اشتباهات در هنگام خرید لپ تاپ و محافظت های لازم بعد خرید

بعید است که افراد حرفه‌ای در فناوری، خواه توسعه‌دهنده، مهندس، دانشمند داده یا طراح باشند، در دام کارکنان فروش لپ تاپ بیفتند. آنها را نمی توان با یک لپ تاپ غیربهینه راضی کرد و نه با وعده های فروش تو خالی پس فهمیدید که این مقاله برای چه کسانی مناسب است، بله در راهنمای خرید لپ تاپ به آن ها اشاره میکنیم.

و با این حال، هنگام باز کردن یک وب سایت خرید، دقیقاً به دلیل متخصص بودن، قدرت قضاوت خود را بیش از حد برآورد می کنند، که ممکن است آنها را مستقیماً به پشیمانی خریدار سوق دهد. حتی اگر آنها مشخصات فنی لپ تاپ مورد نظر خود را مانند پشت دست خود بدانند، ممکن است از جزئیات دیگری که یک مصرف کننده معمولی تر متوجه آن می شود غفلت کنند.

به عنوان مثال، یک متخصص فناوری اطلاعات در هر زمینه ای باید هنگام خرید یک لپ تاپ به چه مشکلاتی توجه کند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم!

1. به دنبال ارزانترین مدل موجود
همه ما دوست داریم بدون توجه به مشخصات، به دنبال معاملات عالی باشیم. این بزرگترین اشتباهی است که می توان انجام داد. صرف کمی بیشتر برای یک لپ‌تاپ خوب که بهترین مشخصات را ارائه می‌کند و پشتیبان‌گیری از آن با یک برنامه گارانتی طولانی‌مدت می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و در مورد عملکرد بسیار مفید باشد. برندهایی وجود دارند که مشخصات مختلفی را ارائه می دهند، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد یکی، حتماً تحقیق کنید.، به دنبال یکی از پردازنده های نسل هفتم اینتل Core i3 باشید. اگر می خواهید راه AMD (دستگاه های میکرو پیشرفته) را انتخاب کنید، به دنبال یک لپ تاپ با APU دو هسته ای AMD A9 باشید.

2. انتخاب لپ تاپ با رم ناکافی
آخرین اخبار فناوری، نظرات و نظرات در مورد محصولات فناوری را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید

اگر قصد دارید ویندوز را روی لپ تاپ خود اجرا کنید، به هیچ قیمتی به رم 2 گیگابایتی بسنده نکنید. این سیستم عامل شما را خفه می کند و تاخیر زیادی خواهید دید. توصیه می کنیم لپ تاپی با حداقل 4 یا 8 گیگابایت رم تهیه کنید. حتی اگر لپ‌تاپ با ظرفیت رم مورد نظر خود ندارید، مطمئن شوید که دارای رم قابل ارتقا است، بنابراین همیشه می‌توانید زمانی که بودجه‌تان اجازه می‌دهد، آن را به سرعت‌های بالاتر ارتقا دهید.

متخصصان فناوری اغلب در زمینه خود متخصصان فوق‌العاده ای هستند. اما یک متخصص مانند هر کس دیگری انسان است و بنابراین در معرض خطای انسانی است.

این مقاله به عنوان راهنمای خرید لپ‌تاپ ایست – شما نیازهای خود را بهتر می‌دانید و بهترین قاضی خواهید بود.

اما شاید فقط یکی از این ورودی ها به شما کمک کرد تا چیزی را که قبلاً به آن فکر نکرده بودید در نظر بگیرید. و اگر اینطور است، پس این مقاله هر کاری را که قرار بود انجام دهد انجام داد.

حفاظت از لپ تاپ

How-To Geek دارای مجموعه عظیمی از نکات برای حفظ عملکرد نرم‌افزار کامپیوتر شما – به غیر از تلفن هوشمند، مرورگر وب و سیستم عامل شما – است. بیاموزید که چگونه عمر باتری iPad خود را افزایش دهید، از Google برای جستجوی یک وب سایت و موارد دیگر استفاده کنید.

1. تعمیر و نگهداری کامپیوتر
این وبلاگ خود را به‌عنوان «یک منبع شما برای همه رایانه‌ها» نام‌گذاری می‌کند، و این توصیف بسیار دقیقی است. یاد بگیرید چگونه یک شبکه خانگی بسازید، نرم افزارهای جاسوسی را متوقف کنید و هارد دیسک قدیمی خود را پاک کنید. حتی برای افرادی که قصد خرید جدید را دارند، بررسی‌هایی درباره جدیدترین و بهترین رایانه‌های شخصی مک و رایانه‌های شخصی وجود دارد.

2. Ars Technica Guides
بیشتر مردم می‌دانند که Ars Technica بهترین سایت برای اخبار و بررسی‌ها در مورد همه چیزهای فنی است. اما آیا می‌دانستید که آن‌ها فهرست نکات مفید و راهنماهایی را نیز منتشر می‌کنند؟ برای بررسی دسته «راهنماهای» آن‌ها، از پیوند بالا دیدن کنید و یاد بگیرید که چگونه دستگاه Android خود را بهبود ببخشید، از تلویزیون HD بهترین استفاده را ببرید و در مورد جدیدترین ابزارها و ابزارها برای رایانه و نیازهای سرگرمی خانگی خود مطالعه کنید.

3. نرم‌افزار و سیستم عامل خود را به روز کنید
مربیان دوره‌های فناوری اطلاعات ما در سنگاپور به اشتراک می‌گذارند که نرم‌افزار و سفت‌افزار قدیمی کامپیوتر شما را کند می‌کند. مرتباً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را بررسی کنید که می‌تواند تجربه رایانه شما را بهبود بخشد و از پیشرفت‌های سیستم‌افزار به‌روز باشید. اینها تضمین می کند که تجربه استفاده از لپ تاپ شما به طور مداوم مثبت است.  به این موارد حفظ و نگهداری لپ تاپ بعد از خرید توجه کنید که برای نگهداری از لپ تاپ می توانید به این لینک بروید.

4. از Nerds حمایت کنید
The Support Nerds یک شرکت پشتیبانی فنی است که نکات و ترفندهای رایگان را در وبلاگ خود ارائه می دهد. نحوه حذف ویروس ها، تعمیر Outlook و موارد دیگر را بیاموزید. همچنین می توانید برای مسائل فنی جدی مستقیماً با آنها تماس بگیرید.