از خواننده بپرسید: چگونه پسرها در تابستان خنک بمانند؟

چطور بچه ها در تابستان خنک بمانند
این مرد متوجه می شود

روز دوشنبه، من یک شورت کوتاه و یک تاپ مایو به پارک پوشیدم تا یک ست آفتابی با مد روز یادبود بپوشم. سه شنبه، یک لباس آستین دار و چند صندل زیبا و دم باز را تکان دادم. چهارشنبه من در یک رومپر بودم.

….صبر کن، برای شنیدن این موضوع به اینجا نمی آیی من سبک شخصی؟ خوب. نکته داستان طنز من این است: یکی از (بسیار معدود) مزیت های فرهنگی زن بودن، توانایی پوشیدن لباس های بسیار کمی در تابستان برای خنک ماندن در حالی که لباس مناسب در محل کار می پوشد و در حین معاشرت در شرکت های مختلط است.

اما شما بچه ها؟ شما چنین مجوزی دریافت نمی کنید.

این واقعیت که وقتی هوا بیرون نود درجه است، بچه ها نمی توانند شلوارک کوتاه و تیوپی بپوشند، گاهی اوقات ذهن من را به هم می زند. …خوب، خوب، من هم روی لوله نمی اندازم (خب، دیگر نه)، اما خوب است بدانم اگر می خواستم می توانستم. اما من تعجب می کنم، چگونه می توانید از خانه به محل کار و دوباره برگردید بدون اینکه مانند الکس ماک در زمین ذوب شوید؟

چگونه پسرها در تابستان خنک بمانند؟

منظورم این است که مطمئناً من در نیویورک زندگی می‌کنم، جایی که رفت و آمد به معنای پیاده‌روی زیاد به‌علاوه مکان‌های نزدیک بیشتر در حمل‌ونقل عمومی است، همه این‌ها دستوری برای احساس ناخوشایندی حتی قبل از اینکه به جایی که می‌روید برسید. بچه ها در شهرهای دیگر آنقدر تحت تأثیر عناصر نیستند، پس شاید خیلی بد نباشد؟ بسیاری از شما فقط از خواب بیدار می شوید، لباس های کار خود را به تن می کنید، حدود پنج قدم به سمت ماشین برید، در آنجا با AC راحت رانندگی می کنید قبل از اینکه به پارکینگ اداری بروید، که از آن پنج قدم دیگر شما را به داخل درب جلو می برد. اما با این حال. آیا برای ناهار بیرون می روید؟ آیا عرق کردن در ثانیه ای که از ماشین خود پیاده می شوید شروع می شود؟

و من بخشی از مشکل هستم! در یک پادکست اخیر، من و تیلور در مورد بیزاری خود از صندل های مردانه صحبت کردیم و بیهوده به این فکر کردیم که چگونه می توانید برای عروسی های تابستانی مناسب باشید، در حالی که احتمالاً تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که به محض اینکه به محض اینکه در جایی زیر سایه، زیر یک حوله مرطوب دراز بکشید. دماسنج از 80 عبور می کند.

پس به من بگو: ترفندهای جالب شما چیست؟

آیا پنهانی پیراهن های آستین کوتاه زیر تمام کت های کت و شلوار خود می پوشید؟

آیا شغلی را با توجه به کد لباس آن انتخاب کردید که به شلوارک نخی و کفش های دم باز در دفتر اجازه می دهد؟

آیا با دانستن این موضوع راحت هستید که در حالی که خانم ها می توانند سر کار لباس تاپ بپوشند، اما درآمد ما با دلار کمتر از شما است؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

میخواهم بدانم! هیچ کمبودی در نکات وجود ندارد (هیدراته بمانید، رنگ‌های روشن و پارچه‌های طبیعی مانند کتان بپوشید که عرق را جذب می‌کنند)، اما کنجکاو هستم که خوانندگان Style Girlfriend چگونه گرما را شکست می‌دهند – چه در واقعیت و چه صرفاً از نظر روانی.

در همین حال، لایه های سبک وزن را برای تابستان در زیر بخرید!

// انتخاب های #SGapproved //


(تصویر)