الهام بخش لباس: سبک تمرین تابستانی

فریب دادن ذهن شما تقریباً به طرز خنده‌داری آسان است. برای مثال؟ من همیشه متوجه شده ام که هیجان زده شدن در مورد لباس های تمرینی، من را برای ورزش کردن بسیار هیجان زده می کند. به همین دلیل، امروز در Style Girlfriend به سبک تمرین تابستانی می پردازیم.

اوایل این ماه، با یک حشره معده مواجه شدم که بیش از یک هفته طول کشید. من نمی توانستم چیزی فراتر از کراکر و آب زنجبیل با دمای اتاق را تحمل کنم.

اگر به دنبال این هستید که اندام ساحلی تابستانی خود را در یک فضای بیشتر…سنتی روش، گوش کن من یک برنامه ورزشی روتین با کمد تمرینی شیک را توصیه می کنم. زیرا مطمئناً، در حالی که ممکن است در آشپزخانه وزن کم کنید (در حالی که در کف آشپزخانه سبز می شوید)، در باشگاه بدنسازی سالم خواهید بود. با در نظر گرفتن همه موارد، این راه حل بلندمدت استراتژیک تری نسبت به دست زدن به یک حشره معده است.

شخصاً احساس خوبی دارم چگونه نگاه می کنم در حالی که من عرق می کنم گاهی اوقات تنها چیزی است که مرا به باشگاه می کشاند.

یک کیت ورزشی هوشمند و شیک تابستانی همه چیز در مورد آن است پارچه های رطوبت گیر برای ساق های فشرده، شورت های نه چندان کوتاه و پیراهن های باریک. به علاوه، کفش های کتانی سبک وزن که ظاهری جذاب دارند از.

در زیر چند الهام برای سبک تمرین تابستانی شما آورده شده است:

سبک تمرین تابستانی

1. ساق های فشاری را در نظر بگیرید

نحوه پوشیدن لباس های ورزشی در زمستان
مانند پدر مانند پسر: بروکلین و دیوید بکهام در شلوارهای ساق فشاری

باید اعتراف کنم. کمی طول کشید تا به ظاهر «لگینگ های فشرده زیر شورت تمرینی» در مورد پسرها برسم، اما اکنون همه در. فکر می‌کنم به این دلیل است که برای من، من دوست دارم زمانی که عرق می‌کنم تا حد امکان چند لایه بپوشم – به طور جدی، من حتی نمی‌توانم جوراب شلواری برای دویدن بپوشم وقتی دمای هوا بالای 60 درجه است. اما می‌دانم که شما هموطنان بیرون، شاید از من متواضع‌تر هستید.

مطابق با سلامت مردانمزیت پوشیدن ساق های فشاری برای تمرین “این است که ماهیچه های شما را فشرده می کند تا آنها را نگه دارد و با فشار دادن خون به سمت قلب، گردش خون را بهبود می بخشد.”

شلوار ساق زیر شلوارک نیز برای مردانی که ممکن است به دلایلی نسبت به اندام خود ناامن باشند، گزینه بسیار خوبی است. بدون قضاوت؛ همه ما در مورد ظاهرمان “چیز” خود را داریم. آنچه مهم است این است که اجازه ندهید شما را از دستیابی به اهداف تناسب اندامتان باز دارد. و سلام، اگر شما هم مانند قبیله بکهام بالا به نظر می رسید، ضرری هم ندارد.

تنها چیزی که می گویم این است که اگر مدتی است در مورد این ترند “لگی زیر شلوارک” کنجکاو شده اید، از نعمت #SGapproved برخوردارید تا آن را امتحان کنید.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

2. رنگ های تیره هستند

سبک تمرین تابستانی برای پسران
جو جوناس، جاستین تیمبرلیک و کانیه وست برای تناسب اندام تاریک می شوند

در حالی که در سال‌های گذشته، لباس‌های تمرینی من یک نقطه روشن – به معنای واقعی کلمه – در یک کمد بیشتر مشکی (می‌دانم، من کلیشه‌ای نیویورک هستم) بوده است، در حال حاضر رنگ‌های تیره را برای لباس تمرین احساس می‌کنم. مانند جو جوناس، جی تی و کانیه وست در بالا، چیزی شیک و کاربردی در مورد رنگ‌های جدی‌تر وجود دارد (شاید با الگوی ظاهری اینجا یا آنجا). نمی دانم.. شاید این زمانه ای است که در آن زندگی می کنیم؟

شاید از اثرات لاغری باشد. شاید یک کمد تمرینی پر از لباس‌های جاسوسی به ما احساس بدی بدهد.

هر چه که باشد، در حال حاضر، تجهیزات ورزشی hi-vis به نفع رنگ‌های تیره به پشت کمد کشیده می‌شوند.

شورت پوشاک الیورز، سبک تمرین تابستانی
الیورز پوشاک سرمه ای کوتاه، 68 دلار

3. مناسب را میخ کنید

شما لازم نیست که ابزار را فدای تناسب کنید یا سبک در تابستان در لباس‌های ورزشی که با بدن شما شکل می‌گیرند، بهتر می‌توانید حرکات خود را دنبال کنید، از فرم مناسب خود مطمئن شوید و، می‌دانید، در حالی که در حال انجام آن هستید، در انجام آخرین مجموعه لانگز خوب به نظر برسید.

یک جفت شورت همه کاره را انتخاب کنید که به راحتی با بقیه لباس شما هماهنگ شود و حتی می تواند به لباس های خیابانی منتقل شود.

به لطف رژه تقریباً بی پایان برندهای جدید و جالب ورزش مردانه مانند Olivers Apparel، Rhone، Four Laps، Public Rec و موارد دیگر، گزینه های زیادی برای یافتن تناسب اندام خود دارید.

شورت رون سوئیفت، سبک تمرین تابستانی
از طریق رون

پیراهن های تمرینی نیز بهتر از همیشه شده اند. فرقی نمی‌کند آستین‌پوش هستید یا تانک، فقط مطمئن شوید که یک تاپ اسپرت دارید.پارچه های ضد میکروبی و رطوبت گیر برای هر لایه.

آن، و یک جفت کفش ساخته شده است برای نوع ورزش شما انجام می دهید، و شما خوب هستید که بروید.

// سبک تمرین تابستانی #SGapproved را بخرید //

در مورد اینکه همه وسایل باشگاه خود را در چه چیزی حمل کنید؟

خب به یک چیز بستگی دارد. موقعیت مکانی موقعیت مکانی.

آیا در شهری زندگی می‌کنید که با ماشین به محل کارتان می‌روید و در یک گاراژ تاریک و زیرزمینی پارک می‌کنید؟ نزدیک‌ترین چیزی که قبل از ورود به لابی به تعامل انسانی می‌رسید، صحبت کردن با دی‌جی رادیویی صبحگاهی است؟

اگر اینطور است، پس به هر حال! بهترین زندگی خود را با یک اسپرت کاربردی داشته باشید از کیف بدنسازی با لوگوی بزرگی که در کنار آن به رنگ‌های فلورسنت و متالیک پاشیده شده است.

زیرا اگر آن چیز را در صندلی عقب ماشین خود رها کنید، هیچ کس واقعاً اهمیت نمی دهد که چگونه به نظر می رسد.

با این حال، اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید که رفت و آمد شما بیشتر است عمومی، منطقی است که در نگاه شما بیشتر مطالعه شود.

به این موضوع فکر کنید – اگر یک روز صبح زنی را در مترو دیدید که لباسی زیبا داشت، موهایش تمام شده، آرایش کرده بود، و …. یک جفت کفش کتانی زشت ارتوپدی روی پاهایش؟ آره خیلی ناز نیست

وقتی تابع مد را نادیده می گیرد، می تواند کل شما را از بین ببرد لک.

به خصوص زمانی که مورد توهین آمیز باشد بنابراین در تضاد با یک لباس شیک دیگر. مانند آن کیف‌های بزرگ نایلونی که توسط فوتبالیست‌های دبیرستانی و موش‌های ورزشگاه بزرگسال حمل می‌شوند – این به نوعی حال و هوای کلی «مرد بالغ» را که با بقیه اعضای گروه خود ترکیب کرده‌اید خراب می‌کند.

حالا، اگر در شهر رانندگی زندگی می‌کردم، در حین رانندگی به این طرف و آن طرف، با Uggs یا کفش‌های وحشتناک اما راحت، با یک تعویض سریع قبل از اینکه از صندلی جلو پیاده شوم، می‌پوشیدم.

هک، من حتی ممکن است وسایل بدنسازی ام را در یک کوله پشتی بیندازم اگر این تمام چیزی باشد که در اطراف داشتم. افسوس، من در نیویورک زندگی می کنم (جمله ای نیست که اغلب بگویم – فکر نمی کنم در مورد این شهر “افسوس” زیادی وجود داشته باشد)، ارزش این را دارد که در حین رسیدن به جایی که هستم کمی بیشتر “در” باشم. رفتن برای پسرا هم همینطوره شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است به دنبال آن باشد.

اگر در حال حاضر به دنبال یک کیف ورزشی هستید، سرمایه گذاری روی یک کیف دوشی شیک و بادوام منطقی است. مهم نیست کجا زندگی میکنید.

این کیف بسیار متنوع‌تر از یک کیف ورزشی اسپرت است – در کجای دیگر می‌توانید از یک کیف دوشی با سایز سر نایک در خارج از باشگاه استفاده کنید؟ اما یک کیف چرم کره ای برای هفته؟ شما می توانید آن چیز را هر کجا که بروید، بدون پارکینگ تاریک ببرید. چیزی ساده، مانند این یکی از Topo Designs، عالی است.

به دنبال ایده ها و نکات بیشتری برای افزایش تمرینات خود هستید؟ در کلاس‌های TRX لاغر شوید و در کلاس‌های محبوب خانم‌ها کم‌قدم شوید.