ایده های منحصر به فرد تم مهمانی برای شیندیگ موفق

شامپاین برای مهمانی

ایده های منحصر به فرد تم مهمانی و نحوه میزبانی عالی بودن را در زیر بخوانید…

بخشی از تاریخ شخصی در مورد من این است که در طول سال های شکل گیری مدت زمان زیادی را در فرانسه گذراندم. نتیجه؟ کمی از کشور لذت زندگی قطعا وارد خون من شد کروسانت‌ها و بشقاب‌های غذاخوری از گروه‌های غذایی مورد علاقه‌ام هستند و من به‌طور منظم کلاه‌فرنگی می‌پوشم. درست مثل خارج از دنیا

بنابراین، وقتی شروع به فکر کردن به این کردم که چگونه می‌خواهم تولد 33 سالگی خود را در اکتبر جشن بگیرم – برگزاری یک مهمانی دیگر با مضمون هالووین برای چنین سالی “بیش از حد” به نظر می‌رسید، هم اتاقی من پیشنهاد انتخاب تم را داد.

می‌دانی، چیزی که بسیار است شما. مثل فرانسه.»

و voilaبه قول خودشان!

من ایده برگزاری یک مهمانی در خانه را دوست داشتم و به آن موضوعی می دادم که مردم بتوانند به راحتی در آن شرکت کنند و از پذیرفتن آن هیجان زده شوند. همه چیز به طرز شگفت انگیزی به راحتی جمع شد. که باعث شد به این فکر کنم که مهمانی های موضوعی چگونه هستند بنابراین سرگرم کننده و لذت بخش و ارزش تلاش را دارد و ما باید تعداد بیشتری از آنها را در تمام طول سال داشته باشیم!

متقاعد نشده اید که برگزاری یک مهمانی با موضوع جالب، درجه یک و موفق چقدر آسان است؟ خوب بکشید بالا صندلی صندلی، خودت را بساز قهوه با شیر و ادامه مطلب من قصد دارم به شما کمک کنم تا بهترین را انجام دهید جشن به خاطر سپردن.

1. یک ایده منحصربفرد برای تم مهمانی که دوست دارید انتخاب کنید که به نوعی آسان است.

ایده های منحصر به فرد تم مهمانی فرانسه

فرانسه به عنوان یک تم برای من بی‌معنا بود، زیرا عاشق غذا و نوشیدنی هستم، از طرح رنگ‌های قرمز، سفید و آبی قدردانی می‌کنم و می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم همه نزدیک‌ترین دوستانم را به آنجا بیاورم و در لباس کوچکم کلاه‌ت بپوشم. آپارتمان ایست ویلج. یا به قول فرانسوی ها در خانه من.

ایده‌های تم زیادی وجود دارد که در این دسته از سرگرمی‌ها و آسان اما نه چندان پیچیده قرار می‌گیرند. شما فقط باید به سرعت چیزهایی را که دوست دارید، مکان هایی که بوده اید، یا موضوعی که همیشه می خواستید از شخص دیگری بدزدید، بررسی کنید! (یعنی دیدی تنها کسی نیست که اجازه برگزاری یک مهمانی سفید پوستان را دارد.)

شاید فقط “ورزش” باشد و همه باید با یک لباس یا پیراهن بیایند و شما تمام غذاهای میخانه ای مورد علاقه خود و آبجوهای بسیار عمومی را سرو کنید. شاید این یک مهمانی سگ باشد، زیرا، خوب، شما واقعا سگ ها را دوست دارید. شما می توانید مانند یک سگ لباس بپوشید، مردم می توانند سگ بیاورند، شما می توانید هات داگ بخورید و نوشیدنی به نام مسکو دول درست کنید… ایده را متوجه شدید.

علاوه بر این، من توصیه می کنم متعهد شدن به موضوع از همان ابتدا – درست تا دعوتنامه ها. از یک برنامه طراحی رایگان مانند Canva یا PicMonkey برای ایجاد دعوت نامه ای استفاده کنید که موضوع را اعلام می کند، سپس می توانید آن را به راحتی در یک ایمیل قرار داده و برای مهمانان خود ارسال کنید.

2. در تزئینات کوتاهی نکنید.

از آنجا که من همیشه فردی حیله گر و دوستدار مهمانی بوده ام، شاید بیشتر از هر چیز دیگری در مورد تزیینات مهمانی خود با تم فرانسه هیجان زده بودم. (به جز پنیر، شاید. اما در ادامه بیشتر در مورد آن.) با پرچم فرانسه و بادکنک های قرمز، سفید و آبی همه جا رفتم. بهترین دوستم حتی یک برج ایفل نورانی برای من فرستاد تا بار را تزئین کنم.

کارها را برای خود آسان کنید و برای آماده سازی مهمانی های موضوعی به فروشگاه یک مرحله ای نهایی برسید: آمازون. انواع بنرها، تزیینات کاغذی، هدایای احمقانه مهمانی، بادکنک‌ها، پخش‌کننده‌ها، پرچم‌ها را پیدا خواهید کرد. و بهتر از همه، شما احتمالاً می توانید هر آنچه را که نیاز دارید از طریق Prime و با کمتر از 50 دلار ارسال کنید.

همچنین فقط یک یادداشت برای گفتن اینکه می‌دانم در ابتدای این داستان گفتم «پارتی با تم کلاسیک»، اما وقتی صحبت از تزیینات می‌شود، کمی جذاب و بیش از حد سرگرم‌کننده است. تزیینات به همه کمک می کند تا به روحیه مهمانی وارد شوند و البته عکس های سرگرم کننده تری بگیرند!

*بزرگترین پشیمانی من برای مهمانی با تم فرانسه این بود که عکسی به اندازه پوستر از منظره شهری پاریس تهیه نکردم تا مردم بتوانند جلوی آن عکس بگیرند و «تظاهر کنند که واقعاً در پاریس هستند».

3. موضوع را با غذا و نوشیدنی خود پخش کنید.

ایده هایی برای تم مهمانی دوست دختر

اکنون اینجاست که من واقعاً هیجان زده می شوم. غذاها و نوشیدنی‌ها واقعاً می‌توانند یک مهمانی را ایجاد کنند یا باعث شکستن یک مهمانی شوند، به خصوص وقتی موضوعی وجود داشته باشد. فرصت بسیار زیادی برای تفریح ​​و تنظیم کردن لحن رویداد با غذاها و نوشیدنی‌هایتان وجود دارد. آیا مهمانی ورزشی شما کوکی هایی به شکل توپ فوتبال خواهد داشت؟ آیا یک کوکتل تخصصی به نام اسلم دانک وجود خواهد داشت؟ چه کسی می داند!

برای مهمانی فرانسه، دو مورد از خوشمزه‌ترین چیزهای این کشور، فرهنگ و غذا را از صمیم قلب پذیرفتم: پنیر، شامپاین و شراب قرمز. ما یک بطری مخصوص رز حبابی از Veuve Clicquot و Beaujolais از دوستانم در 90+ Cellars داشتیم.

برای کوکتل مخصوص، چه چیزی می توانست عالی تر از یک فرانسوی 75 باشد؟! این نوشیدنی روشن و گازدار موفقیت بزرگی بود، و این تا حد زیادی به این دلیل بود که من از یک شامپاین واقعا خوب (از 90+ Cellars) استفاده کردم و واقعاً واقعا جین خوب زنگ زد میمون 47. (می توانید دستوری که من استفاده کردم را پیدا کنید اینجا.)

و در آخر پنیر.

جدید من بهترین دوستان در پنیر بز فرانسه به اندازه کافی مهربان برای ارسال انواع منحط، خوشمزه بودند بزاز جمله Bethmale، Delice du Poitou و لبنیات مورد علاقه جدید من در سراسر زمین: Chabichou du Poitou. آنها به عنوان قطعات اصلی برای چند تخته پنیر ساده و بسیار زیبا که من با تکه های نان باگت برشته شده، چیپس بارانی، مربای انجیر، شیرینی، کورنیشون و کمی مخلوط زغال اخته خشک و بادام کنار هم قرار دادم، خدمت کردند.

مگر اینکه میزبان یک مهمانی شام واقعی باشید، پیش‌غذاهای کوچک و فینگر فودها بهترین راه برای سیر نگه‌داشتن مهمان‌ها و در عین حال ایستادن و گردش آنها در مهمانی هستند. ایستگاه‌های کوچکی برای میان وعده‌ها در اطراف اتاق ایجاد کنید، یا بار را در یک منطقه و غذا را در منطقه‌ای دیگر داشته باشید، که باعث می‌شود مردم تمام شب در یک گوشه یا یک اتاق احساس نکنند.

4. مطمئن شوید که لیست پخش شما واقعا حال و هوا را تنظیم می کند.

قبلاً گفته‌ام، اما تکرار این نکته ضروری است که فکر می‌کنم یک لیست پخش توانایی ایجاد یا شکستن یک مهمانی را دارد. این به تنظیم خلق و خوی افراد کمک می کند، مردم را به طرز فکر «پارتی» سوق می دهد و می تواند انرژی را در خود جمع کند یا در طول شب/روز آن را آرام کند.

برای مهمانی‌ام با تم فرانسه، می‌خواستم ترکیبی از موسیقی فرانسوی، مشخصا، و آهنگ‌های مهمانی سرگرم‌کننده داشته باشم که مردم را وادار به رقصیدن و نوشیدن کند. این ترکیب شامل هنرمندان پاپ فرانسوی نیز می شد کریستین و ملکه ها و فریاد زدنو همچنین تعدادی رابین، کمی بری وایت، بازی جاستین بیبر، The Notorious BIG و این آهنگ کاملا حماسی از INOJ شرط می بندم که شما به نوعی فراموش کرده اید اما اکنون بسیار هیجان زده هستید که دوباره در رادار خود داشته باشید.

5. همه را تشویق کنید تا مطابق با موضوع لباس بپوشند – و مطمئن شوید که شما هم همینطور.

ایده های منحصر به فرد تم مهمانی

من متوجه می شوم که برخی از افراد واقعاً تحت فشار لباس قرار می گیرند. آنها دوست ندارند مجبور به خلاقیت شوند، یا این که برای یک ثانیه احمقانه به نظر برسند. اما من واقعاً اهمیتی نمی دهم –لباس ها چیزی هستند که یک مهمانی تم را از سرگرم کننده و جشن به حماسی و فراموش نشدنی تبدیل می کنند.

یک موضوع آسان با تفسیری گسترده بهترین راه برای جذب حتی سرسخت ترین دوستان ضد لباس شماست. تلاش كردن. در مهمانی من در فرانسه، پیراهن های راه راه، یقه های یقه اسکی مشکی و حتی یک دختر شگفت انگیز که لباس ناپلئونی پوشیده بود، سبیل و همه چیز بود.

راه دیگر برای جذب روحیه دوستان این است که برخی از کارها را برای آنها انجام دهید. من یک بسته ۱۰ تایی کلاه‌های لباس در آمازون پیدا کردم و آن‌ها را بیرون آوردم و آماده پوشیدن آن‌ها کردم، که خنده‌دار بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، حتی توسط کسانی که قبلاً کاملاً لباس پوشیده بودند.

***

در پایان روز، یک مهمانی موضوعی فقط بهانه خوبی برای یک شب احمقانه و کمی نابالغ بودن است. تزیینات و لباس‌ها ما را وادار می‌کنند به زمانی که بچه بودیم فکر کنیم، و صادقانه بگوییم، چه چیزی بهتر از انتقال بخشی از آن شادی کودکانه در حین لذت بردن از نوشیدنی‌های بزرگسالان و تخته‌های پنیر AF درجه یک با افراد مورد علاقه‌تان چیست؟

به من بگو:

آیا شما هم مانند من یک میزبان طبیعی هستید یا ترجیح می دهید شرکت کننده باشید؟

> بیشتر در مورد سبک مهمانی را اینجا بخوانید