اینها 9 جفت کفش بهاری مردانه هستند که به آنها نیاز دارید

بیایید آن را برای کفش های بهاری مردانه بشنویم!

بسیار خوب، پس به این زودی ها این تشویق را در استادیوم نخواهید شنید، اما تیم ما آنقدر اشتیاق به کفش دارد که حداقل بخش دانش آموزان را پر کند.

در اینجا چیزی است که من در مورد خرید کفش دوست دارم، و این برای مردان و زنان صادق است:

1) لازم نیست هیچ یک از لباس های خود را در بیاورید.

حالا، من هرگز برهنه نیستم، اما عوض کردن لباس‌های معمولی‌تان برای امتحان کردن لباس‌ها، فقط باید آن‌ها را عوض کنید، حتی اگر تصمیم به خرید آن‌ها دارید، هزاران بار بدتر از هر نوع تعویض دیگری است.*

*رتبه، بهترین: تغییر لباس خواب. بدترین حالت: تغییر لباس های ورزشی اسپندکس (مخصوصا سوتین های ورزشی… شما بچه ها می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنم)

2) بسیار نادر است که یک کفش بتواند شما را چاق، یا زشت، یا خیلی کوتاه یا خیلی بلند کند.

معنی؟ ایرادی نداره چقدر بد آینه‌های نورپردازی یا فروشگاه‌های مرکز خرید، احتمالاً احساس می‌کنید یک میلیون دلار در موارد دلخواه خود امتحان می‌کنید.

بنابراین اگر برای شروع به خرید لوازم اصلی بهاری و تابستانی مانند شورت، پیراهن یقه اردو، یا کت شنا آماده نیستید، به روز رسانی کمد لباس بهاری خود را از ابتدا شروع کنید.

یک جفت ضربه تازه – یا نه – باعث می شود احساس کنید برای هر آب و هوا و هر سفر خرید لباس آماده هستید.

9 مدل کفش بهار مردانه در سال 2021، لیست کفش های بهار مردانه 2021

در زیر، جمع بندی بهترین کفش های تیم SG برای بهار 2020 است. آیا به همه آنها نیاز دارید؟ البته که نه. اما وقتی فهرستی را شروع می کنیم، خوب، متوقف کردن آن سخت است.

در زیر، بهترین کفش های مردانه بهار 2022:

1. کفش ورزشی رترو

کفش ورزشی تعادل جدید

SG می گوید: کفش‌های کتانی رترو… کفش‌های کتانی پدر… هر چه می‌خواهید اسمشان را بگذارید، وقت آن است که یک کفش جدید بپوشید، خوب، بهار در قدم شما با یک جفت کفش قدیمی مدرسه ای برای فصل بهار.

گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت، زیرا اکثر برندهای کفش در حال بازگرداندن سبک های بازگشتی برای سال 2022 هستند.

خرید انتخاب های SG:

2. صندل Birkenstock

SG می گوید: دهه 90 بازگشته است، و این بدان معناست که Birkenstocks نیز همینطور است. آنها را با جوراب ساق پا (بله، واقعا) و شورت بپوشید.

یا به تنهایی با یک جفت شلوار معمولی که مچ پا را با بند آهسته آهسته بسته است.

خرید انتخاب های SG:

3. کفش قایق محکم

SG می گوید: یک کفش قایق با وزن کمی بیشتر شبیه چیزی است که برادر بزرگتر یک قهرمان نوجوان بی دست و پا در یک فیلم دهه 80 می پوشد.

استفاده از یک جفت سنگین‌تر برای بهار باعث می‌شود که ظاهری زیبا داشته باشید، بدون اینکه به نظر برسید که سعی می‌کنید خوب به نظر برسید. و کدام مرد این را نمی خواهد؟

خرید انتخاب های SG:

4. گرفتگی با پشت باز

SG می گوید: نکته خوب در مورد پاپوش در حال حاضر؟ انتخاب های جالب زیادی برای انتخاب وجود دارد، تقریباً غیرممکن است که یک استایل اشتباه را انتخاب کنید.

چیز بد؟ خوب، اگر این احساس خارج از منطقه راحتی کفش شما است، باید کمی ژیمناستیک ذهنی انجام دهید تا خود را متقاعد کنید که [insert name here]، می تواند آنها را بدون اینکه شبیه یک معلم تئاتر بیکار به نظر برسد، از بین ببرد.

آنها را همان طور که صندل های بالا را می پوشید بپوشید. فقط جای جوراب را عوض کنید

آنها را به تنهایی با شورت و بدون جوراب ورزش کنید. یا با شلوار و یک جفت جوراب دنج.

خرید انتخاب های SG:

5. پنی لوفر

SG می گوید: نگاه کنید، اینجا در SG HQ ما عاشق یک کفش ورزشی و حتی یک پاپوش برای یک پسر به اندازه دختر بعدی هستیم، اما گاهی اوقات شما هنوز باید لباس بپوشید!

یک پنی لوفر در حال حاضر احساس تازگی، خنک و مدرن می کند. مناسب برای فصل بهار

خرید انتخاب های SG:

6. سرسره استخر

SG می گوید: بله، امسال هنوز خوب است!

سر خوردن در یک جفت سرسره استخر به عنوان یک بزرگسال، کمی شبیه قرار ملاقات با زنی است که عطر مادرتان را می‌پوشد – ناراحت‌کننده، اما به‌طور عجیبی آرامش‌بخش.

خرید انتخاب های SG:

7. چکمه جیر چلسی

SG می گوید: این توصیه کفش بهاری مردانه البته فقط در صورتی است که این کار را نکنید قبلا، پیش از این تا به حال یک جفت چکمه جیر صحرایی داشته باشید.

این چکمه‌ها با بازگشایی دفاتر در سراسر کشور و تغییر تعریف ما از لباس‌های مناسب برای کسب‌وکار، بسیار مفید خواهند بود.

خرید انتخاب های SG:

8. اسپادریل

SG می گوید: بسیار خوب، اینها بیشتر یک “برای تابستان آماده شوید!” نوعی انتخاب، اما ما در کنار آن ایستاده ایم.

اسپادری ها هستند بنابراین سرگرم کننده و تازه و خنک برای هوای گرم. به‌علاوه، وقتی می‌خواهید کمی خوش‌پوش‌تر به نظر برسید اما بدون هیچ کار اضافی، آن‌ها جایگزینی عالی برای کفش‌های کتانی کشویی هستند.

خرید انتخاب های SG:

9. کفش های کتانی بلند

SG می گوید: وقتی صحبت از کفش‌های بهاره مردانه می‌شود، کفش‌های کتانی بلند همیشه مورد علاقه است. و با این حال، همیشه احساس می‌کند که یک “روند” را در آغوش می‌کشد، زیرا به نوعی مد است.

مانند پاپوش‌ها، فقط شما می‌توانید خودتان را گاز بگیرید تا این سبک را بپذیرید.

نشان دادن آنها یک امر ضروری است، بنابراین آماده باشید تا مچ پاها را روی هر چیزی که می پوشید بچرخانید.

خرید انتخاب های SG:

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

آیا آماده‌اید تا کفش‌های بهاره مردانه خود را بازنشانی کنید و موارد دیگر؟

کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می‌دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد، اما می‌تواند مانند یک ضایعات به نظر برسد.

اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***