آیا می خواهید تغییرات واقعی ایجاد کنید؟ کلمه سال را انتخاب کنید

چرا وقت آن رسیده است که از تصمیمات صرف نظر کنید و به جای آن کلمه سال را در سال 2020 انتخاب کنید؟

انتخاب کلمه سال 2020

آیا شخص دیگری از همه رمان‌هایی که در ماه گذشته در فید شما ظاهر شده‌اند به‌عنوان زیرنویس اینستاگرام به‌طور عمده شرمنده شده است؟

مردمی که در مورد “وای، همانطور که من در مورد این سال/دهه گذشته فکر می کنم، این وحشی است که چگونه تمام رویاهای من پس از فارغ التحصیلی از مدرسه بازرگانی، ازدواج، داشتن دو فرزند شگفت انگیز (دوستت دارم خالصی و جاسپر!) و فروش مستقیم من به حقیقت پیوستند. راه اندازی پروبیوتیک سگ برای مصرف کننده که من از آشپزخانه خود (لال!) به پورینا برای یک تریلیون دلار راه اندازی کردم»؟

نه؟ فقط من؟

من حتی از موفقیت‌های این آشنایان غافل نمی‌شوم، اما از کجا وقت پیدا کردند که همه آنها را فهرست‌بندی کنند؟! من به سختی خرید کریسمس را قبل از 24 انجام دادم.

زمانی بین روز سال نو و خوب، امروز صبح، بالاخره توانستم تاملی در خود انجام دهم.

نه در مورد آنچه پشت سر من است، بلکه در مورد آنچه در پیش است.

بنابراین، در حالی که می‌دانم که اواسط ژانویه است (اوه)، فکر کردم روند خود را برای فهرست‌نویسی برنده‌های امسال با شما به اشتراک بگذارم. بودن… زمانی که بالاخره سال آینده این زمان را در نظر بگیرم.

چرا به کلمه سال نیاز دارید و چگونه آن را انتخاب کنید

در سه سال گذشته، یک “کلمه” را برای استفاده به عنوان ستاره شمالی خود انتخاب کرده ام. من این ایده را از میشل وارد، مربی سابق حرفه ای درخشان، مهربان و بامزه ام گرفتم. زیرا به اشتراک گذاشتن بسیار شخصی احساس می شود من واژگان و دلایل انتخاب آنها، به من اجازه دهید به جای آن مثال هایی از چه چیزی را بیان کنم کسی ممکن است انتخاب کند و چرا

به عنوان مثال، کسی می تواند روی کلمه تمرکز کند بزرگ شده زیرا زمان آن رسیده است که از رفتاری که دارند انگار هنوز در دانشگاه هستند، از رفتارشان در روابط گرفته تا دکور (یا عدم وجود آن) در خانه خود دست بکشند.

برای شخص دیگری، کلمه عمل ممکن است طنین انداز شود زیرا آنها متوجه شده اند که زمان آن رسیده است که از حاشیه خارج شوند و نقش فعال تری در زندگی خود داشته باشند، از تعقیب این ترفیع در محل کار گرفته تا ساخت کمد لباسی که به پوشنده احساس یک میلیون دلار می دهد.

یک چیز عالی دیگر در مورد انتخاب کلمه سال؟ بر خلاف قطعنامه، این فقط یک مفهوم برای مراقبه است، نه یک هدف برای رسیدن.

به این ترتیب، من دریافته‌ام که حفظ کلمه سال آسان‌تر است، زیرا تنها چیزی که برای موفقیت لازم است این است که فقط به فکر کردن در مورد آن ادامه دهید در طول سال

فکر می‌کنم تنها راهی که می‌توانید در انتخاب کلمه سال «شکست» پیدا کنید، این است که سال آینده در این زمان نتوانید به یاد بیاورید که چه کلمه‌ای را انتخاب کرده‌اید.

علاقه مند؟

***

در اینجا چند اصل راهنمایی برای انتخاب کلمه سال شما آورده شده است:

کلام شما باید:

1) برای بیش از یک یا دو مورد در زندگی خود اعمال کنید.

در حالی که ممکن است کلمه شما مستقیماً به یک موقعیت در زندگی شما مرتبط باشد-فراوانیمثلاً برای کسی که برای ایجاد ثبات مالی بیشتر در زندگی‌اش تلاش می‌کند – اگر بتوانید راهی برای اعمال آن در چندین موقعیت زندگی‌تان پیدا کنید، بسیار مفید خواهد بود.

برای مثال زندگی در فراوانی برای من به این معنی است که همیشه از آنچه نیاز دارم، از خودکار گرفته تا نخود و دستمال توالت، نسخه پشتیبان داشته باشم. در این راه، تلاش برای زندگی بیشتر با بیشتر فراوانی در سال 2020، مطمئناً می تواند برای وضعیت مالی من اعمال شود، اما همچنین برای سازماندهی بیشتر در خرید مواد غذایی، بنابراین همیشه احساس می کنم به اندازه کافی دارم.

2) احساس واقعی بودن برای شما

به نظر من کلمات سال که کمتر انتزاعی هستند بهتر هستند. چیزی مثل تمامیت ممکن است وقتی در سال 2020 آن را به خود اختصاص دهید، احساس نجیب داشته باشید، اما اگر در زندگی روزمره در آگاهی شما حباب نکند – پس از یک اظهار نظر پرخاشگرانه منفعلانه به طرف مقابلتان، یا وقتی در حال بحث هستید که آیا بلند شوید و بروید ورزشگاه یا دکمه چرت زدن را فشار دهید – سپس کار نخواهد کرد.

من صادقانه می توانم بگویم که کلمه 2019 من تقریباً هر روز برایم مطرح می شود و واقعاً به من کمک می کند تا در مسیری که منجر به رشد می شود نگه دارم.

3) احساس خوبی به شما بدهد!

شما می خواهید کلمه سال شما در مورد نحوه شما باشد خواستن عمل کردن یا بودن یا احساس کردن، نه آنطور که شما نکن.

اگر حرف خود را بسازید چاق فیک به عنوان مثال، در تلاش برای دور شدن از رفتارهای ناسالم در سال 2020، احتمال نتیجه معکوس آن بیش از 100٪ است.

در حالی که سعی می‌کنید برای نخوردن کیک برداشته شده در اتاق استراحت از لیندا در حمام کودک حسابداری، خود را پایین بیاورید؟ مهربان‌ترین راه برای کمک به خود در انتخاب‌های سالم‌تر نیست.

اعتبار اضافی می خواهید؟ برای آینده خود یک نامه بنویسید

کلمه سال، نامه ای به آینده من

اکنون که به قول خود رسیده اید، نامه ای به آینده خود بنویسید که در ژانویه 2021 باز خواهد شد. در این نامه تمام روش هایی که کلمه انتخابی شما به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کرده است را با جزئیات توضیح دهید.

من نامه “مگان آینده عزیز” را که سال گذشته این بار برای خودم نوشتم را باز کردم. مهربان و دلگرم کننده بود، و به من یادآوری کرد که وقتی واقعاً ذهنم را به آن مشغول کنم، چه دوست خوبی می توانم برای خودم باشم (هر کس دیگری به نوعی دوست خشن برای خودش است؟ آره اینطور فکر کردم..)

پس چرا نامه؟ خب، اول از همه، این فرصت خوبی است تا بهترین تشویق کننده خود باشید. “من برای سال فوق العاده ای که شما داشتید بسیار هیجان زده هستم!” احساس بزرگی است که در ابتدای آن در استخوان های شما جاسازی می شود.

دوم، و خیلی مهمتر؟ شما کاملا شبیه مارتی مک فلای هستید بازگشت II به آینده، وقتی نامه را یک سال بعد از مخفیگاهش بیرون می آورید – نامه من از ژانویه 2019 در کشوی ظروف نقره ای من پنهان شده است!

***

سر به توییتر یا اینستاگرام و کلمه خود را به اشتراک بگذارید … اما البته فقط اگر بخواهید!