الهام بخش لباس: سبک تابستانی در شهر

لباس‌های تابستانی مردانه به سبک خیابانی یک هفته را در جدیدترین قسمت از مجموعه «سبک پسر واقعی» در Style Girlfriend بررسی کنید.

گابی مایرز از تیم SG برای اولین بار با گرگ وش در دبیرستان ملاقات کرد، جایی که این دو به سرعت به سبک شخصی که کاملاً در حومه خواب آلود پنسیلوانیا آنها نمی گنجید با هم پیوند خوردند.

دوستان با هم کراس کانتری دویدند (در مورد اینکه چه کسی رکورد سریعتر 5000 متر را دارد خبری نیست) و لباس های منحصر به فرد را برای سرگرمی مقایسه کردند.

من یک سفر میدانی را به یاد دارم که در آن او مانند وسلی اسنایپس لباس می پوشید تیغه،” او به من گفت.

حالا دو تا رفیق زنده کراس کانتری (گابی در منطقه خلیج و گرگ در شهر نیویورک) و سعی کنید سبک دیگری را از فیدهای IG مربوطه خود انتخاب کنید.

در زیر، پنج روز از لباس تابستانی مردانه استایل خیابانی الهام گرفته از مدیر حساب کاربری آژانس تبلیغاتی:

دوشنبه
سبک خیابانی مردانه تابستانی

در حالی که من با رنگ بیگانه نیستم، در چند سال گذشته به یکی از طرفداران پر و پا قرص ظاهری خنثی تبدیل شده ام. با این اوصاف، من هنوز عاشق جزئیات کوچکی مانند تاج روی پیراهن یا قلاب کش با لگدهایم هستم (و آیا می توانید بگویید که من عاشق کرفس هستم؟).

این پیراهن از خط جدید راسل وستبروک Honor The Gift، شلوار کتان پایه و Jordan Legacy 312 است.

این قبل از یک شام خوشمزه دریایی در مکزیکو سیتی در حین عکسبرداری کار بود. به دنبال ظاهری کم‌رنگ‌تر بودم، زیرا معمولاً در طول یک عکس گرفتن‌هایم «جالب‌تر» می‌شوند.

سهشنبه
سبک خیابانی مردانه تابستانی

من هنگام قرار دادن یک تناسب در کنار هم بسیار آماده هر کاری هستم، به این ترتیب در نهایت با پوشیدن یک کت بلیزر ارزان قیمت Jos. A. Bank، پاشنه های زنگوله دار (از Hammies) و یک پینی برش خورده Sixers Mitchell & Nes Hardwood Classics به من دست می زنم. یک بازی پلی آف سیکسرز

IMO، آیتم‌های نمادینی که معمولاً آنها را نمی‌بینید، اما به نوعی کار می‌کنند.

من واقعاً فقط یک قانون برای مد دارم-کلید بیرون کشیدن آن، پوشیدن آن است.

از زمانی که بازی را بردیم ممکن است درگیر چیزی باشم… اما شاید از زمانی که سری را باختیم نه.

چهار شنبه

من به دنبال یک ظاهر آمریکایی کلاسیک بودم … منهای امپریالیسم، نژادپرستی، جنگوئیسم و ​​غیره.

آیا من به بازی لیگ بولینگ می روم؟ شاید با سیدنی سوینی روی یک پیکاپ کلاسیک کار کنیم (من آرزو می کنم)؟ چه کسی می‌داند، اما یک پیراهن بولینگ، تاپ تاپ، شلوار جین شسته شده، و تعدادی New Balances به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است که همه این کارها را انجام دهد.

یا در این مورد نوشیدنی های پشت بام.

پیراهن قدیمی با رنگ‌های CDMX، شلوار جین لی ارزان‌قیمت و New Balance 550s در رنگ‌های سفید و قرمز است.

پنج شنبه
استایل خیابانی مردانه

وقتی نمی توانید بفهمید چه پیراهنی بپوشید چه می کنید – معلوم می شود که نپوشیدن پیراهن می تواند راه حل باشد.

به آژانسی رفتم که در مهمانی سالانه در آن کار می‌کنم و به دلیل فلج شدن تصمیم، تصمیم گرفتم «سینه» را در دو سینه بگذارم.

وقتی به مسیر عجیب‌تری می‌روم، دوست دارم برای بقیه لباس‌ها نسبتاً ساده بروم. شاید چند قطعه تاکیدی.

در این مورد، ما مروارید داریم (آنها فقط برای دختران و هری استایلز نیستند!)، یک بلیزر دو سینه ASOS، و چکمه‌های کابویی Lucchese stingray (اووب‌های دست دوم).

در کل هدفم بود شیک و در عین حال شیک، و نگاه یک ضربه بود!

جمعه
استایل خیابانی مردانه

این روز در آژانس من روز تصویر بود، بنابراین من مشخصاً قصد داشتم چیزی را جمع آوری کنم. من عاشق زمانی هستم که همه چیز کار می کند – مانند اینکه چگونه طلای ژاکت من با شلوار گل همیشه بهار من هماهنگ می شود.

هر چند قطعه مورد علاقه من در اینجا ژاکت است. این متعلق به کسی بود که یکی از دوستانم با او ارتباط برقرار می کرد و او آن را در محل او گذاشت و او آن را به من داد.

من نمی دانم چند ژاکت با گربه های گلدوزی شده منحصر به فرد وجود دارد، اما، برای من، این یک نوع است. سه تشویق برای عشق (؟) پیدا شد و عشق گم شد. ژاکت از Pay’s است. شلوارها Honor The Gift هستند. کفش ها Yeezy 700 V3s هستند.


سبک گرگ در یک نگاه

سبک من در سه کلمه

اگر کار کند!

اولین خاطره مد

پوشیدن کت و شلوار به کلیسا در کودکی احتمالاً قسمت مورد علاقه من از کلیسا بود. گفته شد – از نظر گذشته، تناسب ها آنقدر که من در آن زمان فکر می کردم سخت نبود، lol.

برند مورد علاقه پوشاک “Splurge”.

ایمه لئون دور. من فقط هر کاری که آنها در حال حاضر انجام می دهند را دوست دارم. متأسفانه، گرفتن قطره های آنها می تواند بسیار سخت باشد.

برند لباس مورد علاقه “دزدیدن”.

من واقعاً این مارکی را دوست دارم که به طور انحصاری در ASOS (می دانم که می دانم) به نام Collusion به فروش می رسد. آنها چاپ های جالب زیادی دارند و من عاشق جفت کردن یکی از قطعات مقرون به صرفه آنها برای تکمیل ظاهر رده بالا هستم.

سبک شخصی یک مرد مهم است زیرا…

هیچ چیز پیشگامانه ای در اینجا وجود ندارد، جز سبک یک مرد، نامه پوششی او. در عرض چند میلی ثانیه، مردم تصور می کنند که چه چیزی برای شما مهم است، علایق شما چیست، می خواهید مردم شما را چگونه ببینند و گاهی اوقات، شما خود را چگونه می بینید.

سبک شما می تواند شما را وارد یک اتاق، یک گفتگو، یک گروه دوستان، یک رابطه کند و مهمتر از همه – می تواند از یک راندو در خارج از یک بار در ساعت 230 صبح یک سیگار برای شما بیاورد. هر چیزی که یک مرد می پوشد و انجام می دهد سبک او است و استایل یک مرد همه چیز است.