبه های مهم این تاریخ (و هر تاریخ).

در نهایت، امکانات رفاهی را در نظر بگیرید: پارک ها و سواحل با حمام های عمومی بهترین مکان برای این نوع قرارها هستند. یا رستوران‌هایی که به اندازه کافی به مناطق خرده‌فروشی یا رستوران‌هایی نزدیک هستند که وقتی ناگزیر مجبور به ادرار کردن است، می‌تواند به جایی برود.

این کار مستلزم کمی کار شناسایی از طرف شماست. روزی که او را به این پارک یا ساحل می آورید، تحت هیچ شرایطی نباید اولین بار باشد که در آنجا هستید.

از قبل صحنه را بررسی کنید تا همه چیز از پارکینگ گرفته تا چیدمان منطقه را بدانید.

شما کاملاً به جایی برای نشستن نیاز دارید.

از طریق GIPHY

میز پیک نیک در پارک وجود ندارد؟ حتما صندلی به همراه داشته باشید یا در حداقل یک پتو. اگر می‌خواهید کاری کنید که زنی از شما خوشش بیاید، باید مطمئن شوید که او احساس نمی‌کند که مورچه‌هایی در لباس سارافون او در کل تاریخ خزیده اند.

اگر فکر می‌کنید که او برای این کار آماده است، می‌توانید چیزهای فعالی را بسته بندی کنید – مانند ست بدمینتون، کروکت، فریزبی. چیزی که نیاز به حداقل یا بدون تنظیم دارد و می توانید با هم بازی کنید.

اگر او بیشتر یک اتاق استراحت در اطراف نوع دختر است (سلام، این من هستم!)، فعالیت‌های کم‌کلیدی را به همراه داشته باشید تا زمانی که در حال استراحت هستید، شما را مشغول کند، مانند یک دسته کارت.

ممکن است در نهایت از آنها استفاده نکنید، اما اگر در مکالمه دچار آرامش شوید؟ بوم مشکل حل شد

در یک تاریخ مقرون به صرفه چه چیزی بپوشیم

این قطعا یک قرار معمولی تر است – بدون کت و شلوار و کراوات برای یک فروشگاه مواد غذایی و یک پیک نیک.

با این حال، شما می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید و مناسب برای مناسبت

لباس ایده تاریخ ارزان

خرید لباس:

ما عاشق چوگان بافتنی هستیم. مثل برادر باحالی که پیراهن گلف است به آن فکر کنید. این یکی از Abercrombie هم مقرون به صرفه است و هم فوق العاده شیک.

یک پیراهن کتانی بدون یقه زیبا، مانند این از چارلز تیرویت، نیز یک گزینه عالی است اگر چیزی کمی دوخت تر را ترجیح می دهید.

لباس ایده تاریخ ارزان

خرید لباس:

اگر قرار است بهترین شورتتان را بچینید، یک خواربارفروشی، یک قرار پیک نیک است.

به دنبال این جفت بند کشی Marine Layer نباشید، که کاملاً با یک آستین بلند چهارخانه وکس لندن ست می شود.

البته، اگر در محل زندگی شما سرد شود، آن پیراهن با یک شلوار به همان اندازه شیک به نظر می رسد. فقط کفش های کتانی کشویی را با یک جفت چکمه تعویض کنید. تیم ما در حال حاضر یک چکمه Wallabee را دوست دارد.

چوب لباسی

به دنبال ایده هایی برای پوشیدن لباس های خرما هستید که برای شما شخصی باشد؟

خب، ما شما را نیز در آنجا تحت پوشش قرار داده ایم – با یکی از استایلیست های ما برای تجدید کمد ثبت نام کنید و ما لباس مناسب و مناسبی را گرد هم می آوریم!

به PDA یا نه به PDA در عمومی?

از طریق GIPHY

بدیهی است که این چیزی است که شما باید به طور کلی در نظر بگیرید، اما تاریخ های پیک نیک به ویژه از یک فرصت بسیار خاص برای PDA جلوگیری می کند.

به عنوان کسی که نیست فوق العاده در این مورد، اگر قرار ملاقاتی با من برای آرایش کردن در مقابل دیدگان بسیاری از مردم برای دویدن ظهرشان بیرون می‌رفت، وحشت زده می‌شدم.

خوشبختانه، راه‌هایی برای افزایش گرما در تاریخ پیک‌نیک وجود دارد که هم جذاب هستند و هم شما را به خاطر فحاشی عمومی دستگیر نمی‌کنند.

سعی کنید در اواسط مکالمه خم شوید و بپرسید که قرارتان را ببوسید. این چیزی است که مستقیماً از یک رمان عاشقانه بیرون آمده است، و اگر حال و هوای آن ایجاد شود، من کاملاً این حرکت را تأیید می کنم.