آینده نرخ های باز در سال 2021 و پس از آن چگونه به نظر می رسد

ویژگی Mail Privacy Protection اپل آینده نرخ های باز را در معرض خطر جدی قرار داده است. بیایید نگاهی بیندازیم به آینده نرخ باز.

از هر بازاریاب بپرسید که نتایج ایمیل مارکتینگ خود را با چه چیزی اندازه گیری می کند، و بدون شکست، یکی از اولین آماری که به آن اشاره می کند نرخ باز است.

کاملاً منطقی است که این یکی از اولین معیارهایی باشد که نامگذاری شده است، زیرا اغلب خط بالایی در داشبورد تجزیه و تحلیل بازاریابی ایمیلی هر کسی است. تا زمانی که بازاریابان برای مشتریان و مشتریان بالقوه ایمیل ارسال می‌کردند، به دنبال نرخ‌های باز بودند تا نشان‌دهنده موفقیت باشند.

اما با انتشار ویژگی Mail Privacy Protection اپل، همه اینها در شرف تغییر است. برای نگاهی بسیار عمیق به MPP و نحوه عملکرد آن، باید با راهنمای ما در مورد این موضوع مشورت کنید. اما به خاطر این مقاله، فقط باید این اثر کلیدی را بدانید:

MPP توانایی بازاریابان را برای ردیابی نرخ‌های باز، یعنی آینده نرخ‌های باز، و نحوه اندازه‌گیری موفقیت در ایمیل، در زمان واقعی تغییر می‌دهد.

اما آیا این بدان معناست که نرخ باز به عنوان یک معیار معنادار واقعاً مرده است؟ بیایید نگاهی به آینده نرخ‌های باز بیندازیم، و اینکه چگونه می‌توانیم از این نقطه به بعد فراتر از آنها فکر کنیم.

بنابراین، آیا نرخ های باز واقعاً مرده اند؟

بله، تقریبا! گوش کن، مرده؟! مکالمه معمولاً یک واکنش بیش از حد و زانو تند به چیزی است. سال‌هاست که مردم سعی کرده‌اند این را در مورد ایمیل بگویند. اما این بار، بسیار درست است. نرخ باز شدن ایمیل همانطور که می دانیم مربوط به گذشته است.

در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه عملکرد ویژگی محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل آورده شده است.

هنگامی که یک کاربر از Mail Privacy Protection استفاده می کند، به اپل اجازه می دهد تا از قبل واکشی (یا دانلود)، ایمیل ها و تصاویر را به دستگاه خود ارسال کند. این با یا بدون تصمیم کاربر برای باز کردن و خواندن پیام ایمیل انجام می شود. پیکسل های تصویر ایمیل، که نشان دهنده نرخ باز شدن و باز شدن است، در این پیش بارگذاری گنجانده شده است. این بدان معناست که ممکن است یک ایمیل به عنوان باز علامت گذاری شود حتی اگر کاربر آن را باز نکرده یا نخوانده باشد.

هر کسی که از برنامه بومی Apple Mail برای خواندن ایمیل خود استفاده می کند، خواه در iPhone، iPad یا Mac باشد، می تواند این ویژگی ها را روشن کند. و در حالی که ما نمی دانیم نرخ اختیار چقدر خواهد بود، می توانید انتظار داشته باشید که آن بالا باشد. نظرسنجی های اولیه نشان می دهد که بسته به جمعیت شناسی شما، ممکن است 30 تا 40 درصد از کل لیست مشترکین شما را تحت تأثیر قرار دهد.

از آنجایی که 30 تا 40 درصد از داده‌های نرخ باز شما کاملاً غیرقابل اعتماد می‌شوند، فکر می‌کنیم می‌توان گفت که با استفاده از این ویژگی، نرخ باز شدن به یک معیار غیرقابل اعتماد و بی‌اهمیت تبدیل می‌شود.

چرا برای موفقیت به نرخ باز نیاز ندارید؟

اگرچه ممکن است این امر ناگهانی و شدید به نظر برسد، حقیقت این است که نرخ های باز هرگز آنقدر که فکر می کنید قابل اعتماد نبوده اند. در حالی که نرخ باز برای منعکس کردن تعامل انسان با یک ایمیل طراحی شده بود، این اعداد قبلاً توسط فیلترهای ضد هرزنامه، پاسخ‌دهندگان خودکار و تعداد فزاینده‌ای از ارائه‌دهندگان صندوق پستی که قبلاً ردیابی باز را غیرفعال کرده بودند، منحرف شده بودند.

بنابراین، اگرچه این بزرگترین و محتمل ترین میخ نهایی در تابوت است، اما نرخ باز بودن هرگز آن معیار محکم و قابل اعتمادی نبود که فکر می کردید.

حتی در بهترین حالت خود، نرخ باز به عنوان یک معیار شاخص کلیدی موفقیت نبود – این فقط یک پروکسی بود که در طول مسیر از آن استفاده می کردیم. بازدید از وب سایت، خرید، درآمد ایجاد شده؛ آن ها اهدافی هستند که هنگام ایجاد یک کمپین ایمیل به دنبال آن هستیم. و در دنیای پس از MPP، مهم تر از همیشه است که کل تجربه مشتری خود را در ذهن داشته باشید، نه فقط نرخ باز.

راه های خلاقانه برای ردیابی تعامل بدون ردیابی باز می شود

بله، نرخ‌های باز بینشی در مورد میزان جذب مشترکین شما ارائه می‌دهد، و ممکن است نگران نحوه ردیابی تعامل خواننده در حال حرکت باشید. نگران نباشید، معیارهای بسیار مهم دیگری برای ردیابی وجود دارد که به شما درک بهتری از نحوه و تعداد دفعات تعامل مشترکین با ایمیل های شما می دهد.

در اینجا ایده‌هایی برای بهینه‌سازی ایمیل‌های شما برای تعامل، فراتر از موارد باز وجود دارد:

از نظرسنجی ها استفاده کنید تا نبض مشترکان خود را جلب کنید

گنجاندن نظرسنجی ها در ایمیل های شما به چند دلیل هوشمندانه خواهد بود. اولاً، نظرسنجی‌ها روشی عالی برای دعوت کردن کلیک‌ها در ایمیل‌هایی هستند که در غیر این صورت ممکن است تعداد زیادی را جذب نکنند. دادن راه‌های مختلف به خوانندگان برای کلیک کردن بر روی ایمیل‌های شما، به شما کمک می‌کند تا ایده خوبی در مورد اینکه چه کسی درگیر است و چه کسی نه.

دوم، نظرسنجی ها می توانند روشی عالی برای جمع آوری داده های شخص اول باشند. می توانید از مشترکین خود اولویت های محتوایی خود را بپرسید یا حتی اطلاعاتی را جمع آوری کنید. درخواست داده‌هایی مانند موقعیت مکانی آن‌ها یا اینکه در چه صنعتی کار می‌کنند، به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را بیشتر تقسیم‌بندی کنید و تجربه ایمیل شخصی‌تری را ارائه دهید.

تصویری از یک ایمیل از Chili Piper

Chili Piper ایده نظرسنجی را در یک خبرنامه اخیر به خوبی اجرا می کند. محتوای بیشتری در زیر وجود دارد، اما پیشروی با نظرسنجی در مقدمه به خوانندگان یک عنصر قابل کلیک در بالا می دهد. همچنین به Chili Piper این فرصت را می دهد که در مورد مشترکین خود به روشی دوستانه و داوطلبانه اطلاعات بیشتری کسب کند.

تشویق به پاسخ

پاسخ ها همچنین یک معیار قابل پیگیری هستند که می توانید از آن برای نظارت بر تعامل ایمیل استفاده کنید. و آنچه در مورد این یکی جالب است این است که پاسخ های دعوت بسیار شخصی تر است. این نشان می دهد که یک شخص پشت ایجاد آن ایمیل وجود دارد، نه فقط یک شرکت.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید مطمئن شوید که سیستمی برای رسیدگی به پاسخ ها دارید. درخواست پاسخ در ایمیلی که یکباره به یک لیست بزرگ می رود می تواند هر کسی را که در تیم شما به آنها پاسخ می دهد را تحت تأثیر قرار دهد. اما بعید است که درخواست پاسخ به یک ایمیل خوش آمدگویی، که به طور خودکار در زمان‌های مختلف ارسال می‌شود، صندوق ورودی شما را بیش از حد غرق کند.

به فعالیت کاربر در وب سایت خود نگاه کنید

همانطور که قبلا ذکر کردیم، هدف یک کمپین ایمیل به ندرت فقط باز کردن یا کلیک کردن است. اغلب اوقات، کاری که کاربر پس از کلیک روی ایمیل شما انجام می دهد، مهم است.

اگر به Google Analytics یا ابزارهای دیگر در وب سایت خود دسترسی دارید، از آن استفاده کنید تا ببینید کاربران پس از کلیک کردن بر روی ایمیل شما چه فعالیت هایی را انجام داده اند. چند نفر در حال خرید یک محصول هستند؟ چند نفر در حال برنامه ریزی برای یک نسخه نمایشی هستند؟ اغلب این فعالیت پس از کلیک روی یک ایمیل مهم است، و اینها بینش های ارزشمندی هستند که باید در گزارش خود لحاظ کنید.

نحوه تنظیم ما در Campaign Monitor

از زمانی که اپل «محافظت از حریم خصوصی ایمیل» را اعلام کرد، تیم محصول ما داشبورد تجزیه و تحلیل ما را تنظیم کرده است تا معیارهای معنادار و دقیقی را به شما نشان دهد.

برای اینکه مطمئن‌ترین معیار تعامل ایمیل را به شما ارائه دهیم، CTOR را با نرخ کلیک در صفحات کمپین و نمای کلی جایگزین کردیم. همچنان می توانید از ستون کلیک شده به CTOR دسترسی داشته باشید — مثال زیر را بررسی کنید.

یک پاپ آپ که نرخ کلیک و نرخ کلیک برای باز کردن را نشان می دهد

کلیک-ابزار-نوک

ما یادآورهای مفیدی در مورد این معیارهای ایمیل اضافه کرده ایم که می توانید به آنها مراجعه کنید. برای دسترسی به منابع مرتبط در مرکز راهنمای ما، روی «بیشتر بدانید» کلیک کنید.

یادآوری معیارهای ایمیل

ایمیل-متریکس-یادآوری

و به یاد داشته باشید، ما در روزهای اولیه این امر هستیم و هنوز در حال آزمایش و مطالعه تاثیرات آن هستیم. به محض کسب اطلاعات بیشتر، به روز رسانی های بیشتری برای شما خواهیم داشت.

بسته شدن

بله، به نظر می رسد که این پایان نرخ باز به عنوان یک معیار بازاریابی ایمیل قابل اعتماد است. در کوتاه‌مدت، باید در برخی از روش‌های گزارش موفقیت در کمپین‌های ایمیل تجدیدنظر کنیم. اما این همچنین به ما فرصتی می‌دهد تا در مورد معیارهایی که واقعاً برای کمپین‌های ما اهمیت دارد فکر کنیم و شروع به بهینه‌سازی و گزارش آن چیزها کنیم.

نرخ باز مرده است، اما ایمیل چیزی جز این نیست.