از گیره های کاغذی به عنوان یقه استفاده نکنید

اخیراً در مورد Style Girlfriend Slack گپ خوبی در مورد یقه ماندن داشتیم.

آره واقعا.

برخی یا استایلیست های ما موافق نوع آهنربای فلزی بودند، برخی مخالف. اما همه ما موافق بودیم که یقه ترد چیز خوبی است.

شاید به همین دلیل بود که وقتی این هفته با یکی از دوستان یکی از دوستانم ملاقات کردم، در حین گپ زدن چشمانم به یقه پیراهن لباس آبی او می رفت. خود پیراهن فشرده و تمیز بود، اگر کمی کهنه به نظر برسد، اما در قسمت یقه‌اش می‌توانستم طرح کلی آن را ببینم، خوب، چه بود به هر حال آن را؟

در نهایت، کنجکاوی من بهترین نتیجه را گرفت، و با جلد “بلاگر فشن کنجکاو” (“فقط در جستجوی حقایق مستقیم، جک”) (… باشه، نه من واقعاً اینطور صحبت نمی کنم، اما ای کاش می توانستم) در حال محافظت از من پرسیدم.

“ببخشید، این چه چیزی در یقه شما است؟”

“اوه” او به سمت پیراهنش نگاه کرد، سپس به من برگشت و کمی سرخ شد. «این یک گیره کاغذ است. یقه کمی چروک شده بود، بنابراین…”

یک گیره کاغذ یک گیره کاغذ.

گیره کاغذ به عنوان یقه

چیزی که من به آن نگاه می‌کردم، طرحی دائمی در نقطه یقه‌اش از یک لوازم اداری 2 سنتی بود که در پارچه پیراهن لباسش گیر کرده بود.

“اما…اما…” در حالی که سعی می کردم صورتم را مانند مکعب روبیک از نو بسازم، کلمات را درک کردم، به طوری که تمام اجزای دوستانه و خندان رو به او بودند. می خواستم به نظر برسم – به بودن – مفید است، در حالی که از بیرون آمدن مانند یک حرکت تند و سریع اجتناب می کند.

شما آنها را می شناسید ساختن یقه می ماند، درست است؟ آیا می توانید آنها را بخرید؟”

“آره، من واقعاً به این پیراهن اهمیت نمی دهم، بنابراین … یعنی احتمالاً باید آن را دور بیندازم، ها؟”

خیلی از این جمله باعث ایجاد ترافیک در مغز من شد. او آنقدر اهمیت می‌داد که یقه‌ها را نوک تیز بخواهد. اما برای پشتیبانی از کمد لباس به اندازه ای نیست که از طول بازو روی میز او بگذرد؟ فکر می کنم باید خوشحال باشم که یقه را منگنه نکرده تا سر جایش بماند؟ یا به جای کراوات از نوار چسب استفاده کنید؟

چون، و قبلا هم گفته بودم، بچه ها این چیزهای کوچک است! جزئیات مهم است جزئیات مانند یقه به جای لوازم اداری می ماند. دخترها متوجه این چیزها می شوند. هر کس متوجه این چیزها می شود

“بله، احتمالاً باید آن را پرت کنی…” و خوشبختانه، او قول داد که این کار را انجام دهد و گفت که همان شب به محض اینکه به خانه برسد، پیراهن را دور خواهد انداخت.

من خبر نمی سازم، مردم. من فقط گزارشش میکنم