استایل اداری مردانه برای هر کد لباس

ساختن یک کمد لباس کپسولی برای استایل خارج از کارتان راهی عالی برای اینکه هر بار که لباس می‌پوشید، احساس یک میلیون دلار کنید. اما در محل کار چطور؟ اگر صادق باشیم، خیلی اوقات، آقایان کد لباس اداری خود را بهانه ای برای لباس پوشیدن می بینند، خوب … تنبل و خسته کننده.

افشای کامل: ما خانم ها هم در این مورد مقصریم… اما، هی، این به ما مربوط نمی شود!

که افتضاح است!

زیرا شما می توانید در محل کار هم مانند آخر هفته ها باحال و شیک به نظر برسید مقدار کمی کمی تلاش

چگونه کدهای لباس اداری برای مردان تغییر کرده است

اگر به دفتری برمی‌گردید که سال گذشته تعطیل بوده و تغییر کرده است، ممکن است کد لباس را تغییر دهید.

شاید همکاران راحت تر به نظر برسند. مانتوهای اسپرت جای خود را به ژاکت‌های پشمی یا حتی سویشرت‌های یقه‌دار داده‌اند. شینیوها در تمام روز/هر روز جای خود را به شلوار جین داده اند.

یا مردم راه دیگری رفته اند! بعد از مدت‌ها عرق کردن، همه لباس‌های آراسته‌ای را به تن می‌کنند که برای همیشه نتوانسته‌اند بپوشند.

شاید شما یکی از میلیون‌ها آمریکایی باشید که شروع به کار کرده‌اند جدید شغل در یک محل کار کاملا متفاوت؟ اگر چنین است، ممکن است اصلاً راهنمایی زیادی در مورد سبک اداری دریافت نکنید.

مطمئناً، منابع انسانی ممکن است به کد لباس در مصاحبه شما اشاره کند، اما شما واقعاً بهترین کار را دارید که از سبک همکاران جدید بالقوه خود در حین عبور از اتاقک آنها استفاده کنید.

شاید این یک محیط کاری معمولی و تازه کار باشد که همه در آن شلوار جین و کفش کتانی به تن دارند. یا شاید بانکداری سرمایه گذاری باشد و همه با کت و شلوار منهای کاپشن اما به علاوه یک پارچه پشمی شرکتی ظاهر شوند.

داشتن این نوع نرده‌های لباس غیر رسمی می‌تواند هنگام ساخت کمد لباس مفید باشد. هی، باید از یه جایی شروع کنی!

چرا خوب لباس پوشیدن در محل کار مهم است

حالا، می‌توانید دست‌هایتان را بالا بیاورید و بگویید: «خب، حدس می‌زنم مثل بقیه در دفتر لباس بپوشم.»

اما این کاملاً کسل کننده است و شما آدم خسته کننده ای نیستید.

علاوه بر این، اگر طوری لباس بپوشید که احساس شگفت انگیزی در شما ایجاد کند، در انجام وظایف حرفه ای خود اطمینان بیشتری خواهید داشت!

بدون توجه به کد لباس اداری می توانید در سبک اداری روزمره بدرخشید.

در زیر، راهنمای مرد برای سبک اداری برای هر کد لباس:

البته، در مورد کدهای لباس اداری، تفاوت های زیادی در درجه وجود دارد. به خصوص برای مکان‌های کاری که از نظر فنی هیچ کد لباسی وجود ندارد، که ما می‌گوییم حتی گیج‌کننده‌تر است.

اگر به ایده لباس پوشیدن برای شغلی که می خواهید نسبت می دهید، ارزش آن را دارد که کمد خود را با لباس هایی تهیه کنید که شما را در انتهای بالایی از سبک پایه هر دفتری رها کند.

اول؟ کد لباس رسمی – یا اصلا وجود ندارد!

1) کد لباس اداری گاه به گاه

سبک گاه به گاه محل کار برای مردان
پیراهن: مرد انبه

سبک اداری برای پسران در یک محل کار معمولی

SG می گوید: کد لباس غیررسمی کمترین کد لباس در بین هر محل کار است.

اساساً به این معنی است که “با شورت جین بریده ظاهر نشوید، اما صادقانه بگویم که ما اهمیتی نمی دهیم.” این نوع لباس پوشیدن در فرهنگ فناوری و راه اندازی رایج است.

که برای کیف پول شما عالی است، زیرا نیازی به سرمایه گذاری در کمد لباس کار و آخر هفته ندارید. با این حال، از یک کد لباس رسمی معمولی به عنوان بهانه ای برای ظاهر شدن در دفتر استفاده نکنید.

نکته حرفه ای: اجناس مناسب مانند شلوار جین تیره باریک یا صاف، پیراهن‌های اسپرت بدون چروک و کفش‌های کتانی چرمی همگی از لوازم اصلی لباس‌های غیررسمی هستند. حتی یک تی شرت با پارچه سنگین تر (و بدیهی است که بدون لکه است) می تواند در یک دفتر کار معمولی کار کند.

بلوک های ساختمانی کد لباس گاه به گاه:

فروشگاه های خوبی برای خرید کدهای لباس غیررسمی:

لوازم ضروری محل کار خود را بخرید:

2) کد لباس گاه به گاه تجاری

سبک اداری برای پسران در یک محل کار گاه به گاه تجاری

SG می گوید: کد لباس گاه به گاه تجاری از نظر رسمی بودن یک پله بالاتر از سبک اداری غیر رسمی است. شما (احتمالا) هنوز هم می توانید شلوار جین خود را بپوشید، اما به جای تی شرت، یک کت اسپرت و پیراهن آکسفورد می پوشید.

نکته حرفه ای: وقتی هوا سرد شد، با یک پلیور سبک و نه یک پشم گوسفند برند شرکتی، لایه برداری کنید. لطفا.

بلوک‌های سازنده کد لباس غیررسمی تجاری:

فروشگاه های خوب برای خرید کدهای لباس غیررسمی تجاری:

خرید لوازم ضروری تجاری:

3) کد لباس حرفه ای تجاری

سبک اداری برای پسران در یک محل کار “حرفه ای تجاری”.

SG می گوید: کد لباس “حرفه ای کسب و کار” فقط چند مدل لباس است ژوش ها به دور از رسمی ترین کد لباس، که (شما حدس زدید) “رسمی تجاری” است.

کت و شلوار می پوشی…اما شاید بدون کراوات. یا به جای شلوار جین، یک کت اسپرت با شلوار مجلسی می پوشید.

نکته حرفه ای: هنگامی که یک جلسه مشتری بزرگ دارید، یا در مقابل یک گروه بزرگ صحبت می کنید، یک سطح بالاتر از کد لباس معمول خود بپوشید.

بنابراین، اگر در یک دفتر کار معمولی هستید، در روز بزرگ یک لباس “کسب و کار غیر رسمی” بپوشید. اگر در یک دفتر با کد لباس غیررسمی تجاری کار می کنید، برای آن جلسه با مشتری، لباس «حرفه ای کسب و کار» بپوشید.

بلوک های ساختمان کد لباس حرفه ای کسب و کار:

فروشگاه های خوب برای خرید کدهای لباس حرفه ای کسب و کار:

خرید ملزومات حرفه ای کسب و کار:

4) کد لباس رسمی تجاری

سبک اداری برای پسران در یک محل کار “رسمی تجاری”.

SG می گوید: رسمی‌ترین کد لباس، قطعاً می‌دانید که آیا قبل از اولین روز خود وارد یک محیط «رسمی تجاری» می‌شوید یا خیر. این کد لباس بیشتر برای مشاغل سنتی مانند بانکداری محفوظ است.

نکته حرفه ای: اجازه ندهید نیاز به پوشیدن کت و شلوار هر روز شما را با لباس هایتان تنبل کند! شما می توانید استایل شخصی خود را با لمس هایی مانند ترکیب جالب پیراهن و کراوات، جوراب های شیک و لوازم جانبی غیرمنتظره نشان دهید.

بلوک های سازنده کمد لباس راه اندازی:

فروشگاه های خوب برای خرید کدهای لباس رسمی تجاری:

خرید ملزومات رسمی کسب و کار:

5) کمد لباس WFH

سبک “دفتر” برای مردانی که از خانه کار می کنند

SG می گوید: البته، بسیاری از پسرها در دفتر کار نمی کنند. به خصوص در سال 2021، افراد بیشتری از هر زمان دیگری از خانه کار می کنند.

برای کسانی که در زندگی WFH زندگی می کنند، روی اصول اولیه راحت سرمایه گذاری کنید که به شما کمک می کند بهترین *و* به نظر برسید و احساس کنید که می تواند در هنگام ناهار قدم زدن شدید در اطراف محله را تحمل کند. فکر کنید: ورزشی، ارتقا یافته.

نکته حرفه ای: این زمانی است که بیشتر از آنچه عادت کرده اید، صرف خرید لوازم اصلی کمد لباس مانند تی شرت، هنلی، و شلوار دوشی کنید. زمانی که لباس‌های راحتی را که احساس نمی‌کنید لباس‌های راحتی بپوشید، ارزش آن را دارد.

بلوک های ساختمانی کمد لباس راه اندازی:

فروشگاه های خوب برای خرید کدهای لباس رسمی تجاری:

خرید لوازم ضروری WFH:

***

برای مرتب کردن سبک اداری خود کمک می خواهید؟ تیم SG می تواند یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما تنظیم کند. اینجا بیشتر بیاموزید