اینها 7 چیزی است که مردان در خانه به آن نیاز دارند

چیزهایی که یک مرد در خانه به آن نیاز دارد

Super Bowl امسال کمی متفاوت به نظر می رسد. دستور پخت بال مرغ سرخ کن هوا را که کامل کرده اید؟ بدون نیاز به سه برابر کردن دسته برای مهمانی با دوستان. و نمی‌دانم پارک زمستانی غول‌پیکر آخر شب چه کسی است. بدون لباس پوشیدن در تیمی که می خواهید از دست بدهید کمتررنگ های وقتی نوبت به چیزهایی می‌رسد که آقایان در خانه به آن‌ها نیاز دارند، می‌توانید از همه چیزهای ضروری و سرگرم‌کننده خودداری کنید.

اما اشکالی ندارد! این فقط به این معنی است که قبلاً برای ارتقاء بازی خود وقت دارید بعد جشن سوپر بول سال.

بنابراین، این خلاصه #SGapproved از ملزومات شیک در خانه برای مردان را بررسی کنید. ممکن است امسال یک (یا دو نفره!) سوپر بول داشته باشید، اما سال آینده در این زمان به همان اندازه مفید خواهند بود.

7 چیزی که مردان در خانه به آنها نیاز دارند را بررسی کنید:

چیزهایی که مردان در خانه به آن نیاز دارند، لوازم ضروری مردانه در خانه، لوازمی که باید برای دوره کارشناسی داشته باشند

1. تشک خوش آمدگویی “خوب”.

چیزهایی که بچه ها در خانه نیاز دارند
حصیر در: هدف

SG می گوید: داستان واقعی: من به مدت سه سال در یک آپارتمان زندگی کردم و هرگز فرشی را که در آن جا بود، تعویض نکردم.

هر بار که وارد آپارتمانم می‌شدم، از آستانه‌ی یک فرش قدیمی کثیف و کثیف عبور می‌کردم.

و هر بار – یعنی، هر بار– اذیتم کرد به خودم می‌گفتم: «واقعاً باید یک تشک خوش‌آمدگویی جدید تهیه کنم.»

دقیقاً “این زوج که بعد از پارک کردن در نقطه دیدبانی یک قلاب روی در ماشین پیدا می کنند” ترسناک نیست، اما اجازه دهید این نوع داستان ترسناک شما را به اقدامات هوشمندانه تر سوق دهد! شما می توانید یک حصیر کاملا شیک و کاملاً برای شما پیدا کنید زیر سی دلار، آسان است.

این اولین تاثیری است که خانه شما برای مهمانان ایجاد می کند. مطمئن شوید که منعکس کننده شخصیت و سبک شخصی شماست.

آیا هنوز از تشک خوش‌آمدگویی گران‌قیمتی که هنگام نقل مکان در آنجا بود استفاده می‌کنید؟ جایگزینش کن! آیا شما حتی دارند تشک خوش آمدگویی؟ اگر نه، یکی بگیرید!

تشک های خوش آمد گویی #SGapproved را بخرید:

2. همسان عرق

چیزهایی که بچه ها در خانه نیاز دارند
عرق گیر: فاهرتی

SG می گوید: در Before Times™، لباس هایی که در خانه می پوشیدید، در بهترین حالت، یک فکر بعدی بود. لباس‌های دوست‌داشتنی و نه دقیقاً مناسب برای عموم که نمی‌توانید هنگام تمیز کردن کمد خود در حین تمیز کردن بهاره، دور بیندازید.

اما حالا؟ حالا ما در خانه زندگی می کنیم، و کار کردن در خانه، و ورزش کردن در خانه، و دیوانه شدن در خانه و … کجا بودم؟

اوه درست است، وقتی «در خانه» به یک وضعیت 24 ساعته تبدیل می‌شود، لباس‌های خانگی شما مستحق ارتقا هستند.

مطالب مرتبط: 5 لباس ورزشی برای پسران در سال 2021

چه در خانه به تنهایی و چه سرگرم کننده (مانند سوپر باول سال آینده، انگشتان دست روی دست!)، یک لباس ورزشی مناسب نه تنها قابل قبول است، بلکه تشویق می شود.

می‌توانید با لباس‌هایی که برای شما مناسب است و همچنین بهترین کت و شلوار MTM خود، بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید.

ما داریم صحبت می کنیم به دنبال چیزی باشید که وقتی آن را می کشید احساس لوکسی به شما دست دهد. مانتویی که در بالا و پایین هماهنگ شده است. یکی که مناسب است، درهم و برهم نیست.

بله تو میتوانست بیشتر از آنچه برای لباسی که در مراسم عروسی تان پوشیدید، برای یک چیز ترمه ای و کاملا لوکس خرج کنید. اما این روزها می‌توانید یک ژاکت کاملا شیک را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر پیدا کنید.

عرقیات مناسب بخرید:

3. سرویس افزار ارتقا یافته

چیزهایی که بچه ها در خانه نیاز دارند
تخته پنیر عقیق: Anthropologie

SG می گوید: فراموش نکنید که سبک در خانه به آشپزخانه نیز کشیده می شود. این به این معنی نیست که چینی عروسی را برای بیرون آوردن روی کاناپه بیرون بکشید.

اما ظروف سرویس دهی زیبا تنها یکی از آن چیزهایی است که باعث می شود خانه (یا آپارتمان) بیشتر شبیه خانه باشد.

باز هم لازم نیست پول زیادی خرج کنید. گزینه های عالی در Target وجود دارد… بحث واقعی، مجموعه “Cravings” کریسی تیگن کاملاً قانونی است! هدف این است که به اندازه کافی اقلام با هم داشته باشید (نه لزوما “مطابقت”) که بتوانید کل غذا را بدون استفاده از کاسه های مخلوط فلزی یا تاپر ظروف برای قرار دادن دیپ 7 لایه خانگی خود سرو کنید.

فروشگاه ظروف سرویس دهی:

4. یک بیده!

SG می گوید: بله، وقت آن رسیده است که روی یک بید سرمایه گذاری کنید. نه اینکه خیلی خوب به آن توجه کنید، اما از آنجایی که سوپر باول امسال یک رویداد کوچکتر خواهد بود، ادامه دهید و دومین کمک 7 لایه را داشته باشید! سپس، بگذارید بیدی شما سر کار برود.

بیایید برای یک ثانیه اینجا واقعا واقعی شویم. پاک کردن با دستمال توالت و حتی دستمال مرطوب نه تنها بی تاثیر است، بلکه به مشکلات سلامتی مانند بواسیر، شقاق مقعد و خارش مقعد کمک می کند. اوه، و TP همچنین هر سال 15 میلیون درخت را از بین می برد.

تیم* به قیمتش قسم می خورد. من برای اولین بار در سفری به ژاپن عاشق بیده شدم – آنها همه جا آنها را دارند. و چند سال پیش وقتی اولین خانه‌ام را می‌خریدم، به‌طور اتفاقی خانه‌ای را خریدم که با یک بید از قبل نصب شده بود. حالا من معتاد شدم.»

نیک* نیز عشق را احساس می کند. من TUSHY خود را به عنوان هدیه کریسمس از همسرم دریافت کردم. علاوه بر مزایای آشکار بهداشتی، من همچنین دوست دارم که استفاده از بیده من یک انتخاب سبز باشد. ما کمتر از دستمال توالت استفاده می کنیم و از دستمال مرطوب استفاده نمی کنیم که در هنگام شستشو به راحتی خراب نمی شود.

Pssst، 10% تخفیف در TUSHY با کد “SUPERGIRLFRIEND” دریافت کنید

اکثر بچه هایی که با آنها صحبت کردم، قیمت هایشان را در حمام مجاور اتاق خوابشان نصب کردند. در حالی که استفاده از یکی ممکن است یک عمل خصوصی باشد، مزایای داشتن بهترین احساس در بقیه روز شما نیز وجود دارد. وقتی بهترین احساس را دارید، بهترین ظاهر خود را دارید! و وقتی بهترین ظاهر خود را دارید، بهترین عملکرد خود را انجام می دهید.

برد-برد-برد.

*نام های بیده دوست برای حفظ حریم خصوصی پوپرها تغییر کرده اند…

5. رایحه برای خانه

رایحه های خانگی
مجموعه شمع: Le Labo (در نوردستروم)

SG می گوید: شما یک ادکلن یا شستشوی بدن مورد علاقه دارید، درست است؟ خوب، خانه شما سزاوار بوی خوبی است که شما دارید.

دیگر کافی نیست یک شمع یانکی را که از کمد کتانی پدر و مادرتان دزدیده اید در حمام خود بیندازید و آن را یک روز صدا کنید. (به Yankee Candle یا والدین شما توهین نکنید.)

یکی، تعداد زیادی شمع وحشتناک با رایحه های واقعا وحشتناک وجود دارد. شما نیازی ندارید که خانه شما همیشه بوی شیرینی قندی بدهد. شما فقط این کار را نمی کنید.

بجای، در نظر بگیرید که چه نت هایی را در یک عطر دوست دارید. آیا عطری به مشک می‌زنید؟ کم گل؟ وودسی؟ همین کار را در خانه خود انجام دهید.

خرید عطر برای خانه:

مرتبط: The Strategist گزینه‌های عالی برای حمایت از مشاغل شمعی سیاه‌پوست دارد.

6. گزینه های نوشیدنی الکلی غیر الکلی و سبک

روح غیر الکلی: دانه دانه

SG می گوید: آیا شما یک بار خانه انبار شده دارید؟ عالی! آیا برای کسانی که هوشیار هستند گزینه های تنقلات دارید؟

بیشتر و بیشتر مردم سبک زندگی هوشیار یا کنجکاوی هوشیار را انتخاب می کنند. جوک جان مولانی در مورد رفتن به مهمانی یکی از دوستانش به عنوان کسی که مشروب نمی‌نوشد وجود دارد، و تنها چیزی که آن‌ها باید در یخچال به او پیشنهاد کنند نوورینگ منقضی شده دوست دختر قدیمی است.

اون آدم نباش!

در عوض، چند گزینه هوشیار و کم الکل در دسترس داشته باشید. خوشبختانه، گزینه های بیشتری در این بخش از همیشه وجود دارد. چه کسی می داند؟ حتی ممکن است چیزی را که برای خود دوست دارید پیدا کنید!

انتخاب های بدون الکل و الکل سبک را خریداری کنید:

7. لیست های پخش آماده

لیست های پخش موسیقی

SG می گوید: می دانید وقتی گرسنه هستید چه احساسی دارید اما نمی توانید دقیقاً آنچه را که می خواهید بخورید مشخص کنید، بنابراین فقط هر چیزی می خورید و این واقعا ناامید کننده است؟

این احساس من نسبت به موسیقی است. هنگام میزبانی یک مهمانی شام (می دانید، بعد)، یا لذت بردن از یک شب آرام روی مبل خواندن، یا آشپزی… واقعاً، انجام هر کاری، لیست پخش مناسب مهم است!

به لطف لیست های پخش انتخاب شده در سرویس های استریم مانند آمازون، اسپاتیفای و اپل موزیک، ایجاد حال و هوای مناسب بسیار آسان است.

***

نوبت شماست! به ما بگویید که فکر می کنید چیزهای ضروری مردان در خانه در اینستاگرام یا چیست توییتر.

و با تشکر از TUSHY (به یاد داشته باشید! از کد “SUPERGIRLFRIEND برای 10٪ تخفیف استفاده کنید!) برای کمک به ما در ارائه این ویژگی.