اعتماد به نفس برای مردان: راهنمای 3 مرحله ای

سلام! اکتبر اینجا در Style Girlfriend ماه اعتماد به نفس است. در تمام طول ماه، داستان‌های شخصی، نکات کاربردی و میان‌برهای تقویت‌کننده جسارت را در این موضوع به اشتراک می‌گذاریم.

روز پیش، داشتم یک تئوری خودم را برای یکی از دوستان توضیح می دادم که متوجه شدم ارزش آن را دارد که اینجا در SG برای شما نیز ثبت شود. به اندازه مثلث برمودا گریزان است، من آن را گرداب اعتماد می نامم.

ایناهاش:

چگونه خودتان را حمل می کنید (خونسردی شما) بر احساس شما نسبت به خودتان تأثیر می گذارد (اعتماد به نفس شما) که بر نحوه دید دیگران شما تأثیر می گذارد (جذابیت درک شده شما).

در اینجا، به این روش فکر کنید:

خونسردی → اعتماد به نفس → جذابیت

البته، هر نقطه در مثلث آغاز یا پایان نیست. همه آنها به یکدیگر ضربه می زنند و در خود فرو می ریزند تا یک چرخش مداوم از “درهم شکستن” عمومی (یا فقدان آن) را تشکیل دهند.

ولی! اگر به دنبال یک مکان خوب برای شروع هستید، بیایید با خونسردی شروع کنیم.

1. چرا خونسردی برای اعتماد به نفس مهم است

اینکه چگونه خود را تحمل می‌کنید، به طور ناخودآگاه به افراد اطرافتان نشان می‌دهد که چگونه با شما رفتار کنند.

چون چگونه خودت را حمل می کنی (خونسرد و آرام؟ مضطرب و عصبانی؟) در نهایت نمایشی از چگونگی است شما از خودت پذیرایی کن.

پیت دیویدسون

شما به مردم یاد می دهید که چگونه با شما رفتار کنند!

اگر حس کنترل را فرافکنی کنید، دیگران درسی را که شما از شما می گیرند جذب خواهند کرد هستند تحت کنترل.

از طرف دیگر، اگر شما a دانش آموزی که خواندن را انجام نداد سعی می کرد روی صندلی خود خم شود و فراخوانی نشود حال و هوا، که توسط دیگران نیز برداشت خواهد شد.

و البته، در اینجا خیلی چیزها پیچیده است، زیرا یک زن به مردان در مورد جایگاه اجتماعی آنها در یک سیستم مردسالار فرض می کند که به تعویق می اندازد برای مردان… اما در آن سیستم، هنوز یک سلسله مراتب وجود دارد!

من مطمئن هستم که همه ما می توانیم نمونه هایی از مردانی را در ذهن خود تجسم کنیم که خونسردی بسیار کمی دارند.

مردانی که تیک های عصبی دارند یا صدایی ملایم و نامطمئن دارند که شنیدن آنها را سخت می کند. یا مردانی که حتی به پیش پا افتاده ترین و بی بحث ترین سوال پاسخ های مبهم می دهند.

و سپس دیگرانی هستند که به نظر می رسد انرژی اتاق را فقط با حضور خود کالیبره می کنند.

بروس اسپرینگستین دارای حس آرامش فوق بشری است. من می خواهم با آن شخص در آسانسور گیر کنم، زیرا شما فقط می دانید که او می داند باید چه کار کند.

بروس اسپرینگستین
نترس، رئیس اینجاست

2. چگونه خونسردی منجر به اعتماد به نفس می شود

بنابراین، چه احساسی به شما دست می دهد وقتی که کنترل خود را در دست دارید و دیگران آن را تصدیق می کنند؟

اعتماد به نفس، درسته؟!

وقتی خونسردی را به دست می آورید، اعتماد به نفس آنقدرها هم زیاد نیست. اعتماد به نفس به عنوان “احساس اطمینان از خود ناشی از قدردانی فرد از توانایی ها یا ویژگی های خود” تعریف می شود.

وقتی با طول موج “من این را گرفتم” زندگی می کنید، جای تعجب نیست که احساسی که از خود می دهید یکی از این حس ها باشد. قابلیت.

اما بچه های من، توجه به این نکته بسیار مهم است که خونسردی و اعتماد به نفس یک کار درونی هستند! از طریق الف برای هر شخصی متفاوت است ترکیبی از تسلط بر مهارت‌ها، مدیتیشن، خودگویی مثبت، ایمان مذهبی، و چه کسی می‌داند چه چیز دیگری در ظرف است، یا با خونسردی (و در نتیجه اعتماد به نفس) بیرون می‌آییم یا نه.

یعنی all-llll درونی؛ داخلی. تمام تعریف و تمجیدهای دنیا نمی تواند باعث شود یک فرد ناامن احساس امنیت کند. شما باید خودتان آن کار را انجام دهید.

3. چگونه اعتماد به نفس منجر به جذابیت می شود

برخلاف آنچه اینترنت دوست دارد شما باور کنید، اینطور است نه ماشین های فانتزی یا سیگارهای گران قیمت که یک مرد را جذاب می کند.

آیا این اعتماد به نفس برای مردان است؟
instagram.com/mens_ اعتماد

وقتی احساس آرامش و اعتماد به نفس کردید، شما اراده شروع به دیدن نمایشگرهای خارجی در جهان … من آن را اعتبار سنجی نمی نامم، اما بازخورد.

هنگامی که کنترل خود را در دست دارید و اعتماد به نفس خود را نشان می دهید، دیگران به آن واکنش نشان می دهند.

فرقی نمی‌کند قد، وزن، یا ضخامت بینی‌تان، وقتی اعتماد به نفس کاملی را ایجاد می‌کنید، زنان شما را جذاب می‌بینند.

نه همه آنها، اما بیشتر از آن چیزی بود که با شانه های فرو رفته و صدایی پر از ترس وارد اتاق می شدی.

در اینجا مثالی از این است که چگونه اعتماد به خود باعث جذب دیگران می شود.

هر چه نسبت به او به عنوان یک نامزد احساس می کنید، این کلیپ از الیزابت وارن را تماشا کنید که توضیح می دهد پس از دیدن او در کلاس درس چگونه می دانست که می خواهد با همسر فعلی اش ازدواج کند:

خوب بودن در کاری که انجام می‌دهید و به توانایی‌های خود اطمینان دارید، بسیار جذاب است!

***

بنابراین، چگونه می توانید گرداب اعتماد را بردارید و آن را برای خود کار کنید؟

نکته 1 اعتماد به نفس برای مردان:

روی تمرینات بهبود وضعیت بدن تمرکز کنید

من قصد ندارم وارد علم آن شوم (زیرا قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم!)، اما بدانید که وضعیت بدنی خوب به طور قطعی اعتماد به نفس شما را بهبود می بخشد. و این اعتماد به نفس، نه جت های بزرگ یا جت های شخصی، ویژگی شماره 1 است که زنان در مردان جذب می شوند.

به برخی از مردان کمتر خوش‌تیپ‌تر با حالت مستقیم رامرود فکر کنید: جیسون استاتهام، شاید، یا لستر هولت.

… هوم، ممکن است در واقع یک هک خوب باشد. وانمود کنید که یک ستاره سینما در اکشن یا گوینده خبر هستید که عناوین روز را ارائه می دهد. شما هرگز آن بچه ها را خمیده نمی بینید!

همانطور که دوست من پیتر در The Essential Man می گوید: «برای اقدام لازم نیست با اعتماد به نفس شروع کنید، بلکه با انجام اقدامات کوچک اعتماد به نفس ایجاد می کنید.»

و وضعیت بدن چیز کوچکی است که به یک چیز واقعاً بزرگ تبدیل می شود. وضعیت بدنی خوب منجر به بهبود اعتماد به نفس و حتی سلامت و تندرستی کلی می شود.

هر جا که تصمیم گرفتید وارد گرداب اعتماد به نفس شوید، این کار را با شانه های خود به عقب و قفسه سینه سربلند انجام دهید.

نکته 2 اعتماد به نفس برای مردان:

به احساس خود نسبت به دیگران توجه کنید و علت آن را بررسی کنید

به راحتی می توان گفت: «خب البته آن مرد مطمئن به نظر می رسد او دارد [a ton of money, supermodel good looks, yada yada]”

اما چرا زمانی را برای بررسی واقعی احساسات خود اختصاص نمی دهید؟

به عنوان مثال، برای مرد ثروتمند، آیا او در بیست و دو سالگی برای استارتاپی که بعدا بر اساس یک ایده خوب و یک ارائه قاتل فروخت، سرمایه مخاطره‌آمیز را افزایش داد؟ این باید مقداری ماوراء طبیعی چتزپا را مصرف کرده باشد. او آن را از کجا آورد؟ چگونه اعتماد به نفس و خونسردی خود را توسعه داد؟

اگر شروع کردن با افرادی که به نظر می‌رسد در پایه سوم به دنیا آمده‌اند بسیار سخت به نظر می‌رسد، به اطرافیان خود بدون ویژگی‌هایی که به راحتی اشاره می‌کنند، نگاهی بیندازید که با این وجود آن‌ها را در بازی اعتماد به نفس از بین می‌برند و بفهمید چه چیزی باعث می شود آنها را تیک بزنید.

معمولاً، شما آن را در یک احساس تزلزل ناپذیر از خود خلاصه می کنید که به طور طبیعی به آرامش و اعتماد به نفس سرازیر می شود.

نکته 3 اعتماد به نفس برای مردان:

با خودت صحبت کن

آره واقعا! علاوه بر کارهایی که قرار است در باشگاه انجام دهید، از آینه ها به نفع خود در راه های ذهنی بیشتری استفاده کنید.

به چشمان خود نگاه کنید (در خلوت، در حالت ایده آل) و بگویید: «من لایق آن هستم [insert desired feeling here]”

من لایق عشق رمانتیک هستم / fامنیت مالی / شادی من شایسته-تمام استاپ هستم.

با لبخند بگو با قاطعیت بگو

شما می دانید که من به “تقلبی تا زمانی که آن را درست نکنید” اعتقادی ندارم، و این آن نیست حتی اگر احساس فوق العاده ای داشته باشید و-شایسته عشق رمانتیک/موفقیت/تحسین، این فقط یک فکر است.

و خبر خوب در مورد افکار این است که می توانید شروع به فکر کردن به افکار مختلف کنید که ممکن است به پایان برسد احساس به همان اندازه درست است و نتیجه بسیار مثبت تری ایجاد می کند.

زیرا آنچه هست، «من یک بازنده هستم. زنان مرا دوست ندارند» اما فکری که به خود می گویید؟

آیا این درست است فقط به این دلیل که وقتی Bumble را باز می‌کنید، مغزتان آن را به سمت شما می‌ریزد؟ نه، و آیا “من هنوز زن مناسبی را ملاقات نکرده ام، اما من ارزش یک رابطه عاشقانه را دارم” می تواند به همان اندازه صادق باشد؟ شرط می بندی.

خوبی تغییر افکارتان این است که حس آرامش شما را تغییر خواهند داد. شما ارتعاشات جدید و مطمئن تری را منتشر خواهید کرد! و حال و هوای جدید مردم را تشویق می کند تا به روش های جدید با شما ارتباط برقرار کنند.

به این فکر کنید که آیا همسر یا دوست دختری تا به حال به خودش اما در مقابل شما گفته است “من چاق هستم”. آیا این باعث شد که کم و بیش جذب او شوید؟ احتمالا کمتر، درست است؟ و نه به این دلیل که فکر کردی خدای عزیز حق با اوست! من اینجا چیکار میکنم؟! بگذار بروم یک زن واقعاً لاغر پیدا کنم تا بدن استخوانی اش را به بدن من فشار دهد!

نه، به این دلیل است که شما از این فکر خسته شده اید که باید به عنوان پمپ دوچرخه انسانی او عمل کنید، و احساس تهی شده او از ارزش خود را افزایش می دهد.

شما می خواهید با کسی باشید که کار پمپاژ را انجام داده است خودشان بالا شما می خواهید با زنی باشید که ممکن است بگوید: “آره، اگر من از خوردن پنیر و شکر دست بکشم احتمالاً 10 پوند وزن کم می کنم، اما همچنین زندگی بدون این چیزها بی ارزش خواهد بود، بنابراین فکر می کنم فقط باید منحنی ها را تکان دهم. دارم.” چقدر سکسی است!

پس باش که شخص فردی باشید که احساس می کند شایسته و با اعتماد به نفس و جذاب است و حدس بزنید چه چیزی؟ از نظر دیگران شایسته و با اعتماد به نفس و جذاب به نظر می رسید.

و شما بروید! گرداب.

افکاری دارید؟ به توییتر سر بزنید و بیایید در مورد آن صحبت کنیم!

***

خدمات خرید مجازی

آماده هستید که وارد شوید و احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید؟ با یکی از اعضای Team SG در مورد اینکه چگونه کمد خود را در حالت افزایش اعتماد به نفس قرار دهید صحبت کنید.