ایمیل بازپرداخت هنر مشتری

ایجاد یک ایمیل باز پس گیری مشتری یک عمل متعادل کننده ظریف است. در اینجا برخی از نکات مطمئن برای ایجاد یک راه حل مفید است.

وقتی مشتری از محصولات و خبرنامه های شما اجتناب می کند به این معنا نیست که آنها از روی زمین کنار رفته اند. این فقط بدان معنی است که شما باید رویکرد خود را تغییر دهید.

بنابراین چگونه می توانید آن مشتریان وفادار را دوباره به طرفداران هار تبدیل کنید؟ با استفاده هوشمند از ایمیل های win-back.

امروز ما در مورد آنچه باعث ایجاد یک ایمیل بازگردانی کامل می شود صحبت می کنیم. از جانب عناوین چشم نواز و یک کپی واضح برای خروج از نظرسنجی ها و مشوق ها.

ایمیل برگشت مشتری دقیقاً چیست؟

ایمیل بازپرداخت مشتری ، پیامی است که با دقت برای مشتریان غیرفعال ارسال شده است. مشتریان غیرفعال کسانی هستند که در مدت زمان معینی خریداری نکرده اند یا با شما ارتباط برقرار نکرده اند.

زمان بندی همه چیز برای این نوع ایمیل ها است. در حال حاضر ، اکثر مشاغل شش ماه قبل از شروع اجرای استراتژی بازپس گیری خود توصیه می کنند.

اما این امر بسته به حالت عمودی شما متفاوت است. اگر غذای حیوان خانگی اشتراکی می فروشید پنجره شما کوتاهتر از کسی است که وسایل باغ سفارشی می فروشد.

چه چیزی باعث می شود یک ایمیل باز پس گیری خوب باشد؟

شما زمان و تلاش زیادی برای ساختن لیست ایمیل خود صرف کرده اید.

و همه به این دلیل که برخی از آنها ساکت شده اند به این معنی نیست که پایان راه است. اتخاذ یک استراتژی خوب بازگرداندن ایمیل می تواند به خرید مجدد مشتری شما کمک کند.

چندین استراتژی جامع ایمیل بازپس گیری وجود دارد:

  • تماس بگیرید و به آنها یادآوری کنید که وجود دارید
  • صنایع دستی عنوان ایمیل که نمی توان از آن گذشت
  • مطمئن شوید کپی در نقطه است
  • آنها را تشویق کنید تا با تخفیف یا کوپن خرید کنند
  • در مورد جایی که اشتباه کرده اید بازخورد بخواهید ایمیل های نظرسنجی
  • و در نهایت، ایمیل های خداحافظی

بیایید مستقیماً به برخی از انواع ایمیل های برگشتی که می توانید ارسال کنید بپردازیم.

ایمیل نظرسنجی

گاهی اوقات ایمیل برگشتی به سادگی این است که بپرسید: “سلام ، چه خبر است؟”. می توانید یک فرم ارسال کنید و از آنها س questionsالات مربوط به کسب و کار خود را بپرسید و امیدوارم آنها را مجبور به همکاری مجدد کنید. این نوع ایمیل همچنین می تواند در صورت لغو اشتراک مشتریان ارسال شود.

حتی اگر یک نظرسنجی خروجی باشد ، همیشه مهم است که داده های دقیقی وجود داشته باشد که توضیح دهد چرا مشتریان اشتراک خود را لغو می کنند تا بتوانید در مورد نحوه رسیدگی به آن تصمیمات تجاری بگیرید.

ایمیل از Seeso

منبع: واقعا ایمیلهای خوبی

به این ایمیل SeeSo نگاهی بیندازید.

  • آنها لحن را درست حفظ کردند و طنز برند را به خوبی متعادل کردند
  • آنها آن را ساده و در پیام با کپی مختصر، و CTA روشن
  • علاوه بر این ، آنها بصری را به طور یکپارچه برای پشتیبانی از پیام متن ترکیب کردند

برای راهنمایی های بیشتر در مورد اهمیت ایمیل های نظرسنجی ، راهنمای ما را در اینجا بررسی کنید.

ایمیل یادآوری

این روزها دنیا مکان شلوغی است.

همه چیز پیش می آید و مشتریان محصول شما را فراموش می کنند. آن را شخصی نگیرید – با برخی از بازاریابی هوشمند می توانید آنها را دوباره سوار کنید. اتوماسیون را تنظیم کنید پس از 3-6 ماه بی تحرکی ، این مشتریان را هدف قرار دهید.

ایمیل برگشتی از Busuu.

منبع: واقعا ایمیلهای خوبی

گاهی اوقات به اندازه یادآوری وجود خود کافی است. و در مواقع دیگر ممکن است بخواهید به آنها تخفیف بدهید. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به این ایمیل توسط برنامه زبان Busuu بیندازیم.

  • Busuu تخفیف هایی را برای ایجاد انگیزه در بازگشت مشتری به خدمات ارائه می دهد
  • آنها نیز هدف قرار می دهند FOMO با ارائه پیشنهاد 24 ساعته به موقع
  • تصویر انتخاب شده آن پیام را به خوبی تقویت می کند.

پایان خط

وقتی کافی نباشد چه اتفاقی می افتد؟ شما همه چیز را امتحان کردید و آنها هنوز درگیر نیستند؟ خوب ، شما فقط باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.

اما با ایمیل نهایی خود ، این شانس را دارید که تا حدی سود ببرید.

ایمیل Winback از Atlas Obscura.

منبع: واقعا ایمیلهای خوبی

این ایمیل توسط اطلس Obscura تعدادی جعبه را علامت زده است – آنها صادقانه برای مشتری آرزوی سلامتی می کنند و سپس گزینه دیگری را به آنها پیشنهاد می دهند. چرا در لیستی با ایمیل های کمتر استفاده نکنید ، که شاید دلیل اصلی لغو اشتراک آنها در وهله اول باشد!

توجه به این نکته ضروری است که اگر هنوز در این مرحله از اتوماسیون بازپرداخت مشتری خود در شبح قرار گرفته اید یا خوانده نشده اید ، بهتر است آنها را از بین ببرید از لیست شما – که با آخرین به روزرسانی های کمپین مانیتور به راحتی انجام می شود. برای مشترکین شبح معایبی وجود دارد ، مانند:

  • ایمیل ها به عنوان هرزنامه فیلتر می شوند
  • ممکن است ایمیل ها به سادگی توسط ارائه دهنده خدمات مسدود شوند
  • ممکن است رتبه شهرت فرستنده شما آسیب ببیند

برای اطلاعات بیشتر در مورد عواملی که بر تحویل شما تأثیر می گذارد و نحوه حرکت در آنها ، ثبت نام در دوره رایگان ما در مورد بهترین شیوه های تحویل را در نظر بگیرید!

بسته شدن

اکنون می دانید که یک استراتژی هوشمند بازپس گیری چه چیزی را تشکیل می دهد. شما نحوه ارسال انواع مختلف ایمیل ها و زمان آن را آموخته اید. و می دانید چگونه آنها را وسوسه کنید تا دوباره با برند خود تعامل داشته باشند.

اما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد ایمیل ها وجود دارد. و برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه استفاده بیشتر از لیست ایمیل خود ، راهنمای مدرن ما را بررسی کنید بازاریابی ایمیلیبه