اجازه دهید SG برای شما خرید کند: خدمات آرایش آنلاین مردانه ما را امتحان کنید

زمانی که از نویسندگی به صورت فریلنسری غوطه ور شدم و تمام وقت در Style Girlfriend شروع کردم (شاهکاری که هنوز هم بسیاری از غریبه های خوش نیت را شگفت زده می کند. “پس این … کاری است که شما انجام می دهید؟ برای امرار معاش؟” بله! می تونی باور کنی؟) نمی دانستم مرا به کجا خواهد برد.

اکنون، انجمن Style Girlfriend شامل صدها هزار خواننده در سراسر جهان است، و من هر روز با احساس خوشبختی هشتگ از خواب بیدار می شوم.

پس اول از همه ممنونم دانستن اینکه ما به شما کمک می‌کنیم لباس بپوشید – و زندگی کنید! – با اعتماد به نفس بیشتر گاهی اوقات من را به اشک‌های زشتی تبدیل می‌کند، مثل اینکه در حال تماشای فیلم Pixar در هواپیما هستم.

دقیقاً به همین دلیل است که من برای به اشتراک گذاشتن موارد بعدی بسیار هیجان زده هستم.

تا زمانی که Style Girlfriend وجود دارد، ما از خوانندگان سؤالاتی در مورد آن داشتیم مسائل شخصی.

چیزهای شخصی عجیب و غریبی نیست، مانند “آیا باید این خال را بررسی کنم؟”

بیشتر شبیه، «مگ، مقاله در مورد چینی‌های رنگی را دوست داشتم، اما من ران‌های بازیکن فوتبال دارم و احتمالاً در هیچ یک از آن‌ها قرار نخواهم گرفت. هر ایده؟” و «رفتن به عروسی در جولای آینده در انبار. چی بپوشم؟» و حتی “کمد من نیاز به یک تعمیر اساسی دارد. از کجا آغاز کنم؟”

و من دوست دارم که بتوانیم کمک کنیم. من و تیم در سریع ترین زمان ممکن توییت ها و ایمیل ها را ارسال می کنیم. ویدیوهای یوتیوب ما (که البته پراکنده است) به سؤالات خوانندگان پاسخ می دهد، اما اخیراً صندوق پستی من شبیه پسر پیرمردی است که سعی می کند در شلوار جین تنگ جا بیفتد: کاملاً پر شده.

به همین دلیل است که ما اکنون خرید شخصی آنلاین را ارائه می دهیم!

سرویس استایل دوست دختر، سرویس خرید آنلاین مردانه
مزاحم

معامله اینجاست. استایلیست های شخصی عالی هستند، اما فوق العاده گران هستند. خدمات استایلینگ (مانند Trunk Club و StitchFix) که خود را «رایگان» تبلیغ می‌کنند، با فروش محصولاتی که به شما حمل می‌کنند، همیشه با قیمت کامل، درآمد کسب می‌کنند. نتیجه؟ هیچ چیز هرگز در فروش نیست و شما مانند هر مرد دیگری که از این سرویس استفاده می کند ظاهر می شوید. خیلی برای خرید شخصی شخصی.

به همین دلیل است که ما اکنون مشتاقیم خدمات خرید شخصی آنلاین را از Style Girlfriend ارائه دهیم.

با ارائه خدمات خرید شخصی خود با هزینه ثابت و بدون حمل موجودی، می‌توانیم هر برند و محصولی را که اینترنت ارائه می‌دهد جستجو کنیم – از جمله کالاهای در حال فروش یا حتی ترخیص. به‌جای جعبه‌ای از کالاهایی که ممکن است دوست داشته باشید یا نپسندید، به جای جعبه کالاهایی که به درب منزل شما فرستاده می‌شوند، فهرست خرید کاملی با پیوندها، دقیقاً از اقلامی که فکر می‌کنیم بهترین ظاهر و احساس را دارید دریافت خواهید کرد. اوه، و ایده هایی در مورد نحوه پوشیدن آنها نیز.

این احتمال وجود دارد که با کار کردن با Style Girlfriend در پول خود صرفه جویی کنید (یا حداقل از بین ببرید!) و با کمد لباسی که به نظر می رسد بسیار شخصی تر به بودجه، تیپ بدنی و شخصی شما می رسد، کنار بروید. سبک.

سرویس آرایش آنلاین مردانه، سرویس خرید آنلاین مردانه

“من شیفته هستم. بیشتر بگو.”

رخت آویز سرویس خرید اینترنتی مردانه

خریدار شخصی شما (یکی از اعضای تیم SG!) به سرعت در اینترنت سر و صدا خواهد کرد، جارو سوپرمارکتسبک، به شما کمک می کند تا تمام نیازهای خرید خود را بررسی کنید.

در اینجا آمده است که تیم SG چگونه زندگی شما را آسان می کند:

1. تصمیم بگیرید که آیا به یک کمد Refresh یا Reboot نیاز دارید یا خیر.

تازه کردن: آیا نیاز به یک ظاهر کامل برای پوشیدن در عروسی آینده دارید؟ آیا می خواهید چند آیتم جدید برای زیباتر کردن کمد لباس خود برای فصل داشته باشید؟ یک Refresh برای شماست.

راه اندازی مجدد: برای شروع دوباره با کمد لباس خود آماده اید؟ شاید شما در حال فارغ التحصیلی هستید و باید مثل یک بزرگسال لباس بپوشید. یا شغل جدیدی با کد لباس اداری انتخاب کرده اید که کاملاً با محل کار فعلی شما متفاوت است. یا شاید شما یک ایده واقعا روشن در ذهن خود دارید که چگونه می خواهید لباس بپوشید، اما متوجه نشده اید که چگونه آن را زنده کنید؟

2. در تماس اسکایپ با خریدار دیجیتال خود، به او بگویید چه چیزی دارید و چه می خواهید، و چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را نمی توانید تحمل کنید.

وقت درخشیدن توئه. در مورد یک نام تجاری جدید، ترکیب رنگی، یا شاید یک روند کنجکاو هستید؟ ایجاد برخی ناامنی های پنهان در مورد اندازه خود؟ آن را روی ما بگذار همه اش.

3. لیستی از اقلام پیشنهادی برای خرید و پیشنهاداتی در مورد نحوه پوشیدن آنها دریافت کنید.

از لیستی که خریدار دیجیتالی شما برای شما ارسال می کند، خرید کنید. و البته، هر گونه سوال بعدی را بپرسید تا مطمئن شوید که دقیقاً چه می خواهید و چگونه آن را بپوشید.

خط پایین؟ شما مرد شلوغی هستید که می خواهد خوب به نظر برسد و احساس اعتماد به نفس داشته باشد تا راحت تر باشد. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا به آنجا بروید.

“چرا باید با شما در مورد خدمات رایگان موجود در آنجا کار کنم؟”

چون نیستند واقعا وقتی چیزی را که به دست می آورید تجزیه می کنید بسیار عالی است.

خدمات استایلی که خود را “رایگان” تبلیغ می کنند با فروش محصولاتی که به شما حمل می کنند، همیشه با قیمت کامل، درآمد کسب کنید. نتیجه؟ آنچه را که در یک سرویس رایگان به دست می آورید، در لباس های با قیمت تمام شده و نتایجی کمتر از شخصی سازی شده از دست می دهید.

با ارائه خدمات خرید شخصی خود به صورت آنلاین با هزینه ثابت و بدون حمل موجودی، می‌توانیم هر گوشه و کنار اینترنت را جستجو کنیم – از جمله محصولات در حال فروش یا حتی ترخیص.

آیا تیم شما می‌داند که چگونه لباس‌های مناسب من را پیدا کند؟»

نماد تی شرت

آره! ما می‌دانیم که هر مردی منحصربه‌فرد است و در طول سال‌ها درباره بهترین لباس‌ها برای تیپ‌های مختلف بدن (و بودجه‌های متفاوت!) چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم. با این سرویس جدید، این دانش را برای شما به کار می‌گیریم. معنی؟ می توانید انتظار پشتیبانی واقعاً شخصی داشته باشید.

دلیل اینکه من هرگز برای خدمات دیگر ثبت نام نکردم این بود که اکثر لباس‌های آن‌ها بسیار کسل‌کننده و بدون الهام بودند – کفش‌های قهوه‌ای، شلوار جین/چینو آبی تیره و یک پیراهن خنثی.»

خوب، این یکی بیشتر یک نظر است تا یک سوال، اما موعظه! اینجا در SG HQ، ما موافقیم که خدماتی که امروزه وجود دارد که شما را وادار می‌کنند لباس‌هایی را که حمل می‌کنند بخرید، مخالف سبک شخصی است!

همانطور که گفتم، ما وارد حوزه تجارت الکترونیک نمی شویم. ما لباس حمل نمی کنیم و به شما نمی فروشیم. در عوض، تیم ما به‌عنوان خریدار دیجیتال شخصی شما عمل می‌کند، محصولات را از سراسر اینترنت می‌کشد و راه‌هایی را پیشنهاد می‌کند که بتوانید آنها را در کمد لباس خود بگنجانید. اگر شما تصمیم بگیرید آنها را برای خود بخرید.

با انجام این کار، ما می‌توانیم تنوع بیشتری نسبت به خدمات خرید دیگر ارائه دهیم… و شما کمد لباسی را به دست آورید که واقعاً برای شما مناسب است.

“چقدر است؟”

در یک کمد لباس به قیمت 159 دلار، خریدار شخصی شما الهام بخش سبک لباس شما را برای تغییر در کمد لباس شما برای فصل به اشتراک می گذارد، یا به شما کمک می کند یک لباس کامل را انتخاب کنید.

آماده برای ورود به همه چیز هستید؟ راه اندازی مجدد کمد لباس 299 دلاری به شما کمک می کند کمد لباس خود را تغییر دهید، با خریدار شخصی شما به شما کمک می کند اقلام جدیدی را انتخاب کنید تا سبک شخصی و حرفه ای خود را تغییر دهید.

“با چه کسی صحبت خواهم کرد؟”

آیکون های چت

شما با یکی از اعضای تیم SG کار خواهید کرد—مستقیم، محرمانه و همیشه یک به یک.

“در مورد وبلاگ چطور؟”

نماد خواندن

اول از همه، ما ترجیح می دهیم آن را «منبع سبک زندگی دیجیتالی مردانه» بنامیم، اما نگران نباشید، به جایی نمی رسد. ما عاشق به اشتراک گذاشتن میانبرهای سبک زندگی و انتخاب خرید با شما هستیم. افزودن یک سرویس خرید بر اساس تقاضا به این معنی است که اکنون می‌توانیم پشتیبانی شخصی‌شده‌تری ارائه دهیم. که عالیه

“آیا می توانم با کسی حضوری خرید کنم؟”

برای طرفداران دور و دراز: محکم آویزان شوید. برنامه ما این است که در یک زمان، یک مرد شیک و با اعتماد به نفس، دنیا را در اختیار بگیریم. ما فقط در حال حاضر آنلاین هستیم، اما ممکن است در آینده تغییر کند!

“آیا به اندازه کافی میخوابی؟”

قطعا نه.

>> اینجا را بررسی کنید!سی