آینده نرخ های باز در سال 2021 و فراتر از آن چگونه به نظر می رسد

ویژگی محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل ، آینده نرخ های باز را در معرض خطر جدی قرار داده است. بیایید نگاهی به آینده نرخهای باز داشته باشیم.

از هر بازاریابی بپرسید که نتایج بازاریابی ایمیلی خود را با چه چیزی اندازه گیری می کند و بدون شکست ، یکی از اولین آماری که ذکر می کنند نرخ باز است.

کاملاً منطقی است که این یکی از اولین معیارهای نامگذاری باشد ، زیرا غالباً خط اول در داشبورد تجزیه و تحلیل بازاریابی ایمیل هر کسی است. تا زمانی که بازاریابان برای مشتریان و مشتریان احتمالی ایمیل ارسال می کردند ، آنها به دنبال نرخ باز برای نشان دادن موفقیت بودند.

اما با انتشار ویژگی محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل ، همه اینها در حال تغییر است. برای نگاهی عمیق تر به MPP و نحوه عملکرد آن ، می خواهید از راهنمای ما در این زمینه مشورت بگیرید. اما به خاطر این مقاله ، فقط باید این اثر کلیدی را بدانید:

MPP توانایی بازاریابان را برای ردیابی نرخ باز ، یعنی آینده نرخ های باز ، و نحوه اندازه گیری موفقیت ما در ایمیل ، در زمان واقعی تغییر می کند.

اما آیا این بدان معناست که نرخ باز به عنوان یک معیار معنی دار واقعاً مرده است؟ بیایید نگاهی به آینده نرخ های باز داشته باشیم و چگونه می توانیم از این به بعد به فراتر از آن فکر کنیم.

بنابراین ، آیا نرخ های باز واقعاً مرده اند؟

بله ، تقریباً! گوش کن ، مرده؟! مکالمه معمولاً واکنشی بیش از حد و تکان دهنده به چیزی است. سالهاست مردم سعی می کنند این را در مورد ایمیل بگویند. اما این بار ، این بسیار درست است. نرخ های باز ایمیل را همانطور که می دانیم مربوط به گذشته است.

در اینجا مختصری درباره نحوه عملکرد ویژگی محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل آمده است.

هنگامی که یک کاربر برای حفاظت از حریم خصوصی ایمیل شرکت می کند ، به اپل اجازه می دهد تا ایمیل ها و تصاویر ایمیل را از قبل در دستگاه خود (یا بارگیری) کند. این امر با یا بدون تصمیم گیری کاربر برای بازکردن و خواندن پیام ایمیل صورت می گیرد. پیکسل های تصویر ایمیل ، که نرخ باز و باز شدن را نشان می دهد ، در این پیش بارگذاری گنجانده شده است. این بدان معناست که یک ایمیل ممکن است به عنوان باز مشخص شود حتی اگر کاربر آن را باز نکرده یا نخوانده باشد.

هر کسی که از برنامه بومی Apple Mail برای خواندن ایمیل خود استفاده می کند ، چه در iPhone ، iPad یا Mac ، می تواند این ویژگی ها را روشن کند. و در حالی که ما نمی دانیم نرخ گزینه چقدر خواهد بود ، می توانید انتظار داشته باشید که این نرخ بالا باشد. بررسی های اولیه نشان می دهد که بسته به مشخصات جمعیتی ، 30 تا 40 درصد از کل لیست مشترکین شما تحت تأثیر قرار می گیرد.

با 30-40 data از داده های نرخ باز شما کاملاً غیرقابل اعتماد ، ما فکر می کنیم با اطمینان می توان گفت که با پذیرش این ویژگی ، نرخ باز به یک معیار فزاینده غیرقابل اعتماد و بی اهمیت تبدیل می شود.

چرا برای موفقیت نیازی به نرخ های باز ندارید

اگرچه این ممکن است ناگهانی و شدید به نظر برسد ، اما حقیقت این است که نرخ های باز هرگز به آن اندازه که فکر می کنید قابل اعتماد نبوده است. در حالی که نرخ باز برای نشان دادن تعامل انسان با یک ایمیل طراحی شده بود ، این اعداد در گذشته توسط فیلترهای ضد هرزنامه ، پاسخ دهندگان خودکار و تعداد فزاینده ای از ارائه دهندگان صندوق پستی که قبلاً ردیابی باز را غیرفعال کرده بودند ، تغییر کرده بود.

بنابراین ، اگرچه این بزرگترین و احتمالاً آخرین میخ در تابوت است ، اما نرخ باز هرگز معیار محکم و قابل اعتمادی نبود که شما فکر می کردید.

حتی در بهترین حالت ، نرخ باز به عنوان معیار شاخص کلیدی موفقیت نبود – این فقط یک پروکسی بود که ما در طول راه از آن استفاده کردیم. بازدید از وب سایت ، خرید ، درآمد ایجاد شده ؛ آن ها اینها اهدافی هستند که ما هنگام طراحی یک کمپین ایمیل دنبال می کنیم. و در جهان پس از MPP ، مهمتر از همیشه این است که کل تجربه مشتری آنها را در ذهن داشته باشید ، نه فقط نرخ های باز.

راه های خلاقانه برای ردیابی تعامل بدون ردیابی باز می شود

بله ، نرخهای باز بینش مشترکان شما را نشان می دهد و ممکن است نگران این باشید که چگونه می توانید مشارکت خوانندگان را در پیش بگیرید. نگران نباشید ، بسیاری از معیارهای مهمتر دیگر برای پیگیری وجود دارد که به شما درک بهتری از نحوه تعامل مشترکان با ایمیل های شما می دهد.

در اینجا برخی از ایده های ما برای بهینه سازی ایمیل های شما برای مشارکت ، فراتر از باز کردن آمده است:

از نظرسنجی ها برای جلب رضایت مشترکان خود استفاده کنید

گنجاندن نظرسنجی ها در ایمیل های شما در حال حرکت به چند دلیل هوشمندانه خواهد بود. اول ، نظرسنجی ها راهی عالی برای دعوت از کلیک ها در یک ایمیل است که در غیر این صورت ممکن است بسیاری را به خود جلب نکند. دادن روش های مختلف به خوانندگان برای کلیک بر روی ایمیل های شما ، به شما کمک می کند تا ایده خوبی از افرادی که نامزد هستند و چه کسانی نیستند ، بدست آورید.

دوم ، نظرسنجی ها می توانند راهی عالی برای جمع آوری داده های شخص اول باشد. می توانید از مشترکین خود ترجیحات محتوایی خود را بخواهید یا حتی اطلاعاتی را جمع آوری کنید. درخواست داده هایی مانند موقعیت مکانی آنها یا اینکه در چه صنعتی کار می کنند به شما کمک می کند تا مخاطبین خود را بیشتر تقسیم بندی کرده و یک تجربه ایمیل شخصی تر ارائه دهید.

تصویر صفحه یک ایمیل از چیلی پایپر

چیلی پایپر ایده اخذ نظر را در خبرنامه اخیر به خوبی اجرا می کند. محتوای بیشتری در زیر وجود دارد ، اما پیشرو با یک نظرسنجی در مقدمه ، عناصر قابل کلیک را در بالا به خوانندگان می دهد. همچنین به چیلی پایپر این فرصت را می دهد که در مورد مشترکان خود به صورت دوستانه و دوستانه بیشتر بیاموزند.

پاسخ ها را تشویق کنید

همچنین پاسخ ها یک معیار قابل پیگیری هستند که می توانید از آنها برای نظارت بر تعامل ایمیل استفاده کنید. و نکته جالب در این مورد این است که دعوت از پاسخ ها بسیار شخصی تر است. این نشان می دهد که شخصی در پشت ایجاد آن ایمیل نه تنها یک شرکت وجود دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع ، باید مطمئن شوید که سیستمی برای رسیدگی به پاسخ ها در نظر گرفته اید. درخواست پاسخ در یک ایمیل رفتن به یک لیست بزرگ به طور همزمان می تواند هر کسی را که در تیم شما به آنها پاسخ می دهد تحت فشار قرار دهد. اما درخواست پاسخ به یک ایمیل خوش آمد گویی ، به عنوان مثال ، که در زمان های مختلف به طور خودکار ارسال می شود ، بعید است که صندوق ورودی شما را بیش از حد تحت تأثیر قرار دهد.

به فعالیت کاربران در وب سایت خود نگاه کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هدف یک کمپین ایمیل به ندرت فقط باز کردن یا کلیک کردن است. بیشتر اوقات ، مهم این است که کاربر پس از کلیک کردن روی ایمیل شما چه کاری انجام می دهد.

اگر به وب سایت خود به Google Analytics یا سایر ابزارها دسترسی دارید ، از آن استفاده کنید تا ببینید کاربران پس از کلیک کردن روی ایمیل شما چه فعالیتی را انجام داده اند. چند نفر محصول خریداری می کنند؟ چند نفر در حال برنامه ریزی نسخه ی نمایشی هستند؟ اغلب فعالیت پس از کلیک کردن بر روی یک ایمیل مهم است ، و این بینش های ارزشمندی است که باید در گزارش خود وارد کنید.

نحوه تنظیم ما در Campaign Monitor

از زمانی که اپل حفاظت از حریم خصوصی ایمیل را اعلام کرد ، تیم محصول ما داشبورد تجزیه و تحلیل ما را تنظیم کرده است تا معیارهای معنی دار و دقیق را در پیش رو به شما نشان دهد.

برای اطمینان بیشتر از میزان تعامل ایمیل ، CTOR را با نرخ کلیک در صفحات کمپین و مرور کلی جایگزین کردیم. هنوز می توانید از ستون کلیک شده به CTOR دسترسی پیدا کنید – مثال زیر را بررسی کنید.

پنجره ای که میزان کلیک و نرخ کلیک برای باز کردن را نشان می دهد

کلیک-نکته-ابزار

ما یادآوری های مفیدی در مورد این معیارهای ایمیل اضافه کرده ایم که می توانید به آنها مراجعه کنید. برای دسترسی بیشتر به منابع مربوطه در مرکز راهنمای ما ، بیشتر بیاموزید.

یادآوری معیارهای ایمیل

ایمیل-معیارها-یادآوری

و به یاد داشته باشید ، ما در روزهای اولیه این امر هستیم ، و هنوز در حال آزمایش و مطالعه تأثیرات هستیم. به محض کسب اطلاعات بیشتر ، به روزرسانی های بیشتری را برای شما خواهیم داشت.

بسته شدن

بله ، به نظر می رسد این پایان نرخ باز به عنوان یک معیار بازاریابی ایمیلی قابل اعتماد است. در کوتاه مدت ، ما باید در مورد برخی از روش های موفقیت در کمپین های ایمیل تجدید نظر کنیم. اما این همچنین به ما فرصتی می دهد تا در مورد معیارهای واقعاً برای کمپین های ما تامل کنیم و شروع به بهینه سازی و گزارش در مورد آن موارد کنیم.

نرخ باز مرده است ، اما ایمیل چیزی جز این نیست.